abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125679737
Welkom in de topicreeks van Yo & Wes!

Sinds mei 2009 zijn Yo & Wes onafscheidelijk, in december 2009 verloofden
de 2 zich. Op 17 juli 2010 heeft het koppel elkaar het ja-woord gegeven in Italië.
Zij hebben het luxe Toscaanse Castel Monastero afgehuurd voor het echte trouwfeest.
Na het huwelijk ontstond een relletje met de weddingplanners van The Class Company,
over de onvoorziene kosten van de bruiloft en de rekening die niet betaald werd.
Wes bleek een ware Kerstengel en betaalde toch de rekening.

Yo & Wes hebben de afgelopen jaren niet stilgezeten, waar Wes nog bij Internazionale
speelt, is de carrière van Yo in een stroomversnelling geraakt.
Via diverse acteer - en presentatie klussen in en buiten Hillywood is ze in Hollywood
beland.

In een interview wat Yolanthe met Wesley had voor het tijdschrift VROUW kwamen
een paar bijzondere onthullingen. Vanaf het moment dat Wesley Yolanthe in ONM
zeg (zo'n 10 jaar geleden) wist hij dat ze zijn droomvrouw was.
De grootste droom van Wesley is het krijgen van een voetbaleftal met Yolanthe.

In deze reeks zijn vele geruchten over de vermeende verbouwingen van Yo voorbij
gekomen, maar vooralsnog lijkt vooral Wes degene te zijn die zijn lijf heeft laten bewerken.
Zo onderging hij een haartransplantatie en heeft zijn lichaam met diverse afbeeldingen
verminkt versierd.Een van de meest opvallendste tatoeages is een afbeelding die
eigenlijk Yo moet voorstellen, maar weer wegheeft van Michael Jackson.

Op een gegeven moment was Wes een beetje inspiratieloos geraakt, wat voor tatoeage
moest er nu toch komen? Yo schoot meteen haar liefje ten hulp, en plaatste een oproep
op twitter, om haar volgers vroeg mee te denken over een nieuwe tatoeage.
Een volger gaf als tip Wes een sleeve te laten aanmeten, en zo geschiedde.

Yo & Wes reeks:
Yo & Wes cashen in Istanbul.
Go hard or go home
pi_125679782
Met de laatste foto's:

Ombre of Nombre

Tijgert die ze is.
Go hard or go home
  woensdag 24 april 2013 @ 16:02:48 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_125682627
[quote]0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:32 schreef Elske6 het volgende:

Yolanthe Sneijder in 'tweedehands' jurk
van onze redactie

Yolanthe Sneijder Cabau zag er weliswaar schitterend uit bij de première van Pain and Gain, maar de jurk die Yolanthe droeg, zagen we een jaar geleden al bij een andere ster...
Actrice Penelope Cruz droeg de Dolce & Gabbana-jurk die Yolanthe maandag aan had, vorig jaar ook op de rode loper van de film To Rome with Love.

Filmpje.

Actrice Penelope Cruz .

;) http://www.hpdetijd.nl/20(...)seksobject-yolanthe/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 april 2013 @ 16:39:45 #4
163650 Greys
pi_125683973
Uit die link in de post hierboven _O-

quote:
Voordat de actrice terugvliegt naar Istanbul tweet ze nog snel een foto waarop ze voor een sportwagen poseert. Voor de zekerheid zet ze vier keer haar eigen naam en initialen in het bericht. Je weet maar nooit waar het goed voor is.
YolantheCabau twitterde op woensdag 24-04-2013 om 11:11:28 Always trouble parking my car.. #loI! Fun, Lovely day in #Lalaland! #Thankful ❤#YC #yolanthe #ycjewelshttp://t.co/LrqYAqmmFJ reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125687551
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_125689097
Arme Yo ;(
De Amerikaanse media is niet bijzonder onder de indruk van onze Turkse chick :(

www.hpdetijd.nl/2013-04-2(...)seksobject-yolanthe/
pi_125690539
Ik vond haar in Valentino echt een kleine kutrol hebben. :') had wel verwacht dat ze wat meer sprak en die zoenscene was er dus uitgehaald.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_125691862

[ Bericht 100% gewijzigd door sherezade op 24-04-2013 20:12:55 ]
pi_125691910
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef sherezade het volgende:
mooie reacties ook op haar glansrijke rol

1 reactie op “Amerikaanse critici kraken film ‘seksobject’ Yolanthe”

Bernard Weiss 24 april 2013 om 16:54

Vroeger was een actrice iemand die iets kon, en daar ook een Behoorlijke Opleiding voor had gevolgd. Waar toch die neiging vandaan komt om dit soort lichtgewicht non-entiteiten actrice te noemen? Omdat ze dat zelf doet?

Het is gewoon één van de vele voetbalgroupies. Wel een succesvolle, maar desalniettemin, hooguit een stapje of twee boven de gewone stoephoer.
pi_125692072
Als je die trailer had gezien die al weken uit is, wist je al dat het een kutfilm zou zijn.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 23:51:39 #11
184769 crew  Deisyy
pi_125704937
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef sherezade het volgende:

mooie reacties ook op haar glansrijke rol

1 reactie op “Amerikaanse critici kraken film ‘seksobject’ Yolanthe”

Bernard Weiss 24 april 2013 om 16:54

Vroeger was een actrice iemand die iets kon, en daar ook een Behoorlijke Opleiding voor had gevolgd. Waar toch die neiging vandaan komt om dit soort lichtgewicht non-entiteiten actrice te noemen? Omdat ze dat zelf doet?

Het is gewoon één van de vele voetbalgroupies. Wel een succesvolle, maar desalniettemin, hooguit een stapje of twee boven de gewone stoephoer.

Zo dan :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 april 2013 @ 00:03:53 #12
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_125705319
Time to pack my bags and head back to my sweet home Istanbul!!
Wearing some of my #YCjewels #YC xx

pi_125708535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond haar in Valentino echt een kleine kutrol hebben. :') had wel verwacht dat ze wat meer sprak en die zoenscene was er dus uitgehaald.
Ze kan gewoon niet acteren, net als dat ze niet kan presenteren.
Het gaat gewoon geen succes worden, ze kan nog het beste in de playboy gaan staan of een ander mannenblad, als stoeipoes en dan met een paar kilo meer zal ze het meest succes hebben. Denk dat ze er ook meer geld mee binnenhaalt. Dit heeft echt iets zieligs.
pi_125708613
Ik denk ook dat een deel hier vanaf hangt om de uitstraling die ze heeft, volgens mij vinden de meeste Nederlanders en wellicht ook ander volk haar gewoon niet sympathiek. We hebben niet zoiets van joh wat doe je het leuk en goh wat verdien je het. Nee we vinden eerder dat ze overdreven doet en dat het allemaal net niet werkt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_125708798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk ook dat een deel hier vanaf hangt om de uitstraling die ze heeft, volgens mij vinden de meeste Nederlanders en wellicht ook ander volk haar gewoon niet sympathiek. We hebben niet zoiets van joh wat doe je het leuk en goh wat verdien je het. Nee we vinden eerder dat ze overdreven doet en dat het allemaal net niet werkt.
Amerikanen zijn ook niet onder de indruk van haar. :')
  † In Memoriam † donderdag 25 april 2013 @ 09:08:55 #16
43556 miss_dynastie
pi_125708846
Die jurk past, eerlijk is eerlijk, stukken beter bij haar dan bij Cruz...
pi_125710609
quote:
Ze heeft het gewoon niet, ik zag haar gisteren ook voorbij flitsen in zo'n kinder spel programma...
Ik kreeg er gewoon de kriebels van het totaal plaatje klopt gewoon ook niet....en die stem :')
pi_125710628
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Die jurk past, eerlijk is eerlijk, stukken beter bij haar dan bij Cruz...
dat dan weer wel maar Cruz heeft dan wel weer de acteer kwaliteiten _O-
pi_125711312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

Amerikanen zijn ook niet onder de indruk van haar. :')
En dat wil wat zeggen van een land dat juist dweept met hun Celebrities bij gebrek aan beter.

Maar het klopt dat ze alles zo overdreven en met voorbedachte rade doet. Het is allemaal te ingecalculeerd en vaak ook met het doel: " zien jullie wat voor fantastisch leven ik heb, kusjes " :|W
pi_125712226
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En dat wil wat zeggen van een land dat juist dweept met hun Celebrities bij gebrek aan beter.

Maar het klopt dat ze alles zo overdreven en met voorbedachte rade doet. Het is allemaal te ingecalculeerd en vaak ook met het doel: " zien jullie wat voor fantastisch leven ik heb, kusjes " :|W
En zo gauw ze in de VS is een hoop blessings from God. :')

Als ze nu eens zegt lekker te chillen met een joint vinden ze haar misschien een stuk interessanter!
  donderdag 25 april 2013 @ 11:56:30 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125713076
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze kan gewoon niet acteren, net als dat ze niet kan presenteren.
Het gaat gewoon geen succes worden, ze kan nog het beste in de playboy gaan staan of een ander mannenblad, als stoeipoes en dan met een paar kilo meer zal ze het meest succes hebben. Denk dat ze er ook meer geld mee binnenhaalt. Dit heeft echt iets zieligs.
Ze moet wat minder hard proberen, ze doet net als Sylvie erg fake aan.
En ze had haar haar gewoon lekker egaal moeten laten, dat stond haar veel mooier.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 25 april 2013 @ 11:58:54 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125713168
quote:
Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 25 april 2013 @ 12:44:59 #23
208890 June.
Seriously?
pi_125714773
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.
Haar rol in Lost _O_
Shine bright like a diamond.
pi_125714956
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel hoofdrollen gehad in Nederlandse films, ze is wel een goede actrice.
  donderdag 25 april 2013 @ 13:21:39 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125716098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel hoofdrollen gehad in Nederlandse films, ze is wel een goede actrice.
ja, dat bedoel ik, dat is iemand die hoog van de toren zou mogen blazen (maar het niet doet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')