Hou niet van jokken.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef Zosk het volgende:
Over jezelf zeggen dat je geen alphaman bent.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
Eigenlijk gewoon voor mijzelf om me goed te voelen...
De hele winter trainen zodat je in de zomer hulmoal ripped en shredded bent op de beach, boi.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
En ook in de winter alvorens men mij beachboi noemt etc.
wat staat hier allemaal¿quote:Op woensdag 24 april 2013 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De hele winter trainen zodat je in de zomer hulmoal ripped en shredded bent op de beach, boi.
weetikveel, ik probeer ook maar een beetje tof te doen.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
weetikveel, ik probeer ook maar een beetje tof te doen.
Jij bent er bekend mee zie ikquote:Op woensdag 24 april 2013 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De hele winter trainen zodat je in de zomer hulmoal ripped en shredded bent op de beach, boi.
Je UI is een deceptie?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:22 schreef Knevelt het volgende:
Soberso sportschool.Echte bazen zitten op prachtig blauwe dagen als nu met hun ectomorfe adonislichaam achter de computer te fokken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
TS is graag in de sportschool en maakt een duidelijke op
Nee neen neee, ik bedoel nee uhm ja nee ik heb een uhm jaquote:
Ja alleen echt ripped & shredded haal ik maar steeds nét nietquote:
Eensch met klacht, want herkenbaar!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ondanks dat ik geen alphaman ben wil ik er wel redelijk uitzien voor zover mogelijk, en dus ga ik regelmatig naar de sportschool om mijn fysiek netjes bij te houden.
Eigenlijk gewoon voor mijzelf om me goed te voelen... ik doe dit minimaal 3x per week. En ook in de winter alvorens men mij beachboi noemt etc.
Nu zijn er meer die dat doen, maar soms denk je dan waarom je lichaam kapot maken en ook nog er voor betalen?
Ja, juist... van die lui die alle oefeningen compleet verkeerd doen. Houding onjuist, gewichten veeeeels te hoog (want ja, dan ziet men dat en ben ik stoer).
Gisteren ook weer een vent, onder de tatoos. Rugoefening en die zit aan dat ding te roppen johniet normaal... hele stellage bewoog mee. Luide geluiden erbij voor sound effects...
Als je je rug wil trainen dan zit je recht en beweeg je je armen langs je lichaam en niet als een rups onder invloed van pep aan dat ding zitten hengsten
Bijkomende klacht is zweet, vers werkzweet is niks mis mee... maar, man man man, als je naar ruft stinkt of oude kaas dan wordt het wel tijd om eens je kleding en jezelf te wassensmeerlappen.
MAAAR!!! kies de balans en ga ook niet volgespoten met aqua di gio de sportschool in
Tot zover.
Negers Donkere personen hebben al een godenfysiek van zichzelf vaakquote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Niet herkenbaar, ik ben namelijk een beachboy en doe dus alleen thuis push-ups, sit-ups en bicep curls.
Gelukkig toch nog iemandquote:Op woensdag 24 april 2013 11:27 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Eensch met klacht, want herkenbaar!
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja alleen echt ripped & shredded haal ik maar steeds nét niet
Die te dikke te bruine getatoeerde ventjes! Die tijdens het sporten heel veel Aquarius en AA drank drinken. En ook nog denken een 6 pack te kunnen kweken....quote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
De sportscholen worden nu juist overspoelt door die erg brede ventjes die uit alle macht hun bovenlichaam trainen voor de zomer. Gratis vermaak.
je vreet gewoon teveel!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja alleen echt ripped & shredded haal ik maar steeds nét niet
Cardio gebeurd buiten idd.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef Kper_Norci het volgende:
SportschoolTussen al die opgepompte zonnebankbruine battyboys aan van die machines hangen en trekken
Nog binnen ook
Tip, gewoon omdat het kan, ga lekker naar buiten. Veel lekkerder joh. Cardio kan je sowieso buiten doen, fietsen, lopen dat soort shit. Spieren is iets moeilijker natuurlijk, maar hell, gewoon creatief zijn. Aan een tak van een boom gaan hangen, en je dan optrekken, of gewoon een klimrek in een speeltuintje, wat kan jou het schelen. Je gaat toch niet binnen in zo'n krap, zweterig kutlokaaltje je ding doen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
Gisteren deden de tv'tjes in de crosstrainers het niet, dát is pas een terecht klacht!!!
Een oude fabriekshal waar een sportschool in zit. Zo zonde. Daar moet je gewoon goeie technofeesten geven.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cardio gebeurd buiten idd.
Klein is het niet.. is een oude fabriekshal
Ik ben eerlijk gezegd best wel ecto.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Negers Donkere personen hebben al een godenfysiek van zichzelf vaak
Als je maar tevreden bentquote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd best wel ecto.Maar esthetisch gezien ben ik vrij tevreden.
True, maar dit is ook prima.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een oude fabriekshal waar een sportschool in zit. Zo zonde. Daar moet je gewoon goeie technofeesten geven.
En als je ziet wat voor vrouwen daar achteraan gaan daar wil je nog niet bij dood gevonden worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
De sportscholen worden nu juist overspoelt door die erg brede ventjes die uit alle macht hun bovenlichaam trainen voor de zomer. Gratis vermaak.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef danny081 het volgende:
Ik heb twee jaar inensief getraind, 5 dagen per week.inclusief anabolen kuurtje op het laatst. Ik zag er goed gespierd uit. Totdat ik in de spiegel keek en mezelf realiseerde dat het er werkelijk afdruipt dat er geen enkel sportschool type is dat het echt voor zichzelf doet. Iedereen wil er zo uitzien om op het strand de bink uit te hangen en bij elke gelegenheid een excuus zoeken om zijn shirtje uit te trekken.
Bij dat volk wilde ik niet horen en ben er direct mee gestopt. Bovendien ligt het er erg dik bovenop dat je geen andere capaciteiten hebt omdat je zoveel tijd hebt om in de sportschool door te brengen. Ik zit nu lekker te schilderen en achter de xbox, net eigen app gemaakt voor de iphone. Ik wil nooit meer zo worden. Bovendien hebben vrouwen liever een dikke portemonee dan een dikke biceps.
Ga weg de wcquote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Negers Donkere personen hebben al een godenfysiek van zichzelf vaak
Lekker er voor lopen ja, walgelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
Terechte klacht, ook irritant zijn die mensen die net weer die 6 kg dumbbells gaan pakken als jij voor de spiegel naar jezelf staat te kijken.
Hehehequote:
En je hebt er een pielemuis van 5 centimeter aan over gehouden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef danny081 het volgende:
Ik heb twee jaar inensief getraind, 5 dagen per week.inclusief anabolen kuurtje op het laatst. Ik zag er goed gespierd uit. Totdat ik in de spiegel keek en mezelf realiseerde dat het er werkelijk afdruipt dat er geen enkel sportschool type is dat het echt voor zichzelf doet. Iedereen wil er zo uitzien om op het strand de bink uit te hangen en bij elke gelegenheid een excuus zoeken om zijn shirtje uit te trekken.
Bij dat volk wilde ik niet horen en ben er direct mee gestopt. Bovendien ligt het er erg dik bovenop dat je geen andere capaciteiten hebt omdat je zoveel tijd hebt om in de sportschool door te brengen. Ik zit nu lekker te schilderen en achter de xbox, net eigen app gemaakt voor de iphone. Ik wil nooit meer zo worden. Bovendien hebben vrouwen liever een dikke portemonee dan een dikke biceps.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
En je hebt er een pielemuis van 5 centimeter aan over gehouden waarschijnlijk.
Wat heb je gedaan (kuur) en wat en waren je stats uiteindelijk?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef danny081 het volgende:
[..]nee ik heb 1 kuur gevolgd en het is een fabel dat je pielemuis er kleiner van wordt. Na intensief gebruik van anabolen kan de balzak krimpen. Niet de pielemuis.
Jij traint natuurlijk puur voor jezelf. Waarom dan. Als je je gewoon lekker in je vel wilt voelen ga je niet zo intensief trainen. En als je dus wel een gespierd lichaam wilt doe je dat dus niet voor jezelf. Tenzij je je afrukt in de spiegel natuurlijk dan.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
2 jaar voor alles behalve jezelf getraind? Zonde man, dan zit er wel iets verkeerd. Veel plezier met je Xbox en schilderijen.
Eerlijk gezegd vond ik et allemaal maar eng en daarom maar 1 keer gedaan. Weet niet eens hoe het heette. Ik deed het voornamelijk omdat ik na al die tijd nog steeds geen blokjes had op mijn buik. Werkte wel goed kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan (kuur) en wat en waren je stats uiteindelijk?
Typische post van een gefrustreerde quitter, lekker je eigen onvermogen projecteren op anderen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef danny081 het volgende:
[..]
Jij traint natuurlijk puur voor jezelf. Waarom dan. Als je je gewoon lekker in je vel wilt voelen ga je niet zo intensief trainen. En als je dus wel een gespierd lichaam wilt doe je dat dus niet voor jezelf. Tenzij je je afrukt in de spiegel natuurlijk dan.
Ik ben een narcistische klootzak en ik schep er genoegen uit om mijn lichaam richting een esthetisch ideaal toe te werken. Als ik alleen op deze planeet zou zijn zou ik me er net zo goed mee bezig houden.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef danny081 het volgende:
[..]
Jij traint natuurlijk puur voor jezelf. Waarom dan. Als je je gewoon lekker in je vel wilt voelen ga je niet zo intensief trainen. En als je dus wel een gespierd lichaam wilt doe je dat dus niet voor jezelf. Tenzij je je afrukt in de spiegel natuurlijk dan.
Waren het injecties of moest je shit doorslikken? Wel rare move man, om ripped te worden heb je echt geen steroids nodig.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef danny081 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik et allemaal maar eng en daarom maar 1 keer gedaan. Weet niet eens hoe het heette. Ik deed het voornamelijk omdat ik na al die tijd nog steeds geen blokjes had op mijn buik. Werkte wel goed kan ik je vertellen.
En stats hield ik niet eens bij. Ik wilde gewoon gespierd worden. Denk dat toen ik stopte het net tijd ging worden om het bij te gaan houden. Ik was geen 2 bij 2. Ben wel klein dus ging wel snel.
Jij bent een narcistische klootzak geworden door dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben een narcistische klootzak en ik schep er genoegen uit om mijn lichaam richting een esthetisch ideaal toe te werken. Als ik alleen op deze planeet zou zijn zou ik me er net zo goed mee bezig houden.
Kun je me ongelijk geven.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent een narcistische klootzak geworden door dit.
Dat heb ik toch gelijk als je narcistisch bent als ik zeg dat de enige reden om het voor jezelf te doen is: je afrukken in de spiegel.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben een narcistische klootzak en ik schep er genoegen uit om mijn lichaam richting een esthetisch ideaal toe te werken. Als ik alleen op deze planeet zou zijn zou ik me er net zo goed mee bezig houden.
[..]
Waren het injecties of moest je shit doorslikken? Wel rare move man, om ripped te worden heb je echt geen steroids nodig.
hahahaa zo een terechte klacht. Ook irritant zijn die lui die na het oefenen de pin 5 blokken verder zetten (om zo te laten zien dat ze zwaar getild hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ondanks dat ik geen alphaman ben wil ik er wel redelijk uitzien voor zover mogelijk, en dus ga ik regelmatig naar de sportschool om mijn fysiek netjes bij te houden.
Eigenlijk gewoon voor mijzelf om me goed te voelen... ik doe dit minimaal 3x per week. En ook in de winter alvorens men mij beachboi noemt etc.
Nu zijn er meer die dat doen, maar soms denk je dan waarom je lichaam kapot maken en ook nog er voor betalen?
Ja, juist... van die lui die alle oefeningen compleet verkeerd doen. Houding onjuist, gewichten veeeeels te hoog (want ja, dan ziet men dat en ben ik stoer).
Gisteren ook weer een vent, onder de tatoos. Rugoefening en die zit aan dat ding te roppen johniet normaal... hele stellage bewoog mee. Luide geluiden erbij voor sound effects...
Als je je rug wil trainen dan zit je recht en beweeg je je armen langs je lichaam en niet als een rups onder invloed van pep aan dat ding zitten hengsten
Bijkomende klacht is zweet, vers werkzweet is niks mis mee... maar, man man man, als je naar ruft stinkt of oude kaas dan wordt het wel tijd om eens je kleding en jezelf te wassensmeerlappen.
MAAAR!!! kies de balans en ga ook niet volgespoten met aqua di gio de sportschool in
Tot zover.
Nou niet dus. Ik voel me helemaal geen quiter en ben zeker niet gefrustreerd. Ik deed het al die tijd samen met een maat van me maar principieel begon ik er op tegen te worden. Dat is de enige reden dat ik gestopt ben. Ik voelde me verder heerlijk als ik had getraind. Ik wilde simpelweg niet overkomen als tokkie figuur en vond dat ik mijn tijd beter kon besteden.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Typische post van een gefrustreerde quitter, lekker je eigen onvermogen projecteren op anderen.
Dus als je buff en ripped bent kom je al snel over als een tokkie?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:53 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nou niet dus. Ik voel me helemaal geen quiter en ben zeker niet gefrustreerd. Ik deed het al die tijd samen met een maat van me maar principieel begon ik er op tegen te worden. Dat is de enige reden dat ik gestopt ben. Ik voelde me verder heerlijk als ik had getraind. Ik wilde simpelweg niet overkomen als tokkie figuur en vond dat ik mijn tijd beter kon besteden.
Dus als je buff en ripped bent kom je al snel over als een tokkie?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:53 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nou niet dus. Ik voel me helemaal geen quiter en ben zeker niet gefrustreerd. Ik deed het al die tijd samen met een maat van me maar principieel begon ik er op tegen te worden. Dat is de enige reden dat ik gestopt ben. Ik voelde me verder heerlijk als ik had getraind. Ik wilde simpelweg niet overkomen als tokkie figuur en vond dat ik mijn tijd beter kon besteden.
quote:
Nou wel dus. Je denkt namens iedereen die dit ook doet te kunnen praten, zeer irritante eigenschap.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef danny081 het volgende:
Totdat ik in de spiegel keek en mezelf realiseerde dat het er werkelijk afdruipt dat er geen enkel sportschool type is dat het echt voor zichzelf doet. Iedereen wil er zo uitzien om op het strand de bink uit te hangen en bij elke gelegenheid een excuus zoeken om zijn shirtje uit te trekken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus als je buff en ripped bent kom je al snel over als een tokkie?
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef ikjijallebei het volgende:
Verder is de sportschool natuurlijk voor mensen met weinig verstand en hersenloze idioten.
Ja, idd zie ik ook wel eensquote:Op woensdag 24 april 2013 12:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
hahahaa zo een terechte klacht. Ook irritant zijn die lui die na het oefenen de pin 5 blokken verder zetten (om zo te laten zien dat ze zwaar getild hebben)
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
Je kunt beter minder gewicht nemen en de oefening goed doen dan te zwaar nemen, je rug mee bewegen en dus totaal niet de spiergroep te trainen die je wenst te trainen
Maar uiteindelijk wil je wel een echte vent met een beetje lichaam en geen ectonerdjequote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
Een echte man traint in de natuur.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]pijnlijk.
[..]
Ja, idd zie ik ook wel eensvooral van die jonge ventjes tho. Met spille armpjes die alleen biceps trainen
[..]
Maar uiteindelijk wil je wel een echte vent met een beetje lichaam en geen ectonerdjetoch?
Op woensdag 24 april 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef danny081 het volgende:
Ik heb twee maanden inensief getraind, 5 dagen per week.inclusief anabolen kuurtje op het laatst. Ik zag er goed gespierd uit. Totdat ik in de spiegel keek en mezelf realiseerde dat ik erg lelijk was en een gespierd lichaam dit niet kan rechttrekken.
Ben er direct mee gestopt. Ik zit nu lekker te schilderen en achter de xbox, net eigen app gemaakt voor de iphone. Ik wil nooit meer sporten. Bovendien hebben vrouwen liever een dikke portemonee dan een dikke biceps.
Ik schijt soms in het bosquote:
Gewoon stoer doenquote:
Ik geef je helemaal gelijk dat trainen een soort verslaving wordt ik had zelf alleen moeite om naar de sportschool toe te gaan, als ik er eenmaal was dan vond ik het heerlijk. Maar ik heb met veel mensen gepraat en bijna allemaal geven ze toe dat ze het uiteindelijk doen om het resultaat aan een ander te kunnen laten zien. Daar is ook niks mis mee. Alleen ik wilde mijzelf niet op die manier profileren.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Nou wel dus. Je denkt namens iedereen die dit ook doet te kunnen praten, zeer irritante eigenschap.
Verder wordt voor veel mensen krachttraining (of zelfs cardio) een soort verslaving, omdat men steeds weer streeft naar meer/hoger/zwaarder. Dat is toch echt wel 'voor jezelf' en niet om stoer te doen op het strand..
Het boeit mij eigenlijk geen ruk of je dik of dun bent (ik ben zelf slank/atlethisch nu licht gespierd door fitness. Wat me wel boeit is dat sommige lui de realiteit niet accepteren en zich beter willen voordoen dan ze zijn. Ik heb respect voor de dikkerd die 3x sport en echt zijn best doet. Niets dan lof! Ik heb weinig respect voor de ecto die meent 90kg te kunnen squatten of 10 kg bicep curl doet en na afloop de pin op 70 zetquote:Op woensdag 24 april 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]pijnlijk.
[..]
Ja, idd zie ik ook wel eensvooral van die jonge ventjes tho. Met spille armpjes die alleen biceps trainen
[..]
Maar uiteindelijk wil je wel een echte vent met een beetje lichaam en geen ectonerdjetoch?
Weinig aan toe te voegenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk geen ruk of je dik of dun bent (ik ben zelf slank/atlethisch nu licht gespierd door fitness. Wat me wel boeit is dat sommige lui de realiteit niet accepteren en zich beter willen voordoen dan ze zijn. Ik heb respect voor de dikkerd die 3x sport en echt zijn best doet. Niets dan lof! Ik heb weinig respect voor de ecto die meent 90kg te kunnen squatten of 10 kg bicep curl doet en na afloop de pin op 70 zet
ja, die zie je ook maar 1x in de maand ofzo waardoor je er eigenlijk bar weinig aan hebt allemaalquote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegenof van die marokkaantjes die gewoon in spijkerbroek soms rondlopen met zijn 4en en alle apparaten doen, maar helemaal verkeerd en heel snel
Je moet ook wat te doen hebben in je pauzes iddquote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, die zie je ook maar 1x in de maand ofzo waardoor je er eigenlijk bar weinig aan hebt allemaalschitterend toch?
Ja. Terwijl een de oefening doet, wordt ie ook aangemoedigd door de rest van de mocro's.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet ook wat te doen hebben in je pauzes idd
Ja wat is dat? Alle Marokkanen die ik hier zie doen ook allemaal ziek snelle herhalingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegenof van die marokkaantjes die gewoon in spijkerbroek soms rondlopen met zijn 4en en alle apparaten doen, maar helemaal verkeerd en heel snel
Allemaal voorbereidingen die getroffen worden voor de staatsgreepquote:Op woensdag 24 april 2013 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat is dat? Alle Marokkanen die ik hier zie doen ook allemaal ziek snelle herhalingen.
Same, ook een oude vent die gewoon best buff is ookquote:Op woensdag 24 april 2013 13:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja. Terwijl een de oefening doet, wordt ie ook aangemoedigd door de rest van de mocro's.![]()
Die staan dan eigenlijk gewoon stil en niks te doen en zo werken ze alle oefeningen af ofzo
![]()
Zullen ze zich aan het voorbereiden zijn op de Jihad ofzo?
Bij mij op de sportschool zit er zo een oude knar btw van mid 70. Die gast doet het echt fucking goed, ik zou willen dat ik dat kan op die leeftijd. Maar elke keer weer als ik hem zie , word ik mega gemotiveerdKijk, daar heb ik gewoon respect voor. HIj zal heus niet ripped zijn ofzo, maar ik bewonder mensen die moeite voor iets doen en tenminste volhoudend zijn (en dus een doel voor ogen hebben). Misschien omdat ik zelf ook zo ben ofzo?
Weet jij het? snap er ook niks van.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat is dat? Alle Marokkanen die ik hier zie doen ook allemaal ziek snelle herhalingen.
Geweldig verhaal man. Punt blijft echter staan, je praat namens de gehele sportschool populatie, al krabbel je nu al wat terug met je "bijna allemaal". Gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk dat trainen een soort verslaving wordt ik had zelf alleen moeite om naar de sportschool toe te gaan, als ik er eenmaal was dan vond ik het heerlijk. Maar ik heb met veel mensen gepraat en bijna allemaal geven ze toe dat ze het uiteindelijk doen om het resultaat aan een ander te kunnen laten zien. Daar is ook niks mis mee. Alleen ik wilde mijzelf niet op die manier profileren.
Tuurlijk krijg je een stempel, misschien moet je iets beter je best doen om niet over te komen als een jankerig trutje dat verzuurd is omdat 'ie niet genoeg gains kreegquote:Zie je hoe ik je met respect benader. En zie je hoe jij mij direct aan een topic een stempel durft te geven door te denken dat je mijn eigenschappen kent. Dan had je dus iets beter moeten lezen. Jouw reactie is dus precies een sportschool reactie. Erg jammer dit.
Die laatste commentquote:
Whatever.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, die van de laatste reactie snapt het.
quote:
huh?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat jullie nou niet verder komen dan dikke vetklep chicks.,
Mijn ballen ook na een workout, althans beetje zeeltig maar niet echt viesquote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stink ook naar zweet. Maar dat is luiheidszweet en mijn ballen stinken ook
Als je een goede workout doet ruik je het van heinde en verre hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe mijn ballen ruiken, zit daar nooit echt zo dicht met mijn neus op namelijk.
Wie zegt dan dat het je ballen zijn en niet je bilspleet bijvoorbeeld? Ik voel bij inspanning meer zweet door mijn bilnaad lopen dan langs of over mijn ballen.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een goede workout doet ruik je het van heinde en verre hoor
Geloof me, you will knowquote:Op woensdag 24 april 2013 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het je ballen zijn en niet je bilspleet bijvoorbeeld? Ik voel bij inspanning meer zweet door mijn bilnaad lopen dan langs of over mijn ballen.
Vandaar dat er altijd zoveel vliegen op mijn ballen zittenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof me, you will knowbij bilnaad ruikt het net altijd beetje iets meer naar feces
Bij je ballen meer zoetig
Dit is een topic waarin iedereen zijn mening mag geven en zo geef ik dus ook de mijne en jij de jouwe. En ik krabbel niet terug want mijn mening blijft staan met "bijna allemaal" probeer ik uit te leggen dat ik niet zo kortzichtig ben door iedereen over 1 kam te scheren. Als jij dan komt met "jankerig trutje" en "niet genoeg gains krijgt" bewijst dat maar weer dat je je standpunt niet met een juiste onderbouwing kan benadrukken. Hiermee zeg ik dus dat er wel degelijk sportschool types in dit forum mijn mening kunnen buigen en mij kunnen laten terugkomen op bepaalde standpunten. Maar jij komt niet verder dan een soort welles nietes spelletje.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geweldig verhaal man. Punt blijft echter staan, je praat namens de gehele sportschool populatie, al krabbel je nu al wat terug met je "bijna allemaal". Gaat de goede kant op.
[..]
Tuurlijk krijg je een stempel, misschien moet je iets beter je best doen om niet over te komen als een jankerig trutje dat verzuurd is omdat 'ie niet genoeg gains kreeg
Wowquote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vandaar dat er altijd zoveel vliegen op mijn ballen zitten
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit is een topic waarin iedereen zijn mening mag geven en zo geef ik dus ook de mijne en jij de jouwe. En ik krabbel niet terug want mijn mening blijft staan met "bijna allemaal" probeer ik uit te leggen dat ik niet zo kortzichtig ben door iedereen over 1 kam te scheren. Als jij dan komt met "jankerig trutje" en "niet genoeg gains krijgt" bewijst dat maar weer dat je je standpunt niet met een juiste onderbouwing kan benadrukken. Hiermee zeg ik dus dat er wel degelijk sportschool types in dit forum mijn mening kunnen buigen en mij kunnen laten terugkomen op bepaalde standpunten. Maar jij komt niet verder dan een soort welles nietes spelletje.
Maar om deze discussie tussen oms af te sluiten wil ik er nog bij zeggen dat ik het prima vind als je je eigen helemaal suf traint, dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Wie ben ik om tegen jou te zeggen wat er wel en niet goed is. Ik geef alleen mijn mening en de reden waarom ik gestopt ben. Als je het daar niet mee eens bent even goeie vrienden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef danny081 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik et allemaal maar eng en daarom maar 1 keer gedaan. Weet niet eens hoe het heette. Ik deed het voornamelijk omdat ik na al die tijd nog steeds geen blokjes had op mijn buik. Werkte wel goed kan ik je vertellen.
En stats hield ik niet eens bij. Ik wilde gewoon gespierd worden. Denk dat toen ik stopte het net tijd ging worden om het bij te gaan houden. Ik was geen 2 bij 2. Ben wel klein dus ging wel snel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |