SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Deze keer heb je het mis, ik heb geen fetish, ik ben een normale jongenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk vaak in de goede richting.
Niets mis met het hebben van een fetish of twee, drie, acht of twaalf.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze keer heb je het mis, ik heb geen fetish, ik ben een normale jongen
Jawel joh, heb je ook meer kortingquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef Fera het volgende:
Ja leuk, 15% korting. Maar niet als alles zo belachelijk duur is!
Welke heb je dan allemaal?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets mis met het hebben van een fetish of twee, drie, acht of twaalf.
Ik kan het goedkoper krijgen zonder korting.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bahquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achterkomen denk ik. Ik heb wel bepaalde voorkeuren, maar of het echt een fetish is.quote:
Zet je bril eens op lieverd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bah
Rare winkelquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het goedkoper krijgen zonder korting.
Dat is geen fetishquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een fetish voor die leeftijden is wel een beetje bah
Niet bij dezelfde winkel hoor.quote:
I know.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |