abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2013 @ 22:45:01 #251
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133593780
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarom? De CIA is maar een inlichtingendienst, het Communisme is een wereldwijde beweging.
Wil je hier nou een welles nietes spelletje van maken? Iedere.... snapt dat iets in 3 landen geen wereldwijde beweging is. Veiligheidsdiensten, de bankaire sector en de elite dat is wel een wereldwijde beweging.

[..]

Waarom kon hij de directeur dan wel ontslaan?
[/quote]

Omdat hij die macht wel heeft.
[..]

Maar hoe groot het nu is, dat wordt nooit duidelijk.

[..]

Is het dan niet zinloos om de pers op te roepen niet al te veel informatie prijs te geven? Ze weten toch alles al.

[/quote]

Wie weten alles al? Het grootste deel van de pers is in handen van een klein groepje bedrijven. Dus wat naar buiten komt in de MSM wordt zeer goed gecontroleerd.
[..]

De President is niet zo maar iemand, hoor. Zijn macht is in sommige opzichten zeer beperkt, maar hij heeft wel degelijk invloed op de gebeurtenissen.
[/quote]

Obama kan niet eens Guantanomo Bay sluiten, zijn grootste belofte die hij deed. Dat alleen zegt al genoeg. En degene die President word van de USA moet de zegen hebben van de elite anders heeft hij en geen geld om campagne te voeren en hij wordt gewoon buitenspel gezet door de een of andere misstap die hij ofwel gedaan heeft of gefrabiceerd word.
[..]

Nee, dat is Nr.1, de voorzitter van de Shadow Government.
[/quote]

Dat is niet 1 persoon maar een groepje uberrijke families die de boel hier op Aarde besturen. Dat kan je alleen al zien aan het feit dat er helemaal niks is gebeurd mbt de banken na de crisis in 2008. Dat gebeurt niet omdat de bankaire sector de brains zijn van deze planeet en iedereen en alles daarvan afhankelijk is. Daar ligt de echte macht.
Feyenoord!
  zondag 24 november 2013 @ 22:56:55 #252
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_133594287
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wil je hier nou een welles nietes spelletje van maken? Iedere.... snapt dat iets in 3 landen geen wereldwijde beweging is.
Iedere ... snapt dat het handig is om de gehele toespraak te raadplegen. En wie dat doet, zal zien dat Kennedy zijn praatje begint met een anekdote over Karl Marx.
Nog afgezien van het feit dat het Communisme in wel meer dan drie landen actief was: beweren dat het geen bedreiging vormde voor West-Europa is zoiets als beweren dat het Ottomaanse Rijk geen bedreiging vormde voor het Katholicisme, omdat het maar een land was.

quote:
Veiligheidsdiensten, de bankaire sector en de elite dat is wel een wereldwijde beweging.
Gelukkig bezat het Communisme die alle drie. En is de elite nu al een wereldwijde beweging?

quote:
Omdat hij die macht wel heeft.
Dat is geen antwoord.

quote:
Wie weten alles al? Het grootste deel van de pers is in handen van een klein groepje bedrijven. Dus wat naar buiten komt in de MSM wordt zeer goed gecontroleerd.
Ja, daarom zou het ook futiel zijn om de pers op te roepen goed te bedenken wat er wordt gepubliceerd - wat Kennedy nu juist wel doet in deze toespraak.

quote:
Obama kan niet eens Guantanomo Bay sluiten, zijn grootste belofte die hij deed. Dat alleen zegt al genoeg.
Inderdaad, dit ene voorbeeld zegt genoeg.

quote:
En degene die President word van de USA moet de zegen hebben van de elite anders heeft hij en geen geld om campagne te voeren en hij wordt gewoon buitenspel gezet door de een of andere misstap die hij ofwel gedaan heeft of gefrabiceerd word.
Waarom hebben ze Kennedy dan niet buitenspel gezet door bekend te maken dat hij zijn vrouw bedroog?

quote:
Dat is niet 1 persoon maar een groepje uberrijke families die de boel hier op Aarde besturen. Dat kan je alleen al zien aan het feit dat er helemaal niks is gebeurd mbt de banken na de crisis in 2008. Dat gebeurt niet omdat de bankaire sector de brains zijn van deze planeet en iedereen en alles daarvan afhankelijk is. Daar ligt de echte macht.
Natuurlijk hebben de banken veel macht. Maar wie zijn nu die families?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_133596252
Ik heb daarnet documentaire The Lost Bullet op National Geographic Channel gezien: http://natgeotv.com/nl/jfk-assassination-declassified.

Heel interessant! Daarin wordt bewezen dat 3 kogels toch mogelijk is vanuit TSBD geschoten te zijn. De eerste kogel zou geschoten worden direct nadat de auto Elm Street inging en miste zijn doel doordat de kogel de verkeerslicht raakte en zijn weg vond op de stoep bij de viaduct raakte (die J. Tague op zijn wang verwondde). De tweede kogel zou inderdaad zowel Kennedy en Connally tegelijk kunnen verwonden en de derde kogel zou ook zeker vanuit TBSD geschoten zijn. Met een opgekapte digitale versie in HD van Orvielle Nix is er niets te zien op de grasheuvel.
pi_133601219
Er zijn zoveel complot theorieën, maar ik denk nog steeds geen Oswald, die is gewoon gebruikt, de hoge bazen hebben hem aangewezen en gezegd, we geven hem gewoon de schuld, laten hem afknallen gelijk, voordat het proces begint.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_133601230
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

De verschillende achterbanken vormen voor mij het bewijs. Bij de kledingstijl gebruik ik woorden als 'lijkt', 'volgens mij' en 'maar dat weet ik niet zeker'. Ik zou zeggen dat ik daarmee nadrukkelijk een slag om de arm houd en mijn mening niet als feit presenteer? Met alle waardering voor je kritische noot overigens.
Ik vind bewijs van fakery in fotos heel interessante.
Misschien heeft Kennedy z'n eigen dod gefaked.
Dankje wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 25 november 2013 @ 10:16:44 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133601605
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel.
Welke fake foto's?
Van Oswald die met een geweer geposeerd staat?

Tenminste dat is enige waar ik ooit iets over gelezen heb..
Of bedoel je andere foto?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133601701
quote:

[..]

Dankje wel.
Nou, voordat hier straks een JFK-variant van de 'Elvis Lives'-mythe ontstaat: de foto is fake, wat zoveel wil zeggen als. niet genomen op 22 november 1963, 12.30 CST. :)

Dit is wat je wel ziet op deze foto:

quote:
Secret Service agent Clinton Hill (stuntman Larry Hill) rushes to get Jacqueline Kennedy (actress Christine Rose) back into the car after her husband President John F. Kennedy (actor Don Gazzaway) was shot by an assassin. The action was all part of a made for TV reenactment movie being filmed in Dallas. (UPI Photo/Files)
Bron: http://www.upi.com/News_P(...)sassination/fp/5934/

[ Bericht 2% gewijzigd door Budapestenaar op 25-11-2013 10:27:38 ]
  maandag 25 november 2013 @ 10:28:19 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133601883

Neem aan dat deze bedoeld word?
De andere foto's zijn bij mij bekend, deze niet.
En ziet er ook uit als een shot uit een film, deze is ook vele malen scherper dan de rest.
pi_133602055
quote:

[..]

Dankje wel.
:D
pi_133602087
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:28 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

Neem aan dat deze bedoeld word?
De andere foto's zijn bij mij bekend, deze niet.
En ziet er ook uit als een shot uit een film, deze is ook vele malen scherper dan de rest.
En Jackie had niet zo'n breed achterste, die was graatmager.
  maandag 25 november 2013 @ 10:40:47 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133602208
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:D Ik wis niet dat jij in die film had gespeeld.

even terug komend op de foto van Oswald..

According to four U.S. government investigations, Lee Harvey Oswald is the sniper who killed John F. Kennedy on November 22, 1963. On March 31, 1963, Marina Oswald captured a collection of photographs showing Lee Harvey Oswald in his backyard with a rifle in hand. Along with the gun, the photographs show Oswald holding two Marxist newspapers, The Militant and The Worker. He is wearing a .38 caliber revolver on his waist. In 1978, the House Select Committee on Assassinations (HSCA) determined that the rifle in the picture was the same used to shoot Kennedy. The revolver was also determined to be the weapon used to kill Officer J. D. Tippit following the assassination. The collection of photos is widely recognized as some of the most significant evidence against Oswald.

The pictures have been subjected to rigorous analysis and many people have claimed they are altered. Oswald insisted they were forgeries. Some inconsistencies include unnatural lines in Oswald’s face, an identical background in all three photographs, unnatural shadows, and inconsistent body length between pictures. In 1978, a British forensic photography expert named Malcolm Thompson determined that the pictures were fakes. However, after seeing the evidence presented by the HSCA investigation, Thompson recanted his conclusion and agreed that the backyard pictures were genuine. After digitally analyzing the photograph of Oswald holding the rifle and paper, computer scientist Hany Farid concluded that the photo was “almost certainly not altered.”

En linkje bron
pi_133602335
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De foto komt uit de tv-film 'The trial of Lee Harvey Oswald'.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trial_of_Lee_Harvey_Oswald
pi_133602368
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

De foto komt uit de tv-film 'The trial of Lee Harvey Oswald'.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Trial_of_Lee_Harvey_Oswald
Ah, zoiets dacht ik al.
pi_133602885
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D Ik wis niet dat jij in die film had gespeeld.

even terug komend op de foto van Oswald..

According to four U.S. government investigations, Lee Harvey Oswald is the sniper who killed John F. Kennedy on November 22, 1963. On March 31, 1963, Marina Oswald captured a collection of photographs showing Lee Harvey Oswald in his backyard with a rifle in hand. Along with the gun, the photographs show Oswald holding two Marxist newspapers, The Militant and The Worker. He is wearing a .38 caliber revolver on his waist. In 1978, the House Select Committee on Assassinations (HSCA) determined that the rifle in the picture was the same used to shoot Kennedy. The revolver was also determined to be the weapon used to kill Officer J. D. Tippit following the assassination. The collection of photos is widely recognized as some of the most significant evidence against Oswald.

The pictures have been subjected to rigorous analysis and many people have claimed they are altered. Oswald insisted they were forgeries. Some inconsistencies include unnatural lines in Oswald’s face, an identical background in all three photographs, unnatural shadows, and inconsistent body length between pictures. In 1978, a British forensic photography expert named Malcolm Thompson determined that the pictures were fakes. However, after seeing the evidence presented by the HSCA investigation, Thompson recanted his conclusion and agreed that the backyard pictures were genuine. After digitally analyzing the photograph of Oswald holding the rifle and paper, computer scientist Hany Farid concluded that the photo was “almost certainly not altered.”

En linkje bron
Heb je de foto goed bekeken? Vingertoppen blijken verdwenen te zijn? Kin komt niet overeen met de andere foto's van Oswald. Hoofd van Oswald lijkt hier ook dikker te zijn dan de andere foto's.

pi_133603214
Ik heb nog niet alles gelezen van deze maar lijkt me wel interessant.
Over de zapruder film.....

http://assassinationscience.com/johncostella/jfk/intro/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 25 november 2013 @ 11:23:55 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133603407
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:17 schreef Tingo het volgende:
Ik heb nog niet alles gelezen van deze maar lijkt me wel interessant.
Over de zapruder film.....

http://assassinationscience.com/johncostella/jfk/intro/
Zal ik het nog mooier voor je Maken, Het was de bestuurder :P
pi_133603492
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zal ik het nog mooier voor je Maken, Het was de bestuurder :P
Hoeft niet - dankje.
  maandag 25 november 2013 @ 12:02:25 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133604590
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeft niet - dankje.
oke, ik vond het best interessante theorie, ( het filmpje is er net te wazig voor )

maar even een vraag, je denkt dat het filmpje dus nep is?
Want het is een filmpje geschoten door een bijstander en juist het volgende vind ik wel heel appart.
De meeste conspiarcy sites en complot denkers geven aan dat dit juist overweldigend bewijs is.

Terwijl juist de overheid en opponenten van de complottheorieën beweren dat de film later bewerkt is. Volgens de officiële verklaring zijn er bij Life per ongeluk zes beeldjes verloren gegaan bij het maken van kopieën van de film (beeldjes 155, 156, 208, 209, 210 en 211).

Even wat achtergrond verhaal over het filmpje :)
Abraham Zapruder verkocht op 23 november 1963, de dag na de moord, de film aan Life, dat weigerde het materiaal ter beschikking te stellen aan derden. Het Amerikaanse publiek kon pas in 1975 kennis nemen van de inhoud middels een illegale vertoning in het tv-programma Midnight
pi_133605464
Het rare aan de Zapruder film is dat het inderdaad een van de 'bronnen' is van alle complottheorieen en veel complot-gelovers altijd gevochten hebben om deze te publiceren, nadat hij oorspronkelijk versloten was en niet vertoond mocht worden...

tijdens het Garrison proces werd een lage kwaliteit kopie als bewijsmateriaal gebruikt en hiervan kwamen al langer slechte kwaliteits-kopien in omloop, die vooral populair waren bij de onderzoekers die naar bewijzen voor een complot zochten...

de eerste nationale publieke vertoning was ook in een programma dat een complot wilde bewijzen en de publieke ophef die dat gaf leidde ook juist tot het HSCA-onderzoek, dat tot de conclusie kwam dat er mogelijk een complot achter de moord zat (overigens niet op basis van de Zapriuderfilm, maar juist op basis vand e Dictabelt-tape, welke sindsdien eerder in diskrediet geraakt is en sterk betwijfeld wordt als betrouwbare audioweergave van de moord).

Nu ook een groot aantal onderzoekers het bv gebruiken als basis voor 3D modellen en deze meestal een versterking van de theorie van een enkele schutter uit de 6e etage TBD lijken te zijn, komt er weer een tegenbeweging die de Zapruderfilm als 'vervalsing' afdoet, omdat het schijnbaar toch niet het overtuigende bewijs voor een complot lijkt te vormen, dat men er in de jaren 60 en 70 inzag, toen die nog verborgen gehouden werd voor het publiek.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133606106
Heel interessant discussie hier:

The "JFK-MURDER" was a STAGED EVENT / JFK wasn't "KILLED" on 11/22/63!

http://letsrollforums.com/jfk-murder-staged-event-t23127.html
pi_133606503
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef RM-rf het volgende:
Het rare aan de Zapruder film is dat het inderdaad een van de 'bronnen' is van alle complottheorieen en veel complot-gelovers altijd gevochten hebben om deze te publiceren, nadat hij oorspronkelijk versloten was en niet vertoond mocht worden...

Gewoon zodat miljoenen mensen gaan jarenlang in discussie over.
'Mission Accomplished'. :)
pi_133628602
Kijk eens naar het filmpje:

Het schijnt dat Lyndon Johnson al zich schuilt voordat zijn auto in Elm Street gingen. Hij is niet meer te zien op de foto's na Houston Street.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:14:55 #273
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133633571
http://meandlee.com/

Lee Harvey Oswald was betrokken bij Kankeronderzoek. Oswald is op zo veel vlakken geframed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_133633584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:14 schreef Lambiekje het volgende:
http://meandlee.com/

Lee Harvey Oswald was betrokken bij Kankeronderzoek.
Dus?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:48:51 #275
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_133633902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:16 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dus?
er is zoveel meer betrokken bij de moord op JFK en zijn zogenaamde moordenaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')