SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.standaarddrinker
Ik mis zijn gedichtjes voorafgaande van Barend & Barend wel. Dit deed mij met weemoed terugdenken aan zijn afscheidsgedicht geschreven voor Sport7.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Leo Driessen geen koningslied schrijven?
*Bassie en Adriaan Universityquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
En nog ingaande op de opmerking van dhr dentz dat ik een prof mr dr zou worden. Ik kan je verzekeren dat hier op de Bassie en Adriaan academie geen titels worden uitgereikt. Hoogstens een flinke bassie worst (en dat is verre van een kut) voor degene die zijn veterstrik diploma haalt.
Na de ruzie met Genee drie weken lang alleen maar verlies gemaakt, dat kan haast geen toeval zijn.quote:
Ik heb vernomen dat de bookmakers de odds nav Johan's voorspellingen zijn gaan aanpassen. Alleen tot nu toe zijn de belchinezen in de studio ze nog te vlug af. Er wordt nu met Johan onderhandeld om zijn TOTO eerder aan de bookmakers te geven om misbruik van zijn kennis te voorkomenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de toto hevig overweegt de sponsoring van VI stop te zetten, op deze manier gaan ze nog eens failliet. Of ze kunnen dat presentatortje van een Wilfred Genee dwingen de Toto in te gaan vullen. Als het over voetbal gaat haakt hij af.
Mooi dat Hans 'Baas' Kraay Jr. hem even goed aanpakte afgelopen maandag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de toto hevig overweegt de sponsoring van VI stop te zetten, op deze manier gaan ze nog eens failliet. Of ze kunnen dat presentatortje van een Wilfred Genee dwingen de Toto in te gaan vullen. Als het over voetbal gaat haakt hij af.
"Dus als ze niet scoren hebben ze gewoon alle pech van de wereld en hebben ze een matige dag. Anders worden ze (Bayern) weggetikt"quote:Op woensdag 24 april 2013 09:09 schreef macca728 het volgende:
ben benieuwd wat Gijp en Boskamp gaan zeggen over Barcelona vrijdag.
DIe moeten een nieuwe club zoeken.
Ja maar je kan ook inzetten op 3 wedstrijden tegenwoordigquote:Op woensdag 24 april 2013 09:25 schreef 5euroo het volgende:
Bij toto win je toch alleen als je alles goed hebt?
De kans dat Boskamp supporter wordt van Bayern acht ik niet zo groot.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:09 schreef macca728 het volgende:
ben benieuwd wat Gijp en Boskamp gaan zeggen over Barcelona vrijdag.
DIe moeten een nieuwe club zoeken.
Ja zoiets waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De kans dat Boskamp supporter wordt van Bayern acht ik niet zo groot.
En Gijp:
"Weet je ouwe reus, Barcelona heeft al zestig wedstrijden in de benen, dus ze speelden niet op 80% maar op 50% van hun kunnen. En die kleine Messi was geblesseerd, je zag hem steeds naar zijn hamstring grijpen, heb je dat gezien Jan? Die was echt niet fit.
Bij Bayern steeg iedere speler boven zich zelf uit, komt er bij dat twee doelpunten van Bayern afgekeurd hadden moeten worden, dus normaal gesproken was het hooguit 2-0 geworden. Dan had Barcelona thuis Bayern met 4-0 van het veld geblazen.
Maar het tijdperk Barcelona is nog niet voorbij ouwe pik, ik zie ze nog wel 4-0 maken en dan op penals doorgaan, jij niet dan?"
En "Barcelona had een complete offday. Deze wedstrijd win je 9 van de 10 keer, maar gister zat het er gewoon even niet in"quote:Op woensdag 24 april 2013 10:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De kans dat Boskamp supporter wordt van Bayern acht ik niet zo groot.
En Gijp:
"Weet je ouwe reus, Barcelona heeft al zestig wedstrijden in de benen, dus ze speelden niet op 80% maar op 50% van hun kunnen. En die kleine Messi was geblesseerd, je zag hem steeds naar zijn hamstring grijpen, heb je dat gezien Jan? Die was echt niet fit.
Bij Bayern steeg iedere speler boven zich zelf uit, komt er bij dat twee doelpunten van Bayern afgekeurd hadden moeten worden, dus normaal gesproken was het hooguit 2-0 geworden. Dan had Barcelona thuis Bayern met 4-0 van het veld geblazen.
Maar het tijdperk Barcelona is nog niet voorbij ouwe pik, ik zie ze nog wel 4-0 maken en dan op penals doorgaan, jij niet dan?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |