Die gaat echt de Vandale halenquote:
Wat?quote:
Dat is een variant van Wim Daniels op het Koningslied.quote:
Ik verdacht het ervan dat het een amerikanisme is, '"be safe". Daar heb ik niks mee. Dan nog liever Adieu of: Goodbye, God be by you.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een variant van Wim Daniels op het Koningslied.
En hij zegt: er is ook de muziek. Ik vind die muziek iets voor een begrafenis, niet voor een feest.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een variant van Wim Daniels op het Koningslied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer veel geleerd
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja, al die hulp van die met het zwarte geld van Hoenes omgekochte scheidsrechter hadden ze niet eens nodig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo BayernNiet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die mogen de CL echt winnen van mij dit jaar.
Nu nog eens een keer naar het hoofdkantoor in de USA?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Het was superleuk vnv! Wat een pand, op een prachtig bebost park![]()
Dia's, filmpje, reclamespotjes gezien met bijbehorende uitleg. Een kok die speciaal vor ons kookte met hun merken en een tas + doos me inhoud mee naar huis.
Weer veel geleerd
Nou als dat kanquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu nog eens een keer naar het hoofdkantoor in de USA?
Was mij al bekend hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou als dat kan![]()
Maar zie edit (spoiler). Mr Ketchup NL omvat meer dan ketchup
Volgens mij kreeg de scheids geld van beide kanten, hij zag ook de handsballen van Barca door de vingers.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, al die hulp van die met het zwarte geld van Hoenes omgekochte scheidsrechter hadden ze niet eens nodig.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Het was superleuk vnv! Wat een pand, op een prachtig bebost park![]()
Dia's, filmpje, reclamespotjes gezien met bijbehorende uitleg. Een kok die speciaal vor ons kookte met hun merken en een tas + doos met inhoud mee naar huis.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer veel geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |