Die gaat echt de Vandale halenquote:
Wat?quote:
Dat is een variant van Wim Daniels op het Koningslied.quote:
Ik verdacht het ervan dat het een amerikanisme is, '"be safe". Daar heb ik niks mee. Dan nog liever Adieu of: Goodbye, God be by you.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een variant van Wim Daniels op het Koningslied.
En hij zegt: er is ook de muziek. Ik vind die muziek iets voor een begrafenis, niet voor een feest.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een variant van Wim Daniels op het Koningslied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer veel geleerd
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja, al die hulp van die met het zwarte geld van Hoenes omgekochte scheidsrechter hadden ze niet eens nodig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo BayernNiet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die mogen de CL echt winnen van mij dit jaar.
Nu nog eens een keer naar het hoofdkantoor in de USA?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Het was superleuk vnv! Wat een pand, op een prachtig bebost park![]()
Dia's, filmpje, reclamespotjes gezien met bijbehorende uitleg. Een kok die speciaal vor ons kookte met hun merken en een tas + doos me inhoud mee naar huis.
Weer veel geleerd
Nou als dat kanquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu nog eens een keer naar het hoofdkantoor in de USA?
Was mij al bekend hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou als dat kan![]()
Maar zie edit (spoiler). Mr Ketchup NL omvat meer dan ketchup
Volgens mij kreeg de scheids geld van beide kanten, hij zag ook de handsballen van Barca door de vingers.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, al die hulp van die met het zwarte geld van Hoenes omgekochte scheidsrechter hadden ze niet eens nodig.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Het was superleuk vnv! Wat een pand, op een prachtig bebost park![]()
Dia's, filmpje, reclamespotjes gezien met bijbehorende uitleg. Een kok die speciaal vor ons kookte met hun merken en een tas + doos met inhoud mee naar huis.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer veel geleerd
Mijn Krav Maga opleiding is toch wel beter.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Workshop Capoeira gedaan vanavond, stiekem toch best leuk![]()
Lijkt me ook heel leukquote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh vet!! Ik vind dat zo tof om te zien, lijkt me ook erg gaaf om te doen (wel heel moeilijk!)quote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Vanuit stilstand een salto achterover makenquote:Op woensdag 24 april 2013 08:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh vet!! Ik vind dat zo tof om te zien, lijkt me ook erg gaaf om te doen (wel heel moeilijk!)
Weet zeker dat ik daar niet lenig genoeg voor ben.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zou ik ook eerder doen dan Capoeira of Krav Maga. Klinkt een stuk meer ontspannen.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een workshop Cai Pirinha gedaan
Ik ben sinds februari aan het hardlopenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef AnneX het volgende:
Dag Lein !
Je gaat (hard) lopen !?![]()
Hoe is het met de blessure?
En kun je makkelijk trainen met onregelmatige diensten?
Ik hoop het ja. Er zit hier een fysiopraktijk in de straat, heb volgende week woensdag weer een afspraak.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef AnneX het volgende:
Ok. 6 weken is te doen, vermoed ik, voor herstel en fitheid.
Met rekken van kuitspieren ( op de goede manier) ben ik van ( beginnend) hielspoor afgekomen.
Je bent naar een fysio geweest, toch.
Op het werk zul je genoeg wandelen....
Heb je wel eens met zo'n stappenteller gewerkt?
Tof! Las eroverheen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, absoluut geen tijd ervoor in de week. Merkte wel dat ik misschien sterk ben nu, maar niet lenig. Dus zeker iets om te onthouden voor in de toekomst. Wilde sowieso op een vechtsport gaan. Capoeira is een kruising tussen vechten en dansen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof! Las eroverheen.
Ga je het doen/ ga je 'erop' ?
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En ja, ik heb 1 keer met een stappenteller gewerkt, maar die viel in de wc
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:57 schreef golfer het volgende:
Zo. Allebei eindelijk eens bij onze huisarts onze euthanasie-verklaringen van de NVVE besproken en afgegeven.
Zegt B. : "Wij willen euthanasie"
Zegt de huisarts, terwijl ie op z'n horloge keek: "Hoe laat hadden jullie in gedachten? "
Precies, en dan na de workshop naar long island voor een ice tea en dan wat sex on the beach.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eerder doen dan Capoeira of Krav Maga. Klinkt een stuk meer ontspannen.
Das er eentje met humorquote:Op woensdag 24 april 2013 15:57 schreef golfer het volgende:
Zo. Allebei eindelijk eens bij onze huisarts onze euthanasie-verklaringen van de NVVE besproken en afgegeven.
Zegt de huisarts, terwijl ie op z'n horloge keek: "Hoe laat hadden jullie in gedachten? "
met een black russian.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, en dan na de workshop naar long island voor een ice tea en dan wat sex on the beach.
Natuurlijk vooral triest voor de nabestaanden, maar als ze dat zelf allemaal goed heeft vastgelegd komt het waarschijnlijk als een bevrijding voor haar.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Whahaha @ dokter B&G.
Helaas wordt dit morgen uitgevoerd bij de oma van een goede vriendin. Heb met haar en oma een aantal jaar iedere zomer een week in hun vakantiehuis doorgebracht, bij haar thuis gelogeerd, gegeten en was altijd op haar verjaardag.
Maar dit is beter want ze is al maanden verlamd tot aan haar neus
dat is het in de media al heel lang.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef borisz het volgende:
Pffff Radio1 gaat flink op de schop en niet ten goede.
Casa Luna weg, Kamerbreed van zaterdag 11uur naar 14uur. Wat krijgen we dan op de plek van Kamerbreed? Frits Spits!. Laat die man gewoon op twee. NOS journaal moet al korter
. Inhoud op radio1 is kennelijk verboden.
Ja, overdag staat BNR aan. FD lees ik ook veel trouwensquote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat is het in de media al heel lang.FD en BNR
Ze wilde al een tijdje maar toen kon het niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk vooral triest voor de nabestaanden, maar als ze dat zelf allemaal goed heeft vastgelegd komt het waarschijnlijk als een bevrijding voor haar.
Kunstmatig in leven gehouden worden is ook niks.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben blij dat het kan maar toch blijf ik het vreemd vinden; op een onnatuurlijke manier sterven.
kun je die drinken?quote:
* z80 volgende keer beter zoeken.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Liever een african queen dan een virgin mary
De marktwaarde van die Pool stijgt met de minuut.quote:
Die linkjes die jij geeft zijn voor mobieltjes en tablets en werken niet zo goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef AnneX het volgende:
Voetjūbal![]()
Een nieuw liedje op het koor en al weer kende ik het (nog) niet.
Gelukkig niet de enige![]()
http://m.youtube.com/watch?v=ZBDmUqp0JTU
Twee weken vakantie en gebeld voor een volgende onbetaalde bijbaan.
NIeuwe wereld problemenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef golfer het volgende:
Die linkjes die jij geeft zijn voor mobieltjes en tablets en werken niet zo goed.
Wat een vreselijk slijmnummer.quote:
haal de m. uit de link en het werkt wel normaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die linkjes die jij geeft zijn voor mobieltjes en tablets en werken niet zo goed.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef z80 het volgende:
[..]
haal de m. uit de link en het werkt wel normaal.
Niét als het driestemmig wordt gezongen met veel oeh oeh en tegenstemmenquote:
Ja ik kende 'm wel. Jason Mraz is niet mijn favoriete artiest, ik vind het te zoet.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef AnneX het volgende:
Ja, en de officiėle versie werkt niet op de aaipet.![]()
# toedeloe.
Dus jij kende het liedje wel? Lein?
soms heb je van die dagen. Ik redeneer altijd met mezelf dat je brein op die dagen tijd heeft om plaats te maken voor nieuwe creativiteit. Je kunt niet altijd 100% geven als je moet schrijven. Het is wel kut. Het lukt mij dan meestal niet om weg te komen van de computer, omdat ik vind dat ik moet werken, wat resulteert in een hele dag nodeloos fokken, of andere stomme dingen opzoeken op internet..quote:Op donderdag 25 april 2013 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
ik moest echt even een beetje bij slapen geloof ik.. Hoop zo nog wat aan mijn onderzoek te kunnen werken, even moed en inspiratie verzamelen maar ik ben bang dat mijn concentratievermogen vandaag niet zo groot is
![]()
Jup.. eindeloos Soggen.. Soms ga ik jśist andere dingen doen. De afgelopen 2 jaar zijn dan ook zowel de zolder als de garage volledig opgeruimd en alle kamers opgeruimd en heringerichtquote:Op donderdag 25 april 2013 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
soms heb je van die dagen. Ik redeneer altijd met mezelf dat je brein op die dagen tijd heeft om plaats te maken voor nieuwe creativiteit. Je kunt niet altijd 100% geven als je moet schrijven. Het is wel kut. Het lukt mij dan meestal niet om weg te komen van de computer, omdat ik vind dat ik moet werken, wat resulteert in een hele dag nodeloos fokken, of andere stomme dingen opzoeken op internet..
Dat maakt je hoofd wel leeg vind ikquote:Op donderdag 25 april 2013 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Jup.. eindeloos Soggen.. Soms ga ik jśist andere dingen doen. De afgelopen 2 jaar zijn dan ook zowel de zolder als de garage volledig opgeruimd en alle kamers opgeruimd en heringericht![]()
Jup, is ook zoquote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat maakt je hoofd wel leeg vind ik
Dus weer ruimte voor studie
Nee, maar ik had mezelf voorgenomen bepaalde dingen af te hebben en dat red ik nu niet. Maar goed, heb me daar ook al bij neergelegd. Afraffelen levert niets op, na de vakantie heb ik nog een hele week studieverlof en kan ik nog heel veel doen.quote:
wat ga je beschieten?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef AnneX het volgende:
Tuindeuren open en de tuin in: de eerste potten met kruid vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |