SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Bij vrouwen .....quote:
Ik heb geen voicemailquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhh....![]()
Zal ik je voicemail inspreken???
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]en
De sjon in de sjee sjien sjakken.![]()
![]()
Jawelquote:
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemenquote:
Dus dat....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
Check!quote:
Ohhhh.....quote:
Dan schiet ik gewoon in de lachquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n limburger die helemaal boos wordt en scheld met "Godverdomme" kan je toch niet serieus nemen![]()
![]()
Sowieso heb ik al moeite om Limburgers serieus te nemen. Of ze nou schelden of nietquote:
Ik was met 2 maten op motorvakantie en we sliepen in Maastricht, gingen we daar dus uit eten. Zitten we in zo'n zaak, komt die serveerster en begint te praten. We moesten onze lach inhoudenquote:
Dat klinkt schattigquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Toen mn zoon paar maanden oud was ging ik midweekje naar Limburg, hadden we daar een oppas. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee wat er met het kind is gebeurd die avond!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was met 2 maten op motorvakantie en we sliepen in Maastricht, gingen we daar dus uit eten. Zitten we in zo'n zaak, komt die serveerster en begint te praten. We moesten onze lach inhouden
Onbegrijpelijk soms jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen mn zoon paar maanden oud was ging ik midweekje naar Limburg, hadden we daar een oppas. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee wat er met het kind is gebeurd die avond!
Ik heb niets verstaan van die vrouw
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoorquote:
Maar dat was echt gewoon fucking coincidence hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoor![]()
Beetje proberen mij uit te lachen
Dat weet ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat was echt gewoon fucking coincidence hoor
Wat lul jij nu weer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ging net wel lachen maar het was dus wel onlogisch op mijn facebook hoor![]()
Beetje proberen mij uit te lachen
Oh wacht, onlogisch de userquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1327] Rare haar fetishen
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heb ik al moeite om Limburgers serieus te nemen. Of ze nou schelden of niet
LOL!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Het liefst van achteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |