Correct.quote:
Dordmund is betere ploegquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef macca728 het volgende:
ja hoor Dortmund gaat er met angst heen. Ze hebben eerder dit jaar ook bijna gewonnen
Johannesquote:
Omdat naar films kijken waar je het einde al van kent toch minder leuk is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wilt men zo graag dat de hegemonie van één of meerdere clubs zo snel mogelijk doorbroken wordt?
Voetbal is altijd onvoorspelbaar hoor, de bal is rond, het is elf tegen elf etc. Ik vind het een beetje onzin om net te doen of elke wedstrijd van Barcelona of Madrid al een uitgemaakte zaak was.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat naar films kijken waar je het einde al van kent toch minder leuk is.
4 goals is wel weinigquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:44 schreef macca728 het volgende:
misschien was Bayern gewoon wel erg goed.
Zeg jijquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbal is altijd onvoorspelbaar hoor, de bal is rond, het is elf tegen elf etc. Ik vind het een beetje onzin om net te doen of elke wedstrijd van Barcelona of Madrid al een uitgemaakte zaak was.
Genoeg autistische voetbalkijkers die niet van verandering houden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat naar films kijken waar je het einde al van kent toch minder leuk is.
Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de Duitsers schijnen iets met Rotterdam gedaan te hebben in de 2de Wereldoorlog.
Ja, is daar iets mis mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je mening, ik neem het voor kennisgeving aanquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Al een tijdje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met Bayern.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |