^quote:Op woensdag 24 april 2013 15:49 schreef TLC het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat PSV komend jaar in de CL tegen Bayern moet gaan spelen, zo'n score gaat niet meer op het scorebord passen![]()
Elk team vraagt kaarten en doet aan schwalbes. Alleen was het vergrootglas de afgelopen jaren voornamelijk op Barcelona gericht.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef speknek het volgende:
Ik heb geen hekel aan Messi, Messi is fantastisch. Ik heb een hekel aan de manier waarop Barcelona elk spel onmiddellijk doodlegt en een keer in de zoveel tijd de bal schijnbaar per ongeluk het doel inpasst. Altijd al gehad ook.
Ik houd van strijd in voetbal en er is geen team dat zo apathisch overtikt als Barcelona. En dan nog continu schwalbes en kaarten vragen ook. Zelfs Liechtenstein kan ik dan nog meer waarderen, die moeten wel.
Mensen zien wat ze willen zien. Uiteindelijk is het niet eens de schuld van Barcelona dat iedereen ze nu graag op hun bek ziet gaan, maar de ''schuld'' van de media die de afgelopen jaren superlatieven tekort kwam om Barcelona te omschrijven.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Elk team vraagt kaarten en doet aan schwalbes. Alleen was het vergrootglas de afgelopen jaren voornamelijk op Barcelona gericht.
Ik kan me best voorstellen dat je hun spel niet attractief vindt, ik vind het countervoetbal van Madrid ook spectaculairder. Maar sommige mensen roepen maar wat. Laatst hoorde ik een argument dat Barcelona maar moest verliezen omdat ze zo arrogant zijn. Dat is simpelweg niet waar. Barcelona is een van de meest sympathieke topteams die er zijn met eigenlijk al hun spelers (Behalve J.Alba) zonder fratsen.
Hoevaak stond Madrid gisteravond wel niet bij de scheids?
Grappig een user die InterMilan heet.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef InterMilan het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien. Uiteindelijk is het niet eens de schuld van Barcelona dat iedereen ze nu graag op hun bek ziet gaan, maar de ''schuld'' van de media die de afgelopen jaren superlatieven tekort kwam om Barcelona te omschrijven.
De gewone Jan Modaal kan zoiets niet (te lang) hebben, en na een tijdje wordt er dan gewoon overal tegenaangeschopt waar maar tegenaangeschopt kan worden.
Met elk ander team dat 5 jaar zo onder de aandacht heeft gestaan als Barcelona was hetzelfde gebeurd. Sterker nog, teams met wat meer ''arrogante'' spelers zoals Real Madrid waren na zo'n succesperiode waarschijnlijk nog veel meer uitgehoond bij een verlies dan Barcelona.
Zelf hoop ik (om maar niet over ''tijdperken'' te gaan spreken, dat de situatie nu weer wat meer teruggaat als hoe het 4/5 jaar geleden was. De media hebben zich de afgelopen tijd wel heel erg gericht op de 2 grote spaanse clubs, waardoor de andere topclubs een beetje onderbelicht werden zelfs..
Er zijn er wel wat meer dan alleen Jordi Alba die rare fratsen hebben. Iniesta kan ook flink naaien, net als Sanchez, Busquests en Dani Alves.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Elk team vraagt kaarten en doet aan schwalbes. Alleen was het vergrootglas de afgelopen jaren voornamelijk op Barcelona gericht.
Ik kan me best voorstellen dat je hun spel niet attractief vindt, ik vind het countervoetbal van Madrid ook spectaculairder. Maar sommige mensen roepen maar wat. Laatst hoorde ik een argument dat Barcelona maar moest verliezen omdat ze zo arrogant zijn. Dat is simpelweg niet waar. Barcelona is een van de meest sympathieke topteams die er zijn met eigenlijk al hun spelers (Behalve J.Alba) zonder fratsen.
Hoevaak stond Madrid gisteravond wel niet bij de scheids?
Dit Barca dat dit Bayern gaat vernederen? Echt niet hequote:Op woensdag 24 april 2013 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je Real in eigen huis zo kan vernederen moet dat met Bayern ook wel lukken.
Het gaat er meer om dat mensen soms gewoon ''zomaar'' een bepaald kaartje aan een team hangen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er zijn er wel wat meer dan alleen Jordi Alba die rare fratsen hebben. Iniesta kan ook flink naaien, net als Sanchez, Busquests en Dani Alves.
Daarin tegen vind ik Messi, Xavi en Puyol weer voorbeeldige voetballers. Echte winnaars die niet zo lopen te zeiken.
Bij elke club lopen er jammer genoeg van dat soort figuren rond. Als ik zie dat Ramos en Pepe keiharde verdedigers zijn en bij het minste geringste wat ze tegen krijgen op de grond gaan liggen janken dan vind ik dat echt verschrikkelijk.
Dat is niet iets waar speciaal bij Barcelona nu naar gekeken wordt. Het spaanse voetbal in het algemeen hangt van huilies aan elkaar en dat weet iedereen.
Feit blijft dat iedereen wel een beetje klaar is met Barca omdat je eerst de schoonheid van het voetbal ziet en even later eigenlijk met verveling gaat kijken. Dus is het leuk als er een keer iemand anders wint.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
barcelona tijdperk is er nooit geweest
Iniesta, Giuly, Ferguson en de ''echte'' ronaldo spraken allemaal wel van een Barcelona tijdperk. (Om Jan van Halst en v Marwijk nog maar niet te noemen)... Wie moet ik nu geloven, hun of Smokey ik weet het niet meerquote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
barcelona tijdperk is er nooit geweest
Wat een namen noem je om je stelling te verdedigenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Iniesta, Giuly, Ferguson en de ''echte'' ronaldo spraken allemaal wel van een Barcelona tijdperk. (Om Jan van Halst en v Marwijk nog maar niet te noemen)... Wie moet ik nu geloven, hun of Smokey ik weet het niet meer
Ferguson?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een namen noem je om je stelling te verdedigen
Geen idee wat de context van zijn opmerking was, maar Ferguson zou je dan inderdaad nog kunnen aanhalen. Wat een nutteloze discussie overigens. Als Barcelona thuis met 4-1 wint is er dan weer een nieuw tijdperk aangebroken?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ferguson?
Partijdig of niet, het is in ieder geval niet vreemd om over een Barcelona tijdperk te spreken.
moet jij zelf weten mattie, ik noem het tijdperk van de Uefalonaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Iniesta, Giuly, Ferguson en de ''echte'' ronaldo spraken allemaal wel van een Barcelona tijdperk. (Om Jan van Halst en v Marwijk nog maar niet te noemen)... Wie moet ik nu geloven, hun of Smokey ik weet het niet meer
Ongelofelijk gewoon. Met de spelers die Duitsland op de bank heeft kunnen ze een team vormen dat zelfs beter is dan Nederland. Ik schaam me zo, waarom is Nederland zo slecht?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tijdperk Duitsland. Eng ook hoeveel Duitse spelers deze 2 teams in dienst hebben. WK wordt formaliteit.
de verdediging van de duitsers vind ik nog niet werkelijk bovenaardsquote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef Marmal het volgende:
[..]
Ongelofelijk gewoon. Met de spelers die Duitsland op de bank heeft kunnen ze een team vormen dat zelfs beter is dan Nederland. Ik schaam me zo, waarom is Nederland zo slecht?
Dat zal in veel gevallen wel meevallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef Syntix het volgende:
De NOS heeft wel hard meegeholpen aan het feit dat "iedereen" barca haat. Met hun schaamteloze superlatieven, onevenredig veel zendtijd voor barca of barca-spelers en hun continue messi-gefap. Daarnaast wordt het het idd een beetje saai dat tiki-taki, daarom is het Spaanse elftal ook het beste elftal ooit, want die spelen iets directer.
Ik hoop dat door Financial Fair Play clubs zoals Barca en Real nog veel grotere problemen gaan krijgen, want waar wij in NL/Duitsland ons wel allemaal aan de regels houden hebben ze in Spanje daar schijt aan. Die voetbalclub presidentsverkiezingen bijv.met het aanleveren van topspelers om zo gekozen te worden
Daar ben ik ook bang voor. Duitsland heeft echt extreem veel klassespelers op dit moment.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tijdperk Duitsland. Eng ook hoeveel Duitse spelers deze 2 teams in dienst hebben. WK wordt formaliteit.
Real speelde maar matig. 90 minuten lang opportunistisch voetballen in de hoop dat er wat ballen goed vallen. Alleen de eerste 20 minuten vond ik ze echt beter. Verder totaal niet. Dormund nam het op een gegeven moment zelfs over en als ze wat beter hadden ingeschoten was het halverwege de 2de helft al exit Real geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
Matchday, Barca gaat Bayern vernietigen
Gisteren is duidelijk aangetoond dat ondanks het belabberde spel in de thuiswedstrijden het 'tijdperk' Barcelona of Madrid verre van voorbij is. Een goaltje er bij en het was exit Dortmund geweest. Werkelijk niets in te brengen in Madrid.
Matig spelen en met 2-0 winnen, zegt dat niet alles?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Real speelde maar matig. 90 minuten lang opportunistisch voetballen in de hoop dat er wat ballen goed vallen. Alleen de eerste 20 minuten vond ik ze echt beter. Verder totaal niet. Dormund nam het op een gegeven moment zelfs over en als ze wat beter hadden ingeschoten was het halverwege de 2de helft al exit Real geweest.
Onzin. Messi was er niet eens bij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Jup, tijdperk is over.
Bayern is de beste club van Europa.
Ik vind dat iets te voorbarig, om te stellen dat het tijdperk Barcelona voorbij is. Als we kijken naar de afgelopen 10 jaar hebben ze beide 3 maal in de finale gestaan. Barcelona heeft ze alle 3 gewonnen, Bayern heeft er 2 verloren en gaat er nog één spelen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Jup, tijdperk is over.
Bayern is de beste club van Europa.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
Gisteren is duidelijk aangetoond dat ondanks het belabberde spel in de thuiswedstrijden het 'tijdperk' Barcelona of Madrid verre van voorbij is. Een goaltje er bij en het was exit Dortmund geweest. Werkelijk niets in te brengen in Madrid.
quote:
quote:
De enige reden dat jullie achteraf zo'n laatdunkende toon kunnen aanslaan is omdat die kleine niet mee deed. Barcelona zonder Messi is als een leeuw zonder tanden, een havik zonder vleugels, Hazes zonder bier, een blaas zonder plasbas, Genee zonder Derksen.quote:
Zonder of met Messi, resultaat was hetzelfde geweest.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
[..]
De enige reden dat jullie achteraf zo'n laatdunkende toon kunnen aanslaan is omdat die kleine niet mee deed. Barcelona zonder Messi is als een leeuw zonder tanden, een havik zonder vleugels, Hazes zonder bier, een blaas zonder plasbas, Genee zonder Derksen.
Dat jullie het even weten irritante blagen!
Nou, dat kun jij wel even roepen hier. Maar volgens mij werd in de wedstrijd tegen PSG nogmaals duidelijk hoe cruciaal zijn aanwezigheid is binnen de lijnen. Een fitte Messi is niet te verdedigen of af te stoppen door verdedigers.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Zonder of met Messi, resultaat was hetzelfde geweest.
Je kunt ook overdrijven. Messi had geen verandering gebracht in het resultaat. Ik bedoel waar was hij de 1e wedstrijd? 1e wedstrijd was hij ook onzichtbaar.
Tactisch gezien was Bayern een stuk beter en wist druk te blijven zetten en op de man te spelen, iets waar Barcelona niet tegen kan of gewend is. Messi had daar geen verandering in gebracht.
Veel mensen riepen ook dat ze na die nederlaag in Milaan ook klaar waren maar thuis wonnen ze zeer eenvoudig. Milan is Bayern niet maar het had in ieder geval een betere wedstrijd geweest als hij wel had meegedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Zo Uber is Barcelona helemaal niet. Kijk naar de 1e wedstrijd van AC milan tegen Barcelona, aanvallend en druk zetten. Barca verliest met 2-0. In de return speelt AC milan opeens verdedigend en terughoudend, Barca krijgt de ruimte en kan spel maken AC milan verliest.
zo wonnen met 4-0 toen messi speeldequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
Als Messi mee had gespeeld had Bayern lang niet zo aanvallend gespeeld.
Messi was half geblesseerd al tijdens de heenwedstrijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zo wonnen met 4-0 toen messi speelde
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zo wonnen met 4-0 toen messi speelde
En de Paus is een vrouwquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi was half geblesseerd al tijdens de heenwedstrijd.
Gomez ziet er ook uit als een of ander fout type in de oorlog. En constant tijdrekken in Madrid, zo sportief en sympathiek zijn ze nu ook weer niet. Het blijven Duitsersquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bayern wordt op de 1 of andere manier ook veel te sympathiek de laatste jaren. Waar zijn de tijden gebleven met van die uberDuitse koppen als Augenthaler en Matthaus, die minimaal 8 omwentelingen op het veld maakten bij een licht schouderduwtje?
Hoewel Muller en Schweinsteiger nog wel zo'n typisch soort hoofd hebben eigenlijk-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |