Ja, maar dat maakt juist onderdeel uit van het unieke concept!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef marzman het volgende:
Ik denk dat je hele hoge securitykosten gaat hebben als je een zaal voor somaliers, een zaal voor marokanen en een zaal voor skihutpubliek gaat maken. Dan krijg je hetzelfde effect als op een kermis waar ook dit verschillende publiek op afkomt. Elke avond vechten.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef QuiCk01 het volgende:
Uitgaan op een industrieterrein
even serieus;
Bedenk ook dingen als brandveiligheid e.d. daar gaat ook echt heel veel onderzoek en kosten in zitten. Mocht je het echt serieus bedoelen, neem dat dan ook op je projectbegroting. Geef verder een schatting van bezoekersaantallen en gemiddelde bestedingen gebaseerd op het gemiddeld besteedbaarinkomen van je doelgroep.
Klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw plan wat realistischer is
mijn oom kan er waarschijnlijk voor zorgen dat hij een zaal in een buurthuis gratis voor me ter berschikking krijgt, en daar worden vaker feestjes gehouden
dus ik hoef dan alleen drank in te slaan, muziek instalatie ( ik heb in mijn scooter geluidsinstalatie in de buddy zitten dus desnoods kan ik mijn scooter midden in de zaal zetten,)
een bar kan ik goedkoop krijgen als ik wat kringloopzaken afloop, of misschien zit er zelfs al een bar in, en verlichting, ik moet nog voor dit concept sparen als verlichting, en Dj's vind ik wel die voor me willen doen, dus ik hoop dat dit plan makkelijker de realiseren is
Dat je er niet om gevraagd hebt kan, maar je kan wel nee zeggen. Doe dat eens, probeer eens een keer niet een eerloze hond te zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 15:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? nee
TS kennende zal brandveiligheid ook onzin zijn en veel te duur zijn. En als er inspectie is dan trapt hij met zn homies gewoon die gast neer, probleem opgelostquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:58 schreef gianni61 het volgende:
perfect idee eigenlijk.
al dat tuig in 1 grote loods bij elkaar op vrijdagavond.
geen security neerzetten en wachten op de veldslag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |