heb je een plaatje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh niet oprekken, ze steken het er gewoon uit met zoeen rond steekding zegmaarEn dan mooie glazen plugs erin
Ja lengte vind ik ook kutquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je een plaatje?
en wat voor lengte zal ik nodig hebben?./nub
hmmm ik ben er nog niet echt een fan vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zegmaar zoiets, maar dan zou ik dichte glazen plugs nemen en dit oor vind ik lelijk
[ afbeelding ]
Het doet wss ook kenserpijn dus ik ga het nog niet doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hmmm ik ben er nog niet echt een fan van
HOWquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het doet wss ook kenserpijn dus ik ga het nog niet doenZe snijden gewoon een stuk huid+kraakbeen weg met zo'n punch ding
Ja, maar wat als er 200 man op de stoep staan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het bestscheelt een hoop geplan.
dan wordt het drukquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar wat als er 200 man op de stoep staan?
blokkerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil helemaal geen candy crush saga spelen
Volgens mij hebben mensen al meerdere keren aangegeven dat je die applicatie kunt blokken op facebookquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil helemaal geen candy crush saga spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |