quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
Aldus wereldspits Rutger.twitter:Rutger_zelf twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 21:29:02In de rust een compilatie van het weergaloze loopwerk van Messi. Zonder resultaat. En juist dat was briljant. reageer retweet
Aldus bigstar Vermeer.twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 21:31:06Messi kan er niks van. Dribbelaartje zonder randement. reageer retweet
FC BAYERN gaat het doooeeehoeenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef Knaller het volgende:
Wuppie wuppie wuppie wuppie wuppie
Ja Bayern pakt dat cuppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is zeker een topmilf ja.. Toch maar weer eens Sin City uit de kast halenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
alleen in de rust
TS is zachtrood bij mij.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
Voor rustlulz:
1. www.twitter.com/search
2. " kk bayern / kk barca "
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Lelijk om het spel van Messi goed te praten, heeft geen bal aangeraakt, was nergens..
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede. Vandaag ben ik op mijn zuinige stand.
Ronald?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Was gewoon hands Ronald, gebruik een andere bril
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
De Boer die denkt dat het geen pingels moesten zijn
R of F?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
De Boer die denkt dat het geen pingels moesten zijn
Allebei, zijn toch tweeling. Denken ze ook hetzelfde, duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
J Alba speelt bij Barcelona, pikquote:
eriksenquote:
sja.quote:
Die zijn er niet, nu heb je er boos gemaaktquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Iemand naaktpics van JAlba?
deel ze broeders
je bent zelf een jochiequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef alors het volgende:
Ik mis die ene nog dat ze de vinger van dat jochie aflikt
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hey tyrtyr hoe is t jongen, geniet je een beetje van de wedstrijd?
Hier, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
ik heb er drie in de aanbiedingquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef alors het volgende:
yayquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
ja leuk man, nu weten we tquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb er drie in de aanbieding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak dan in elk geval de EL/Sport1/Film1 combo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Neem de volgende keer Sport1, je mist echt veel als je NOS hebt
Dat topic van Valencia - PSV was toen echt geweldig. Elk topic dat werd geopend scoorde Valencia een kool waardoor de volgende TT steeds een hogere uitslag werd, de modjes waren absent en de Alba pics (toen hij nog speelde in de citroenstad) vierden hoogtij, dat waren de dagen.quote:
Allemaal in 1 pakket?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Pak dan in elk geval de EL/Sport1/Film1 combo.
Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij het niet leuk vindt ga ik vooral door.
Actie gaande? Alles voor weinig?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd leuk als de modjes afwezig zijn..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat topic van Valencia - PSV was toen echt geweldig. Elk topic dat werd geopend scoorde Valencia een kool waardoor de volgende TT steeds een hogere uitslag werd, de modjes waren absent en de Alba pics (toen hij nog speelde in de citroenstad) vierden hoogtij, dat waren de dagen.
Dat waren cowboytijden, alles kon toen nogquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat topic van Valencia - PSV was toen echt geweldig. Elk topic dat werd geopend scoorde Valencia een kool waardoor de volgende TT steeds een hogere uitslag werd, de modjes waren absent en de Alba pics (toen hij nog speelde in de citroenstad) vierden hoogtij, dat waren de dagen.
Oh, die heb ik nie..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Jazeker, dat kan onder andere bij UPC.
Mooie reeks was dat ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij je moeder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef wickedmen het volgende:
Wie The Fock is Batra?
Nog nooit van gehoord.
En Waar The Fuck is Puyol?
Ik kijk nooit naar Film 1. Wel altijd leuke recente films op, maar ja dan zijn ze vaak alweer een halfuur bezig of zo als ik er naartoe zapquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Borizzz het volgende:
[..]
heb hier batra vodka bijna op mattiequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef wickedmen het volgende:
Wie The Fock is Batra?
Nog nooit van gehoord.
En Waar The Fuck is Puyol?
Mooie tijden, toen waren de gifjes nog nieuw voor mij. Elk gifje was weer een klein beetje klaarkomen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
citroenstad? Er groeit veel in valencia maar citroenenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
K.quote:
Cardsharing ftwquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet Sport1/EL/Film1/HBO/LigTV/Eurosport2 enz gratis krijgen
jammer weerquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben ze naar mij geluisterd (Sanchez <> Villa)?
Sinaasappel danquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
citroenstad? Er groeit veel in valencia maar citroenen
Hij bedoelde natuurlijk Citroën.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb ze even geappt..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben ze naar mij geluisterd (Sanchez <> Villa)?
Dat is jordi.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu geen gifjes meer mensen!
gr. de assistent van GGMM
Citroënsquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er bestaat ook een on demand functiequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar Film 1. Wel altijd leuke recente films op, maar ja dan zijn ze vaak alweer een halfuur bezig of zo als ik er naartoe zapDaarom downloaden.
Maar Sport 1 + EDL
Hoeduur is die combi?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Er bestaat ook een on demand functie
Kassaiquote:
Niet op de satellietquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Er bestaat ook een on demand functie
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 21:19:44Nut van 5-de en 6-de official wederom bewezen. #baybar reageer retweet
Nee nee, in zulke gevallen mag men spreken van een hooft.quote:
Hij moet gewoon zijn bek houden, wat heeft deze man bereikt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 21:19:44Nut van 5-de en 6-de official wederom bewezen. #baybar reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn bek houden, wat heeft deze man bereikt?
Hij is helemaal het endquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn bek houden, wat heeft deze man bereikt?
Zozo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef OverRated het volgende:
BAYERUEFA METSJIFKSIN IK ZEG HET JULLIE GEEN BUITENSPEL11!!!!1EINZ
valse uitslagquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef wickedmen het volgende:
VILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Bayern, maar Barcelona is natuurlijk een maatje groter.
quote:
Mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi hoe de omroeper dat doet met de fans
Danke
Bitte
FC BAYERN MUNCHEN ..... : - ZWEIquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
IN DEIN NEUNENZWINSTIGSTE SPIELMINUTEN GOMEEEEZ!
Bijna-Duitser héquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi hoe de omroeper dat doet met de fans
Danke
Bitte
Mijn 4-1 ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef OverRated het volgende:
Mijn 2-2 voorspelling kan nog steeds. nu komt MESSI
Ik hoopt het voor jequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
@DP
Ik denk dat de 3e van Robben komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |