Erg he. Soms zou je bijna denken dat het mensen zijn...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Willen ze nu ook al scheiden? Je geeft ze een vinger..
Dat dit kan in Frankrijk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Grouch het volgende:
[..]
Erg he. Soms zou je bijna denken dat het mensen zijn...
Ik ben ook hetero om het 'hetero-zijn'. En nu?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Lauraap_ het volgende:
Jammer, ik ben echt tegen het homohuwelijk. Een man en vrouw horen samen (natuurlijke wijze) en niet op deze manier. Homo's zijn homo om het homo-zijn.
Dan raad ik je aan om zelf niet te trouwen met iemand van hetzelfde geslacht - daar zou jij waarschijnlijk ongelukkig van wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Lauraap_ het volgende:
Jammer, ik ben echt tegen het homohuwelijk.
De mening is echt enorm aan inflatie onderhevig tegenwoordig zeg...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Lauraap_ het volgende:
Jammer, ik ben echt tegen het homohuwelijk. Een man en vrouw horen samen (natuurlijke wijze) en niet op deze manier. Homo's zijn homo om het homo-zijn.
Ik ben van mening dat mensen (met name vrouwen) die dit zeggen zich moeten laten nemen door een hond.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Lauraap_ het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen (met name vrouwen) die dit zeggen zich moeten laten nemen door een hond.
Mannen kunnen natuurlijk net zo goed zo'n wit ding op hun kop zetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:36 schreef Grouch het volgende:
HMmm, ik zie overigens dat FOK! best wel discrimineert.
Waar zijn de homohuwelijk smileys?
Daswaar. Maar toch zou het wel leuk zijn als het hoedje en het sluiertje 2 losse smileys waren zodat men naar hartelust kon combinerenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mannen kunnen natuurlijk net zo goed zo'n wit ding op hun kop zetten.
Omdat ik me net als jou graag mag bemoeien met wat anderen onder de lakens uitspoken en hen daarop beoordeelt.quote:
wat wil je daarmee zeggenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Zodat het maagdenvlies intact blijft....
Daar bemoei ik mij nooit mee, moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat ik me net als jou graag mag bemoeien met wat anderen onder de lakens uitspoken en hen daarop beoordeelt.
En ik wil dat je gaat trouwen met een giraffe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Daar bemoei ik mij nooit mee, moeten ze zelf weten.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ook hetero om het 'hetero-zijn'. En nu?
Dit is ook natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Lauraap_ het volgende:
Kunnen agressief worden en hebben vieze tong, nee dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef ems. het volgende:
[..]
En ik wil dat je gaat trouwen met een giraffe.
Dan vind ik dat jij niet mag trouwen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Kunnen agressief worden en hebben vieze tong, nee dus.
Doe ik toch niet, denk ik.quote:
quote:
en dan nog, zouden ze jou ook aantrekkelijk vinden na het lezen van dit topic?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Toch denken mensen wel zo. En soms is het echt zonde als mannen homo zijn want sommige mannen zijn echt fijn aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:37 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Toch denken mensen wel zo. En soms is het echt zonde als mannen homo zijn want sommige mannen zijn echt fijn aantrekkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |