Zaterdag gaat onze grote droom in vervulling. We (mn vriendin en ik ) gaan de beroemde westkust van USA verkennen!
We beginnen in Los Angeles en maken dan het rondje Palm Springs (2 overnachtingen),Laughlin (1 overnachting), Flagstaff (2 overnachtingen), Kanab (1 overnachting), St George (1 overnachting), Vegas (2 overnachtingen), Bishop (1 overnachting), San Fransisco (2 overnachtingen), Santa Maria (1 overnachting), Santa Barbara (1 overnachting) en als laatste weer Los Angeles (3 overnachtingen).
Nu hebben we natuurlijk al heel veel informatie opgezocht, maar alle extra tips zijn natuurlijk van harte welkom. Dus, mocht je nog een laatste update hebben, een goede tip of wat dan ook, plaats ut hiero !!
Alvast bedankt voor de (serieuze) reacties!
Ik mag aannemen dat je naar de Grand Canyon gaat (erg mooi bij zonsondergang).
Jij veel plezier!!
quote:ja, dat was het...
Op woensdag 11 september 2002 19:29 schreef Stimodrol het volgende:
Bedoel je Bodie State Historical Park ?
quote:Formule 1 ?
Ik vertrek volgende week donderdag naar de USA. Naar LA, Las Vegas en de Formule 1!!!!
quote:Jah, die rijden ook in Amerika. In Indianapolis om precies te zijn.
Op woensdag 11 september 2002 19:36 schreef Stimodrol het volgende:[..]
Formule 1 ?
Er zijn al de een flinke lading topics over de USA!
Westcoast of USA
Reisverslag in foto's Zuid-California USA
De eerste stap richting USA is gezet
Autorondreis, waar te doen?
Special places in de States?
Yosimite park
quote:Jah oke.. maar ik vroeg om een laatste update
Deze blijft open ten bate van je reisverslag waar je nu natuurlijk niet meer onderuit komt!
Er zijn al de een flinke lading topics over de USA!
Ben dus vooral benieuwd naar recente tips en/of verhalen.
Reisverslag ? Nee joh.. er zijn al genoeg topics over USA!
Wij gaan 11 oktober een dergelijke reis doen, alleen trouwen wij onderweg in Las Vegas
quote:Dat had je dus ook in een ander topic kunnen doen!
Op woensdag 11 september 2002 20:05 schreef Stimodrol het volgende:[..]
Jah oke.. maar ik vroeg om een laatste update
quote:Ow... Denk jij dat?!
Reisverslag ? Nee joh.. er zijn al genoeg topics over USA! [afbeelding]
Maar ik denk dat er echt veel mensen zijn die het leuk vinden om je belevenissen te lezen, kijk maar bij andere reisverslagen en de reacties daarop! Verder beleeft iedereen zn vakantie op een andere manier, dus is het zeker de moeite waard om andere verslagen te lezen! Toe nou?!
Plaats je een verslagje?!
quote:Uhm, ok, ik zal iig beloven dat ik de allermooiste foto's aan een ieder zal tonen op FOK!
Toe nou?! Plaats je een verslagje?!
quote:Ja, ik had het gezien! Ik heb het betreffende topic nog even omhoog geschopt maar het was jullie helaas niet opgevallen.
Heel veel plezier en ik hoop dat je een reisverslag plaatst!
Wij gaan 11 oktober een dergelijke reis doen, alleen trouwen wij onderweg in Las Vegas
Ik zal aan jullie denken als ik terugkom!
quote:Ik hoop dat je een heel fijne tijd in Amerika zult hebben
Op woensdag 11 september 2002 22:47 schreef Stimodrol het volgende:[..]
Ja, ik had het gezien! Ik heb het betreffende topic nog even omhoog geschopt maar het was jullie helaas niet opgevallen.
Ik zal aan jullie denken als ik terugkom!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |