abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:36:24 #101
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126065988
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Nee, was geen grap. Ik wou graag weten op welke zender dat kwam.
Oh, nou blijkbaar is er toch publiek voor dat programma. Dat maakt de klacht nog onzinniger.
pi_126066035
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:35 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Heb je de klachten over de ah koningswup gezien :')
Ja. :')
Wat een gezeik voor een paar spulletjes die volgende week toch in de vuilnisbakken liggen.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:38:24 #103
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126066077
quote:
Zojuist heb ik in Den Haag bij een avond winkel in het centrum een blikje Red Bull the Blue Edition gekocht. Na het product op te drinken bestudeerde ik de verpakking omdat ik benieuwd was welke smaak Red Bull claimde over dit product. Op de achterkant werd er aangegeven dat onderaan het product de houdbaarheidsdatum stond. Het product was al 5 dagen over datum. Ik vind dit on acceptabel aangezien Red Bull een goede kwaliteit na hoort te streven .

Gewenste oplossing
Een smakelijke tegemoetkoming welke niet over datum is.
Ja dit is echt de schuld van red bull :')

Tevens: boeiend, die vijf dagen.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:38:52 #104
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126066093
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:37 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ja. :')
Wat een gezeik voor een paar spulletjes die volgende week toch in de vuilnisbakken liggen.
Ach welnee, die staan voor 50 euro op marktplaats volgende week :')
pi_126066132
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ach welnee, die staan voor 50 euro op marktplaats volgende week :')
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0

:D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:42:20 #106
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126066231
quote:
k ben een man van 60 jaar ik heb mijn hele leven altijd trouw mijn ziekenfonds premie betaald, en nooit misbruik gemaakt van dit systeem.

Door wanbeleid van de overheid, en de declaratiedrift van de heren doktoren,specialisten,
tandartsen, fysiotherapeuten, en andere die in de gezondheidszorg werkzaam, zijn de tarieven van de ziekenfondspremies voor de gewone man zo hoog geworden, dat die niet meer op de brengen is voor een inkomen van nog geen ¤1100,- per maand.

Maar aangezien ik verplicht ben om iedere maand deze hoge premie te betalen, was ik genoodzaakt om de kosten hiervan op een of andere manier omlaag te brengen, want je moet toch ook helaas nog eten.
.
De oplossing zag ik door mijn eigen risico van ¤ 350,- per jaar naar ¤ 850,- per jaar te brengen, en dat van mijn vrouw ook, omdat ik de laatste vijf jaar nooit meer dan ¤ 110,- per jaar eigen risico voor ons tweeën betaald had.

Nu doet zich het euvel voor, dat er zich recent weer een tumor in mijn nek gevormd heeft die vier jaar geleden ook al eens was weggesneden.
Ik dus een afspraak gemaakt bij de chirurg voor een intake gesprek op vrijdag 26 april, en tevens daarna een telefoontje gepleegd naar mijn ziekenfonds.

Waar ik kreeg te horen, dat als die tumor weggesneden zou worden dat dan in een keer mijn eigen risico van ¤ 850,- aangesproken zou worden, omdat het geen kleine ingreep betrof.

Dan schiet je maar een ding door het hoofd, van dat kan ik niet betalen maar ook van dat wil ik niet betalen.
Boos op dit systeem waarin we helaas moeten leven, en waar ik niet om gevraagd heb, heb ik die afspraak maar weer afgezegd bij de chirurg.

En heb ik tevens het besluit genomen, als het niet anders kan dan zoals het nu gaat tegenwoordig, dat het voor mij niet meer hoeft.
Laat die tumor maar lekker door woekeren en zijn werk doen, en hopelijk ben ik dan gauw verlost van dit zieke systeem waarin we helaas moeten leven.

Dit wilde ik even kwijt .

Gewenste oplossing
Dat er een systeem komt waar zelfzucht,winstbejag, oneerlijkheid, en al die praktijken die ertoe geleid hebben dat dit systeem (wereldwijd) wat terminaal ziek is gaat verdwijnen. En dat er een systeem komt dat mensen respect hebben voor elkaar, elkaar in in hun waarde laten, een systeem dat niet meer op winstbejag uit is, maar dat er een systeem komt waar alle mensen hier op aarde een menswaardig bestaan kunnen leiden.
Lullig voor je, maar je hebt zelf je eigen risico verhoogd terwijl je een tumor gehad hebt :{w
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:43:10 #107
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126066261
quote:
Al dat gezeik en gewoon te koop voor 50 cent :')
pi_126066266
Ook de appeltjes van oranje staan te koop. :')

http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0

Anneke uit Hoorn vraagt er 3 euro voor! :')

Hier vraagt iemand 10 euro! :D
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
pi_126066388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:42 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Lullig voor je, maar je hebt zelf je eigen risico verhoogd terwijl je een tumor gehad hebt :{w
Ik verhoog mijn eigen risico maar het is de schuld van andere. :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:46:20 #110
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_126066403
quote:
Klacht Habbo Hotel Nederland: habbo is slecht

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Habbo Hotel Nederland
Lezers van deze klacht: 36


dankzij habbo licht asen alle retro hotels er uit mijn hotel (team hotel) dus ook

-frankiej Team Maneger

Gewenste oplossing
habbo brengt alle retro terug of gratis cr 1000
Voortaan dan maar betalen voor je plaatjes. :')


quote:
Klacht EA Games: er wordt nutteloos gescheld

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden EA Games
Lezers van deze klacht: 32


Ik word zomaar uitgescheld door een gebruiker die THE-UNKNOWS-MS heet ik wil geen raag dat deze gebruiker een waarschuwing moet krijgen




Gewenste oplossing
Waarschuwing geven of een tijdje bannen
Meld het op klacht.nl.


quote:
Klacht Zynga: level 165

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zynga
Lezers van deze klacht: 65


L.s. Weten jullie zeker dat dit level haalbaar is? Heb het nu zeker al 200 keer geprobeerd.

Gewenste oplossing
Een goede tip of meer blauwe ballen
Het FarmVille team zit er al bovenop.


quote:
Klacht Plinga games: misleidende informatie

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Plinga games
Lezers van deze klacht: 95

Dat er mij een draak belooft word en dat ik een ei krijg .

Dat ik daar als ik de draak level 10 wil hebben een bouwvergunning moet
aanschaffen en twee dagen moet upen en talismannen moet hebben om dat te doen.
Dit is niet waarom ik met het toernooi heb meegedaan en 3 deluxe poeders van 50%
en 2 van 30% en nog eens 5 versnellers van 8 uur heb gebruikt.

Gewenste oplossing
met een vergoeding van 440 robijnen en voor mijn tijd en talismannen de Keizerdraak met pantser
Tongring
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:47:24 #111
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126066452
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:45 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ik verhoog mijn eigen risico maar het is de schuld van andere. :')
En: 'ja godver ik ga wel dood :( '
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:48:33 #112
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126066509
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:46 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Voortaan dan maar betalen voor je plaatjes. :')

[..]

Meld het op klacht.nl.

[..]

Het FarmVille team zit er al bovenop.

[..]

[ afbeelding ]
Is dit dezelfde user ofzo :')
pi_126066686
quote:
Klacht Tele2: Adreswijziging van de vorige bewoner van mijn huis

Een half jaar geleden heb ik een huis gekocht. Dat huis heeft voordat ik de sleutel kreeg een jaar leeg gestaan. Nu krijg ik steeds post van allerlei instanties, dat voor de vorige bewoner is bedoelt! Ik heb al 2 keer geprobeerd via zo’n live chat van Tele2 het adres te wijzigen, want ik wil deze post niet meer ontvangen. Dit is de chat:

Stel hier je vraag aan Tele2

Tele2 zegt:Ik begrijp dat je contact op wilt nemen met de klantenservice. Ik kan je ook helpen. Hieronder kun je je vraag formuleren. Waarmee kan ik je helpen?

Tele2 zegt:Je kunt ook via Live Chat contact opnemen met mijn collega’s. Je wordt dan direct (gratis) geholpen, zonder wachttijd. Waarmee kan ik je helpen?

Jij zegt:Ik wil een adreswijziging doorgeven van de vorige bewoner van mijn huis, want ik blijf steeds post van Tele2 binnen krijgen.

Tele2 zegt:Ok, je wilt je gegevens wijzigen. Voordat ik daar goed antwoord op kan geven, wil ik eerst nog iets meer informatie van je. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?

Jij zegt:alles

Tele2 zegt:Ah. Het 3 in 1 pakket van Tele2. Je kunt je persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen op Mijn Tele2 – contactgegevens. Je betaalrekening wijzig je via Mijn Tele2 – betaler gegevens. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?

Jij zegt:Ik ben niet geholpen

Tele2 zegt:Mijn excuses, maar hier kon ik niets van maken. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?

Jij zegt:Mijn vraag is niet beantwoord!

Tele2 zegt:Ik heb je helaas niet goed begrepen. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?

Jij zegt:ja

Tele2 zegt:Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten waar je vraag over gaat. We hadden het zojuist over een wijziging doorgeven. Gaat je vraag hier nog steeds over?

Jij zegt:ja

Tele2 zegt:Ik kan kijken of er een Tele2 klantenservice medewerker beschikbaar is om dit chatgesprek over te nemen, wil je dat?

Jij zegt:ja

Tele2 zegt:Voordat ik je kan doorverbinden heb ik nog enkele gegevens van je nodig, dan kan de klantenservice gelijk je gegevens erbij pakken. Wat zijn je voorletters en achternaam?

Jij zegt:Het is niet voor mijzelf

Tele2 zegt:Goed, dank je. Wat is je straatnaam en huisnummer?

Jij zegt:Pfff

Tele2 zegt:Prima, en wat is de bijbehorende postcode?

Jij zegt:fdhgdh

Tele2 zegt:Ik heb geen postcode kunnen herkennen. Een postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 letters, bijvoorbeeld 1234AB. Mijn collega’s hebben je postcode nodig om snel je gegevens erbij te kunnen pakken. Zonder deze gegevens kunnen mijn collega’s je niet verder helpen. Wat is de bijbehorende postcode?

Jij zegt:4237

Tele2 zegt:Ik heb geen postcode kunnen herkennen. Een postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 letters, bijvoorbeeld 1234AB. Mijn collega’s hebben je postcode nodig om snel je gegevens erbij te kunnen pakken. Zonder deze gegevens kunnen mijn collega’s je niet verder helpen. Hè, lastig. Wat is de bijbehorende postcode?

Jij zegt: **** **

Tele2 zegt:Duidelijk! We zijn er bijna. Wat is je telefoonnummer?

Jij zegt:06********

Tele2 zegt:Ok.

Tele2 zegt:Ik ga je nu doorverbinden met een echte medewerker. Het duurt maximaal 2 minuten voordat een medewerker zal reageren via dit chatgesprek, een moment geduld alsjeblieft…

Mirjam zegt:Het doorverbinden is gelukt. Binnen enkele seconden zal een medewerker dit chatgesprek verder oppakken.

Mirjam zegt:Goedendag, met wie chat ik?

U zegt:Hai Laura

U zegt:ben ik

U zegt:De gegevens die ik net invulde kloppen niet hoor, maar ik ben zelf geen klant bij tele2

Mirjam zegt: Waarmee kan ik u van dienst zijn?

U zegt:Ik heb een half jaar geleden een huis gekocht en de vorige bewoner, die daar al 1 1/2 jaar niet meer woont, heeft neregens zijn adresgegeven gewijzigt.

U zegt:Ik blijf steeds post van jullie ontvangen.

U zegt:Maar ik weet nu zijn nieuwe sdres, dus dat wilde ik u doorgeven.

U zegt:Vorige keer heb ik dit al een keer geprobeerd bij een collega van u, maar die zei dat ze niks voor mij kon doen, omdat ik het nieuwe adres niet had.

U zegt:Maar die heb ik nu dus wel.

Mirjam zegt:Op welk adres ontvangt u post?

U zegt:

U zegt:Daar woon ik nu, ik heb in december de sleutel gekregen.

U zegt:

Mirjam zegt:Wat is het nieuwe adres?

U zegt:

U zegt:Ik ken deze mensen niet hoor, ik heb ze gewoon gegoogled, omdat ik gek werd van al die post wat niet voor mij bestemd is.

Mirjam zegt:Ik mag het adres alleen wijzigen als u ook het bankrekeningnummer en de geboortedatum van deze persoon aan mij door kunt geven.

U zegt:Misschien moet u zelf dan maar eens contact op nemen met ze, want dit vind ik geen normale gang van zaken! Zij wonen er al 1 1/2 jaar niet meer, want ik woon daar nu. Moet ik dan maar post blijven ontvangen van u? Dat is heel vreemd, vindt u zelf ook niet

Mirjam zegt:Ik vind het vervelend voor u dat u deze post ontvangt, maar aangezien deze niet voor u bestemd is, hoeft u zich daar niet druk over te maken.

U zegt:Nee, maar ik wil het niet meer ontvangen op MIJN adres, het is niet voor mij bestemd!

U zegt:Dit is al de 2e keer dat ik dit probeer door te geven, als hier niks mee gedaan wordt, ga ik verdere stappen ondernemen, want dit vind ik niet normaal.

Mirjam zegt:Ik vind het erg vervelend voor u dat de vorige bewoner dit niet heeft doorgeven. Mijn excuses voor het ongemak.

U zegt:Ja, heel fijn. Gaat u mijn adres nu verwijderen?

Mirjam zegt:Nee, dat is niet mogelijk helaas. Om het adres te mogen wijzigen heb ik ter controle het bankrekeningnummer en de geboortedatum nodig die hier bekend zijn.

Mirjam zegt:U kunt de post als niet verzonden beschouwen.

Mirjam zegt:Omdat ik u verder niet kan helpen ga ik nu deze chat-sessie beëindigen.

U zegt:Ik vind dit echt belachelijk. U kunt toch contact opnemen met deze persoon, u heeft het telefoonnummer! Ik ga hier niet mee akkoord!

Mirjam zegt:Dan dank ik u voor deze chat mevrouw Laura, en wens ik u een fijne dag toe. Na deze chat heeft u de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden, waarmee wij onze kwaliteit kunnen verbeteren. Wanneer u uw mening wilt geven, dan stellen wij dit op prijs.

Tele2 zegt:Het gesprek met de Live Chat agent is beëindigd. Welkom terug bij de Virtuele Assistent van Tele2. Wij vinden jouw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in jouw tevredenheid en wensen verzoeken wij je deze Vragenlijst in te vullen. Alvast vriendelijk bedankt en tot ziens! Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?

Gewenste oplossing
Het zou heel fijn zijn, als ik geen post meer ontvang van dit bedrijf. Aangezien het simpelweg niet voor mij bestemd is!
Een retour afzender op de brief zetten is lastig?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:57:57 #114
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126066975
Hahaahah _O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:58:59 #115
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_126067031
quote:
Klacht Efteling: toegangskaarten geldigheid verlopen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Efteling
Lezers van deze klacht: 73


Bij aankomst bij de Efteling bleek dat mijn kaarten (4 stuks) 14 dagen waren verlopen. 1 ervan was met korting gekocht, 1 voor de normale prijs en 2 via waardepunten van T-Mobile.Kaarten waren in december aangeschaft, dus binnen 3 maanden geldigheid verlopen.
Zelfs toen ik aanbood het verschil tussen korting en de normale prijs bij te betalen werd dit geweigerd. Gewoon 4 nieuwe kaarten kopen was het antwoord van de Efteling. Na het sturen van een klacht (brief) aan de Efteling kreeg ik het aanbod de originele kaarten op te sturen waarna ik op 2 kaarten 50 procent korting kon krijgen.

Gewenste oplossing
Met eventueel voor de kaarten die korting inhouden bijbetaling tot normale prijs. Nu bij ik gewoon een warde van minimaal 888 euro kwijt.
Wat snap je niet aan 'je kaartjes zijn verlopen'?

En 4 Eftelingkaartjes hebben niet de waarde van 888 euro. :')
Tongring
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:02:43 #116
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126067127
2 minuten FOK-stilte, kan ik hier gewoon niet klagen ;(
pi_126067164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:02 schreef Ceviche het volgende:
2 minuten FOK-stilte, kan ik hier gewoon niet klagen ;(
Voor klachten ga je maar naar klacht.nl!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:03:16 #118
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126067169
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:58 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'je kaartjes zijn verlopen'?

En 4 Eftelingkaartjes hebben niet de waarde van 888 euro. :')
Ja ik heb 10 jaar geleden een stofzuiger gekocht, is hij nu al stuk, krijg ik geeneens een nieuw :(
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:04:23 #119
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126067233
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 20:03 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Voor klachten ga je maar naar klacht.nl!
Gewenste oplossing: waardebon of mijn geld terug.
pi_126096381
quote:
Klacht Ziggo: Dhr.

Ik ben op 27 april met vakantie gegaan,ik wou natuurlijk de kroning op nemen op de hd recorder maar dat ging niet omdat er nog geen programma vermelding stond bij “epg”.
toen heb ik de gewone dvd recorder ingesteld maar wat schets mijn verbazing er was niets opgenomen.
Hoe is dit mogelijk het is toch een publieke omroep waaraan we toch betalen of niet ????.
Als dit zo verder gaat dan wil ik helemaal geen tv meer van ziggo en koop dan maar een schotel.

Gewenste oplossing
Eeen heel goede !!!!
Dan heb jij iets niet goed gedaan.
De schuld afschuiven op Ziggo of de publieke omroep. :')
  zondag 5 mei 2013 @ 17:05:14 #121
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126096470
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dan heb jij iets niet goed gedaan.
De schuld afschuiven op Ziggo of de publieke omroep. :')
Denken dat de publieke omroep programma's kan beschermen tegen opgenomen te worden :')
  zondag 5 mei 2013 @ 17:08:30 #122
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126096606
quote:
Geachte heer,mevrouw

Ik wil en klacht indienen, ik was vanmiddag in de kruidvat van keizerstraat in Scheveningen en ik zag een heerlijk nieuwe geurtje van het merk van de kruidvat die pas nieuw bestaat en de vak was vrij vol met verschillende soorte en er hing bij al die geuren prijz van ¤3.49 en ik neem met blijheid naar de kassa en daar geeft tie ¤8 ik zei tegen de caissière dat het in de vak voor ¤3.49 staat er klopt iets niet er staan meerder geuren in de vak voor ¤3.49 dus ik als een klant ga er der gewoon uit voor die prijs toen had die caissière haar collega geroepen en zei had die kaartjes van de schap weg gehaald en zei van ja het is een foutje van die gene die het verkeerd heeft gevuld in de schap dit dat ik was boos geworden ik zei van ja dus het is niet mij probleem ik zie meerder geuren dus ga ik er van uit voor die prijs punt uit, ze zei ja deze prijs was bedoeld voor en andere ml van 15 ml en niet van 50 ml dit dat ja i, was toen boos de winkel uit en ik kom nooit die kruidvat meer in ze zijn onvriendelijk tegen over klanten en niet eens dat die medewerkers zeggen sorry mevrouw van ons fout enc maar ze was vrij kortaf en zei was niet voor deze parfum bedoel doei echt belagelijk! Om zo met klanten om te gaan het gaat niet om het bedrag of geurtje maar om hoe je met de klant om gaat en problemen oplost tenminste ikwerk zelf ook in de albertheijn en ik heb heel wat anders geleerd hoe je met klanten om gaat stel een klant vindt een schap met witte wijf met een duidelijk prijs kaartje van ¤10,- per stuk en het ons fout was dat het 2 dagen datum voorbij is en het zijn vergeten om het. Kaartje weg te halen zal de lang de wijf niet voor ¤20,- betalen maar voor de prijs van ¤10 en zonder een grote drama van te maken bieden. We ons excuses aan en geven de gewoon de verschil terug zo gaat de klant met goed gevoeld de winkel uit. Maar ik vondt dat jullie het even moesten weten sorry van mij lang verhaal maar ik zat er gewoon beetje mee.

Met vriendelijk groet,

Merjam

Gewenste oplossing
Dat ik het voor ¤3,49 zou krijgen en beetje vriendelijke personeles zouden zijn,
Bij de AH verkopen ze dus witte wijven voor 10 euro per stuk!!
  zondag 5 mei 2013 @ 17:12:12 #123
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126096742
quote:
Ik heb een simpele suggestie: willen jullie geen onzin meer vertellen over Justin Bieber, alleen maar om hem slecht te laten lijken? Ik heb er nu wel eens genoeg van. Ik vind niet dat jullie zomaar van alles mogen vertellen als jullie niet eens zeker weten of het zo is.
  zondag 5 mei 2013 @ 17:15:30 #124
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126096860
quote:
Hallo,

De jas van mijn dochter is gescheurt, zomaar.
Opeens zat er een scheur in. Ik hoop dat jullie
een oplossing ervoor hebbben.

mvg

Gewenste oplossing
-Als jullie hem kunnen maken -Een nieuwe jas -Geld terug
Ja hoor :')
  zondag 5 mei 2013 @ 17:18:51 #125
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126096965
quote:
Wij hebben voor onze dochter een maand geleden twee dezelfde soorten truitjes gekocht (een gaatjestrui) in twee verschillende kleuren en dezelfde maten. Nu toen ze na een trui aangehad te hebben wilde ze de tweede aantrekken. (de groene had ze in de winkel gepast en die was prima en hebben de oranje ivm zelfde maat zo meegenomen) Toen kwamen we tot de ontdekking dat de maar die erin stond niet de goede maat bleek te zijn, maar 1 a 2 maten kleiner. Na het wassen was de trui nog ietjes gekrompen. Ze kon deze dus niet meer aan.
Nu doet het geval zich voor dat zij ook de bon had weggegooid, maar goed ze hadden bij takko 2 jaar geleden gezegd dat als er problemen zijn met een kledingstuk je niet altijd de bon nodig had. Ik er dus heen. De trui kostte mij 16 euro. Hetgeen wat ze konden doen (na een hoop stennis in de winkel gemaakt te hebben) is de gereduceerde prijs van 10 euro teruggeven omdat ik geen bon had en dan kon ze voor die 10 euro andere kleren uitzoeken. Geen probleem doen we (was natuurlijk wel boos dat ze een kleine 6 euro in hun zak steken maar alles beter dan niets). Nu komt het……Na het afrekenen van de nieuwe spullen ( -10.00 + 4.99 + 4.99 + 7.99= 7.97 bijbetalen) wilde ik graag de bon hebben voor de nieuwe spullen. Heb dus meer gekocht dan ik terug zou krijgen, maar hier kreeg ik dus GEEN bon meer voor. Als ik thuis er dus achter zou komen dat er iets met de kleding aan de hand zou zijn heb ik dus weer geen bon en begint het gezeur weer van voor af aan.
Hoofdkantoor gebeld maar net als in de winkel er onvriendelijk geholpen en ze snapte het probleem ook niet. Heb het denk ik wel gehad met Takko.
In eerste instantie natuurlijk netjes dat ik zonder bon iets anders mocht uitzoeken, maar dat dat na zoveel gezeur moet en dan vervolgens geen bon meer krijgen voor de nieuw gekochte kleren dat gaat er bij mij niet in. Je zal maar voor meer dan die 7 euro gekocht hebben. Krijg je ook je bon niet. Lekker klantvriendelijk.

Gewenste oplossing
Als ze nu voor het bedrag van 10 euro de andere kleren zouden invoeren en niet al het andere dan komt het wat vriendelijker over. Vindt het zo wie zo achterlijk dat je geen bon krijgt met de nieuwe dingen erop. Het wordt allemaal in de kassa getypt (ook al zegt de hotline van niet) en er staat alleen een min-bedrag op. Ik snap wel dat er ook mensen zijn die dat dan weer terug brengen en zo hun geld terug willen, maar laat ze er dan iets opzetten dat het alleen omgeruild kan worden voor iets anders (en geen geld terug) als het kapot of niet goed is.
Ja wat vind je hier zelf nou van? Randdebielen die mondelinge toezeggingen van twee jaar geleden nu nog aanhalen en dan nog gaan zeuren over de bon ook :{w
  zondag 5 mei 2013 @ 17:20:12 #126
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126096997
quote:
Dat ik mijn bedrach niet terug krijg en het is en heel hoog bedrag waar ik al 1 jaar achter ga en nog niet terug krijg!!!!

Gewenste oplossing
met geen 1 oplossing er word niks aan gedaan en ben dit gedoe ook helemaal zat!!!!
Misschien moet je het proberen uit te leggen :{w
pi_126097343
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:08 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Bij de AH verkopen ze dus witte wijven voor 10 euro per stuk!!
''het gaat niet om het bedrag''
''Dat ik het voor ¤3,49 zou krijgen en beetje vriendelijke personeles zouden zijn'' :')

En de Albert Heijn vergelijken met de kruidvat. :')
  maandag 6 mei 2013 @ 12:58:21 #128
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126125152
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:20 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Misschien moet je het proberen uit te leggen :{w
Bedrach :')
  maandag 6 mei 2013 @ 17:31:03 #129
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126136405
quote:
Klacht Skype: email op oude en nieuwe pc

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Skype
Lezers van deze klacht: 29

goedendag ik krijg nu net te horen dat mijn outlook niet alleen op mijn pc verschijnt met alle emails en mappen , maar ook op de pc van mijn broer, die dus mijn oude pc heeft, dit alles is gebeurd na het insatalleren van skype!je kan mij dus weggooien, en nog een paar anderen die hetzelfde euvel hebben…. wat te doen?

Gewenste oplossing
welke oplossing dan ook, zolang hij mijn mail maar niet krijgt
:')

quote:
Suggestie RTL 4: Suggestie (RTL Boulevard)


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 4
Lezers van deze suggestie: 18


Ik heb een simpele suggestie: willen jullie geen onzin meer vertellen over Justin Bieber, alleen maar om hem slecht te laten lijken? Ik heb er nu wel eens genoeg van. Ik vind niet dat jullie zomaar van alles mogen vertellen als jullie niet eens zeker weten of het zo is.
Justin Bieber heeft RTL Boulevard niet nodig om slecht te lijken, hij is van zichzelf al kansloos. :')

quote:
Klacht MSN: MSN messenger

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 39


ik wil een klacht melden ik vind het echt raar dat msn samen werkt niet Skype terwijl ook mensen hiervan boos om worden, ik wil is dat msn gewoon zelf zijn eigen account hebt en niet samen werken met Skype, terwijl ik nu al 9x windows msn Messenger download en geeft aan dat ik Skype moet hebben en dat wil ik gewoon niet

Gewenste oplossing
n.v.t.
Onder welke steen heb je gelegen? Het was al een tijd bekend dat Messenger eruit zou gaan en vervangen wordt door Skype. :')

[ Bericht 27% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 06-05-2013 17:43:58 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126137448
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef pagadder het volgende:

[..]

Godallemachtig. :')

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

:') :') :') :') :') :')
_O-
Ze werken dan wel van 9 tot 5, maar dat is niet hun mentaliteit :P
  maandag 6 mei 2013 @ 21:07:29 #131
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_126146407
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef pagadder het volgende:

[..]

Godallemachtig. :')

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:') :') :') :') :') :')
_O-
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 6 mei 2013 @ 21:38:19 #132
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126148407
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')

[..]

Justin Bieber heeft RTL Boulevard niet nodig om slecht te lijken, hij is van zichzelf al kansloos. :')

[..]

Onder welke steen heb je gelegen? Het was al een tijd bekend dat Messenger eruit zou gaan en vervangen wordt door Skype. :')
Die Justin Bieber klacht heb ik nog op deze pagina gepost, even teruglezen kan geen kwaad.
pi_126148815
quote:
Mijn beste,

Nadat ik +/- 30 minuten geleden mijn klacht had geschreven over de GNN
vroeg ik mijn eigen daarna ook af of ik een vergeten rekening van mijzelf
nog moet terugbetalen omdat de SNS failliet is.
Ik heb al een regeling getroffen met een financieel adviesbureau
maar desalniettemin vraag ik het mijn eigen toch af.
Nee heb je en ja kan je krijgen.

Met vriendelijke groet,

Marc Levering.

Gewenste oplossing
Een hoop informatie waarmee ik misschien het èèn en ander kan terugdraaien.

Klacht van marcopgelost, over SNS Bank, in de rubriek: Banken geplaatst op 1 mei 2013
SNS failliet? :') En dan denken dat je je rekening niet hoeft te betalen? :')

quote:
Hallo,

Ik heb vorige week zaterdag 20 april ontdekt dat er geld van mijn rekening is verdwenen zonder dat ik hier iets van weet. Dit is telkens bij dezelfde GA gebeurt. Ik merkte dit omdat er 15 april een opname van 500 euro is gedaan. Geschrokken ben ik gaan terugzoeken en zag dat er vanaf 26-2 iedere +/- 2 weken bedragen van meestal 250 euro zijn gepind. Ik heb vorig jaar ook al aangifte gedaan. Hier is verder niets uitgekomen. Dus dit verlies heb ik moeten slikken. Wel een nieuwe pas en pincode gekregen. En nee, ik schrijf mijn pincode niet op of heb deze bekend gemaakt bij derden. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. (online) de pas direct laten blokkeren. (en geen nieuwe aangevraagd) Nu blijkt bij dit soort fraude zaken dat aangifte in persoon moet. Deze afspraak was vandaag de 25e april. 16.00 uur. De politie belt af i.v.m. ziekte. Nieuwe afspraak is gemaakt (week later) Alleen bij aangifte kan de politie de beelden opvragen. (als deze er al zijn?) Dus vandaag direct weer gebeld met de lokale Rabobank. Doel was om e.v.t. beelden niet te wissen omdat de aangifte is vertraagd. De medewerker van de Rabobank meldt dat hij hier verder niets mee kan doen. Ik denk dat dit weer een geval wordt van ” sorry meneer, wij hebben uit ons onderzoek niets onrechtmatig kunnen ontdekken…! M.a.w. 1400 euro kwijt. Het kan toch niet zo zijn dat ik weer geld kwijt ben? en het tevens geen garantie is, dat dit weer gebeurd?

Gewenste oplossing
1) mijn geld terug 2) met nieuwe pas geen opnames meer mogelijk via GA. (behalve als ik dit zelf aangeef c.q. maximum bedrag verlagen tot maximaal 70 euro per dag.
En daar kom je pas na 2 maanden achter? :')

  maandag 6 mei 2013 @ 21:52:55 #134
244933 trovey
Nachtoele
pi_126149316
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

SNS failliet? :') En dan denken dat je je rekening niet hoeft te betalen? :')

[..]

En daar kom je pas na 2 maanden achter? :')

[ afbeelding ]
Sommige mensen maken een zooitje van hun financiële administratie en hebben geen idee wat er afgaat of zelf bijkomt. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_126150328
quote:
Klacht McDonalds: Een kwart bekertje

Ik haal regelmatig voor mijn gezin mc flurry s.vind ze eigenlijk al veel en veel te duur.we hebben elke keer als we in oosterhout gaan dat er nog geen kwart bekertje ijs in zit.niet normaal voor 3ijsjes bijna 8 euro

Gewenste oplossing
Nieuwe ijsjes en dan wel normaal gevuld
Maar wel blijven kopen elke keer. :')
Na een (of twee) keer trap je er dan toch niet meer in.

quote:
Klacht McDonalds: sundae ijs voor de helft gevuld
Mijn sundae ijsje was mislukt, slechts voor de helft gevuld. Heb verzocht om nog wat ijs bij het sundae ijsje te doen. Desgevraagd wist de medewerkster, tevens de chef naar eigen zeggen, mij te vertellen dat dit de juiste hoeveelheid was, en dat er nooit meer in zit. Ik heb toen mijn geld teruggevraagd, en dat ook gekregen. Ik vroeg naar haar naam, zodat ik een klacht over haar starre houding kon insturen, echter dat gaf zij mij niet, ik ben de chef, dat is voldoende. Staat niet in de regels zegt ze ook nog. Ik wil mijn ongenoegen uiten over de manier waarop ik te woord ben gestaan. Ik zit er niet op te wachten om als een leugenaar behandeld te worden. Ik kom al 25 jaar bij de Mac, wekelijks, en als er iets mis is kun je normaal leunen op de service waar de Mac groot op geworden is. Toen ik zei dat ik nog nooit zo’n kleine sundae gezien had, kreeg ik bijval van een andere jongen, toch bleef de dame met bril, witte stekels en vlek op voorhoofd stug volhouden; ik ben benieuwd of Macdonalds vindt dat ze met zulke chefs echt geholpen zijn. De klant die mij bijviel, werd uitgefoeterd dat hij zich er niet mee mocht bemoeien, terwijl hij niet de enige was hoe zielig het sundae-ijsje eruit zag, alleen hij durfde toevallig er iets van te zeggen.

Gewenste oplossing
Er voor zorgen dat een medewerker van McDonalds zich klantvriendelijk opstelt, en niet de dictator gaat spelen. Gewoon een normaal ijsje maken als een blinde kan zien dat er te weinig ijs en caramel in zit. Klant is koning toch? Waarom een machtsspelletje ervan maken. Snap ik echt niet
Al 25 jaar wekelijks naar de mac :')!
En je hebt je geld toch terug gehad. Dikzak. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 22:05:23 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 23:29:43 #136
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_126155439
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:52 schreef pagadder het volgende:

[..]

Godallemachtig. :')

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:') :') :') :') :') :')
:')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 07:30:43 #137
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126160617
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Die Justin Bieber klacht heb ik nog op deze pagina gepost, even teruglezen kan geen kwaad.
:@ foutje
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:40:48 #138
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126182016
:*
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:50:50 #139
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_126182332
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Maar wel blijven kopen elke keer. :')
Na een (of twee) keer trap je er dan toch niet meer in.

[..]

Al 25 jaar wekelijks naar de mac :')!
En je hebt je geld toch terug gehad. Dikzak. :r
2e is wel terrecht eigenlijk
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_126231454
quote:
Klacht Lidl: Haar

Er zit een dikke zwarte gekrulde haar in de cake

Dat ding ziet er sowieso ranzig uit. :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:15:50 #141
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126232772
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat ding ziet er sowieso ranzig uit. :')
Ja alaof het al 145x is uitgescheten en weer opgegeten.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:08:17 #142
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126254494
quote:
Klacht CJIB: wettelijke verhoging (agv het niet vermelden van betalingskenmerk bij betaling

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CJIB
Lezers van deze klacht: 4

Ik heb binnen termijn een betaling gedaan van een beschikking. Deze is ontvangen door cijb, maar teruggestort door cjib in verband met het ontbreken van betalingskenmerk. door deze handeling van het cjib, heeft zij zelf daarn een aanmaning verstuurt met 22.50 euro verhoging. Telefonisch liet het cjib weten dat ze de betaling wel ontvangen hadden, maar dat door het niet vermelden van betalingskenmerk ze deze betaling niet geaccepteerd hebben. Ik vind dit erg raar omdat ik van mening ben dat ik betaald heb, volledig en tijdig, maar dat als gevolg van administratieve beperkingen binnen het cjib, wordt dit mij aangerekend.

Gewenste oplossing
het niet hoeven te betalen van verhoging van 22.50
Dus ze moeten bij de CJIB maar ruiken waarvoor de betaling is als je geen betalingskenmerk gebruikt bij het overmaken :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:31:52 #143
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255261
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dus ze moeten bij de CJIB maar ruiken waarvoor de betaling is als je geen betalingskenmerk gebruikt bij het overmaken :')
Omfg :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:34:58 #144
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_126255353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:08 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dus ze moeten bij de CJIB maar ruiken waarvoor de betaling is als je geen betalingskenmerk gebruikt bij het overmaken :')
Ik zal dan wel een rare kwiebus zijn, maar als je kunt aantonen dat jij het betaald hebt, ook al is het zonder betalingskenmerk, dat ze best coulant mogen zijn en de extra kosten kwijtschelden als je het alsnog binnen x werkdagen overmaakt. Ik denk zelfs dat als je dat netjes vraagt, ze dat best doen :@
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:35:57 #145
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:34 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik zal dan wel een rare kwiebus zijn, maar als je kunt aantonen dat jij het betaald hebt, ook al is het zonder betalingskenmerk, dat ze best coulant mogen zijn en de extra kosten kwijtschelden als je het alsnog binnen x werkdagen overmaakt. Ik denk zelfs dat als je dat netjes vraagt, ze dat best doen :@
Het is geen doen om steeds dit soort onzin te moeten controleren, kost veel te veel tijd.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:38:03 #146
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255463
quote:
Voorheen was in het ontbijtje een broodje ei met spek aanwezig. Het spek is verwijderd. Waarom. Iemand die halal wil eten kan toch vragen om geen spek op zijn broodje. De meeste mensen willen ei met spek voor ontbijt. Is de Hema nu ook al gezwicht. Moet de meerderheid nu gaan vragen om spek omdat een minderheid zijn zin afperst. Hema schaam je.

Gewenste oplossing
Maak weer een keuze. Met spek is heerlijk. Voor halal wensen kunnen ze dit toch kenbaar maken of beide aanbieden. Maar om nu een meerderheid te laten zwichten voor een minderheid vind ik erg ver gaan.
Wie zegt dat dat de reden is?
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:39:46 #147
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255508
quote:
Vanochtend was ik met mijn zoontje van 3 bij Hema Dalfsen. Mijn zoontje moest erg nodig plassen, maar er is bij Hema geen klantentoilet. Ik moedigde mijn zoontje aan om nog even op te houden, omdat ik bijna klaar was. Hij hield het echt niet meer en ik ging aan de doorgaans zo vriendelijke medewerkster vragen of hij even van hun toilet gebruik mocht maken. “nee, we hebben geen klantentoilet” ,was het antwoord. Waarop ik vroeg of hij niet heel even naar hun eigen toilet mocht, omdat hij het echt niet meer op kon houden: “nee, klanten mogen hier niet naar het toilet”, was het antwoord en daar konden we het mee doen. Ik heb mijn spullen(een flinke lading kleding) direct teruggebracht en ben de winkel uitgelopen.

Gewenste oplossing
Hema's die geen klantentoilet hebben moeten kleine kinderen en zwangere vrouwen gebruik laten maken van het toilet dat wel aanwezig is. Eventueel kunnen ze daar een vergoeding voor vragen of dit alleen toestaan bij betalende klanten.
Altijd deze.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:44:58 #148
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255667
quote:
Ik wilde een aanbieding van L’oreal men expert kopen uit de laatste folderkrant van deze week. Een verpakking(de enige uit het assortiment van die prijs) die 20,33 euro kost. Tot mijn verbazing kon ik het aangeboden product van 20,33 euro niet kopen omdat die volgens de kruidvat medewerkster niet meedeed aan de aktie. Waarom staat dat dan wel dik in de “folderkrant” van 20,33 euro voor 8 euro. Ik vind dit zeer misleidende reclame. De duurste verpakking die ik kon krijgen was van 15,49 voor 8 euro.

Gewenste oplossing
Dat ik gewoon gebruik kan maken van de aanbieding van de folderkrant! De L'oreal men expert van 20,33 voor 8 euro. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik hoop dat de foto goed overkomt. Ik heb de aanbieding uitgeknipt en als bijlage bijgevoegd.
Guess what, je hebt gewoon niet goed gelezen.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:45:42 #149
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126255688
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:39 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Altijd deze.
Nog best een terechte klacht :P
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:48:49 #150
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126255794
quote:
Klacht Primark: Website vermelding donderdag 9 mei open van 8.30 tot 17.00 uur

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark
Lezers van deze klacht:

Bij aankomst om 9.30 uur staan er diverse mensen voor de deur
van ver of met de trein. Gewoon voor niets Briefje op de deur Donderdag 8 mei open van 12.00 tot 17.00 uur.

Bedrijfsleider weet van niets schuld hoofdkantoor natuurlijk,geen excuus niets.Benzine verreden parkeergeld betaald ook dat allemaal voor niets.

Hoogachtend
E. Buter

Gewenste oplossing
geen, was mijn eerste bezoek en gelijk mijn laaste
Dan moet je erg kippig zijn geweest, want op de site staat duidelijk als ik bij de verschillende vestigingen kijk die vandaag open zijn dat het vanaf 12:00 is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')