PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
moet wel zo'n shades pi voorstaan zo ietsquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Santello het volgende: [..] Jij bent altijd welkom. Concertje, wedstrijdje? Gratis voor jou!
Salutare, ik riddere om jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zowaar een TT die niet gaat over iets wat in 1 van de laatste posts van het vorige topic stond.
Naar Londen ja, voor de CL-finalequote:
Andijk City toch?quote:
bayern reclamequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik vind die bavaria reclame met Charlie Sheen nog altijd grappig.
Ik wilde vanmiddag een bayern team maken, iedereen is nu veel duurderquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is Schweinsteiger belachelijk duur zeg![]()
50k of zo. Valt dus wel meequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is Schweinsteiger belachelijk duur zeg![]()
zegt de gene die 2x if muriel krijgtquote:
Xboxnerd meldt zich.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef Santello het volgende:
Zijn hier überhaupt nog xbox spelers of is iedereen overgestapt :S
HAHA NERD.quote:
jaquote:
ps3 > xboxquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef Santello het volgende:
Zijn hier überhaupt nog xbox spelers of is iedereen overgestapt :S
Hij is op PS3 60k.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jaalleen dat heeft er niks mee te maken :p hij is 86 rating en echt heel goed. Dus dan vind ik het wel mee vallen. Zijn if is wel ziek duur.
Ja, daar erger ik me wel echt kapot aan.quote:
gewoon weekje wachten.quote:
Klaarkomen in je onderbroekquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, daar erger ik me wel echt kapot aan.
tijdens TOTS duur teampje maken en dan sellen ernaquote:
ja. Ga ik ook doen. Heb 2,2 miljoen klaar staan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tijdens TOTS duur teampje maken en dan sellen erna
haha ik heb een team dat fc voorvocht heet, dat is ook toevallig.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Ga ik ook doen. Heb 2,2 miljoen klaar staan.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha ik heb een team dat fc voorvocht heet, dat is ook toevallig.
ik ben nu thuis en klaar met werken. ik ga nog even internetten en dan slapen, en misschien nog eventjes een ondeugend filmpje kijken, hihi
ik ga ook maar helemaal kapotquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga nu even stoppen met FOK!. Moet echt mijn Latijn gaan leren
gute nacht, Freunde
Maar ik sliep niet hoor. Ik was dus onderweg van mijn werk naar huis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef quer het volgende:
[..]ga maar weer slapen dan want het ging over jou
Lekker tijdstip om te beginnen met leren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga nu even stoppen met FOK!. Moet echt mijn Latijn gaan leren
gute nacht, Freunde
ah, na ja geniet maar van MFCquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ik sliep niet hoor. Ik was dus onderweg van mijn werk naar huis.
Echte bazen komen nu thuis van het werk, zetten de wekker om kwart over 5 en gaan morgen vroeg weer gelijk aan de slagquote:
ik leer altijd rond 5:00quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lekker tijdstip om te beginnen met leren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef quer het volgende:
[..]
ik leer altijd rond 5:00Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
belangrijkere dingen overdagquote:
Oke, veel plezier met leren om 5:00.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef quer het volgende:
[..]
belangrijkere dingen overdag
en omdat ik het zover mogelijk uitstel
Ik heb letterlijk precies ditquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echte bazen komen nu thuis van het werk, zetten de wekker om kwart over 5 en gaan morgen vroeg weer gelijk aan de slag
Gelukkig mag dit maar 1 keer per week (behalve als het niet anders kan, afgelopen donderdag op vrijdag precies het zelfde gehadquote:
Jij ook sterktequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk precies dit
succes morgen opa
Balen man. Volgend leven beter.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk precies dit
succes morgen opa
Klasse deal weer. Is dat de Luis Garcia die voor Liverpool heeft gespeeld?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dus een Luis Garcia CM 4-3-3 voor 400c.
[ afbeelding ] gr gr
Nee, dat is de CF van U.N.A.M.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klasse deal weer. Is dat de Luis Garcia die voor Liverpool heeft gespeeld?
Nee. Hij heeft naar mijn weten altijd in Spanje gespeeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klasse deal weer. Is dat de Luis Garcia die voor Liverpool heeft gespeeld?
puushquote:Op woensdag 24 april 2013 00:14 schreef Djeetje het volgende:
Ben net de grappigste reactie op voetbalzone tegen gekomen.
Dat is weer een andere speler. Deze Luis Garcia speelt nu in Mexicoquote:Op woensdag 24 april 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft naar mijn weten altijd in Spanje gespeeld.
Speelde ook nog bij Espanyol niet zo lang geleden.
[ afbeelding ]
Hij heeft ook zeer goede stats, gek dat ik hem nooit tegenkom.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft naar mijn weten altijd in Spanje gespeeld.
Speelde ook nog bij Espanyol niet zo lang geleden.
[ afbeelding ]
Zit op mobiel.quote:
Dat is wat overdreven inderdaad, maar Bayern is wel ijzersterk en i.m.o. is het ook de favoriet van de vier halve finalisten.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zit op mobiel.
Er staat dat dit Bayern beter is dan dat wat Barca ooit was
En toch denk ik dat Bayern het weer zou laten liggen tegen Realquote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven inderdaad, maar Bayern is wel ijzersterk en i.m.o. is het ook de favoriet van de vier halve finalisten.
Ik zie Real niet zo 1, 2, 3 over twee wedstrijden van Dortmund winnen..quote:Op woensdag 24 april 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Bayern het weer zou laten liggen tegen Real
Dat niet nee maar ik denk dat Bayern hun ook beter ligt.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie Real niet zo 1, 2, 3 over twee wedstrijden van Dortmund winnen..
Ik was al begonnen, maar moest het nu wel ff snel afmakenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lekker tijdstip om te beginnen met leren.![]()
ja. Dat klopt.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogge. Volgens mij heb ik gisteren een historische wedstrijd gemist
Bedankt! Ja lekker werken de hele dag!quote:Op woensdag 24 april 2013 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Nog leuke plannen vandaag?
Wow...topdag voor de boeg dan...ik ben jaloersquote:Op woensdag 24 april 2013 08:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bedankt! Ja lekker werken de hele dag!
oke gr grquote:Op woensdag 24 april 2013 08:35 schreef psychedelicate het volgende:
ik zei toch dat barca zou verliezen gr gr
Ik denk 357.750, maar het zou ook een dubbeltje meer of minder kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie, hoe duur zal motm muller worden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk 357.750, maar het zou ook een dubbeltje meer of minder kunnen zijn.
100k ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 08:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie, hoe duur zal motm muller worden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk 357.750, maar het zou ook een dubbeltje meer of minder kunnen zijn.
twitter:RayHudson twitterde op woensdag 24-04-2013 om 03:35:20A spider doesn't reinvent its web after a storm, nor will Barca. What hangs together so delicately sometimes gets damaged. Then repaired. reageer retweet
Dortmund, maar nipt. De uitwedstrijd wordt nog spannend. Mijn glazen bol is wat wazig, maar ik zie een rood-witte finale.quote:
Volgens mij is je glazen bol kapot.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dortmund, maar nipt. De uitwedstrijd wordt nog spannend. Mijn glazen bol is wat wazig, maar ik zie een rood-witte finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |