PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
Zeg dat niet tegen Lindgren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef ThadCastle het volgende:
Iedereen bij Bayern speelt gewoon goed
IF Boateng en IF Hummelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef over_hedge het volgende:
Over 2 weken dit team maken:
[ afbeelding ]
Hopelijk dan met een IF gomezEn welke cb weet ik nog niet.
DS2 aan het traden:quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren.Als ik eenmaal aan het traden ben ben ik onverstoorbaar. Denk ik.
Hummels vind ik te duur.quote:
IF dante natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef over_hedge het volgende:
Waarom kan je geen workrates zien op wefut
Bij de squad builder als je iemand kiestquote:
Kom vechten danquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
Haha Djeetje en litmanen. Dit krijg je nou als je op klappers haat
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij de squad builder als je iemand kiest
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 zei Lindgren. het volgende:
Als er een IF Robben komt stop ik met FUT
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
Barca krijgt batta terwijl bayern maar 40% max geeft.
Omdat ik nu geen idee heb welke workrates mijn cbs zullen hebben als ik deze kies, en het dus weer apart moet gaan opzoekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat willen?
Dus jij kijkt niet naar de rest van de stats?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik nu geen idee heb welke workrates mijn cbs zullen hebben als ik deze kies, en het dus weer apart moet gaan opzoekenAls er nou gewoon pijltjes naast de kaart komen te staan of zo. Is handiger.
Ik weet van de meeste spelers wel waar ze goed in zijn, en wat hun stats ongeveer zijn. maar workrates weet ik niet. Bij futhead heb je ook die pijltjes, vind het gewoon wel handig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt niet naar de rest van de stats?
die zakt onder de ton na deze vertoning manquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
Een Messi te koop voor 1,5 miljoen. Zal ik die kopen?
Ik zou even wachten. Na de wedstrijd zal Messi wel zakken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
Faka met Messiquote:
Nee?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
vertel meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef Djeetje het volgende:
Naja dat Barca is klote, maar er is nog meer klote
Hij heeft geen vriendin zegt hij net.quote:
Barcelona.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef Santello het volgende:
Wie wil deze wedstrijd zometeen overspelen?
Klopt. Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin zegt hij net.
Vertel eensquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoorde ik nou goed wat die supporters over Barca zongen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Messi speelde echt niet goed vandaag, maar om nu zo over de beste voetballer van de wereld te doen en misschien wel de beste ooit is wel triest.quote:
Doe niet zo overdreven man. Je reageert alsof het net uit is met je vriendin ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Messi speelde echt niet goed vandaag, maar om nu zo over de beste voetballer van de wereld te doen en misschien wel de beste ooit is wel triest.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven man. Je reageert alsof het net uit is met je vriendin ofzo.
Ahahah treurwilgquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Messi speelde echt niet goed vandaag, maar om nu zo over de beste voetballer van de wereld te doen en misschien wel de beste ooit is wel triest.
godverquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven man. Je reageert alsof het net uit is met je vriendin ofzo.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern gaat vanavond Barça scheel tikken. 4-0
Als je geld had gezet op 4-0 :_O_quote:
Als ik hem had zou ik hem discardenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vanmiddag al gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
Sowieso een team maken met spelers van Bayern![]()
Doe je toch nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als ik hem had zou ik hem discarden
tis je boy maverquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vanmiddag al gedaan![]()
, Robben voor 190k erin
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Barcelona gaat onderuit met een nulletje of 4 gok ik. Bayern is op dit moment stukken beter.
quote:Op dinsdag 13 april 2013 13:38 schreef Santello het volgende:
Gast, geloof mij. Over 10 dagen wordt het 4-0 voor Bayern.
quote:
In m'n eerste post op FOK! gewoonquote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef Reemi het volgende:
Op 23 april 2013 gaat Bayern 4-0 winnen van Barcelona
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 22:39:48Je zag die Piqué toch even kijken toen die wissel werd omgeroepen: "Huh? Shaqiri?" #baybar reageer retweet
quote:
Dat is echt balen man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef over_hedge het volgende:
Sommige mensenzit iemand de heletijd meteen 600 coins op 352 formaties te bieden
terwijl je ze vaak voor veel minder binnen kan halen
veel te weinig jumbos geopendquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef over_hedge het volgende:
Sommige mensenzit iemand de heletijd meteen 600 coins op 352 formaties te bieden
terwijl je ze vaak voor veel minder binnen kan halen
Ik vat niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 22:39:48Je zag die Piqué toch even kijken toen die wissel werd omgeroepen: "Huh? Shaqiri?" #baybar reageer retweet
shakira, gf, pique, homo, ibrahimovic, hashtag, hasj,hashtagbrowniequote:
Zieke reddingen wel ja.quote:
Wat is die Koert tering droog danquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij wist denk ik niet wie Shaqiri was
misschien wel samen met MOTM Reus en SIF Robben?quote:
POTS wist dat vorig jaar en in 2010 ook al. Hij heeft een glazen bol.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
Voor het eerst in de CL dat ik weet dat barca er uit gaat dit jaar
Ben je 16 ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
Goddomme, nu nog 360 woordjes latijn leren![]()
hopen dat hij shakira beter dekt dan shaqiriquote:
Jij bent ook fucking droog wejow!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopen dat hij shakira beter dekt dan shaqiri
15, zit in de 4e...quote:
quote:
wejoo bitches neuken enzoooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik sta een 5 en dat wil ik zo houden of verbeteren, doe geen kut dit jaar, maar het is niet erg handig voor mijn examens laterquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Volhouden hè!! Succes met leren zometeen.
skitta boy.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik sta een 5 en dat wil ik zo houden of verbeteren, doe geen kut dit jaar, maar het is niet erg handig voor mijn examens later![]()
Trixje fixenquote:
VMBO. Nuff saidquote:
Ik volg geen werkcolleges, geen hoorcolleges en haal alsnog mijn vakken. Daar moet je helaas een grote baas voor zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik sta een 5 en dat wil ik zo houden of verbeteren, doe geen kut dit jaar, maar het is niet erg handig voor mijn examens later![]()
In de 4e nog? Dan gebruik je toch gewoon je woordenboek?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
Goddomme, nu nog 360 woordjes latijn leren![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik volg geen werkcolleges, geen hoorcolleges en haal alsnog mijn vakken. Daar moet je helaas een grote baas voor zijn.
en ze wil nog wel friends with benefits.quote:
is een woordjestoets, dat mens is echt een feeks gewoonquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de 4e nog? Dan gebruik je toch gewoon je woordenboek?
Heb je wel profijt van hoor. Maar kut is 't wel. Gewoon laten vallen die rommel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is een woordjestoets, dat mens is echt een feeks gewoon
Ik ken genoeg mensen van een andere school in de buurt die ook daar Latijn hebben. Die kennen nog niet eens de helft van de grammatica die wij moeten leren en ze hebben nooit woordjestoetsen
Steek die bitch gewoon neer. Zo deden wij het altijd op het vmbo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is een woordjestoets, dat mens is echt een feeks gewoon
Ik ken genoeg mensen van een andere school in de buurt die ook daar Latijn hebben. Die kennen nog niet eens de helft van de grammatica die wij moeten leren en ze hebben nooit woordjestoetsen
hulde zeg er een stad bij en iedereen is vrijquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Steek die bitch gewoon neer. Zo deden wij het altijd op het vmbo.
kinderen zoals jij zetten het vmbo in een verkeerd daglicht.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Steek die bitch gewoon neer. Zo deden wij het altijd op het vmbo.
hij is allang geen kind meer gezien zijn join datumquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kinderen zoals jij zetten het vmbo in een verkeerd daglicht.
Ja, dat zegt zij ook altijd, heeft ze ook wel gelijk inquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je wel profijt van hoor. Maar kut is 't wel. Gewoon laten vallen die rommel.
gedraagt zich zo wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef quer het volgende:
[..]
hij is allang geen kind meer gezien zijn join datum
Schijtquote:
Hoffenheimquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Wil je een pak slaag? Jij mag voor mij een team kiezen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Santello, wat is je PSN?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je PS had, want je ging Djeetje anaal vernederen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Xbox![]()
Echt al maanden aan het twijfelen om er een PS3 bij te nemen.
Heeft ie wel nodig hè. Ach ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je PS had, want je ging Djeetje anaal vernederen...
Maver nog maar even door danquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Xbox![]()
Echt al maanden aan het twijfelen om er een PS3 bij te nemen.
Die oude reclame van de bank of Scotland ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
Haha die trouw reclame hebben ze voor maver gemaakt denk![]()
gaat alleen maar over twijfelen![]()
Ga eens leren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die oude reclame van de bank of Scotland ook
ik zal je moeder anaal vernederen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je PS had, want je ging Djeetje anaal vernederen...
Jij bent altijd welkom. Concertje, wedstrijdje? Gratis voor jou!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Santello heeft wel in de Arena gewerkt hoor
ik je ex of je zus zit nog te maverenquote:
gewoon nog friends with benefits en kan er een 2e bij nemen dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik je ex of je zus zit nog te maveren
Dat mag hij als 15-jarigequote:
Dat kan zij ook, beetje vies, niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gewoon nog friends with benefits en kan er een 2e bij nemen dus
je zal het ook nooit leren hequote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat kan zij ook, beetje vies, niet?
Mijn normen en waarden zijn gewoon wat anders dan die van jou.quote:
VMBOquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn normen en waarden zijn gewoon wat anders dan die van jou.
pindakaas is heel effectief om kauwgom te verwijderenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn normen en waarden zijn gewoon wat anders dan die van jou.
Tbakkert is juist (te) goed opgevoedquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
VMBO
Je bent gewoon verkeerd opgevoed.
Als jij met je stijve tegen de muur loopt dan breekt je neusquote:
yo vdm is erquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij met je stijve tegen de muur loopt dan breekt je neus
Yo querquote:
Ik doe genoeg dingen waarvan ik zelf wel weet dat dat niet de bedoeling is, maar friends with benefits met iemand zijn, lijkt me niet helemaal mijn ding. Zeker niet als diegene daarbij nog 10 fuckbuddy's heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |