quote:Voordat de actrice terugvliegt naar Istanbul tweet ze nog snel een foto waarop ze voor een sportwagen poseert. Voor de zekerheid zet ze vier keer haar eigen naam en initialen in het bericht. Je weet maar nooit waar het goed voor is.
twitter:YolantheCabau twitterde op woensdag 24-04-2013 om 11:11:28Always trouble parking my car.. #loI! Fun, Lovely day in #Lalaland! #Thankful ❤#YC #yolanthe #ycjewels … http://t.co/LrqYAqmmFJ reageer retweet
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef sherezade het volgende:
mooie reacties ook op haar glansrijke rol
1 reactie op “Amerikaanse critici kraken film ‘seksobject’ Yolanthe”
Bernard Weiss 24 april 2013 om 16:54
Vroeger was een actrice iemand die iets kon, en daar ook een Behoorlijke Opleiding voor had gevolgd. Waar toch die neiging vandaan komt om dit soort lichtgewicht non-entiteiten actrice te noemen? Omdat ze dat zelf doet?
Het is gewoon één van de vele voetbalgroupies. Wel een succesvolle, maar desalniettemin, hooguit een stapje of twee boven de gewone stoephoer.
Zo danquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef sherezade het volgende:
mooie reacties ook op haar glansrijke rol
1 reactie op “Amerikaanse critici kraken film ‘seksobject’ Yolanthe”
Bernard Weiss 24 april 2013 om 16:54
Vroeger was een actrice iemand die iets kon, en daar ook een Behoorlijke Opleiding voor had gevolgd. Waar toch die neiging vandaan komt om dit soort lichtgewicht non-entiteiten actrice te noemen? Omdat ze dat zelf doet?
Het is gewoon één van de vele voetbalgroupies. Wel een succesvolle, maar desalniettemin, hooguit een stapje of twee boven de gewone stoephoer.
Ze kan gewoon niet acteren, net als dat ze niet kan presenteren.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond haar in Valentino echt een kleine kutrol hebben.had wel verwacht dat ze wat meer sprak en die zoenscene was er dus uitgehaald.
Amerikanen zijn ook niet onder de indruk van haar.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk ook dat een deel hier vanaf hangt om de uitstraling die ze heeft, volgens mij vinden de meeste Nederlanders en wellicht ook ander volk haar gewoon niet sympathiek. We hebben niet zoiets van joh wat doe je het leuk en goh wat verdien je het. Nee we vinden eerder dat ze overdreven doet en dat het allemaal net niet werkt.
Ze heeft het gewoon niet, ik zag haar gisteren ook voorbij flitsen in zo'n kinder spel programma...quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk ook dat een deel hier vanaf hangt om de uitstraling die ze heeft, volgens mij vinden de meeste Nederlanders en wellicht ook ander volk haar gewoon niet sympathiek. We hebben niet zoiets van joh wat doe je het leuk en goh wat verdien je het. Nee we vinden eerder dat ze overdreven doet en dat het allemaal net niet werkt.
dat dan weer wel maar Cruz heeft dan wel weer de acteer kwaliteitenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Die jurk past, eerlijk is eerlijk, stukken beter bij haar dan bij Cruz...
En dat wil wat zeggen van een land dat juist dweept met hun Celebrities bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Amerikanen zijn ook niet onder de indruk van haar.
En zo gauw ze in de VS is een hoop blessings from God.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen van een land dat juist dweept met hun Celebrities bij gebrek aan beter.
Maar het klopt dat ze alles zo overdreven en met voorbedachte rade doet. Het is allemaal te ingecalculeerd en vaak ook met het doel: " zien jullie wat voor fantastisch leven ik heb, kusjes "
Ze moet wat minder hard proberen, ze doet net als Sylvie erg fake aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze kan gewoon niet acteren, net als dat ze niet kan presenteren.
Het gaat gewoon geen succes worden, ze kan nog het beste in de playboy gaan staan of een ander mannenblad, als stoeipoes en dan met een paar kilo meer zal ze het meest succes hebben. Denk dat ze er ook meer geld mee binnenhaalt. Dit heeft echt iets zieligs.
Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
Haar rol in Lostquote:Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.
Maar ze heeft wel hoofdrollen gehad in Nederlandse films, ze is wel een goede actrice.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die je 't wel gunt en die ook wel degelijk Internationaal succes heeft, is Thekla Reuten (Thekla Reuten - IMDb). Maar goed, die presteert dan ook iets en ruft niets van de daken terwijl ze alleen bijrolletjes heeft.
ja, dat bedoel ik, dat is iemand die hoog van de toren zou mogen blazen (maar het niet doet)quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel hoofdrollen gehad in Nederlandse films, ze is wel een goede actrice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |