Same, ook een oude vent die gewoon best buff is ookquote:Op woensdag 24 april 2013 13:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja. Terwijl een de oefening doet, wordt ie ook aangemoedigd door de rest van de mocro's.![]()
Die staan dan eigenlijk gewoon stil en niks te doen en zo werken ze alle oefeningen af ofzo
![]()
Zullen ze zich aan het voorbereiden zijn op de Jihad ofzo?
Bij mij op de sportschool zit er zo een oude knar btw van mid 70. Die gast doet het echt fucking goed, ik zou willen dat ik dat kan op die leeftijd. Maar elke keer weer als ik hem zie , word ik mega gemotiveerdKijk, daar heb ik gewoon respect voor. HIj zal heus niet ripped zijn ofzo, maar ik bewonder mensen die moeite voor iets doen en tenminste volhoudend zijn (en dus een doel voor ogen hebben). Misschien omdat ik zelf ook zo ben ofzo?
Weet jij het? snap er ook niks van.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat is dat? Alle Marokkanen die ik hier zie doen ook allemaal ziek snelle herhalingen.
Geweldig verhaal man. Punt blijft echter staan, je praat namens de gehele sportschool populatie, al krabbel je nu al wat terug met je "bijna allemaal". Gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk dat trainen een soort verslaving wordt ik had zelf alleen moeite om naar de sportschool toe te gaan, als ik er eenmaal was dan vond ik het heerlijk. Maar ik heb met veel mensen gepraat en bijna allemaal geven ze toe dat ze het uiteindelijk doen om het resultaat aan een ander te kunnen laten zien. Daar is ook niks mis mee. Alleen ik wilde mijzelf niet op die manier profileren.
Tuurlijk krijg je een stempel, misschien moet je iets beter je best doen om niet over te komen als een jankerig trutje dat verzuurd is omdat 'ie niet genoeg gains kreegquote:Zie je hoe ik je met respect benader. En zie je hoe jij mij direct aan een topic een stempel durft te geven door te denken dat je mijn eigenschappen kent. Dan had je dus iets beter moeten lezen. Jouw reactie is dus precies een sportschool reactie. Erg jammer dit.
Die laatste commentquote:
Whatever.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, die van de laatste reactie snapt het.
quote:
huh?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat jullie nou niet verder komen dan dikke vetklep chicks.,
Mijn ballen ook na een workout, althans beetje zeeltig maar niet echt viesquote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stink ook naar zweet. Maar dat is luiheidszweet en mijn ballen stinken ook
Als je een goede workout doet ruik je het van heinde en verre hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe mijn ballen ruiken, zit daar nooit echt zo dicht met mijn neus op namelijk.
Wie zegt dan dat het je ballen zijn en niet je bilspleet bijvoorbeeld? Ik voel bij inspanning meer zweet door mijn bilnaad lopen dan langs of over mijn ballen.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een goede workout doet ruik je het van heinde en verre hoor
Geloof me, you will knowquote:Op woensdag 24 april 2013 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het je ballen zijn en niet je bilspleet bijvoorbeeld? Ik voel bij inspanning meer zweet door mijn bilnaad lopen dan langs of over mijn ballen.
Vandaar dat er altijd zoveel vliegen op mijn ballen zittenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof me, you will knowbij bilnaad ruikt het net altijd beetje iets meer naar feces
Bij je ballen meer zoetig
Dit is een topic waarin iedereen zijn mening mag geven en zo geef ik dus ook de mijne en jij de jouwe. En ik krabbel niet terug want mijn mening blijft staan met "bijna allemaal" probeer ik uit te leggen dat ik niet zo kortzichtig ben door iedereen over 1 kam te scheren. Als jij dan komt met "jankerig trutje" en "niet genoeg gains krijgt" bewijst dat maar weer dat je je standpunt niet met een juiste onderbouwing kan benadrukken. Hiermee zeg ik dus dat er wel degelijk sportschool types in dit forum mijn mening kunnen buigen en mij kunnen laten terugkomen op bepaalde standpunten. Maar jij komt niet verder dan een soort welles nietes spelletje.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geweldig verhaal man. Punt blijft echter staan, je praat namens de gehele sportschool populatie, al krabbel je nu al wat terug met je "bijna allemaal". Gaat de goede kant op.
[..]
Tuurlijk krijg je een stempel, misschien moet je iets beter je best doen om niet over te komen als een jankerig trutje dat verzuurd is omdat 'ie niet genoeg gains kreeg
Wowquote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vandaar dat er altijd zoveel vliegen op mijn ballen zitten
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit is een topic waarin iedereen zijn mening mag geven en zo geef ik dus ook de mijne en jij de jouwe. En ik krabbel niet terug want mijn mening blijft staan met "bijna allemaal" probeer ik uit te leggen dat ik niet zo kortzichtig ben door iedereen over 1 kam te scheren. Als jij dan komt met "jankerig trutje" en "niet genoeg gains krijgt" bewijst dat maar weer dat je je standpunt niet met een juiste onderbouwing kan benadrukken. Hiermee zeg ik dus dat er wel degelijk sportschool types in dit forum mijn mening kunnen buigen en mij kunnen laten terugkomen op bepaalde standpunten. Maar jij komt niet verder dan een soort welles nietes spelletje.
Maar om deze discussie tussen oms af te sluiten wil ik er nog bij zeggen dat ik het prima vind als je je eigen helemaal suf traint, dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Wie ben ik om tegen jou te zeggen wat er wel en niet goed is. Ik geef alleen mijn mening en de reden waarom ik gestopt ben. Als je het daar niet mee eens bent even goeie vrienden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef danny081 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik et allemaal maar eng en daarom maar 1 keer gedaan. Weet niet eens hoe het heette. Ik deed het voornamelijk omdat ik na al die tijd nog steeds geen blokjes had op mijn buik. Werkte wel goed kan ik je vertellen.
En stats hield ik niet eens bij. Ik wilde gewoon gespierd worden. Denk dat toen ik stopte het net tijd ging worden om het bij te gaan houden. Ik was geen 2 bij 2. Ben wel klein dus ging wel snel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |