Is al dicht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
ONZ / [Nachtbagger] Hij wilt baggeren met stoners!
Deze mag dicht ... was helaas te laat
is ie nog geen mod dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef ulq het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten door hosselaar.woensel? Die blijkbaar geeneens MOD is? Watsmetdeze?
ONZ / Eindexamentraining zonder slaap
Ja die was gisteren even kort mod, hij sloot graag baggertopics.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:25 schreef ulq het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten door hosselaar.woensel? Die blijkbaar geeneens MOD is? Watsmetdeze?
ONZ / Eindexamentraining zonder slaap
maak mij ook ff mod danquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja die was gisteren even kort mod, hij sloot graag baggertopics.
ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, gedaanquote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef Klojo120 het volgende:
ONZ / Het grote raad de imitatie topic " Kan een modje aanhalingstekens in de TT zetten?
Bvd.
Nu wel gedaan hoorquote:
Dat zijn Ruben en Julian. Dit is gewoon een poging om grappig te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
ONZ / Leg hier een roosje neer uit respect voor Ruben en Nicolai
Schopje GC, aangezien de serieusheid van dit topic?
Hoort niet echt in ONZ
Goh had ik niet door.....quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat zijn Ruben en Julian. Dit is gewoon een poging om grappig te zijn.
Excuses aanvaardquote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goh had ik niet door.....![]()
Mijn excuses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |