quote:
dat zijn de feiten en daar zullen we het mee moeten doen!twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 20:32:49Bayern München verloor thuis in de CL nog nooit een halve finale. Vijf keer winst en één gelijkspel (0-0 tegen Ajax april 1995). reageer retweet
quote:
Uh, oke...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja in Dordt.
Hoe dichter bij Dordt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je de intro van "de blik van Aad" al gezien?quote:
alle duitsers zijn hommoquote:
NEINquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de intro van "de blik van Aad" al gezien?
Dat vond de paus ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi daalt in mijn achting door die ontzettend lelijke tattoo van een paar zwartgeblakerde handen.. wat een wansmaak
De intro is al een meesterwerk op zich. Aad300quote:
Ik krijg zin om een achtervolgingsscene met een volvo te gaan makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
ik krijg ineens zin om Heineken bier te drineken en om een Playstation te kopen.
Euh, ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.dordt.nl/stad/geschiedenis/legenden/dichterbij.htm
gelukkig houd de NOS niet van commerciële praktijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg zin om een achtervolgingsscene met een volvo te gaan maken
Hup Alvessiquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef OverRated het volgende:
Iedereen haat Barca, dus zijn we allemaal voor Bayern? Ja toch?
Weer een meesterwerk van Vos de Mosquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De intro is al een meesterwerk op zich. Aad300![]()
![]()
![]()
Altijd zakelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gelukkig houd de NOS niet van commerciële praktijken
FC KLEVEquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
EEEEFSEEEEEEE BEEEEIIIIEEEREEEEN
WER HAT DIE BESTE VERTEITIGUNG????????
Nee maar wel iets over kleine jongetjes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft de paus ook iets gezegd over die tattoo?
Ik ben normaal pro-Barca (eerder pro-Messi) maar dit keer pro Bayern omdat zij de enige financieel gezonde Europese topclub zijn.. naast Dortmund dan misschienquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef OverRated het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef OverRated het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie er ook doorgaat, het is gekomen door Louis. Hij heeft beide teams gecoached.
Buig en wees nederig voor Louis van Godgaal.
Dat vind ik wel een aardige reden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
omdat zij de enige financieel gezonde Europese topclub zijn..
Says it all.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie er ook doorgaat, het is gekomen door Louis. Hij heeft beide teams gecoached.
Buig en wees nederig voor God.
Godgaal? Van Gaal staat boven godquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is ook gezondquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben normaal pro-Barca (eerder pro-Messi) maar dit keer pro Bayern omdat zij de enige financieel gezonde Europese topclub zijn.. naast Dortmund dan misschien
Roelfs.quote:
en de goalquote:
Heb ik liever dan:quote:
Ja, dat zien we niet bij PSV.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Jullie denken? Huh hoe komen die vakken rood en wit? Dat doen ze door vlaggen.
OP WEG NAAR, OP WEG NAARquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ROBBEN! DAAR GAAT IE! ROBBEN! ......
nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb ik liever dan:
"OHOHOHODHOSOOOOOHO MESSI OMG OMG WTF MESSSIII OOOOOOH* *multiple orgasms*
....EN EEN HATTRICK TEGEN BARCA!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ROBBEN! DAAR GAAT IE! ROBBEN! ......
Eriksen doet niet mee later hequote:
quote:
Ik had het verband nog niet gezien. Louis is overal, overal is Louis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ -> Klappertjes
Bayern -> Klappertjes
Louis -> AZ
Bayern -> AZ
Wat een god is Louis ook hé.
?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ -> Klappertjes
Bayern -> Klappertjes
Louis -> AZ
Louis -> Bayern
Wat een god is Louis ook hé.
Maakt niet uit voor wie je bent, das voor alle kijkers fijn inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef OProg het volgende:
Gelukkig barca niet in dat vreselijke oranje uitshirt.
Oja, laat me raden, van Nederlands-Duitse rivaliteit is totaal geen sprake meer, iedereen hier is voor Bayern, want ze spelen tegen Barcelona en iedereen is daar tegenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, laat me raden, van Nederlands-Duitse rivaliteit is totaal geen sprake meer, iedereen hier is voor Bayern, want ze spelen tegen Barcelona en iedereen is daar tegen
Dat. Ik krijg daar ongeveer eczeem van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor wie je bent, das voor alle kijkers fijn inderdaad
Ik begon mij al zorgen te maken waar je bleef.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, het is zo zeldzaam dat je helemaal terug moest naar 1913.
Ik heb nooit last gehad van die rivaliteit, dus bedankt voor het over een kam scheren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, laat me raden, van Nederlands-Duitse rivaliteit is totaal geen sprake meer, iedereen hier is voor Bayern, want ze spelen tegen Barcelona en iedereen is daar tegen
Nederlandse Duitse rivaliteit bestaat al jaren niet meer, dat is iets voor je opa en oma.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vond je hem wel leuk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik begon mij al zorgen te maken waar je bleef.
Welke rivaliteit? Leef je nog in de jaren 70?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Krijg altijd zin in een Tequila Sunrisequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat. Ik krijg daar ongeveer eczeem van.
FC Barcelona sletjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, dat commentaar op de NOS loopt scheef.
Ja, juist oke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en dwingt alle kansen zelf af, zie dat nou s een keer in
Wtfquote:
Immers ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
en dwingt alle kansen zelf af, zie dat nou s een keer in
Barcaquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nederland heeft het toch nooit goed kunnen vinden met Spanjaarden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
De eckte nieuwe Nederlander is tegenwoordig tegen Spanje en/of tegen Portugal.
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
Je sympathie voor Duitsland proberen goed te pratenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
Was wel hevigquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu is het wel leuk geweest met deze "battle".
Zal verder worden uitgevochten op skypequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Plaatjes posten is een battle? Fascinerend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heftige disses van beide kanten, ik denk dat ik het net op tijd heb gestopt voordat er wapens getrokken werden.quote:
Uh, oke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plaatjes posten is een battle? Fascinerend.
Helaas heeft het zover moeten komen, niemand wilde vooraf deze battle.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plaatjes posten is een battle? Fascinerend.
wat bedoel je hier mee?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Robben is niet echt gelukkig met scoren tegen Spanjaarden
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
robbencasillas.jpgquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
En rip aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas heeft het zover moeten komen, niemand wilde vooraf deze battle.
Daarom heeft Real Madrid 'm ook verkochtquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Tegen Engelsen in de finale ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Slechte kloon InZanityquote:
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Blacka Red powerquote:
Zeker welquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk Robben weer alle mondjes snoeren
Dat is mooi man 100x over paassen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat Barcelona ook een saaie club zeg. Alleen maar de bal achterin rondspelen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dante heeft lelijke schoenen, einde bericht.
Hoezo weer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door die misser in de 1e minuut weet je al dat het niks meer gaat worden.. Robben faalt altijd en overal op belangrijke momenten..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou ik ook doen als ik een lekker wijf achterin hadquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat Barcelona ook een saaie club zeg. Alleen maar de bal achterin rondspelen.
Balbezitquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een lekker wijf achterin had
Jessie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je pics?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij begint het ook te begrijpenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN!
Wat een lyrics die spreekkoren.
Komt door Cruijffquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeh Ahquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
BAYERN BAYERN BAYERN BAYERN!
Wat een lyrics die spreekkoren.
Ik roep dit pas 2 jaar. Ik was tot begin 2011 niet zo'n Barca-hater.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij begint het ook te begrijpen
Het zou me ten zeerste verbazen als jij in 2011 iets zinnigs geroepen hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik roep dit pas 3 jaar. Ik was tot begin 2011 niet zo'n Barca-hater.
Ik mag jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik roep dit pas 2 jaar. Ik was tot begin 2011 niet zo'n Barca-hater.
Waarom dat jaartal erbij vermelden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me ten zeerste verbazen als jij in 2011 iets zinnigs geroepen hebt.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me ten zeerste verbazen als jij in 2011 iets zinnigs geroepen hebt.
Goed punt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom dat jaartal erbij vermelden?
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tot dit seizoen was ik Barca liefhebber, nogsteeds grote voorkeur voor Barca. Maar toch het begint inderdaad te vervelen. Daarvoor ook al maar toen kon ik nog genieten van het prachtige spel, zelfs dat plezier is een beetje weg
.
Daarom vind ik het niet erg als Bayern wint.
uh okequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Tot dit seizoen was ik Barca liefhebber, nogsteeds grote voorkeur voor Barca. Maar toch het begint inderdaad te vervelen. Daarvoor ook al maar toen kon ik nog genieten van het prachtige spel, zelfs dat plezier is een beetje weg
.
Okquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft monopolie op ''Uh, oké?''
Aha.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
.
Er boeit wel meer niet. Nou en!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat boeit het nou wat je vroeger van Barça vond
Wat boeit jouw mening?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft monopolie op ''Uh, oké?''
Een Ajacied die niet naar het verleden kijktquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een leuk verhaal. Ga door.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
.
Wat boeit jouw mening meer dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dit kan in Nederland, hé.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een Ajacied die niet naar het verleden kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |