Heb hier net met een vriend van me knetterstoned een enorme berg kip gegeten van de KFC hier om de hoek.quote:
nu nog de straat op voor kentuckyquote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb hier net met een vriend van me knetterstoned een enorme berg kip gegeten van de KFC hier om de hoek.
Aanrader als je honger hebt!
Waar is de intekenlijst te vinden?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
Ik moet toch eens rap gaan beginnen met het huggen van 101 mensen trouwens
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopenquote:
Ik kom jou binnenkort huggen en irl ben ik voor jou een vreemd mens...en verder ben ik sws vreemdquote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
En weer een klein doeltje afgestreept
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Ik moet toch eens rap gaan beginnen met het huggen van 101 mensen trouwens
Oh en een orchidee kopen
Ik wil ook op de lijst! Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopen
Van de 101 moeten er 50 personen onbekenden zijn (huuuu, eng) maar met de overige 51 kom ik met jullie een heel eind dan ja denk ik. Whoei. Moeten wel bewijsfoto's van zijn...
Jij wordt mijn opperopperopper-hugsterquote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom jou binnenkort huggen en irl ben ik voor jou een vreemd mens...en verder ben ik sws vreemd![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wordt mijn opperopperopper-hugster![]()
Da's nog een pluspunt.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopen
Van de 101 moeten er 50 personen onbekenden zijn (huuuu, eng) maar met de overige 51 kom ik met jullie een heel eind dan ja denk ik. Whoei. Moeten wel bewijsfoto's van zijn...
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe je wel je survival masker af als je Greys knuffelt?
Bij dames weet ik mij wel te gedragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |