Je bent zelf een zuurkool.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft monopolie op ''Uh, oké?''
Dat zeg ik, het spel is iets minder perfect maar nog steeds mooi. Alleen begint het nu saai te worden, dan is het wel handig met dat ik het vergelijk met vroeger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me meer boeien wat je NU van Barça vindt.
Vind jequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Na een klein kwartier kan je wel zeggen dat Bayern voorlopig geen pokken te vertellen heeft in eigen huis.
Hij wilt op Guardiola lijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef Typisch het volgende:
kut pique, ik herken hem niet eens als hij aan de bal is
quote:
Wat is er met de Badmintonbond van Europa?quote:
Kuipers moet Real laten winnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Waarom staat Kuipers niet op deze wedstrijd, maar zo'n Hongaarse nobody?
Omdat Kuipers morgen al moet werken...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Waarom staat Kuipers niet op deze wedstrijd, maar zo'n Hongaarse nobody?
MEER HAAR OP Z"N KUT DAN OP Z"N SCHEDELquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pique heeft de ziekte van Hedel
Omkopingquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
Een Hongaar een halve finale laten fluiten
Haha, wat een leuk gevonden woordspelling.quote:
Heb je z'n zak gezien dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pique heeft de ziekte van Hedel
En?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Omdat Kuipers morgen al moet werken...
tong80 zou nu komen met een heel riedeltje over de historie van het Hongaarse voetbalquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Doublepain het volgende:
Een Hongaar een halve finale laten fluiten
Okequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Tactische wedstrijden.
Kan je beter een Chelsea of Man U erbij hebben heb je meer spektakel.
Je bent zelf een gele kaart.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
Robben verdient hier eigenlijk een gele kaart voor.
Noem z'n naam niet, hij kijkt vast naar de spytoolquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef TLC het volgende:
[..]
tong80 zou nu komen met een heel riedeltje over de historie van het Hongaarse voetbal
JIJquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
Robben verdient hier eigenlijk een gele kaart voor.
tong80 weet niet hoe dat werktquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Noem z'n naam niet, hij kijkt vast naar de spytool
Barcafapperquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, wat een leuk gevonden woordspelling.
Soms zie je wel eens van die woordspellingen die extreem ver gezocht zijn, maar deze komt echt totaal niet geforceerd over.
Goede redenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zocht naaktfoto's van J Alba, toen vond ik dat
volgende keer moet hij er even mee gaan dribbelen en alsnog gaat die niet op de stipquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Noem z'n naam niet, hij kijkt vast naar de spytool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]Ik denk dat één keer madame_Paon zeggen ook wel volstaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch een man?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Spaans voetbal is extreem kut.
[..]PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij houdt van paardje rijdenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent toch een man?
Hou je niet van een kut?
Je bent zelf een voetbalquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Spaans voetbal is extreem kut.
Jongens, we hebben een grapjes in ons midden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent toch een man?
Hou je niet van een kut?
Omakut dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent toch een man?
Hou je niet van een kut?
[..]Leeft die nog? Heb nog wat 'leuke' foto's in m'n PM-box staan van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Je bent zelf een hilarische avond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens, we hebben een grapjes in ons midden.
Dit wordt een hilarische avond.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Leeft die nog? Heb nog wat 'leuke' foto's in m'n PM-box staan van haar
C.Ronaldo schoenen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, let op de schoenen van Dani Alves.
Godver nu moet ik er weer aan denkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het kind van Sjekquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Godver nu moet ik er weer aan dinken
Madame_paon is echt vies dik
Bestaat zij nog?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Godver nu moet ik er weer aan denken
Is Jack van Gelder hier ook actiefquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Godver nu moet ik er weer aan denken
DM.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zwarte markt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan?
Nee laat maar, ik wil het niet weten ook
Ik wil niet aan iemands privé komen jongequote:
Olé oléquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rensie wordt geroyeerd olé olé
Met z'n allen!
Ah donderstraal op man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rensie wordt geroyeerd olé olé
Met z'n allen!
Gisteren VI gekeken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef HulkHeld het volgende:
Die zesde man die het ook nog zo serieus neemt, whaha
xDquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha, je hoort Barcelonasupporters nog harder dan die van Bayern München
Welke rel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef alors het volgende:
Ik heb die hele rel gemist, zo flauw als mensen ergens over praten waar je niks van weet
Lijken wel Ajaxsupporters in het Philipsstadion 9 dagen terugquote:
Merkwaardig.. meestal is dat juist enorm saai theaterpubliekquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Hahaha, je hoort Barcelonasupporters nog harder dan die van Bayern München
quote:
Barca maakt fouten op fouten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit heeft Barca even nodig. Een tegendoelpunt.
quote:
Die van mij is leuker idd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roelfs zegt het weer, toch een catchphrase.
Wel een hele matige.
Anders imo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Beter kijken jullie op Sport1, commentaar is gelijk
Barca homo,dat is die commentatorquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
ROBBEN ASSIST OP ASSIST OH WAT IS HIJ GOED
Stelletje zwervers hier in VBL, kunnen ze niet betalenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Je kijkt voor het eerst een wedstrijd die in Duitsland of Kerkrade wordt gespeeld?quote:
sport 1 HDquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef Doublepain het volgende:
zijn gewend dat de scheids fluit als ze dat willenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef NLGooner het volgende:
Waarom stonden de spelers van barca allemaal met de arm in de lucht?
Ze konden anders niet bij de balquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef NLGooner het volgende:
Inderdaad jongens je mist er niks aan hoor.quote:
Duitslandquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst een wedstrijd die in Duitsland of Kerkrade wordt gespeeld?
Jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet zeggen, GGMM is er wel snel bij. Mijn complimenten.
Bayern
Signaal naar de scheids dat ze het niet alleen kunnen en hulp nodig hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef NLGooner het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
BARCAMaakt dat Bayern in de tweede helft helemaal in.
Denk hetquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
zijn gewend dat de scheids fluit als ze dat willen
MMGG is ongesteld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het mocht niet, ik snap er niks van, normaal gesproken mag het altijd wel.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef tochweerhenk het volgende:
Vorig jaar kende niemand Dante nog.
Nou wordt hij helemaal mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Jullie verpesten een leuke avond voetbal
Je bent zelf een leuke avond voetbal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Jullie verpesten een leuk avond voetbal
Waar zouden we zijn op dinsdag zonder voetbal?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Jullie verpesten een leuke avond voetbal
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb er nooit op gelet, en ik kijk zelden livequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst een wedstrijd die in Duitsland of Kerkrade wordt gespeeld?
komt goed mattie Bayern wint 4-0quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
leuikquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuke avond voetbal.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuke avond voetbal.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |