heb je een plaatje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh niet oprekken, ze steken het er gewoon uit met zoeen rond steekding zegmaarEn dan mooie glazen plugs erin
Ja lengte vind ik ook kutquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je een plaatje?
en wat voor lengte zal ik nodig hebben?./nub
hmmm ik ben er nog niet echt een fan vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zegmaar zoiets, maar dan zou ik dichte glazen plugs nemen en dit oor vind ik lelijk
[ afbeelding ]
Het doet wss ook kenserpijn dus ik ga het nog niet doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hmmm ik ben er nog niet echt een fan van
HOWquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het doet wss ook kenserpijn dus ik ga het nog niet doenZe snijden gewoon een stuk huid+kraakbeen weg met zo'n punch ding
Ja, maar wat als er 200 man op de stoep staan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het bestscheelt een hoop geplan.
dan wordt het drukquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar wat als er 200 man op de stoep staan?
blokkerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil helemaal geen candy crush saga spelen
Volgens mij hebben mensen al meerdere keren aangegeven dat je die applicatie kunt blokken op facebookquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil helemaal geen candy crush saga spelen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
meeeh nog geen new look pakketje en ook nog geen antwoord op mail
Jammer dat ze zo kenserduur zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Candy crush![]()
Had ik al gezegd dat de duochromes van enchanted polish echt retegeil zijn?![]()
laat je nog ff weten wat je van me krijgt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ
Grimm is verstuurd. Ik kwam er gisteravond achter dat k alles 1020p had gedownloaddus toen waren ze 30GB
Had ff nieuwe aangezet en grimm is al verstuurd, van AHS ontbraken 3 eps dus die vanochtend nog ff aan gezet, gaan die morgen ofzo op de bus
hondermiljoenmiljardquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat je nog ff weten wat je van me krijgt?
Dan koop je ze nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut banenen in de bonus, zitten ze vol bruine plekken. Ja doeeei dan hoef ik ze niet
Gisteren prima banenen gekocht voor weinig geldquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, valt alleen op dat als ze in de bonus zijn ze er niet uitzien
De neuk, hoezo koop je prei die zo duur isquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gisteren prima banenen gekocht voor weinig geld![]()
En ik ben weer gevallen over de prijs van de prei. Ik trap er elke keer in. Godver 600 gram prei voor iets van 4,50
. Een zak kant en klare groentemix is goedkoper
Omdat ik er pas na het afrekenen achter kwamquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De neuk, hoezo koop je prei die zo duur is
Oh okay, ja ik let nooit zo op de prijs tbh, meer hoe het eruitziet. Dus kan goed zijn dat ik het ook betaal hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik er pas na het afrekenen achter kwam.
Maar bij de Lidl is het ook hartstikke duur. 90 cent per staafje/stronkje/boompje
Hoe lang blijven ze in huis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh okay, ja ik let nooit zo op de prijs tbh, meer hoe het eruitziet. Dus kan goed zijn dat ik het ook betaal hoor![]()
Ik ben nu al aan het bedenken wat we gaan eten als zus+zwager in huis zijn, die lusten NIKS. Ik vind dat ik lekker eten kook voor mama, mijzelf en evt brum als hij er is. En dan zoeken ze het zelf maar uit.
Ik ga geen gekookte mie met zo'n kruidenmix zakje + vlees en gebakken ei eten
Vier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel preistaven vreet je dan wel niet als 90 cent per stronk dat hartstikke duur is?
Naja niet zooi, vooral veel hetzelfde en SAAI.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze in huis?
Ik zou ook niet alleen naar hun kijken, dan eet je de komende tijd alleen zooi
Dat is toch HUN probleem?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nee, ik kan niet gewoon koken en dat ze het maar moeten vreten. Ze vreten het gewoon niet als ze het kennen. Mijn zus soms wel maar zwager al helemaal niet
mmmm, ja, ik ben ook geen goede referentie bedenk ik me. En ik vind alleen prei echt goor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vier.
Bij de Appie is het dus nog duurder. Het vlees voor hetzelfde gerecht was goedkoper
Maar zij komen bij jullie in huis, dan hoeven jullie je toch niet ineens geheel aan te passen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar gedeeltelijk ook de mijne wat ik moet ermee leven
ja, daar kan ik je niet mee helpen, trek je er niks van aan zou ik zeggen.Their loss, not yours.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar gedeeltelijk ook de mijne wat ik moet ermee leven
Ik vind prei echt lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmm, ja, ik ben ook geen goede referentie bedenk ik me. En ik vind alleen prei echt goor.![]()
Ja dat probeer ik ook, maar mijn zus als ze haar zin niet krijgt of als er iets niet gaat volgens haar manierquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar kan ik je niet mee helpen, trek je er niks van aan zou ik zeggen.Their loss, not yours.
Ik dacht ook een keer pastasaus te maken met een verse prei, paprika, ui, courgette en zo, dat was dus ook vele malen duurder dan gewoon ff zo'n voorgesneden pakket pakkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind prei echt lekker![]()
Het viel vooral omdat Fred en ik proberen een beetje zuinig met de boodschappen te doen en daar vrij jammerlijk in falen
Ik koop alleen los als ik velen saus ga maken, anders gewoon een zak hopppaaquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht ook een keer pastasaus te maken met een verse prei, paprika, ui, courgette en zo, dat was dus ook vele malen duurder dan gewoon ff zo'n voorgesneden pakket pakken
Dan kookt ze lekker zelf!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook, maar mijn zus als ze haar zin niet krijgt of als er iets niet gaat volgens haar manier(zo ben ik ook trouwens, daarom herken ik het zo goed)
je hebt dan ook wel drie keer zo veel groenters hequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht ook een keer pastasaus te maken met een verse prei, paprika, ui, courgette en zo, dat was dus ook vele malen duurder dan gewoon ff zo'n voorgesneden pakket pakken
ik zie nog steeds geen issues, persoonlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeh, maar dan heb ik of eten wat me niet aanstaat, of ik moet alsnog zelf koken
En een eetlijst maken voor de hele week en als er iets op staat wat ze niet aan staan, hun zelf iets voor zichzelf laten maken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeh, maar dan heb ik of eten wat me niet aanstaat, of ik moet alsnog zelf koken
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En een eetlijst maken voor de hele week en als er iets op staat wat ze niet aan staan, hun zelf iets voor zichzelf laten maken?
Dat is irritant, en dan voel jij je de zeikerd omdat je er al 454315x om gevraagd hebtquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk, van die mensen die niet geld terug overmaken als je het al een paar keer gevraagd hebt.
Volgens mij wel. Even vragen als jullie daar zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
We zullen wel zien hoe het gaat, eerst maar eens hopen dat vrijdag alles goed gaat![]()
Zou mama geen verklaring kunnen tekenen in het ziekenhuis waarin ze ons (of evt mijn broer/zus) aanwijst als personen die mogen kiezen voor haar als er iets gebeurd? Niet dat dat zo waarschijnlijk is, maar ik zie dat echt niet zitten met opa en oma.Die snappen het ook maar half
Ik kook wel gewoon zelf als zij perse iets smerigs moeten eten, opgelostquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat, we houden wel op met goede oplossingen bedenken![]()
Dat doet Priem toch ook?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik al eens verteld over mijn pa, die alleen maar dingen eet als 'ie zelf bedacht heeft dat het eetbaar is?
Okayquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Even vragen als jullie daar zijn
Nooit!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik al eens verteld over mijn pa, die alleen maar dingen eet als 'ie zelf bedacht heeft dat het eetbaar is?
Nah, die gaat bij mijn weten niet van EEEEEEW WOKKEN naar omnomnomnom wokken.quote:
Die kant op werkt het toch ook?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die gaat bij mijn weten niet van EEEEEEW WOKKEN naar omnomnomnom wokken.
Hu?quote:
Neinz, want we zetten nooit dingen neer die bedorven of verwormd zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die kant op werkt het toch ook?
Hey, deze melk is groen. Maar ik besluit dat het eetbaar is. OMNOMNOM
Priem
Oh. Nee maarrrrr.... Ik proef idd wel alle melk ipv naar de datum te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die kant op werkt het toch ook?
Hey, deze melk is groen. Maar ik besluit dat het eetbaar is. OMNOMNOM
Priem
Naar datum kijken is soberzo overrated.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh. Nee maarrrrr.... Ik proef idd wel alle melk ipv naar de datum te kijken"O nee deze is echt niet meer goed.. Gadver deze was al lang slecht zelfs *spoelt mond met halve liter cola"
Totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet herkenbaar dit
'Hey deze droge mix is 30 seconden over datum, WEGGOOIEN'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar datum kijken is soberzo overrated.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar datum kijken is soberzo overrated.
Ja maar ik check ook de melk (eerst hoe hij eruit ziet, dan beetje proeven) in plaats van naar de datum te kijken, want soms is ie tot 3 dagen na de datum gewoon nog helemaal prima.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh. Nee maarrrrr.... Ik proef idd wel alle melk ipv naar de datum te kijken"O nee deze is echt niet meer goed.. Gadver deze was al lang slecht zelfs *spoelt mond met halve liter cola"
Totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet herkenbaar dit
Waarom heb je dat dan ooit gekocht?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tenzij het dingen zijn die je ooit kocht maar eigenlijk toch niet wil eten, dan is de THT wel een goed excuus om het weg te pleuren
Nooit gehad. Maar zelfs al geven ze een mooie tijd, in de praktijk lopen ze altijd voor of achter. Dus ik trek er gewoon de hele dag voor uitquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar, HOE zou jij je als autist voorbereiden als je de dag voor de operatie pas hoorde HOE laat je in het ziekenhuis moest zijn? Ik vind dat echt zielig voor autisten, dat ze dat niet eerder doorgeven.
Goede vraagquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan ooit gekocht?
Ik vind het zo irritantquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nooit gehad. Maar zelfs al geven ze een mooie tijd, in de praktijk lopen ze altijd voor of achter. Dus ik trek er gewoon de hele dag voor uit
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heb je een tijd en dan bellen ze 's ochtends op dat je ook een uur eerder kan.
Ik heb wel een pak gevulde koeken liggen 'voor de visite' waarvan de datum inmiddels in de buurt komt. Eigenlijk vind ik het zonde om het weg te gooien, maar ik vind het ook niet zo'n tof idee om die koeken daarom maar ff weg te bunkerenquote:
Kast uitruimen en dingen tegenkomen uit begin jaren negentig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gooi dingen altijd weg als ze over de datum zijn.
Alleen bij vers spul trouwens, bij niet-vers ligt de grens op pakweg een jaar na de datum
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heb je een tijd en dan bellen ze 's ochtends op dat je ook een uur eerder kan.
Dat hebben mijn ouders. En dan mag ik dat product nog niet weggooienquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kast uitruimen en dingen tegenkomen uit begin jaren negentig.
Dat principe moet ik eigenlijk ook altijd aanhouden als ik een meeting heb met mijn baas. Ik geloof dat de kleinste marge ooit drie kwartier is geweest, maar die tijd kan ook ineens variëren van 2 uur eerder tot vele uren laterquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nooit gehad. Maar zelfs al geven ze een mooie tijd, in de praktijk lopen ze altijd voor of achter. Dus ik trek er gewoon de hele dag voor uit
Och, we waren wakker, dus maar wat eerder gaan rijden toen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen
Ik mag wel alles wegpleuren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders. En dan mag ik dat product nog niet weggooien![]()
Het ligt al fucking 15 jaar in jullie kast, denk je dat je het ooit daadwerkelijk gaat gebruiken?![]()
Dan is het te doen inderdaad.. Maar als de afspraak in de ochtend is, plan ik de tijd die ik nodig heb tot ik weg moet altijd zo in, dat ik ook precies op tijd wakker word. Als ik dan ineens eerder ergens moet zijn, heb ik een probleemquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, we waren wakker, dus maar wat eerder gaan rijden toen.
Goeden matigen dieet welquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet wel dat ik NIETS in dat ziekenhuis ga eten. Die prijzen!!!!!!!!!!!
Bij ons thuis lagen al die dingen uit kerstpakketten van vele jaren terug altijd ver weggestopt in de kast. Das inderdaad best een hoop zooi dan, als je dat jaren later eens uitruimt..quote:
Ok danquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een bord gewokte zooi (wat wss kant en klaar aangeleverd wordt) TIEN EURO.
Ja het was echt ziek. Ik stond met mijn oren te flapperen toen ik dat menubord met prijzen zagquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok dan
Ik vind de 4.53 die ze hier vragen voor een hoeveelheid rijst ter grootte van een ijslepel, geflankeerd door een scheplepel goulash al veel
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tenzij het dingen zijn die je ooit kocht maar eigenlijk toch niet wil eten, dan is de THT wel een goed excuus om het weg te pleuren
kerstpakketten, het leek een goed idee destijds, etcquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan ooit gekocht?
Met honger boodschappen doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kerstpakketten, het leek een goed idee destijds, etc
Ja daar heb ik nooit last van, ik hoef de boodschappen bijna nooit te doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met honger boodschappen doenKOOP ALLES
Godverdomme mijn ogenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind deze zo lelijk dat ze mooi zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het serieus genant dat ik ze tof vindquote:
Is dat nou een glitterhak?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het serieus genant dat ik ze tof vind
Geen idee, dat zou ze nog toffer makenquote:
lellie kellie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind deze zo lelijk dat ze mooi zijn.![]()
[ afbeelding ]
goessoquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb even rationeel nagedacht, als het eten mij/hun niet aanstaat dan koken we gewoon apart.
Ik krijg bij zulke kwesties altijd kortsluiting in mijn hoofd en dan is niets goed![]()
je bent gewoon verkeerd geboren. Eigenlijk had je in 2005 geboren moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn smaak verdient een emoslinger
Als je er een halve dag moet zitten zal je wel moetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet wel dat ik NIETS in dat ziekenhuis ga eten. Die prijzen!!!!!!!!!!!
tuurlijk niet, zakkie boterhammen mee, klaar!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je er een halve dag moet zitten zal je wel moeten
Waarom zal ik er een halve dag gaan zitten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je er een halve dag moet zitten zal je wel moeten
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk niet, zakkie boterhammen mee, klaar!
Daar denk je aan als je met spoed richting het ziekenhuis moetquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk niet, zakkie boterhammen mee, klaar!
Ja dan is het een ander verhaal, maar gewoon bezoek oid, dan ga ik daar geen geld uitgevenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar denk je aan als je met spoed richting het ziekenhuis moet
daar hebben we het toch niet over?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar denk je aan als je met spoed richting het ziekenhuis moet
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent gewoon verkeerd geboren. Eigenlijk had je in 2005 geboren moeten zijn.
Ooh maar dat haalde ik er niet uit. Maar klopt, al zou ik liever nog zo'n smerig pompbroodje etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jullie hadden het over eten in het ziekenhuis, en ik zeg alleen dat je niet altijd de keuze hebt.
Daar is het niet veel beter hoor. Van die kant en klare sandwiches in kartonquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh maar dat haalde ik er niet uit. Maar klopt, al zou ik liever nog zo'n smerig pompbroodje eten
ja pompbroodjes. Ipv de wokschotelquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar is het niet veel beter hoor. Van die kant en klare sandwiches in karton
Ja dan zou ik eerder voor een 5 euro boterham gaan dna een 10 euro vieze wokschotelquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja pompbroodjes. Ipv de wokschotel
Ik hoop wel goedkoper dan 10 euroquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
We hebben toen brood gegeten maar goedkoop was dat ook niet.
Volgens mij was het meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop wel goedkoper dan 10 euro
Voor 10 euro p.p. aan brood?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer![]()
![]()
Gloeiende commentaar krijgen van schoonbroer op fb dat ie het zo moest horen dat het een meisje is...![]()
Hij heeft totaal geen belangstelling en toen ie ging verhuizen moesten we het van z'n moeder horen..
Pff, dat ie dan nou ook lekker z'n mond houdt danquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Gloeiende commentaar krijgen van schoonbroer op fb dat ie het zo moest horen dat het een meisje is...![]()
Hij heeft totaal geen belangstelling en toen ie ging verhuizen moesten we het van z'n moeder horen..
heb je gezegd dat als ie af en toe eens zou bellen, je het zo had verteld?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Had je de foto weer verwijderd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Nee nog niet was eerst even over de zeikquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je gezegd dat als ie af en toe eens zou bellen, je het zo had verteld?![]()
we kunnen ook d'r privaat nummer bellenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders zoekt het telefoonnummer van priem dr werk op.
Maar dan kunnen we niet doen alsof we een lastige klant zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we kunnen ook d'r privaat nummer bellen![]()
![]()
Met kroontje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama heeft er al 4 voor me gejoept
Nee joh, de drie drollen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
AH natuurlijk! De Koningswup
dat Anne mens is soberso verwonderlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik blijf me verwonderen over het 'help, met hakken ben ik langer dan mijn vriend, wat nu?!?!'.
Dus als ik zelf een brief maak en mama tekent dan is het goed? Of is dat notariswerk?quote:'recht op vertegenwoordiging....blabla...... U kunt ook zelf een verklaring opstellen waarin u iemand aanwijst als uw vertegenwoordig. Staat er niets op schrift, dan komen achtereenvolgens in aanmerking:....'
Zeker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat Anne mens is soberso verwonderlijk
Ik zou bellen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
In dat boekje staat:
[..]
Dus als ik zelf een brief maak en mama tekent dan is het goed? Of is dat notariswerk?![]()
Ik wil best het ziekenhuis bellen om het na te vragen, maar ik wil niet dom overkomen
Mehehequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor operatie is het eigenlijk, space? Open hart?
Bij Fred vroegen ze in het ziekenhuis wie als contactpersoon in zijn dossier moest komen. Dat werd ik. Ik weet niet of het concreet betekent dat jij recht hebt om beslissingen te nemen, maar je wordt in ieder geval als eerste gebeldquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mehehe
Nee verzakking van blaas en darmen, en baarmoeder gaat eruit.
Maar volgens mij weten jullie wel dat ik van de doemscenario's ben, dus ik wil dat gewoon geregeld hebben
Ik zie namelijk de bui al helemaal hangen als er wél iets gebeurd, en opa en oma zijn vertegenwoordigers
Ah oke, ik heb gebeld en we kunnen zelf iets opstellen. Dus even documentje makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij Fred vroegen ze in het ziekenhuis wie als contactpersoon in zijn dossier moest komen. Dat werd ik. Ik weet niet of het concreet betekent dat jij recht hebt om beslissingen te nemen, maar je wordt in ieder geval als eerste gebeld![]()
Dat werd gewoon mondeling gedaan trouwens.
Ik voel een nieuwe familie-rel in aantochtquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb gebeld en we kunnen zelf iets opstellen. Dus even documentje maken. En dan uitzoeken wie het wordt
.
Oh dat is niet veel werk, in mijn hoofd is er dan kortsluitingquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe familie-rel in aantocht![]()
(als ik zie hoeveel werk het al is voor jullie om normaal te eten 's avonds)
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe familie-rel in aantocht![]()
(als ik zie hoeveel werk het al is voor jullie om normaal te eten 's avonds)
Gemiste kansquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben degene die moeilijk doet, en ik doe nu niet moeilijk dus dan is er toch geen rel
Is dat de nieuwe poll van ING?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel procent van de mannen zou zich zo gemiddeld aftrekken op hooggehakte vrouwenschoenen?
Als ik zo eens naar de reacties hier op kantoor kijk zet ik in op ca. 20%?
Ik ga met je meequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel procent van de mannen zou zich zo gemiddeld aftrekken op hooggehakte vrouwenschoenen?
Als ik zo eens naar de reacties hier op kantoor kijk zet ik in op ca. 20%?
Oeh hij zou zo ingezonden kunnen wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe poll van ING?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
mwehehehequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pahahaha leuke kleurenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwehehehe
Ik kreeg net een: Oh, ik was wel een beetje teleurgesteld toen ik je schoenen zag![]()
(ik draag bruine saaie enkellaarsjes vandaag)
Ik: Huhwat?
Man: Eh ja, je draagt soms van die leuke kleuren!!!
Uhuh
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwehehehe
Ik kreeg net een: Oh, ik was wel een beetje teleurgesteld toen ik je schoenen zag![]()
(ik draag bruine saaie enkellaarsjes vandaag)
Ik: Huhwat?
Man: Eh ja, je draagt soms van die leuke kleuren!!!
Uhuh
Ik hoor liever een 'leuke schoenen'; maar then again heb ik mijn baas ook al horen zeggen: "Met die schoenen moet je echt niet te dicht bij me komen staan............"quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar WAAROM moeten mannen daar zo vaak iets van zeggen?
Het is niet dat ik me daardoor gemakkelijker voel of geroepen voel om vaker hakken te dragen ofzo
Ik zou vragen of ie niet spoort ofzoquote:
ewwwwquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoor liever een 'leuke schoenen'; maar then again heb ik mijn baas ook al horen zeggen: "Met die schoenen moet je echt niet te dicht bij me komen staan............"![]()
Wat is deze?quote:
Mijn andere collega zegt gewoon meteen "Geile schoenen heb je aan"quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die site is toch niet echt? Toch? TOCH?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je maar eens bij ons in de winkel komen kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja het is starbucks, dus ze hoeven niet echt mensen te selecteren op kennis en/of vaardigheden denk ik dan![]()
Laatst ging ik alleen groente halen (+ een zakje beertjeschipsquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind prei echt lekker![]()
Het viel vooral omdat Fred en ik proberen een beetje zuinig met de boodschappen te doen en daar vrij jammerlijk in falen
Nou, dan weet ik niet WAT je gehaald hebt maar vast geen zakje wokgroentequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Laatst ging ik alleen groente halen (+ een zakje beertjeschips) omdat we de rest al in huis hadden. Fucking 8 of 9 euro
125 gram sugar snaps, 175 gram champignons en 1 bak tomaten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik niet WAT je gehaald hebt maar vast geen zakje wokgroente
Ik ben per maaltijd 3-4 euro kwijt aan groente en ik eet VEEL, dus toch wel 400 gram pp gemiddeld.
175 gram champignons? Voorgesneden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
125 gram sugar snaps, 175 gram champignons en 1 bak tomaten.
Ohja en druiven voor gewoon te eten. En dan let ik altijd al op bij de tomaten omdat je daar duizend soorten prijsklasses hebt dat ik de goedkoopste meeneem
Jumbo
Nee ik koop expres geen voorgesneden dingen, belachelijk die prijsquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
175 gram champignons? Voorgesneden?
Sugar snaps zijn idd duur en druiven buiten het seizoen kosten ook al snel 3 euro de bak dus dan vind ik het niet zo heel gek
Nee echt? Tuurlijk wel! Je moet alleen wel letten op wat dingen kosten en niet klakkeloos in je kar gooien waar je zin in hebt, maar als ik vanavond een wokkie maak voor mezelf en bb ben ik dit kwijt:quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef megamandy het volgende:
Maar ik snap dus niet dat mensen kunnen eten voor ¤5,- p/p of per maaltijd. Dan eet je toch echt altijd alleen maar droge macaroni ofzo
Oja bij die voorgesneden groente pakjes vind ik meestel de helft niet zo lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee echt? Tuurlijk wel! Je moet alleen wel letten op wat dingen kosten en niet klakkeloos in je kar gooien waar je zin in hebt, maar als ik vanavond een wokkie maak voor mezelf en bb ben ik dit kwijt:
2x voorgesneden wokgroente: 4 euro
1 kipfilet: 2 euro
Half flesje woksaus: 70 cent
Half pakje eiernoodles: 60 cent
En dan eet ik nog best duur want ik kan ook de goeikope wokmix pakken.
Totale kosten: 7,30 voor twee personen en dan zit je echt goed vol met gezond spul!
O dat wel hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef megamandy het volgende:
Maar ik snap dus niet dat mensen kunnen eten voor ¤5,- p/p of per maaltijd. Dan eet je toch echt altijd alleen maar droge macaroni ofzo
Voor de hele maaltijd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dat wel hoor.
Die prei is genoeg voor 4 personen he?
Het punt is dat ik 5 euro pp juist nogal prijzig vind.
1 kipfilet = 200 gram vlees = precies wat twee mensen op een dag aan vlees nodig hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja bij die voorgesneden groente pakjes vind ik meestel de helft niet zo lekkermaar die 1 kipfilet is dan voor jullie beiden? Dat zou ik dan wel iets te weinig vinden denk ik.
Naja ik heb mij er eigenlijk al bij neergelegd dat de dingen die ik lekker vind aan de dure kant zijn![]()
En met pasta bijvoorbeeld dan neem ik meestal ook verse pasta want lekkerder
Ohnee dan kom ik kleinere filets tegen. Meestal zie ik ze voor 120-130 gram en dat vind ik dan net te klein.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 kipfilet = 200 gram vlees = precies wat twee mensen op een dag aan vlees nodig hebben
Oh echt? Die losse kipfilets bij de jumbo zijn eigenlijk altijd wel tussen de 180 en 220 gram hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ohnee dan kom ik kleinere filets tegen. Meestal zie ik ze voor 120-130 gram en dat vind ik dan net te klein.
En dan kom ik nog wel bij dezelfde Jumboquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh echt? Die losse kipfilets bij de jumbo zijn eigenlijk altijd wel tussen de 180 en 220 gram hier
pp zeg je zelfquote:
Naja ik ben dus soms serieus tegen de 20 euro kwijt aan boodschappen voor een maaltijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
pp zeg je zelf
Maar ik kan wel even kijken wat het nou kost in totaal:
Aardappelschijfjes: 0,89
Karbonades voor Fred: 2,51
Aardappel anders: 1,42
Prei: 4,76
vega spekreepjes: 2,39
Spinazie-kaas-rondo: 2,89
Totaal: bijna 15 euro. En da's voor 4 personen.
Maar ik had die prei dus makkelijk kunnen vervangen voor een groentepakket van 2 euro.
En Ja, ik eet Aardappel Anders, dat vind ik lekker
15 euro gedeeld door vier is 3,75. Dat vind ik netjes!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
pp zeg je zelf
Maar ik had die prei dus makkelijk kunnen vervangen voor een groentepakket van 2 euro.
Ik vind het nog aan de dure kantquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
15 euro gedeeld door vier is 3,75. Dat vind ik netjes!
Wij zaten gisteren dus gezellig een goedkope maaltijd uit te stippelen. Hadden wat goedkoops gevonden, bedacht hij zich dat hij er wel varkenshaas bij wildequote:Op dinsdag 23 april 2013 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
schaar mag blij zijn dat Fred een karbonademens is en geen biefstukmens
Waarom neem je spekreepjes en die rondo? je kunt er ook 1 dumpen. Scheelt weer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
pp zeg je zelf
Ik moest die rondo's toch hebben voor het eten van gisteren. En die reepjes vind ik gewoon heul lekker door het etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom neem je spekreepjes en die rondo? je kunt er ook 1 dumpen. Scheelt weer.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ipv aardappel anders zelf een sausje maken met slagroom oid en kruiden
Dus die rondo's zijn niet voor dezelfde maaltijd?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest die rondo's toch hebben voor het eten van gisteren. En die reepjes vind ik gewoon heul lekker door het eten
[..]
[ afbeelding ]
Ik eet er maar 1 per keer en er zitten er twee in een pakjequote:Op dinsdag 23 april 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus die rondo's zijn niet voor dezelfde maaltijd?
Ooh zo, ja dan snap ik het weerquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik eet er maar 1 per keer en er zitten er twee in een pakje
Maar de planning is al gewijzigd, aangezien we met het eten van gisteren ook twee keer konden doen. Dus de rondo's kunnen eigenlijk alweer van de planning af
ditquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh zo, ja dan snap ik het weerMaar als je er maar 1 neemt dan moet je de prijs ook delen
Het is een maaltijd voor 4 personen, dus Fred en ik eten er twee dagen van. Dus ik eet ze allebei, de ene dag de 1, de andere dag de anderquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh zo, ja dan snap ik het weerMaar als je er maar 1 neemt dan moet je de prijs ook delen
quote:Happy Hardcore goes q-day! Time table bekend:
Jaja, precies nog een week…nu begint het echt te kriebelen. We gooien zoals gezegd om 12.00 de deuren al open, kom op tijd, want om 13.00 begint Dune al te beuken en vanaf dan is het een non-stop wisseling van de wacht…! Check onze time table, lekker hoorrrrrrr:
Time Table:
12.00: Coenio/opening
13.00: Dune
14.30: Paul Elstak
16.30: Mental Theo
18.00: Critical Mass
19.00: Flamman&Abraxas
20.30: The Darkraver
22.00: Paul Elstak
23.30: Stay-C
01.00: Coenio
En dezelfde volgorde ook nog.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Precies dezelfde artiesten ook echt
Volgens mij wel.quote:
Hier voel ik me te oud voorquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die piercing vet![]()
[ afbeelding ]
Heb jij ooit een zilveren puist gehad? einzquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier voel ik me te oud voor![]()
![]()
ERMAGERG IK VOEL ME ERGENS TE OUD VOOR
![]()
![]()
Dit soort piercings vind ik altijd zo op pukkels lijken. Al die piercings rondom de mond eigenlijk... Dus als ik wel dacht dat ik het nog kon hebben zou ik het ook niet doen
Ik ben het met Schaar eens hoor. piercings daar zijn enigszins tricky...quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij ooit een zilveren puist gehad? einz
Nee, wel witte. En zo ver ligt dat niet van elkaar afquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij ooit een zilveren puist gehad? einz
Omdat puberquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik de drang om een naald door mn lichaam heen te laten rammen
Omdat tof.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik de drang om een naald door mn lichaam heen te laten rammen
HOEZOquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond net slasaus over de datum bij jumbomaar kreeg het niet gratis mee
Stuur een klachtenmail, dan krijg je er ook nog een bos bloemen bijquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond net slasaus over de datum bij jumbomaar kreeg het niet gratis mee
Ik zit te etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googelde op lippiercing![]()
[ afbeelding ]
omdat OVER datum. Juli 2012quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stuur een klachtenmail, dan krijg je er ook nog een bos bloemen bij![]()
Waarom kreeg je niks OOK GRATIS?
Als het over datum is hoor je hetzelfde product maar dan goed mee te krijgenquote:
klopt maar ik hoef helemaal geen slasausquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het over datum is hoor je hetzelfde product maar dan goed mee te krijgen![]()
En dafuq dat is wel heul veul over de datum
OOK NIET ALS HET GRATIS IS?quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt maar ik hoef helemaal geen slasaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |