quote:
Dat is een prima meevaller! Die staat hier ookquote:Op woensdag 24 april 2013 11:59 schreef Pagan het volgende:
Gisteren was ik bij de dierenwinkel, kreeg ik zomaar een gebruikte voerbakkenstandaard kadoo, die hadden ze over. Mooi voor buiten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zat ik gister op P&W te wachten, zapte ik rond en zag ik bij SBS hoe een paar oudjes blij waren dat Maxima langs hun bejaardenhuis kwam. Zo'n oude oma die uit het raam kijkt, schrikt, hand voor de mond en 'oh nee, oh kijk nouoh nee
oh kijk nou toch'
![]()
Oh ja die moet ik ook nog maken, met die gratis codequote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn Albelli foto-album lag gister op de mat. Toch wel mooi, zo'n gedrukt album
Ja, ik zag ze in de folder gister, en ook andere supermarkten hebben allerlei variaties. En weer een pepermuntblikje, ik wil er wellicht eentje halen, mijn opa en oma hadden er vroeger eentje, dus voor de herinneringen alleen alquote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Pis, AH heeft hele geile koekblikken nu van Verkade, mijn heaumeau heeft er een voor me gekocht
Ja die code had ik dus ook gratiez!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook nog maken, met die gratis code
Ja joh, dat is alleen al leuk voor je kleine later, echt! Ik wil alles wat ik tegenkom aan blikjes vrees ikquote:Op woensdag 24 april 2013 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze in de folder gister, en ook andere supermarkten hebben allerlei variaties. En weer een pepermuntblikje, ik wil er wellicht eentje halen, mijn opa en oma hadden er vroeger eentje, dus voor de herinneringen alleen al
Ah, is het een fijne maat en een mooi boek of had je geupgrade?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die code had ik dus ook gratiez!
Ik twijfelde heel even of ik een foto als cover wilde hebben, voor een paar euri, maar ik heb het genomen zoals het is.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, is het een fijne maat en een mooi boek of had je geupgrade?
Die lust ik heul nie!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom hier om in de Wilhelminapepermunt.
Huh, kun je die vies vinden.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die lust ik heul nie!
Ik kreeg toffe mintjes van mn vriend, ik zal ff een foto maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |