abonnement Unibet Coolblue
pi_126255798
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef appelen het volgende:

[..]

Nog best een terechte klacht :P
Hangt er m.i. van af of het een Hema met een restaurant is of niet. Een restaurant hoort een toilet voor klanten te hebben, een winkel niet per se.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:48:53 #152
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255799
quote:
Een paar maanden geleden was ik bij de ici paris in Goes,
om te vragen of ik een parfum mocht proberen.
De winkel stond vol, en ik werd even verteld dat het zo niet werkt en dat er wel verwacht wordt dat je koopt in plaats ‘alleen maar proefjes te vragen’ . Ik kan zeggen dat ik werkelijk met een mond vol tanden stond.. Ik koop daar bijna maandelijks, ( en dat zouden ze toch moeten weten…?)en dan gaat het zeker niet om een paar tientjes… Echt ik weet niet hoe ik de winkel uit gelopen ben, maar dit was wel zo beledigend… Ik heb hier echt geen goed woord voor over. Normaal gesproken ben ik niet zo snel van de kaart, maar in dit geval… Zelf werk ik ook in een winkel, maar om zo om te gaan met een (goede) klant zou mij zeker mijn baan kosten. Helaas Ici paris, maar volgende keer rij ik toch om naar de Douglas waar ik altijd respectvol met een glimlach behandeld wordt. Dan pas winkel je toch met plezier? En dan kom je ook tevreden de winkel weer uit.

Gewenste oplossing
Zoiets is helaas gebeurd en kan niet overgedaan worden.
Deze klager beschouwt zichzelf als vaste klant omdat hij bijna elke maand iets koopt :')
Zeuren in volle winkels :{w
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:49:07 #153
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126255804
quote:
ik heb onlangs bij het filiaal in maassluis gewerkt en daar word door meerdere jongens tijdens werktijd geblowed en vond dat erg storend de manager wist het en vond het goed. nu ik hier weg ben zijn de werknemers erg vervelend tegen mij aan het doen en leugens over mij aan het vertellen.

Gewenste oplossing
dat de mensen die blowen tijdens hun werktijd gewoon weg moeten het hoort niet en is nogal erg storend al ik daar als klant kom om uitgescholden te worden.
pi_126255821
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dan moet je erg kippig zijn geweest, want op de site staat duidelijk als ik bij de verschillende vestigingen kijk die vandaag open zijn dat het vanaf 12:00 is :')
Donderdag 8 mei? :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:50:17 #155
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255843
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef appelen het volgende:

[..]

Nog best een terechte klacht :P
Ja en dan kan dat kind de hele wc onderpissen :{w
Bij een betaald toilet hebben ze daar personeel voor, maar ik kan me voorstellen dat ze in kleinere hema-filialen geen wc-juffrouw hebben.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:50:50 #156
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255864
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef appelen het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:51:39 #157
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126255889
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Donderdag 8 mei? :')
Ook dat :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:51:43 #158
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126255890
Geduld hebben is ook een kunst :')

quote:
25 April heb ik de Samsung Galaxy S4 besteld (voorinschrijving) in de HI winkel waren ze er heilig van overtuigd dat ik de telefoon 27 April zou krijgen omdat hij dan uit kwam, ik zou gebeld worden door een bezorger om een afspraak te maken wanneer ze de telefoon komen bezorgen. 3x raden, ik werd niet gebeld.
Zaterdag in de namiddag (27 april) bel ik naar de klantenservice van HI, hun zeggen ‘Alleen de witte Samsung Galaxy S4 is uit gebracht, die zwarte komt nog lang niet’
Daarbij werd ik behoorlijk geïrriteerd te woord gestaan door de telefoniste.
Ik was enorm teleurgesteld omdat ze mij in de winkel van alles beloven maar niet na komen, Daarbij ben ik ook nog een nieuwe klant dus dan verwacht je wel een beetje service.
Goed een aantal dagen later ben ik naar de HI winkel gegaan, daar zeiden ze ‘de telefoon komt binnen 5 werkdagen’, dan zou ik weer gebeld worden door de bezorger… DUS NIET..
ik WEER naar de klantenservice bellen, vertellen ze mij ‘Mevrouw, er zijn nog 2000 mensen voor u die de telefoon eerst krijgen’ Ze konden mij niet vertellen wanneer mijn telefoon geleverd wordt. Hoe frustrerend.. Vooral omdat je steeds word voorgelogen..
en informatie van de klantenservice van Samsung krijg je ook niet.

Ik lees van zoveel mensen dat ze de S4 al hebben, waarom is het bij mij een probleem om de telefoon te leveren?
Na wat onderzoek op het internet blijkt dat ik niet de enige ben met dit zelfde probleem over de Samsung Galaxy S4 en de bestel procedure bij HI.

Ik begrijp dat HI afhankelijk is van de levering van Samsung, maar ik begrijp niet waarom er dan zo weinig telefoons besteld worden als jullie weten dat jullie veel klanten hebben die die telefoon willen.
Ik heb veel geduld, maar het houd een keer op.
Ik ben begrip voor enige vertraging, maar ik vind het onacceptabel dat er valse beloftes worden gemaakt en dat ik zo wordt voor gelogen in de Winkel van HI.. Deze mensen zijn het gezicht van jullie bedrijf, die horen geen leugens te vertellen!!!

Je hebt 7 werkdagen bedenktijd om je order te annuleren,
In de winkel zeiden de medewerkers dat dit absoluut niet nodig was omdat ze er van overtuigd waren dat ik de telefoon binnen 5 werkdagen zou krijgen en ik kon genieten van de diensten van HI.
Dit was dus een leugen om te voorkomen dat ik zou opzeggen.
Omdat deze jongeman in de winkel er van overtuigd was dat ik de telefoon zou krijgen heb ik dus niet opgezegd. Daar heb ik nu spijt van
Na deze 7 werkdagen werd het anders, de medewerkers hadden door dat ik niet meer kon annuleren en werd ik ook niet zo vriendelijk meer te woord gestaan.
In de algemene voorwaarde staat ook niet wat je nu als klant kan doen.

ik ben erg teleur gesteld in de service van HI, Ook vind ik dat ik niet klantvriendelijk behandeld ben.
En ik ben niet de enige die er zo over denkt.

Gewenste oplossing
ik ben erg teleurgesteld en kwaad over het feit dat ik door de medewerkers van HI ben voorgelogen. ik heb begrip voor enige vertraging van de levering, maar ik heb geen begrip voor medewerkers die tegen mij liegen en mij niet klantvriendelijk te woord staan, zoals de medewerkster van de klantenservice. Ik verwacht dan ook een 2 jarig terechte coulance (totdat mijn contract afloopt) Hierbij dacht ik aan een periodieke korting van 5 euro per maand totdat mijn contract afloopt. (2 jarig abonnement) Ik verwacht dat jullie akkoord gaan met mijn oplossing, ook omdat er bewust voor gezorgd is dat ik mijn order niet kon annuleren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:53:24 #159
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126255956
quote:
Klacht Kijkshop: hoelahoep

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kijkshop
Lezers van deze klacht: 2

Ik kocht de hoelahoep bij de kijkshop.
10 min per dag word aangeraden.
Toen ik de volgende dag wakker werd zat ik helemaal onder de blauwe plekken.
Geen kleine blauwe plekken maar hele grote.

Gewenste oplossing
Ik heb geen bon meer en ook geen doos. Ik heb hem een jaar geleden gekocht. En nu pas gebruikt. Ik zou graag mijn geld terug willen. Want deze blauwe plekken doen heel veel pijn. Ik heb er foto's van!
Je ziet er vast uit als de figuur in onderstaande spoiler :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:53:28 #160
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126255959
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:50 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja en dan kan dat kind de hele wc onderpissen :{w
Bij een betaald toilet hebben ze daar personeel voor, maar ik kan me voorstellen dat ze in kleinere hema-filialen geen wc-juffrouw hebben.
Klopt, daarom wc's in de V&D _O_
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:53:30 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126255960
quote:
Mijn klacht is dat ik op woensdag 8-5-2013 op de trein van 22.48 ben gestapt vanuit Rotterdam centraal naar Eindhoven. De aankomst tijd in Eindhoven zou 00.00 zijn In de trein werd omgeroepen dat de trein vaker zou stoppen dan normaal. Ik heb aan de conducteur gevraagd hoe laat we zouden arriveren op station Eindhoven. De conducteur vertelde mij dat de trein om 00.00 uur zou arriveren ondanks de tussen haltes. Ik heb dit nagevraagd zodat ik nog iets anders kon regelen om naar huis te kunnen. Dit was echter niet het geval maar hier kwamen we dus te laat achter. de trein had 12 minuten vertraging en een medereiziger heeft aan een conducteur gevraagd of ze de bussen dienst hermes konden inlichten om te vragen of de bussen 5 minuten langer konden wachten zodat we toch nog de laatste bus konden nemen. Dit wilde de ns niet doen waardoor ik en andere reizigers niet naar huis konden reizen omdat er geen bussen meer reden. Ik heb hierdoor een taxi moeten nemen naar huis en dat heeft mij best wat geld gekost. Ik vind het niet netjes dat er geen maatregelen zijn genomen door de ns zoals bijvoorbeeld een vervangende bus.

Ik hoop spoedig wat te horen

Met vriendelijke groeten

Gewenste oplossing
Ik vind persoonlijk dat ns de taxi kosten moet terug betalen. Ik heb een bon van de taxi en dus bewijs van de taxi kosten.
Of dit nou terecht is of niet: een vervangende bus voor twee reizigers :')__!!
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:54:45 #162
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126256012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:53 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Of dit nou terecht is of niet: een vervangende bus voor twee reizigers :')__!!
:')_______________!
  donderdag 9 mei 2013 @ 11:55:32 #163
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126256034
quote:
Klacht Gamma: gratis plantjes hemelvaart dag

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gamma
Lezers van deze klacht: 8

ik stond vanmorgen voor niets bij gamma in vlissingen
in vlissingen hadden ze kaartjes bezorgt dat je bij een aankoop op hemelvaartsdag gratis 10 perkplantjes kreeg
maar gamma vlissingen was gesloten op hemelvaartsdag
ik vind dit niet kunnen dit is misleidende reclame

Gewenste oplossing
dat ik alsnog morgen bij mijn aankoop de gratis plantjes krijg en dat ze in het vervolg geen kaartjes in de brievenbus gooien als ze toch niet open zijn op hemelvaartsdag
Je had ook eerst uit kunnen zoeken of de vestiging in Vlissingen wel open is vandaag :')

quote:
Klacht Mafiaway.nl: Perm + IP bAN

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Mafiaway.nl
Lezers van deze klacht: 15


Ik ben op mafiaway gebant zonder enkel reden.
Ik vroeg dus aan de moderators van de spel of mijn ban kon worden opgeheven of worden verminderd naar 1 maand.
Maar wat zeggen die mods? Nee, en ik ga niet verder in een discussie.
Terwijl er zelf in de regels staat dat de crew aan de spelers respect moet tonen, Maar ze luisteren amper.
Ik had ook veel gebelt voor mafiaway word ik beloond met Perm + IP Ban

Gewenste oplossing
Dat Mijn account word unbanned.
Tuurlijk dat je zonder reden een perma ban hebt :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:03:01 #164
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126256252
quote:
ik koop al maanden zweedsebroodjes die waren zeer knapperig
nu de laatste weken is dat niet meer,ze zijn heel hard heel moeilijk om te eten

ik vind dat ge dit moet weten (meschien is er iets aan te doen)grtjs frieda

Gewenste oplossing
dat ze terug zijn zoals vroeger
En deze :')
quote:
ik koop al maanden zweedsebroodjes die waren zeer knapperig
nu de laatste weken is dat niet meer,ze zijn heel hard heel moeilijk om te eten

ik vind dat ge dit moet weten (meschien is er iets aan te doen)grtjs frieda

Gewenste oplossing
dat ze terug zijn zoals vroeger
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:03:59 #165
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126256277
Je kunt ook kijken op klachtenkompas.nl :')
pi_126256302
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Deze klager beschouwt zichzelf als vaste klant omdat hij bijna elke maand iets koopt :')
Zeuren in volle winkels :{w
De helft van mensen die klagen over andere winkels werken zelf ook in een winkel. Heel toevallig. :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:07:36 #167
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126256371
quote:
Het is hier heel vaak dat de post bij de buren terecht komt kunnen de postbode s van deze tijd nog geen naam of huisnummer meer lezen, ja en als het nu soms was maar tegenwoordig toch zeker wel een keer in de week .Ik ben geen postbezorger maar zo voel ik het soms wel,en maar hopen datde rest uit de straat ook zo over denkt en de moeite neemt om het bij de juiste persoon in de bus te doen .nu krijgen we dus op zondag ook post en je moet maar net ergens op zitten te wachten echt balen dus .Kan beter elke dag hier in de straat gaan vragen of iemand toevallig post van ons heeft ontvangen.leve de TNT Post
Dan ga je toch vragen .. :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:08:26 #168
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126256399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef appelen het volgende:

[..]

Dan ga je toch vragen .. :')
Die is zeker bang dat de buren gaan bijten of zo :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:09:54 #169
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126256445
quote:
KLACHT interactieve tv etc aangeschaft bij knp. winkelier verzekerde dat alles soepel zou overgaan van ziggo naar kpn. twee tv's (ook oude) zouden aangesloten kunnen worden. bleek van niet.
4 apr aangeschaft. zouden bij ziggo op 6 apr het doorgeven aan ziggo zodat er een overlap zou zijn. zat va 4 mei zonder tv, internet en tel. omdat ziggo 4 apr had doorgekregen. ik in weekend digitale tv gekocht ter overbrugging. antenne kon geen goede ontvangst vinden. uiteindelijk deed ie het. volgende dag weer opnieuw moeten instellen van zenders.
monteur kpn kwam 6 mei. afspraak gemaakt voor 6 mei tussen 10-12. in sms van kpn werd het tussen 8-13.00.
na monteur bleek dat 3 zenders niet verschenen. ik gebeld. internet deed het later niet. ik gebeld. met stekkers gerommeld. doet het weer. ik heb inmiddels erg veel tijd gestoken en ook geld uitgegeven aan kpn. maar voor wat? kon beter bij ziggo blijven.
PRODUCT DETAILS interactieve tv
GEWENSTE OPLOSSING geen mooie bergen beloven als je eerst door dalen moet om er te komen. of het bergen zijn zal de tijd leren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:14:26 #170
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126256561
quote:
Klacht Cadeaubox.nl: cadeaubox.nl failliet

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Cadeaubox.nl
Lezers van deze klacht: 4

op 13 april 2013 cadeaubox bon betaald
en nu hoor ik dat op 18 april 2013 is bedrijf failliet

Gewenste oplossing
geld terug of andere passende oplossing
Meld je maar met de andere klagers hierover bij de curator.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126256673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef appelen het volgende:

[..]

Dan ga je toch vragen .. :')
Ja, je gaat ook echt bij de hele straat elke dag om de post vragen :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:24:07 #172
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126256820
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:18 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ja, je gaat ook echt bij de hele straat elke dag om de post vragen :')
Nee, maar het lijkt mij toch dat het hier om de buren gaat, en niet om nr 466 als jij op 27 woont :P
pi_126257533
quote:
Klacht Heineken: Heineken gaat op deze manier falliet

Het bier uit de groene flesjes smaakt vies het lijkt wel malt bier

Gewenste oplossing
terug naar de oude kleur flesjes wat de smaak beter ten goede komt
''Heineken gaat op deze manier falliet'' :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 12:49:16 ]
pi_126257573
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef appelen het volgende:

[..]

Nee, maar het lijkt mij toch dat het hier om de buren gaat, en niet om nr 466 als jij op 27 woont :P
Dus ga je elke dag om post bij de buren vragen?
Ze moeten gewoon goed bezorgen
pi_126260370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Je had ook eerst uit kunnen zoeken of de vestiging in Vlissingen wel open is vandaag :')
Mwa, opzich vind het wel aannemelijk dat als ze in stad X bonnen bezorgen waarop staat dat er op hemelsvaart een aanbieding is, dat hij dan ook open is in stad X :') (tenzij met koeienletters op de bon vermeld dat het voor stad Y is)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 13:52:47 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')