ik denk het wel, met haar praten maakt vermoedelijk enkel alles ergerquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef McOdieus het volgende:
Mijn vriendin kwam gisteren thuis en ik lag al in bed, ik sliep nog niet maar ik denk ik zie ze wel verschijnen. Ze dacht dat ik al sliep, hoor ik ze de hele tijd giechelen aan de telefoon en ik denk nou die heeft lol, na een kwartiertje stapt ze heel zachtjes in bed en gaat ze met zichzelf spelen met wat zachte genots geluidjes, dus ik lol in mezelf en ik ben kort daarna in slaap gevallen.
Sta ik in de ochtend op zie ik dat ze zich omgekleed heeft toen ze thuis is gekomen en dat ze haar kleding meteen in de wasmachine heeft gestopt (heeft ze wat te verbergen?) Ik kijk in de wasmachine en bemerk dat de kleren naar mannenaftershave ruiken, toen viel me in dat ze zich ook nog in slaap gevingerd heeft en dat ze zo lang en heimelijk aan het giechelen was.
Ik denk dat ze vreemd is gegaan wat denken julie? Moet ik haar confronteren?
Dat vingeren doet ze wel regelmatig.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:44 schreef Viking84 het volgende:
Eerst zit ze te giechelen aan de foon en daarna masturbeert ze naast jou in bed? En jij telde 1 + 1 niet op?
Dit. Als ze vreemd was gegaan had ze het zelf thuis niet hoeven afmaken.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:46 schreef Waaghals het volgende:
waarschijnlijk is ze niet vreemd gegaan maar is ze wel botergeil geworden van een andere kerel
volgende keer zat het wel prijs zijn
Ja ok nou dat mag, dat heb ik zelf ook wel eens nadat ik uit de kroeg kom, geen probleem.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Dit. Als ze vreemd was gegaan had ze het zelf thuis niet hoeven afmaken.
Die posthistoryquote:Op woensdag 24 april 2013 15:46 schreef pl4kkie het volgende:
Ow. Het is deze TS. Die zelf ook wel van een vreemdgangertje houdt
Troll
Vlak daarvoor met iemand anders giechelen aan de telefoon ook?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:45 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Dat vingeren doet ze wel regelmatig.
En dan was ze wel even op hem gekropenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Dit. Als ze vreemd was gegaan had ze het zelf thuis niet hoeven afmaken.
Ja dat ook, als ze vriendinnen aan de lijn heeft hoor ik haar zo vaak giechelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vlak daarvoor met iemand anders giechelen aan de telefoon ook?
Dan is ze dus vreemdgegaan met een vrouwquote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ja dat ook, als ze vriendinnen aan de lijn heeft hoor ik haar zo vaak giechelen.
Nee joh, mannenaftershave zei ik toch en ze zegt heel vaak dat ze zo dol is op het mannelijk lid (ik weet het is een spontaantje)quote:Op woensdag 24 april 2013 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan is ze dus vreemdgegaan met een vrouw.
dat geloof ik niet...quote:en ik ben kort daarna in slaap gevallen.
Als ik iedere keer opgewonden zou moeten worden van een masturberende vrouw dan had ik geen tijd meer om te werken.quote:
'ik denk aan jou schatje, alleen aan jou!'quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef Viking84 het volgende:
En dan was ze wel even op hem gekropen
Ik ruik ook aan de slipjes van m'n vriendin hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef Cue_ het volgende:
En je haalt kleding uit de wasmachine om eraan te ruiken?
Begrijpelijk, ik zou het ook wel willen ruiken of er een kwakje van een ander in is gedrupt.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef Atemno het volgende:
Ik ruik ook aan de slipjes van m'n vriendin hoor.
Hier maak ik geen woorden aan vuil.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik zou het ook wel willen ruiken of er een kwakje van een ander in is gedrupt.
Ja dat doet ze bij mij ook wel eens zegt zequote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef Cue_ het volgende:
En je haalt kleding uit de wasmachine om eraan te ruiken?
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.....bovendien rook ik iets dergelijks niets aan haar ondergoedquote:
blijkbaar vertrouwde je haar eerst niet, maar over de film heeft ze dus ook gelogen?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:47 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.....bovendien rook ik iets dergelijks niets aan haar ondergoed
Van iemand 'tegenkomen' gaat je kleding zo erg ruiken dat je het de volgende ochtend nog ruikt?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:26 schreef McOdieus het volgende:
Ik heb gisteren met haar gesproken en ze schijnt een oude college tegengekomen te zijn waar ze vroeger goed mee kon opschieten (vandaar die penetrante aftershave lucht), ze zegt dat 't veilig is en dat ze geen gevoelens voor hem heft en al helemaal niet seksueel. Ik ben opgelucht.
Na de film zijn ze nog even de kroeg ingedoken en hebben ze met zijn allen nog wat gedronken bij die oud college die ze daar tegen kwamen.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:48 schreef MCH het volgende:
[..]
blijkbaar vertrouwde je haar eerst niet, maar over de film heeft ze dus ook gelogen?
This story has bullshit written all over it. Dusquote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Na de film zijn ze nog even de kroeg ingedoken en hebben ze met zijn allen nog wat gedronken bij die oud college die ze daar tegen kwamen.
Ik zou het wel even doen ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef McOdieus het volgende:
Mijn vriendin kwam gisteren thuis en ik lag al in bed, ik sliep nog niet maar ik denk ik zie ze wel verschijnen. Ze dacht dat ik al sliep, hoor ik ze de hele tijd giechelen aan de telefoon en ik denk nou die heeft lol, na een kwartiertje stapt ze heel zachtjes in bed en gaat ze met zichzelf spelen met wat zachte genots geluidjes, dus ik lol in mezelf en ik ben kort daarna in slaap gevallen.
Sta ik in de ochtend op zie ik dat ze zich omgekleed heeft toen ze thuis is gekomen en dat ze haar kleding meteen in de wasmachine heeft gestopt (heeft ze wat te verbergen?) Ik kijk in de wasmachine en bemerk dat de kleren naar mannenaftershave ruiken, toen viel me in dat ze zich ook nog in slaap gevingerd heeft en dat ze zo lang en heimelijk aan het giechelen was.
Ik denk dat ze vreemd is gegaan wat denken julie? Moet ik haar confronteren?
Lekker hoor, met je neus in een remspoor zittenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik ruik ook aan de slipjes van m'n vriendin hoor.
Nee, tenzij hij een longdrinkglas aftershave op heeft gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Spongebobsterr het volgende:
Ik stond voor heel wat uren naast hem (niks gedaan ofcourse) dus als je gewoon naast iemand staat/met iemand optrekt dan kun je ook al naar een kerel ruiken.
quote:Werd toevallig een beetje geil van hem, nog nooit meegemaakt zoiets (true story overigens).
Jawel, als je tegen iemand aankruipt wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nee, tenzij hij een longdrinkglas aftershave op heeft gedaan.
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Spongebobsterr het volgende:
Jawel, als je tegen iemand aankruipt wel.
Had je even moeten vingeren naast je slapende vriendje...quote:Echt. Moest 's avonds nog aan hem denken.
Gedurende de dag trek je naar elkaar toe, bij een eerste ontmoeting met veel mensen, als je elkaar mag, vrouwen onder elkaar ook (true). Iets van soort zoekt soort (denk ik).quote:Op donderdag 25 april 2013 11:56 schreef Deshain het volgende:
[..]
[..]
Had je even moeten vingeren naast je slapende vriendje...
Je bent niet toevallig de vriendin van TS?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Gedurende de dag trek je naar elkaar toe, bij een eerste ontmoeting met veel mensen, als je elkaar mag, vrouwen onder elkaar ook (true). Iets van soort zoekt soort (denk ik).
Nee. Hij heeft mij wel toegevoegd op facebook zag ik dus hij heeft ook aan mij gedacht.
![]()
Sowieso niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig de vriendin van TS?
Hij heeft waarschijnlijk door je panty heen geroken dat je wel zin had. Zich thuis naast zijn vriendin aan zichzelf vergrepen en de volgende morgen een poging gewaagd om via FB in je broekje te komen?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef Spongebobsterr het volgende:
Nee. Hij heeft mij wel toegevoegd op facebook zag ik dus hij heeft ook aan mij gedacht.
![]()
Ik had wel een panty aan, jaja. Maar zo erg was het ook weer niet. Denk dat hij mij gewoon een leuk persoon vindt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:10 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk door je panty heen geroken dat je wel zin had. Zich thuis naast zijn vriendin aan zichzelf vergrepen en de volgende morgen een poging gewaagd om via FB in je broekje te komen?
Giechelen hoeft toch niet gelijk in verband te staan met vingeren?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik had wel een panty aan, jaja. Maar zo erg was het ook weer niet. Denk dat hij mij gewoon een leuk persoon vindt.In ieder geval wel vreemd voor TS dat zijn vriendin giechelend aan de telefoon zit en daarna gaat vingeren.
Dude....quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik draag vaak zat mannendeo en mannenaftershave.
Ditquote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:
Je bent wakker, je vriendin vingert haar zelf en jij valt in slaap.
En dan vind jij het heel gek dat ze zich laat palen door een andere vent
Och ze vingert zich zo vaak maar dat is niet het probleem.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:
Je bent wakker, je vriendin vingert haar zelf en jij valt in slaap.
En dan vind jij het heel gek dat ze zich laat palen door een andere vent
Vrouwen praten dan ook over hoe hard ze zijn genomen, logisch dat ze dan opgewonden worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ja dat ook, als ze vriendinnen aan de lijn heeft hoor ik haar zo vaak giechelen.
Niets vreemds aan man!quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:55 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Och ze vingert zich zo vaak maar dat is niet het probleem.
Gisteren kreeg ze een smsje van een onbekend nummer; aanstaande woensdag afspreken? Ook leuk....ze liet het me wel meteen zien en dat is best vreemd toch of juist niet?
Je bent zeker niet zo'n rekenwonder?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:55 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ze een smsje van een onbekend nummer; aanstaande woensdag afspreken? Ook leuk....ze liet het me wel meteen zien en dat is best vreemd toch of juist niet?
En wat was haar verklaring dan van wie het dan niet moest zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:55 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ze zei dat ze het nummer niet kende en niet wist wie het kon zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat was haar verklaring dan van wie het dan niet moest zijn?
Jij bent goedgelovigquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ze zei dat ze het nummer niet kende en niet wist wie het kon zijn.
Blijkbaar niet alleen op jou.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:25 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik weet dat ze gek op me is, ik voel dat
Stelletje zuurpruimenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen en risico's durven te nemen werkt geen enkele relatie
En blijkbaar mis jij het vertrouwen anders had je hier geen topic aangemaakt!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen en risico's durven te nemen werkt geen enkele relatie
Tsja, of ze heeft zijn naam er even uitgehaald zodat ze het jou kon laten zien om het vertrouwen weer even op te krikken en gaat nu (voorzichtiger) verder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Doemdenken is geen gezonde levensstijl.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tsja, of ze heeft zijn naam er even uitgehaald zodat ze het jou kon laten zien om het vertrouwen weer even op te krikken en gaat nu (voorzichtiger) verder.
Ik dacht dat alleen kleine meisjes zo naief warenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wel toevallig allemaal hé TS, gewoon recht voor zijn raap zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:53 schreef McOdieus het volgende:
Zucht, krijg ik net een berichtje dat ze vanavond niet thuis slaapt maar bij een vriendin blijft logeren.
Nu ben ik echt aan het twijfelen of ik me als man moet gedragen en me niet druk moet maken of als een klein onzeker kereltje haar moet gaan controlleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, en als die inderdaad het enige 'incident' was, was er waarschijnlijk weinig aan de hand. Maar alles bij elkaar opgeteld onderhand begint het toch echt wel verdacht te worden hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:43 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Doemdenken is geen gezonde levensstijl.
Ik vind het goed van haar dat ze het heeft laten zien en bovendien zegt ze dat er niets is gebeurt.
En tja als ze beter kan krijgen moet ze dat maar doen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel toevallig allemaal hé TS, gewoon recht voor zijn raap zijn.Ik zie haar nog wel, zou het helpen als ik haar vantevoren een geweldige seksbeurt geef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verlies je ermee als je het niet doet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel, zou het helpen als ik haar vantevoren een geweldige seksbeurt geef?
Wat win ik ermee? Alsof neuken zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat verlies je ermee als je het niet doet?
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel, zou het helpen als ik haar vantevoren een geweldige seksbeurt geef?
Blijkbaar voor jou niet zo belangrijk als voor haarquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:09 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wat win ik ermee? Alsof neuken zo belangrijk is.
Dat wil ik er niet meer zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:09 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Wat win ik ermee? Alsof neuken zo belangrijk is.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:53 schreef McOdieus het volgende:
Zucht, krijg ik net een berichtje dat ze vanavond niet thuis slaapt maar bij een vriendin blijft logeren.
Nu ben ik echt aan het twijfelen of ik me als man moet gedragen en me niet druk moet maken of als een klein onzeker kereltje haar moet gaan controlleren.
Ik neem mijn woorden terug, redelijke troll moet ik zeggen. Heb slechtere pogingen gezien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:03 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je bent zeker niet zo'n rekenwonder?
Och ik kan ze toch niets verbieden, als ze behoefte heeft aan een andere man wie ben ik dan om dat tegen te houden?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
Ze blijft bij 'een vriendin' slapen ja? Really? Doet ze dat wel vaker? Is dat zo'n vriendin waar ook die collega bij is? Of laat ze dat detail weer weg.
Echt, alarmbellen gaan overal af en jij blijft heel naief.
Nou dan is dit topic redelijk overbodig gewordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Och ik kan ze toch niets verbieden, als ze behoefte heeft aan een andere man wie ben ik dan om dat tegen te houden?
Begrijpelijk dat ze het met zo'n slappe instelling ergens anders gaat zoeken. Man the fuck up. Fight for it. Van wat ik hier op het forum van je heb gelezen is je ego aardig groot, waar is dat nu?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Och ik kan ze toch niets verbieden, als ze behoefte heeft aan een andere man wie ben ik dan om dat tegen te houden?
Niemand als je geen kloten hebt...quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:36 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik mijn best voor haar en als ze echt vreemd is geweest krijgt ze het van mij echt wel te horen hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat ze het met zo'n slappe instelling ergens anders gaat zoeken. Man the fuck up. Fight for it. Van wat ik hier op het forum van je heb gelezen is je ego aardig groot, waar is dat nu?
Erg grote tegenstelling met de TT ook.
"foei, en nu niet meer doen! anders word ik boos...ofzo...als dat mag..".quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:43 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik mijn best voor haar en als ze echt vreemd is geweest krijgt ze het van mij echt wel te horen hoor.
Nee knokken voor een meid die liever met een andere kerel in bed duikt is mannelijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:48 schreef Xeor het volgende:
Mocht TS geen troll zijn is TS zeker wel een pussy, godverdomme zeg
Ik heb het dan ook niet over knokken maar je bek open trekken om de waarheid te achterhalen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:53 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee knokken voor een meid die liever met een andere kerel in bed duikt is mannelijk![]()
Take it or leave it
Als ze me de waarheid wenst te vertellen dan doet ze dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over knokken maar je bek open trekken om de waarheid te achterhalen.
Zo raar is dat niet hoor.
Je zit gewoon keihard iedereen te Trollen hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Als ze me de waarheid wenst te vertellen dan doet ze dat toch gewoon?
Bovendien heb ik al gevraagd of er iets aan de hand is en ze zegt nee.
Wat wel raar is dat ze naar Utrecht gaat vanavond terwijl ze helemaal geen vriendin in Utrecht heeft wonen.
Integendeel, ik ben helemaal stapel op haar dus ga ik haar zometeen een berichtje sturen om te vragen hoe het zit, tevreden?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je zit gewoon keihard iedereen te Trollen hier
Ik geef je groot gelijk, eerlijkheid en zekerheid is wel zo belangrijk in een relatiequote:Op vrijdag 26 april 2013 12:12 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben helemaal stapel op haar dus ga ik haar zometeen een berichtje sturen om te vragen hoe het zit, tevreden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |