Haha oke, anders moest ik je haast wel ooit eens gezien hebben. Maar bij de Appie kom ik nooit.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee niet cornelis troostplein, aan de kant van de churchillaanhad wel kunnen solliciteren daar tho maar daar werkt een andere fokker die ik niet mag dus dat zou niet handig zijn
Als ritalin of conserta telt hoef ik alleen nog meth.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
dextroamfetamine, voor adhd enzo. dus ritalin achtige shit
Jij bent gewoon die andere Fokkerquote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha oke, anders moest ik je haast wel ooit eens gezien hebben. Maar bij de Appie kom ik nooit.
Concerta jaquote:Op woensdag 24 april 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ritalin of conserta telt hoef ik alleen nog meth.
Wanneer gaan we aan de meth?
basen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Concerta jaritalin is wel leuk. Maar ga jij maar gewoon coke basen
gewoon roken die shitquote:Op woensdag 24 april 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
basen.Shit ga je van kwijlen enzo.
Ik vond ritalin maar gek.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Concerta jaritalin is wel leuk. Maar ga jij maar gewoon coke basen
Ik had samen met een gozer die ik diezelfde avond had ontmoet een pakje van 10 van die pilletjes opgesnoven. Ik voelde wel wat.quote:
Nouja jij had het laatst toch ook over henk in de fabriek?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha oke, anders moest ik je haast wel ooit eens gezien hebben. Maar bij de Appie kom ik nooit.
Ik heb er geen 10 genomenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had samen met een gozer die ik diezelfde avond had ontmoet een pakje van 10 van die pilletjes opgesnoven. Ik voelde wel wat.
Jaaaaaaa? Daar was je ook?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja jij had het laatst toch ook over henk in de fabriek?
Ik had wel heel veel te vertellen daarna.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wel bij de vorige editie, 24 uur van Henk. Maar als je vaker naar dat soort feestjes gaat dan zal ik je vast weleens tegen gekomen zijnquote:
Hihi dat ga ik weleens. Dat zou dan best kunnen ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wel bij de vorige editie, 24 uur van Henk. Maar als je vaker naar dat soort feestjes gaat dan zal ik je vast weleens tegen gekomen zijn,
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hihi dat ga ik weleens. Dat zou dan best kunnen ja.
Nu ga ik de volgende keer op een feestje de hele tijd opletten of er iemand rondloopt die voldoet aan mijn voorstelling van een vas.quote:
Nou, ik ben al gespot door Studeur, alleen wist niet hoe hij eruit zag dus ik dacht dat er gewoon iemand naar me stond te staren.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nu ga ik de volgende keer op een feestje de hele tijd opletten of er iemand rondloopt die voldoet aan mijn voorstelling van een vas.
Haha dat is wel grappig. Heb je hem uiteindelijk wel gesproken toen, of bleef hij naar je staren en hoorde je pas de volgende dag dat hij het was?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou, ik ben al gespot door Studeur, alleen wist niet hoe hij eruit zag dus ik dacht dat er gewoon iemand naar me stond te staren.
"Hoi, ben jij Vaseline?"quote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou, ik ben al gespot door Studeur, alleen wist niet hoe hij eruit zag dus ik dacht dat er gewoon iemand naar me stond te staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |