Hij heeft gezaaid, er moet worden geoogstquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:59 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft Jopie geen lintje gehad voor zijn goede werk in de wijken?
Jawel maar ik weet niet meer wat hij zei.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:44 schreef tralalala het volgende:
Heeft hij er gisteren niets over gezegd dan?
Dat zit er dik in.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:07 schreef macca728 het volgende:
komt Boskamp nog of is hij nog in de rouw ?
Hij maakte zichzelf meer zorgen om het feit dat ze door z'n koker naar binnen gingen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef Heufd het volgende:
Ja, daar kun je wel om blijven lachen, het gewicht van Jan Boskamp, maar ik begin me er toch oprecht zorgen over te maken.
maar het is toch heerlijk om hem zien te genieten van zijn biefstuk entrecote. Laat die jongen nou hij doet er toch niemand kwaad meequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef Heufd het volgende:
daar kun je wel om blijven lachen, het gewicht van Jan Boskamp, maar ik begin me er toch oprecht zorgen over te maken.
Gijp kennende doet hij het gewoon weer. Gelukkig vond Derksen het wel leuk dat Barcelona verloor dus zit er in ieder geval één persoon aan tafel die niet klaarkomt als hij Messi ziet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:51 schreef Kopsterk het volgende:
Gijp zal toch niet weer gaan komen met 'Barca had een gewoon mindere dag' he? Inmiddels heeft Barca
in bijna elk CL-duel een 'mindere dag'.
Gijp is zelf arrogantquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef hafcfan het volgende:
Gijp was er gisteren gewoon eerlijk over en vond beide Spaanse ploegen ook zeer arogant overkomen.
Danny brengt elke week een ode aan het schorre neefje van Elvisquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:30 schreef DrDentz het volgende:
George Jones overleden. Danny Vera vanavond met een kleine ode, White Lightning?
Je telefoon gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Johan Derksen was vorige uitzending trring baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |