PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
moet wel zo'n shades pi voorstaan zo ietsquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Santello het volgende: [..] Jij bent altijd welkom. Concertje, wedstrijdje? Gratis voor jou!
Salutare, ik riddere om jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zowaar een TT die niet gaat over iets wat in 1 van de laatste posts van het vorige topic stond.
Naar Londen ja, voor de CL-finalequote:
Andijk City toch?quote:
bayern reclamequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik vind die bavaria reclame met Charlie Sheen nog altijd grappig.
Ik wilde vanmiddag een bayern team maken, iedereen is nu veel duurderquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is Schweinsteiger belachelijk duur zeg![]()
50k of zo. Valt dus wel meequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is Schweinsteiger belachelijk duur zeg![]()
zegt de gene die 2x if muriel krijgtquote:
Xboxnerd meldt zich.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef Santello het volgende:
Zijn hier überhaupt nog xbox spelers of is iedereen overgestapt :S
HAHA NERD.quote:
jaquote:
ps3 > xboxquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef Santello het volgende:
Zijn hier überhaupt nog xbox spelers of is iedereen overgestapt :S
Hij is op PS3 60k.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jaalleen dat heeft er niks mee te maken :p hij is 86 rating en echt heel goed. Dus dan vind ik het wel mee vallen. Zijn if is wel ziek duur.
Ja, daar erger ik me wel echt kapot aan.quote:
gewoon weekje wachten.quote:
Klaarkomen in je onderbroekquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, daar erger ik me wel echt kapot aan.
tijdens TOTS duur teampje maken en dan sellen ernaquote:
ja. Ga ik ook doen. Heb 2,2 miljoen klaar staan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tijdens TOTS duur teampje maken en dan sellen erna
haha ik heb een team dat fc voorvocht heet, dat is ook toevallig.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Ga ik ook doen. Heb 2,2 miljoen klaar staan.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha ik heb een team dat fc voorvocht heet, dat is ook toevallig.
ik ben nu thuis en klaar met werken. ik ga nog even internetten en dan slapen, en misschien nog eventjes een ondeugend filmpje kijken, hihi
ik ga ook maar helemaal kapotquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga nu even stoppen met FOK!. Moet echt mijn Latijn gaan leren
gute nacht, Freunde
Maar ik sliep niet hoor. Ik was dus onderweg van mijn werk naar huis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef quer het volgende:
[..]ga maar weer slapen dan want het ging over jou
Lekker tijdstip om te beginnen met leren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga nu even stoppen met FOK!. Moet echt mijn Latijn gaan leren
gute nacht, Freunde
ah, na ja geniet maar van MFCquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ik sliep niet hoor. Ik was dus onderweg van mijn werk naar huis.
Echte bazen komen nu thuis van het werk, zetten de wekker om kwart over 5 en gaan morgen vroeg weer gelijk aan de slagquote:
ik leer altijd rond 5:00quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lekker tijdstip om te beginnen met leren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef quer het volgende:
[..]
ik leer altijd rond 5:00Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
belangrijkere dingen overdagquote:
Oke, veel plezier met leren om 5:00.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef quer het volgende:
[..]
belangrijkere dingen overdag
en omdat ik het zover mogelijk uitstel
Ik heb letterlijk precies ditquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echte bazen komen nu thuis van het werk, zetten de wekker om kwart over 5 en gaan morgen vroeg weer gelijk aan de slag
Gelukkig mag dit maar 1 keer per week (behalve als het niet anders kan, afgelopen donderdag op vrijdag precies het zelfde gehadquote:
Jij ook sterktequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk precies dit
succes morgen opa
Balen man. Volgend leven beter.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk precies dit
succes morgen opa
Klasse deal weer. Is dat de Luis Garcia die voor Liverpool heeft gespeeld?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dus een Luis Garcia CM 4-3-3 voor 400c.
[ afbeelding ] gr gr
Nee, dat is de CF van U.N.A.M.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klasse deal weer. Is dat de Luis Garcia die voor Liverpool heeft gespeeld?
Nee. Hij heeft naar mijn weten altijd in Spanje gespeeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klasse deal weer. Is dat de Luis Garcia die voor Liverpool heeft gespeeld?
puushquote:Op woensdag 24 april 2013 00:14 schreef Djeetje het volgende:
Ben net de grappigste reactie op voetbalzone tegen gekomen.
Dat is weer een andere speler. Deze Luis Garcia speelt nu in Mexicoquote:Op woensdag 24 april 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft naar mijn weten altijd in Spanje gespeeld.
Speelde ook nog bij Espanyol niet zo lang geleden.
[ afbeelding ]
Hij heeft ook zeer goede stats, gek dat ik hem nooit tegenkom.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft naar mijn weten altijd in Spanje gespeeld.
Speelde ook nog bij Espanyol niet zo lang geleden.
[ afbeelding ]
Zit op mobiel.quote:
Dat is wat overdreven inderdaad, maar Bayern is wel ijzersterk en i.m.o. is het ook de favoriet van de vier halve finalisten.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zit op mobiel.
Er staat dat dit Bayern beter is dan dat wat Barca ooit was
En toch denk ik dat Bayern het weer zou laten liggen tegen Realquote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven inderdaad, maar Bayern is wel ijzersterk en i.m.o. is het ook de favoriet van de vier halve finalisten.
Ik zie Real niet zo 1, 2, 3 over twee wedstrijden van Dortmund winnen..quote:Op woensdag 24 april 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Bayern het weer zou laten liggen tegen Real
Dat niet nee maar ik denk dat Bayern hun ook beter ligt.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie Real niet zo 1, 2, 3 over twee wedstrijden van Dortmund winnen..
Ik was al begonnen, maar moest het nu wel ff snel afmakenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lekker tijdstip om te beginnen met leren.![]()
ja. Dat klopt.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogge. Volgens mij heb ik gisteren een historische wedstrijd gemist
Bedankt! Ja lekker werken de hele dag!quote:Op woensdag 24 april 2013 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Nog leuke plannen vandaag?
Wow...topdag voor de boeg dan...ik ben jaloersquote:Op woensdag 24 april 2013 08:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bedankt! Ja lekker werken de hele dag!
oke gr grquote:Op woensdag 24 april 2013 08:35 schreef psychedelicate het volgende:
ik zei toch dat barca zou verliezen gr gr
Ik denk 357.750, maar het zou ook een dubbeltje meer of minder kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie, hoe duur zal motm muller worden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk 357.750, maar het zou ook een dubbeltje meer of minder kunnen zijn.
100k ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 08:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie, hoe duur zal motm muller worden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk 357.750, maar het zou ook een dubbeltje meer of minder kunnen zijn.
twitter:RayHudson twitterde op woensdag 24-04-2013 om 03:35:20A spider doesn't reinvent its web after a storm, nor will Barca. What hangs together so delicately sometimes gets damaged. Then repaired. reageer retweet
Dortmund, maar nipt. De uitwedstrijd wordt nog spannend. Mijn glazen bol is wat wazig, maar ik zie een rood-witte finale.quote:
Volgens mij is je glazen bol kapot.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dortmund, maar nipt. De uitwedstrijd wordt nog spannend. Mijn glazen bol is wat wazig, maar ik zie een rood-witte finale.
15k packsquote:Op woensdag 24 april 2013 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Consumables verkopen amper. Gisteren weer HH geweest zeker?
Ziet er best bazig uitquote:
gomezquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bedankt man! Er is vandaag nog een andere held jarig. Jan Vertonghen!
Waarom Mertesacker ipv Terry of David Luiz danquote:
Arsenal heeft toch de 0 gehouden, en Chelsea niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom Mertesacker ipv Terry of David Luiz dan
Dat weten we helaas niet. Contacteer EA anders eventjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:48 schreef Jimbo het volgende:
waarom is dr geen MOTM van persie na die goals van deze week ?
Chelsea hield ook de nul.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Arsenal heeft toch de 0 gehouden, en Chelsea niet?
Ach, die lezen toch mee hierquote:Op woensdag 24 april 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat weten we helaas niet. Contacteer EA anders eventjes.
Ik weet de uitslag niet precies, maar ik kan me ergens een gelijkmaker van Suarez in de blessuretijd herinneren hoor...quote:
VDV wordt echt niet rond de discard, vrees ik voor je.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:55 schreef FCsuarez het volgende:
Moguh![]()
johnboy gefeliciteerd.
TOTW![]()
van persie![]()
van der vaart(hopelijk rond discard
)
mertesacker
quote:
Ging over de wedstrijd tegen Fulham vorige week woensdag, 0-3 met een ziek long shot van David Luiz en twee goals van Terry.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet de uitslag niet precies, maar ik kan me ergens een gelijkmaker van Suarez in de blessuretijd herinneren hoor...
veel te traag voor de meestequote:Op woensdag 24 april 2013 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
VDV wordt echt niet rond de discard, vrees ik voor je.
40k en discard is wel een verschil hequote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
veel te traag voor de meestemeer dan 40K gaat hij toch niet worden mag ik hopen.
beginnen bij 40K zakken naar 17 ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
40k en discard is wel een verschil he
Chelsea speelde woensdag tegen Fulham en toen hielden ze de 0. Wie wil IF Mertesacker nou hebben?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet de uitslag niet precies, maar ik kan me ergens een gelijkmaker van Suarez in de blessuretijd herinneren hoor...
Glazen bol says noquote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beginnen bij 40K zakken naar 17 ofzokijk eens in je glazen bol man
Die pacequote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chelsea speelde woensdag tegen Fulham en toen hielden ze de 0. Wie wil IF Mertesacker nou hebben?
Ikquote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chelsea speelde woensdag tegen Fulham en toen hielden ze de 0. Wie wil IF Mertesacker nou hebben?
de vraag is alleen: waar zijn de lijntjes tussen de spelers?quote:
Opgesnoven door Robbie Fowler.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de vraag is alleen: waar zijn de lijntjes tussen de spelers?
Ja idd Bayern is nu favoriet, maar als Barca vroeg scoort kunnen ze zomaar weer 4x scoren.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven inderdaad, maar Bayern is wel ijzersterk en i.m.o. is het ook de favoriet van de vier halve finalisten.
Ik moet zeggen dat ik er ook nog steeds in geloof, maar de kans is wel errug klein geworden. 1 doelpuntje had al een gigantisch verschil gemaakt.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja idd Bayern is nu favoriet, maar als Barca vroeg scoort kunnen ze zomaar weer 4x scoren.
In Camp Nou is altijd alles anders voor Barca.
Als zij tegen PSG maar 1 keer wisten te scoren gaat 4 keer tegen Bayern echt niet gebeurenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja idd Bayern is nu favoriet, maar als Barca vroeg scoort kunnen ze zomaar weer 4x scoren.
Faka met Busquetsquote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook nog steeds in geloof, maar de kans is wel errug klein geworden. 1 doelpuntje had al een gigantisch verschil gemaakt.
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/F/fakaquote:
Tegen Milan scoren ze er 4 en Bayern kreeg er 3 om de oren tegen lolArsenal. Alles kan, vooral met Barca.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als zij tegen PSG maar 1 keer wisten te scoren gaat 4 keer tegen Bayern echt niet gebeuren!
Ik denk dat Bayern sws 1 erin trapt bij Barca ( dat sowieso meer risico aanvallend moet gaan nemen om doelpunten te gaan maken) en dan moet je er ineens 6 maken om door te gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 10:46 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Tegen Milan scoren ze er 4 en Bayern kreeg er 3 om de oren tegen lolArsenal. Alles kan, vooral met Barca.
Dat klopt ook zeer zeker. Ik acht de kans ook erg, erg klein (vooral aangezien we nu met Adriano of Montoya moeten gaan spelen achterin), maar het blijft gewoon Barca. Die lui kan je nooit afschrijven.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat Bayern sws 1 erin trapt bij Barca ( dat sowieso meer risico aanvallend moet gaan nemen om doelpunten te gaan maken) en dan moet je er ineens 6 maken om door te gaan
Als Barca doorgaat koop ik een tenue met Busquets eropquote:Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dat klopt ook zeer zeker. Ik acht de kans ook erg, erg klein (vooral aangezien we nu met Adriano of Montoya moeten gaan spelen achterin), maar het blijft gewoon Barca. Die lui kan je nooit afschrijven.
Het seizoen voor Barca is afgelopen. Ze gaan nooit door naar finale. Barca kwam er gewoon niet aan voetballen toe door Bayern en dat zal denk ik volgende week ook het geval zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deal.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Barca doorgaat koop ik een tenue met Busquets erop
Raad eens wie er toen maar voor 50-60% mee speelde ?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als zij tegen PSG maar 1 keer wisten te scoren gaat 4 keer tegen Bayern echt niet gebeuren!
waarom konden ze dat gister niet ?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Raad eens wie er toen maar voor 50-60% mee speelde ?
Messi ja en gister oogde hij ook niet fit.
Volgende week is hij fitter of helemaal fit.
Waarom kunnen ze niet 1x vroeg scoren en meteen door drukken ?
Door de reden die erboven staat; Messi die niet fit was. Het is natuurlijk veel te makkelijk om alles op de afwezigheid/fitheid van Messi af te schuiven, maar is duidelijk dat het wel een enorme impact heeft gehad. Volgens mij heb ik hem gisteren letterlijk maar 1 of 2 keer een dribbel succesvol zien afronden. Daarnaast heeft hij maar 72 keer de bal geraakt, het laagste van het seizoen dusver.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom konden ze dat gister niet ?
Dat klopt.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom konden ze dat gister niet ?
simpel weg omdat bayern er de hele wedstrijd bovenop gezeten heeft.
Als je alles op Messi zijn schouders gaat leggen dan weet je dat het een mission imposible gaat worden. Messi is heel goed maar als hij al het werk voorin moet doen kan je spreken over een middematig team en niet een goed team om hem heen. Als er genoeg kansen gecreëerd worden dan schiet elke spits de bal erin, maar gister was dat niet het geval. Dit verbaast mij aangezien je verwacht dat Iniesta en Xavi toch een van de beste middenvelders zijn en Pedro,Sanchez of Messi een scoringskans moesten bieden. Ik denk dat Bayern een compleet team heeft op dit moment. Elke speler vult elkaar aan en meeste tekortkomingen worden daardoor overlapt door een kwaliteit van een andere speler.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Raad eens wie er toen maar voor 50-60% mee speelde ?
Messi ja en gister oogde hij ook niet fit.
Volgende week is hij fitter of helemaal fit.
Waarom kunnen ze niet 1x vroeg scoren en meteen door drukken ?
Bayern heeft perfect op de verdediging van Barca gespeeld waar alleen Pique nog wat weg haalde en Bartra helemaal niks deed.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je alles op Messi zijn schouders gaat leggen dan weet je dat het een mission imposible gaat worden. Messi is heel goed maar als hij al het werk voorin moet doen kan je spreken over een middematig team en niet een goed team om hem heen. Als er genoeg kansen gecreëerd worden dan schiet elke spits de bal erin, maar gister was dat niet het geval. Dit verbaast mij aangezien je verwacht dat Iniesta en Xavi toch een van de beste middenvelders zijn en Pedro,Sanchez of Messi een scoringskans moesten bieden. Ik denk dat Bayern een compleet team heeft op dit moment. Elke speler vult elkaar aan en meeste tekortkomingen worden daardoor overlapt door een kwaliteit van een andere speler.
Dat kan best ja aangezien ze in elke formatie het balbezit spel kunnen spelen en met pressie voor uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:13 schreef BDIL het volgende:
Ik zou als Barca gewoon zo spelen:
4-2-3-1:
Valdes- Alves- Pique- Mascherano-Alba-Busquets-Song- Iniesta- Messi- Sanchez en Villa voorin
Als Madridista had ik ook Song erin gezet, ja. Grootste miskoop van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:13 schreef BDIL het volgende:
Ik zou als Barca gewoon zo spelen:
4-2-3-1:
Valdes- Alves- Pique- Mascherano-Alba-Busquets-Song- Iniesta- Messi- Sanchez en Villa voorin
Ga je lekker met iets belangrijkers bezighouden. 4-0 is echt kansloos.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat kan best ja aangezien ze in elke formatie het balbezit spel kunnen spelen en met pressie voor uit.
Misschien Song voor Xavi.
En die 3 achter Villa aldoor rouleren.
Ga jij eens een keer jezelf verdiepen in voetbal.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je lekker met iets belangrijkers bezighouden. 4-0 is echt kansloos.
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je lekker met iets belangrijkers bezighouden. 4-0 is echt kansloos.
Is de liefde voorbij jongens?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga jij eens een keer jezelf verdiepen in voetbal.
denk jij nou serieus dat barca even met 5-0 gaat winnen van Bayern?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga jij eens een keer jezelf verdiepen in voetbal.
Alles kan en blijf altijd er in geloven.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk jij nou serieus dat barca even met 5-0 gaat winnen van Bayern?
Soms is hij wat vervelendquote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Is de liefde voorbij jongens?
4-0 is genoeg, daarna is het weer een reset.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk jij nou serieus dat barca even met 5-0 gaat winnen van Bayern?
Real.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
vanavond dort - Realkampen net zo verdeeld als gister hier ?
of gewoon iedereen netjes voor Dortmund ? want reus en gotze
Ik gok op 2-1, dan hebben we een hele mooie returnquote:Op woensdag 24 april 2013 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Dortmund - Real... Ik heb niet echt een voorkeur.... Haat spelers als Pepe en Marcelo maar Benzema is wel weer een baas en gun het tegenwoordig Ronaldo ook wel een beetje. Dortmund heeft natuurlijk een geweldig team! Ik gok op 1-2.
Zou voor de 2e wedstrijd leuker zijn. Maar ik denk dat Real er volle bak voor gaat, de 4-0 vernedering van Barca moet wel motiverend werken. Het gaat in ieder geval een leuke pot worden!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik gok op 2-1, dan hebben we een hele mooie return
Djeetje zat met hetzelfde probleem, die wilde een kapsel als Reusquote:Op woensdag 24 april 2013 11:54 schreef BDIL het volgende:
Ik moet me haar kort gaan knippen, iemand een idee voor een kapsel? Zijkant het liefst kort, maar twijfel aan de bovenkant
Dan moet ik me haren laten groeien hahaquote:
Gisteren was ik wel echt voor bayern. Vanavond moet ik geld inzetten om voor iemand te zijn. Heb met beide clubs niet veel. Liever madrid dan maar omdat een Duits-Spaanse bekerfinale mij leuker lijkt.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
vanavond dort - Realkampen net zo verdeeld als gister hier ?
of gewoon iedereen netjes voor Dortmund ? want reus en gotze
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:54 schreef BDIL het volgende:
Ik moet me haar kort gaan knippen, iemand een idee voor een kapsel? Zijkant het liefst kort, maar twijfel aan de bovenkant
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alles kan en blijf altijd er in geloven.
Jaloers!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Over twee weken naar Amerika voor mijn werk
Naar Seattle.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaloers!waar ga je in amerika naar toe?
http://www.mhcc.nl/site/d(...)wsID=1621&Volledig=1quote:.” Verbeek – die tussen neus en lippen zei dat volgens hem Adam Maher volgend seizoen bij Ajax gaat voetballen -
Lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Over twee weken naar Amerika voor mijn werk
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:54 schreef BDIL het volgende:
Schurlle en Handanovicquote:
Correctie speciaal voor jou: Jimi .quote:
Biscuits was fucking goedquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Correctie speciaal voor jou: Jimi .
Die misvormde huilende Goofy geeft jou gevoel over de nederlaag van gisteravond weer?
Nee, alleen mijn gevoel over die fout gespelde naam van één van 's werelds grootste artiesten. Net zoals het veelvoorkomende Jimmy Hendrix.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Correctie speciaal voor jou: Jimi .
Die misvormde huilende Goofy geeft jou gevoel over de nederlaag van gisteravond weer?
Ik zou denk ik Caligiuri kiezen. Prib heeft wel veel pace voor een CM maar hij lijkt mij minder dan Caligiuri.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
Welke 2 van deze 3: Guédé, Caligiuri en Prib?
Guede is de echte CDM met strength en zeer goeie tackle-stats. Caligiuri is de alrounder. Prib is meer de snelle voetballende CDM.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik Caligiuri kiezen. Prib heeft wel veel pace voor een CM maar hij lijkt mij minder dan Caligiuri.
quote:
Ja met IF Gomez had hij al eerder, domme vraagquote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al een team gemaakt met de nieuwe TOTW?
Die heb ik jammer genoeg gemist.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja met IF Gomez had hij al eerder, domme vraag
Dat hangt er vanaf wat je verwacht van je CDMs. Ik zou Caligiuri en Prib kiezen maar je kan ook een echte CDM doen en dan 1 van die andere 2 ernaast.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Guede is de echte CDM met strength en zeer goeie tackle-stats. Caligiuri is de alrounder. Prib is meer de snelle voetballende CDM.
Zou ik Guede en Prib doen of Guede en Caligiuri of Caligiuri en Prib?
Ik denk dat ik Guede sws doe want mijn LM en RM zijn ook niet echt verdedigend ingesteld, dan wil ik wel 1 met fysieke kracht op het middenveldquote:Op woensdag 24 april 2013 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je verwacht van je CDMs. Ik zou Caligiuri en Prib kiezen maar je kan ook een echte CDM doen en dan 1 van die andere 2 ernaast.
Hitler Youth is de trend, ja. En gewoon je kapsel Gosling'en.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:36 schreef Djeetje het volgende:
Gewoon aan de zijkant opgeschoren en boven op langer haters
O ja dat.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hitler Youth is de trend, ja. En gewoon je kapsel Gosling'en.
Vraag anders aan je vriendin wat ze leuk vindt....quote:Op woensdag 24 april 2013 13:36 schreef Djeetje het volgende:
Gewoon aan de zijkant opgeschoren en boven op langer haters
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag anders aan je vriendin wat ze leuk vindt....
oh wacht
gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu ben ik weer net zo eenzaam als jou
Als jij.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu ben ik weer net zo eenzaam als jou
Waar is Sulejmani? Die was dit jaar ook echt consistent, en heeft geen IF??quote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Arteta is gekozen als laatste man door EA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Consistent als tribuneplaats nemerquote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is Sulejmani? Die was dit jaar ook echt consistent, en heeft geen IF??
Ja inderdaad anders waren we helemaal nergens geweest in deze tijd van het jaar.quote:
Wat voor haar heb je nu en welke kleur?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad anders waren we helemaal nergens geweest in deze tijd van het jaar.
Rood jonguh.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat voor haar heb je nu en welke kleur?
Rood/bruin en heb het nu gewoon kort geknipt aan de zijkant en boven wat langer.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wat voor haar heb je nu en welke kleur?
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:08 schreef v0lt026 het volgende:
Rood? Zonde dan is alles al snel lelijk
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb alles verkocht,ik ga het even lekker uithouden met me zilveren eredivisie teampje totdat de TOTS gaat beginnen . heb nu 3m coins . Kan ik nu wel eindelijk even IF Janmaat gaan proberen
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben van gedachte veranderd ja , dat is geen verassing meer toch
IF Sessiequote:Op woensdag 24 april 2013 14:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil IF Sessegnon en IF van Persie
Volgende week pas denk ik omdat de deadline pas volgende week is, zou raar zijn om em dan al eerder uit te brengen terwijl de deadline nog niet is gepasseerdquote:Op woensdag 24 april 2013 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
Wanneer komt die TOTY nou? 29 april was de deadline maar wanneer brengen ze ze uit. Hopelijk deze week nog dan worden die zilvere IFs ook cheaper
Ik bedoel deze week in TOTW-weekquote:Op woensdag 24 april 2013 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgende week pas denk ik omdat de deadline pas volgende week is, zou raar zijn om em dan al eerder uit te brengen terwijl de deadline nog niet is gepasseerd
half meiquote:Op woensdag 24 april 2013 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
Wanneer komt die TOTY nou? 29 april was de deadline maar wanneer brengen ze ze uit. Hopelijk deze week nog dan worden die zilvere IFs ook cheaper
Hoe kunnen de ingame stats al bekend zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Sommige Ingame stats van Van der Vaart
89 rated in game
91 ball control
92 curve
90 finishing
94 Freekick accuracy
90 long pass
92 long shots
89 short pass
88 shot power
90 vision
JIZZZZZZquote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Sommige Ingame stats van Van der Vaart
89 rated in game
91 ball control
92 curve
90 finishing
94 Freekick accuracy
90 long pass
92 long shots
89 short pass
88 shot power
90 vision
Omdat de TOTW al op de console bekend is geworden en sommige mensen dus al tegen het TOTW hebben gespeeld,quote:Op woensdag 24 april 2013 14:33 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe kunnen de ingame stats al bekend zijn
Daar kun je de in-game stats helemaal niet zien,quote:Op woensdag 24 april 2013 14:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat de TOTW al op de console bekend is geworden en sommige mensen dus al tegen het TOTW hebben gespeeld,
wel;quote:Op woensdag 24 april 2013 14:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar kun je de in-game stats helemaal niet zien,
Zeker wel, gewoon naar Man Marking gaan bij team management , ga me niet vertellen dat je dat niet weetquote:Op woensdag 24 april 2013 14:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar kun je de in-game stats helemaal niet zien,
Oke sorry,quote:Op woensdag 24 april 2013 14:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zeker wel, gewoon naar Man Marking gaan bij team management , ga me niet vertellen dat je dat niet weet
Van Persie wordt denk ik wel iets duurder maar aangezien hij een TOTS card gaat krijgen kan het zomaar ook goedkoper zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
RVP: 500K falling to 300K
Gomez: 400K falling to 200K
VDV: 250-300K falling to 180K
Schurle: 250K falling to 120-150K
Gaitan: 150K falling to 70K or less
Benega: 120K at most, falling to 40K
Sess: 190K-230KK falling to 120K or less
Prediction van iemand op EA forum!
RVP wordt sws duurder
VDV Cheaper want niet zo snel en niet echt super populair ofzo
Gaitan wordt 50k or less
Benega 20k or less
Sess 90k or less
Niet rood hoe jij het denk.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:08 schreef v0lt026 het volgende:
Rood? Zonde dan is alles al snel lelijk
50/50quote:Op woensdag 24 april 2013 14:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Van Persie wordt denk ik wel iets duurder maar aangezien hij een TOTS card gaat krijgen kan het zomaar ook goedkoper zijn
jaquote:Op woensdag 24 april 2013 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
RVP: 500K falling to 300K
Gomez: 400K falling to 200K
VDV: 250-300K falling to 180K
Schurle: 250K falling to 120-150K
Gaitan: 150K falling to 70K or less
Benega: 120K at most, falling to 40K
Sess: 190K-230KK falling to 120K or less
Prediction van iemand op EA forum!
RVP wordt sws duurder
VDV Cheaper want niet zo snel en niet echt super populair ofzo
Gaitan wordt 50k or less
Benega 20k or less
Sess 90k or less
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://web10.elfvoetbal.n(...)rca-jullie-zijn-dood.
Royaquote:Op woensdag 24 april 2013 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
Je hebt geld ingezet op een hattrick van Ronaldo?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Ronaldo vanavond de eerste goal maakt en dan nog 2x scoort (puur eigen belang)
Nee op Ronaldo to score 1st goal. Scoort hij nog een keer dan wordt de winst verdubbeld en scoort hij 3x dan wordt de winst x3 gedaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt geld ingezet op een hattrick van Ronaldo?
Niveautje hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
Het waait hier ook best hard en de zon is weg. Lekker op de fiets vanochtend naar school, prachtig weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is 1 dag mooi weer en mensen zijn meteen te optimistisch. Ik hou me misschien wel te veel bezig met tweets die mensen plaatsenOverigens was het hier een uur geleden nog mooi weer maar nu door de wind niet echt meer.
Ik doe niet aan ochtenden.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:14 schreef Thorb het volgende:
Vanochtend was het heerlijk, nu met wat meer wind is het iets minder
Hallelujah!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Half elf is een mooie tijd om wakker te worden
Doe datquote:Op woensdag 24 april 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga vanavond denk ik na trainen ook even hardlopen.
Verkapte kijk-mij-een-professionele-instelling-hebben-postquote:Op woensdag 24 april 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga vanavond denk ik na trainen ook even hardlopen.
Wat moet hij daar nou weer, vind het geen barca spits.quote:
zonde, al kan ik die ook gebruiken.quote:
Grapjequote:Op woensdag 24 april 2013 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat moet hij daar nou weer, vind het geen barca spits.
Als hij naar Athletico gaat word hij volgens mij weer echt een baas.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar zijn TOTS
Fileprobleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |