PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Als niemand anders gaat postenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
4 posts achter elkaar. Doet me denken aan Stoereboii
GEEF GODVERDOMME DIE FOTO IN DMquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als niemand anders gaat posten
Ik nam nog best de tijd hoor
Thorb zei dat hij die foto al van iemand had gehadquote:
hahahaha mocht je willenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb zei dat hij die foto al van iemand had gehad
dat was een trollquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Thorb zei dat hij die foto al van iemand had gehad
Er is een edit knopquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als niemand anders gaat posten
Ik nam nog best de tijd hoor
Klopte het dan niet? Was ze zo lelijk?quote:
sorryquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopte het dan niet? Was ze zo lelijk?
Iedereen is knap na 2 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopte het dan niet? Was ze zo lelijk?
Ik ken haar al bijna een jaar hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen is knap na 2 uur 's nachts
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
En je wil wat met der ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ken haar al bijna een jaar hoor.
Kut, vergeten de vouchers op te sturen vandaag. Heb het veel te drukquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry
Maar de kaarten zijn vandaag wel opgehaald![]()
Dat weet ik nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen is knap na 2 cola (voor Theo)
wat is daar mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Plaatjes van tekenfilmfiguren posten. Word eens volwassen, man.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zegt de man met zo'n UIquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Er was indertijd echt een gaaf Looney Tunes spelquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef vandermar het volgende:
Wat mis ik de tekenfilms van vroeger
Mighty mouse
Looney tunes
Chin Shan
etc. etc.
Tom & Jerry, nigguh. Tom & Jerry.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef vandermar het volgende:
Wat mis ik de tekenfilms van vroeger
Mighty mouse
Looney tunes
Chin Shan
etc. etc.
Stuur dan eerst een foto dan kan ik kijken wat daar mis mee is.quote:
heb je tijd voor een snelle batta?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon als fuckbuddy gebruiken
Dat zijn echt zeer fraaie dingen
Precies dan kan je er nog een 2e bij nemenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon als fuckbuddy gebruiken
Dat zijn echt zeer fraaie dingen
Ik denk niet dat ze dat erg zou kunnen waarderenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies dan kan je er nog een 2e bij nemen
Neequote:
Iemand zit onder de plak hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat erg zou kunnen waarderen
En daar geef jij wat om ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat erg zou kunnen waarderen
Ik ben een heel emotioneel mens.quote:
Beterschap man!quote:
varrmars plsquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zegt de man met zo'n UI
[ afbeelding ]
Als je niet twijfelt aan je geaardheid, hoef je je ook niet telkens als homofoob te profileren.quote:
Barca gaat batta krijgen.quote:
Vieze vuile heterofielquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je niet twijfelt aan je geaardheid, hoef je je ook niet telkens als homofoob te profileren.
Maar dat moet jij wel, dus dat zegt genoeg
Ik heb niets tegen homo's hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je niet twijfelt aan je geaardheid, hoef je je ook niet telkens als homofoob te profileren.
Maar dat moet jij wel, dus dat zegt genoeg
Ik heb tenminste niet zo'n vriendin als jijquote:
daar ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's hoorzolang ze alles maar doen achter slot en grendel.
Wat is er mis met mijn vriendin ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb tenminste niet zo'n vriendin als jij![]()
niks.. niks.quote:
je moest eens bepaalde dingen van der weten en je zal me aanbiddenquote:
Ze heeft 3 tieten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je moest eens bepaalde dingen van der weten en je zal me aanbidden
Ze heeft vast een erg leuk innerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog een hoop leren jongenmanquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze heeft vast een erg leuk innerlijk
Aan jou kan ik ook helemaal niks vertellen hequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
Het is een dik vet varken en Djeetje slaat vast voedsel in omdat hij gaat falen als prof en dus geen eten meer kan betalen.
Feederquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
Het is een dik vet varken en Djeetje slaat vast voedsel in omdat hij gaat falen als prof en dus geen eten meer kan betalen.
Je hebt pas een interessante vriendin als je hier een stuk minder zou posten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je moet eerst prof worden om te kunnen falenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
jij sta al 10 jaar droogquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt pas een interessante vriendin als je hier een stuk minder zou posten.
Achterlijk héquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
Die tandarts verdient gewoon 10 euro per minuut ofzo
Welke?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
Die tandarts verdient gewoon 10 euro per minuut ofzo
Controle is al snel 30 euro en die gaan snel voorbijquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welke?
En 10 euro per minuut lijkt me erg sterk.
Die van mijquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welke?
En 10 euro per minuut lijkt me erg sterk.
Vertel dan ook maar eens hoe je aan je inkomsten kom he.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang ik inkomsten heb sta ik niet droog, naar ventje.
maar geen 3 minuten. Voor een controle rekenen ze standaard 10-15 minuten. Dat het korter duurt, doet niks af aan de prijsquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Controle is al snel 30 euro en die gaan snel voorbij
Moet je het zelf betalen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van mij
50 ekkies voor nog geen minuut (20) in mijn bakkes kijken en snel 2 foto's maken (30)
Ja kloptquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar geen 3 minuten. Voor een controle rekenen ze standaard 10-15 minuten. Dat het korter duurt, doet niks af aan de prijs
Ligt eraan hoe je werken definieert.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
10 euro per minuut klopt dus niet. Dat zou namelijk betekenen dat hij om en nabij de miljoen per jaar pakt.
Huh? Dat ligt er helemaal niet aan. Jij zegt dat hij 10 euro per minuut verdient, en dat is onjuist. Heeft niks met de definitie van werken te maken.quote:
Gewoon nergens meer voor betalenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goedkoper dan een verzekering denk ik. Verder mag ik niet klagen
Hij werkt maar 5 minuten voor mij. Dat hij nou zegt dat hij er 15 min over doet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh? Dat ligt er helemaal niet aan. Jij zegt dat hij 10 euro per minuut verdient, en dat is onjuist. Heeft niks met de definitie van werken te maken.
Ga jij eerst zelf maar eens een baan zoeken. En je niet verschuilen achter sporten, terwijl je altijd " geblesseerd" bent.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vertel dan ook maar eens hoe je aan je inkomsten kom he.
Beetje mannen pijpen voor 1 euro
quote:
Ik heb al een baan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij eerst zelf maar eens een baan zoeken. En je niet verschuilen achter sporten, terwijl je altijd " geblesseerd" bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:06 schreef el-blanchito het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind ... waarom denk je dat ik hier zoveel haters heb?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
[..]Waar werk jij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
je lult uit je broek man. Ik post helemaal neit vaak op mijn werk. Omdat ik meestal werk, plus als ik niet werk doe ik sociaal tegen andere mensen. Weet je hoe dat moet? Praten enzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb al een baan.
Jij daar in tegen zit altijd op FOK tijdens je werk.
Denk eerder dat je helemaal geen baan heb.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Een prachtig pannekoekenrestaurant
Pannenkoeken
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ja vraag me eerder of jij dat wel weetquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je lult uit je broek man. Ik post helemaal neit vaak op mijn werk. Omdat ik meestal werk, plus als ik niet werk doe ik sociaal tegen andere mensen. Weet je hoe dat moet? Praten enzo?
vandermar weet jij iets van twee jeugdspelers van Feyenoord die waarschijnlijk over komen naar Ajax?![]()
Ja hoor, erg gezellig meestal. Alleen vandaag is t wat rustiger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja vraag me eerder of jij dat wel weet![]()
Ik ga even een dutje doen, dan leren en dan voetbal.
tot later allemaal
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ik ga straks een hapje eten, en vanavond slapen en dan morgen opstaan en dan koffie drinken om daarna te douchen en dan ga ik naar het werkquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef TBakkert het volgende:
tot later allemaal![]()
Beter raak je de weg kwijtquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef TBakkert het volgende:
tot later allemaal![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dit is geen dagboekquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef TBakkert het volgende:
tot later allemaal![]()
![]()
Ik heb me net aangekleed en nu ga ik eten bij mijn opa en oma omdat mijn vader een diner heeft met collega's. Na het eten ga ik koffie drinken en voetbal kijken en daarna slapen. Xx gr gr![]()
Ik ga zometeen eten en daarna ga ik naar de winkel. Daarna ga ik handelen en voetbal kijken en daarna slapen. gr je boy DS2quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb me net aangekleed en nu ga ik eten bij mijn opa en oma omdat mijn vader een diner heeft met collega's. Na het eten ga ik koffie drinken en voetbal kijken en daarna slapen. Xx gr gr![]()
Ik pak zo de trein naar Eindhoven, dan ga ik eten in de stad, dan pak ik de trein terug naar tilburg ga ik voetbal kijken en bier drinken en daarna helemaal naar de kloten.![]()
Ik moest met eten kiezen tussen shoarma en patat of rijst met sate. Ik heb voor shoarma met patat gekozen. Maar dat is pas over 3 kwartier. Nu drink ik een kopje koffie.
Met suiker want ze hebben geen zoetjes, zo stom.![]()
![]()
Kip Shoarma ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik moest met eten kiezen tussen shoarma en patat of rijst met sate. Ik heb voor shoarma met patat gekozen. Maar dat is pas over 3 kwartier. Nu drink ik een kopje koffie.
Met suiker want ze hebben geen zoetjes, zo stom.
Wie wil hier trouwens nog iets leuks horen over een meisje uit mijn klas ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Beste dagboek entry so farquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik pak zo de trein naar Eindhoven, dan ga ik eten in de stad, dan pak ik de trein terug naar tilburg ga ik voetbal kijken en bier drinken en daarna helemaal naar de kloten.![]()
Niemand, doei.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:35 schreef Djeetje het volgende:
Wie wil hier trouwens nog iets leuks horen over een meisje uit mijn klas ?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Met pics?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:35 schreef Djeetje het volgende:
Wie wil hier trouwens nog iets leuks horen over een meisje uit mijn klas ?![]()
Sorry, geen interessequote:Op dinsdag 23 april 2013 17:35 schreef Djeetje het volgende:
Ik heel graagquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:35 schreef Djeetje het volgende:
O, ik zal morgen weer iets postenquote:
Heb om kwart voor 11 college dus zal wel iets met braken in collegezalen zijn.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]Hahahahahahhaha xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je ook met een dagboek als je geen leven hebt.quote:![]()
En vandaag werd ze helemaal gek, omdat we der nat spoten.quote:
Snap je spoten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]Dat was even lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een pot natquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
potato of potatoe
schoonmaker of binnenhuisarchitect
loodgieter of sanitair constructeur![]()
En dan ga je 24/7 streamen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stop gewoon met school Djeetje heb ik ook gedaan. Krijg je mad streetcred mee![]()
Moet alleen even een goeie serie neer zetten van bijvoorbeeld road to glory of trading seriequote:Op dinsdag 23 april 2013 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je kan dan echt wel leven van het geld wat je binnen krijgt via YouTube
Iemand interesse in FUT coins voor de PS3 ?
Stuur me dan een DM
[ Bericht 11% gewijzigd door Djeetje op 23-04-2013 17:56:58 ]Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hello everybody, welcome to my new video.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet alleen even een goeie serie neer zetten van bijvoorbeeld road to glory of trading serie
My name is Djeetje aka The ginger kid from Andijk city, and this the skillroad to ibracadabra.![]()
Sukkel dan krijg ik toch geen viewsquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hello everybody, welcome to my new video.
My name is Djeetje aka The ginger kid from Andijk city, and this the skillroad to ibracadabra.
Wat had je verwacht ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:06 schreef Djeetje het volgende:
15 euro geboden op mijn PS2 met 25 spellen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Nee, is vertraagdquote:Hoezo is 30 logischer ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
30 euro is toch logischer met gewoon 25 gamesHala Madrid !
Ja, net zo goed als ShhITzRaidZquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij word je dan wel ziek goed in fifaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
he ik mocht vandaag eerder weg van mijn werk omdat ik vanmorgen eerder was begonnen toen heb ik op werk lunch gegeten was lekker hoor daarna nog een meeting gehad en dat was ook leuk toen mocht ik dus naar huis even langs kruidvat geweest voor wax en een luggie xD daarna patatjes gehaald en een frikandel speciaal met curry en een broodje kroket die heb ik net op en heb net ook al een potje fifa gespeeld straks nog even voetbal kijken dan aan de penor slingeren en net doen alsof ik slaap lolhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
he ik mocht vandaag eerder weg van mijn werk omdat ik vanmorgen eerder was begonnen toen heb ik op werk lunch gegeten was lekker hoor daarna nog een meeting gehad en dat was ook leuk toen mocht ik dus naar huis even langs kruidvat geweest voor wax en een luggie xD daarna patatjes gehaald en een frikandel speciaal met curry en een broodje kroket die heb ik net op en heb net ook al een potje fifa gespeeld straks nog even voetbal kijken dan aan de penor slingeren en net doen alsof ik slaap lol![]()
Edit: luchieee.![]()
Soms snap ik niet dat jullie je zo druk maken om spelfoutenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
ckr lkkre bikini
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Staad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Soms snap ik niet dat jullie je zo druk maken om spelfouten![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Staad is wel ernstigquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
clubsssss
Lindgren nog mee doen zo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kquote:
scoor eens joh noob
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja verlenging.quote:Ik stond 2-0 voor in de 80'ste minuut en toen werd dat filmpje hierboven gepost.
![]()
3-2 achter nu.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja verlenging.Ik stond 2-0 voor in de 80'ste minuut en toen werd dat filmpje hierboven gepost.
![]()
3-2 achter nu.
![]()
Iedereen zit er blijkbaar op te fappen..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij voelt zich onzeker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat dacht je van Mangala.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Martinez wordt wel een goeie, Jagielka ook wel![]()
Lens is nu RW.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog geen final draft en is volgens mij amper veranderd tov vorige keer
ben je er klaar voor?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja helaas. Als RW is hij gewoon niet interessant![]()
Geen blind.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als 'ie niet 2 miljoen wordt zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
De BPL Toty van Cazorla ga ik sowieso halen![]()
Ik koop hem sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als 'ie niet 2 miljoen wordt zeker?![]()
![]()
Over 2.5. Small stakes voor wat kijk plezierquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:27 schreef Nickskuh het volgende:
Hier nog mensen die hebben gegokt op Bayern - Barca?![]()
Had blessure tijd gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over 2.5. Small stakes voor wat kijk plezier1.75 voor 0-3 min past mooi in je 'rondspeel beleid'
![]()
ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef Santello het volgende:
Iemand een potje H2H? Ik heb geen FUT team![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ga straks een hapje eten, en vanavond slapen en dan morgen opstaan en dan koffie drinken om daarna te douchen en dan ga ik naar het werkquote:Ik vond die van Toefjes het leukst. Met afstandquote:
Die lul die Robinho Deco noemtquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Alsof ik geen 30 miljoen coins kan betalenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon in de schuldsanering als het moet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
ONZ / De FOK! Marktplaats klootzakken #10
Dit is wel mooi![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Lens RWquote:
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:
Waar zijn de line ups?quote:RvP; Feyenoord
quote:twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:47:43CONFIRMED teamsheets for the big match. Who has the stronger lineup: #Bayern or #Barca? http://t.co/lPGqwNPg3C reageer retweet
Gomez to score dan maar. Hij staat bij twee bijzonder matige spelers en hij is on fire.RvP; Feyenoord
Positioneel denk ik inderdaad niet dat Piqué en Bartra hem kunnen stoppen. Zo snel is hij nu ook weer niet, maar hij hoeft vaak alleen maar slim te lopen in de gaten die Robben en Ribery met hun runs maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
Gomez to score dan maar. Hij staat bij twee bijzonder matige spelers en hij is on fire."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gomez is snel hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Positioneel denk ik inderdaad niet dat Piqué en Bartra hem kunnen stoppen. Zo snel is hij nu ook weer niet, maar hij hoeft vaak alleen maar slim te lopen in de gaten die Robben en Ribery met hun runs maken.sneller dan dat mensen denken en hij is de laatste paar wedstrijden on fire.
Maar irl is pace minder belangrijk dan in fifa
RvP; Feyenoord
Acceleratie is wel handigquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gomez is snel hoorsneller dan dat mensen denken en hij is de laatste paar wedstrijden on fire.
Maar irl is pace minder belangrijk dan in fifa![]()
![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gomez is snel hoorsneller dan dat mensen denken en hij is de laatste paar wedstrijden on fire.
Maar irl is pace minder belangrijk dan in fifa
Maar als EA hem ooit nog meer dan 80 pace toekent en 4* skills, dan is hij in één klap zo'n 30k duurder. Dat wil ik niet, want ik vind hem nu echt fantastisch spelen
Dan heb je vorig jaar niet met zijn iMOTM gespeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar als EA hem ooit nog meer dan 80 pace toekent en 4* skills, dan is hij in één klap zo'n 30k duurder. Dat wil ik niet, want ik vind hem nu echt fantastisch spelen
Die was wel zo idioot goed
Hij had ook 5 IF's ofzo vorig jaar
RvP; Feyenoord
Hij was vorig jaar inderdaad echt DE baas gewoonquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb je vorig jaar niet met zijn iMOTM gespeeld.
[ afbeelding ]
Die was wel zo idioot goed
Hij had ook 5 IF's ofzo vorig jaar
Ik heb alleen geen UT gespeeld vorig jaar en anders zou ik hem nooit kunnen betalen ahahah
120K was hij maar hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar inderdaad echt DE baas gewoon
Ik heb alleen geen UT gespeeld vorig jaar en anders zou ik hem nooit kunnen betalen ahahah
RvP; Feyenoord
die MOTM?quote:
quote:
Ik toen toen een idioot goed team
RvP; Feyenoord
Die zou inderdaad echt fantastisch zijnquote:![]()
Hij begon volgens mij met een 84 of 83 rating en eindigde met 92quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die zou inderdaad echt fantastisch zijn![]()
RvP; Feyenoord
Dan doe je het inderdaad niet verkeerd neequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij begon volgens mij met een 84 of 83 rating en eindigde met 92
De prijzen in het weekend lagen zoveel hoger. Zou dat dit weekend weer zijn? Dan ga ik even een shitload aan IFs inslaan![]()
![]()
Messi to score 2,0
RvP; Feyenoord
Nee, ik denk dat het blijft dalen en in dit weekend dan misschien gelijk blijft...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
De prijzen in het weekend lagen zoveel hoger. Zou dat dit weekend weer zijn? Dan ga ik even een shitload aan IFs inslaan"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mangala inderdaadquote:
![]()
Ik ging niet naar de winkel want mijn broer is weer terug uit Engeland en toen ging ik beneden random filmpjes kijken en nu is het al 8 uur geweest.
![]()
Wat is het verband tussen gebeurtenis 1 en gebeurtenis 2 dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging niet naar de winkel want mijn broer is weer terug uit Engeland en toen ging ik beneden random filmpjes kijken en nu is het al 8 uur geweest.
![]()
Dat hij een mongool isquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen gebeurtenis 1 en gebeurtenis 2 dan?Feyenoord Rotterdam![]()
Dat ik random filmpjes ging kijken die mijn broer had gezien. Sommige waren heel grappigquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen gebeurtenis 1 en gebeurtenis 2 dan?![]()
Sorry maar dan zijn ze niet random, je broer heeft ze al uitgekozen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ik random filmpjes ging kijken die mijn broer had gezien. Sommige waren heel grappig
Maar hij gaat dus naar London om random filmpjes te zoeken om aan jou te laten zien?![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry maar dan zijn ze niet random, je broer heeft ze al uitgekozen.
Maar hij gaat dus naar London om random filmpjes te zoeken om aan jou te laten zien?![]()
![]()
Vast wel 1'tje. TOTS Llorente was vorig jaar 70k maar of zo, naar ik meen...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Toevallig interesse in coins kopen ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vast wel 1'tje. TOTS Llorente was vorig jaar 70k maar of zo, naar ik meen...
Nee, hij ging naar Engeland omdat daar familie van ons woont, omdat hij daar een aantal jaar geleden ook een tijdje heeft gewoond en omdat hij er even tussenuit wilde. Hij kwam dus vandaag weer terug in Nederland en hij ging hier eerst eten, daarna gingen we die filmpjes zien en vervolgens was het al 8 uur geweest waardoor ik niet meer naar de winkel kon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry maar dan zijn ze niet random, je broer heeft ze al uitgekozen.
Nee, het is maar een spel, daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig interesse in coins kopen ?![]()
Well, i have no trucking clue what i just readRvP; Feyenoord
Wat een tering muziek was er vroeger
Nostalgie tv
Wat een aids is dat.RvP; Feyenoord
abaut wut?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef vandermar het volgende:
Well, i have no trucking clue what i just read
I'm gonnaa goo douwnsters nou, becuz ter is e voetbal euh... wedstrijd."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat is nostalgie tv en wat voor muziek was erop dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
Wat een tering muziek was er vroeger
Nostalgie tv
Wat een aids is dat.![]()
Voornamelijk muziek uit videogames.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nostalgie tv en wat voor muziek was erop dan?![]()
Geen idee hoe ze heten. Maar het is echt pure verkoudheid.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is nostalgie tv en wat voor muziek was erop dan?RvP; Feyenoord
Hopelijk doet gomez het goed. Wil een if van hemDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vind jij de muziek van nu mooier dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heten. Maar het is echt pure verkoudheid.Dat lijkt mij niet, ik denk wel wat oudere muziek dan dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voornamelijk muziek uit videogames.![]()
Ik waardeer Justin Bieber meer dan die troep die op nostalgie tv komt. En dat wil wat zeggen over nostalgie tv.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vind jij de muziek van nu mooier dan?
[..]
Dat lijkt mij niet, ik denk wel wat oudere muziek dan dat.RvP; Feyenoord
Pong.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vind jij de muziek van nu mooier dan?
[..]
Dat lijkt mij niet, ik denk wel wat oudere muziek dan dat.![]()
BAM DE BAAS IN HET SPELquote:
RvP; Feyenoord
Dat petje deed me denken aan fringedpetjeboy ofzo die gozer die vorig jaar mee ging doen met clubs ofzoquote:
Kwam hij even op zijn verjaardag online terwijl er beneden visite was![]()
![]()
Dat is ook de snelheid van rappen die je laat zienquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Rijst het volgende:
Met zijn pet op. Ik denk niet dat die dikzak nog zo snel is![]()
Toulalan?quote:Doe Alonso die is tig keer beter
RvP; Feyenoord
Lekker op 7 chemquote:
RvP; Feyenoord
Toulalan is kudt ja, dacht dat Alonso niet konquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toulalan?Doe Alonso die is tig keer beter
IK laat je rijst schijten 4oogquote:RvP; Feyenoord
Deed jij dat ook?quote:
Ik kreeg toen nog een bericht van iemand die vroeg of het TOTY Gomez was, omdat 'ie zo enorm goed speelde.![]()
![]()
Heeft iemand al met Muriel gespeeld?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja heb op elke bazen if, up of transfer wel een +10 kaart gehad. Vooral ook omdat ik de reacties hier zo mooi vond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deed jij dat ook?
Ik kreeg toen nog een bericht van iemand die vroeg of het TOTY Gomez was, omdat 'ie zo enorm goed speelde.![]()
Nope, helaas ik speel met IF Martinez en Falcao.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
De standaard pacehoertjes hier zullen hem wel hebben ja.
Pace86, Hugh, dat soort mensen.![]()
Zo beter ja![]()
![]()
Omdat we vanavond Duitsers zijn
"Da stehst du nun. Du sahst den Moment schon oft in deinen Träumen.
Und nun ist es soweit. Der Tag, von dem du wusstest, dass er kommt, ist endlich da. Bist du bereit dafür?
Kannst du das wirklich jemals sein? Da stehst du nun.
Jeder Mensch hat im Leben eine Aufgabe. Alles ist getan, um dich vorzubereiten. Das ist es nun.
Du gelobst alles zu geben. Jeder Schritt, den du gemacht hast, führte dich hierher.
Und schau dich um. Wir sind an deiner Seite.
Durch Regen und Wind werde ich bei dir bleiben,
ich werde dich gegen alles beschützen, was kommt.
Ich werde wachen, wenn du schläfst. Ich behüte dich vor dem Sturm.
Ich bewahre dich in Sicherheit, solange ich lebe.
Ein Kampf, zwei Leben. Wir stehen zusammen, nichts kann uns trennen.
Eine Fahne, zwei Löwen. Gemeinsam in Sonne und Regen.
Seite an Seite, Brust voraus. Stolz wie ein Pfau, das sind wir.
So klein wir auch sein mögen, unsere Taten sind groß.
Nichts bringt uns zu Fall. Für dich, mein Kind. Für meinen Vater, für meine Mutter.
Ich laufe für dich durch Regen und Wind und werde hinter dir stehen.
Ich trage ein Banner mit deinem Namen, glaube an dich, solange ich lebe.
Ich baue einen Deich mit bloßen Händen und halte das Wasser von dir fern.
Lass mich wissen, was du träumst, wonach dein Herz verlangt.
Ich werde nicht ruhen, bis es wahr geworden ist. Und wenn du dich jemals verirrst, bin ich deinLeuchtfeuerin der Nacht.
Ich zeige dir den Hafen in der Dunkelheit.
Ich werde kämpfen wie ein Löwe, bis es dir an nichts mangelt. Ich beschütze dich, solange ich lebe".![]()
Mijn ogenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
Und nun ist es soweit. Der Tag, von dem du wusstest, dass er kommt, ist endlich da. Bist du bereit dafür?
Jeder Mensch hat im Leben eine Aufgabe. Alles ist getan, um dich vorzubereiten. Das ist es nun.
Du gelobst alles zu geben. Jeder Schritt, den du gemacht hast, führte dich hierher.
Nichts bringt uns zu Fall. Für dich, mein Kind. Für meinen Vater, für meine Mutter.
Ich werde nicht ruhen, bis es wahr geworden ist. Und wenn du dich jemals verirrst, bin ich deinLeuchtfeuerin der Nacht.
Ich werde kämpfen wie ein Löwe, bis es dir an nichts mangelt. Ich beschütze dich, solange ich lebe".![]()
![]()
![]()
Wtf is dani alves aan het doen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
tl;drquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
Ich werde kämpfen wie ein Löwe, bis es dir an nichts mangelt. Ich beschütze dich, solange ich lebe".Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bartra achterin bij BarcaMoet goedkomen
Hala Madrid !
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
Let's go BAYERN let's go
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: