heb je een plaatje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh niet oprekken, ze steken het er gewoon uit met zoeen rond steekding zegmaarEn dan mooie glazen plugs erin
Ja lengte vind ik ook kutquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je een plaatje?
en wat voor lengte zal ik nodig hebben?./nub
hmmm ik ben er nog niet echt een fan vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zegmaar zoiets, maar dan zou ik dichte glazen plugs nemen en dit oor vind ik lelijk
[ afbeelding ]
Het doet wss ook kenserpijn dus ik ga het nog niet doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hmmm ik ben er nog niet echt een fan van
HOWquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het doet wss ook kenserpijn dus ik ga het nog niet doenZe snijden gewoon een stuk huid+kraakbeen weg met zo'n punch ding
Ja, maar wat als er 200 man op de stoep staan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het bestscheelt een hoop geplan.
dan wordt het drukquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar wat als er 200 man op de stoep staan?
blokkerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil helemaal geen candy crush saga spelen
Volgens mij hebben mensen al meerdere keren aangegeven dat je die applicatie kunt blokken op facebookquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil helemaal geen candy crush saga spelen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:
meeeh nog geen new look pakketje en ook nog geen antwoord op mail
Jammer dat ze zo kenserduur zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Candy crush![]()
Had ik al gezegd dat de duochromes van enchanted polish echt retegeil zijn?![]()
laat je nog ff weten wat je van me krijgt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ
Grimm is verstuurd. Ik kwam er gisteravond achter dat k alles 1020p had gedownloaddus toen waren ze 30GB
Had ff nieuwe aangezet en grimm is al verstuurd, van AHS ontbraken 3 eps dus die vanochtend nog ff aan gezet, gaan die morgen ofzo op de bus
hondermiljoenmiljardquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat je nog ff weten wat je van me krijgt?
Dan koop je ze nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut banenen in de bonus, zitten ze vol bruine plekken. Ja doeeei dan hoef ik ze niet
Gisteren prima banenen gekocht voor weinig geldquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, valt alleen op dat als ze in de bonus zijn ze er niet uitzien
De neuk, hoezo koop je prei die zo duur isquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gisteren prima banenen gekocht voor weinig geld![]()
En ik ben weer gevallen over de prijs van de prei. Ik trap er elke keer in. Godver 600 gram prei voor iets van 4,50
. Een zak kant en klare groentemix is goedkoper
Omdat ik er pas na het afrekenen achter kwamquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De neuk, hoezo koop je prei die zo duur is
Oh okay, ja ik let nooit zo op de prijs tbh, meer hoe het eruitziet. Dus kan goed zijn dat ik het ook betaal hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik er pas na het afrekenen achter kwam.
Maar bij de Lidl is het ook hartstikke duur. 90 cent per staafje/stronkje/boompje
Hoe lang blijven ze in huis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh okay, ja ik let nooit zo op de prijs tbh, meer hoe het eruitziet. Dus kan goed zijn dat ik het ook betaal hoor![]()
Ik ben nu al aan het bedenken wat we gaan eten als zus+zwager in huis zijn, die lusten NIKS. Ik vind dat ik lekker eten kook voor mama, mijzelf en evt brum als hij er is. En dan zoeken ze het zelf maar uit.
Ik ga geen gekookte mie met zo'n kruidenmix zakje + vlees en gebakken ei eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |