Patser :-) Ding accepteert helaas geen nul-inkomen :squote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
http://www.globalrichlist.com/
Top 1%![]()
Sterker nog! You’re in the top 0.07% richest people in the world by income.
You’re in the top 0.52% richest people in the world by income.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
http://www.globalrichlist.com/
Top 1%![]()
Sterker nog! You’re in the top 0.07% richest people in the world by income.
Sloeber! Bier drinker! Lowlands kampeerderquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You’re in the top 0.52% richest people in the world by income.
Nou. Ik ga shoppen.
BIER!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sloeber! Bier drinker! Lowlands kampeerder
Ja, dat komt omdat ik al mijn geld aan die site geef!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sloeber! Bier drinker! Lowlands kampeerder
O die wealth heb ik niet uitgerekend. Weet ik veel wat al m'n bezittingen waard zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef Barbusse het volgende:
3.45% by wealth, 0.53% by income. Leuk verschil
Niet slecht voor een MBO'erquote:You’re in the top
0.10%
richest people in the world by income.
Ja! Maar die heeft ook niet de onkosten die ik heb. Kortzichtig gelulquote:Meanwhile, the average labourer in Zimbabwe makes just ¤0.45 in the same time.
Vergeet je Apple-spullen niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Maar die heeft ook niet de onkosten die ik heb. Kortzichtig gelul
Alsof de audi vanzelf blijft rijden.![]()
En hij heeft daar toch geen bereik, dus heb je ook niks aan abonnementen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pcies! Die heeft dat boertje niet he!![]()
Die hoeft geen nieuwe SSD omdat zijn macbook traag is!
Hij kan ook voor .12 cent 8 kilo rijst kopen. Dat kan ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hij heeft daar toch geen bereik, dus heb je ook niks aan abonnementen.
Hij heeft lekker weer. Dat mag je best compenseren met een SSD.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij kan ook voor .12 cent 8 kilo rijst kopen. Dat kan ik ook niet.
Eigenlijk heb ik het veel zwaarder
En morgen weer. Je kan gewoon beter thuis blijvenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Q. het volgende:
Handig, zo'n kantoor als er geen relevante collega's aanwezig zijn. Dan ga ik zo maar thuiswerken. Daar is het ook nog eens 30 graden warmer.
had ik maar überhaupt relevante collega'squote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Q. het volgende:
Handig, zo'n kantoor als er geen relevante collega's aanwezig zijn. Dan ga ik zo maar thuiswerken. Daar is het ook nog eens 30 graden warmer.
Morgen is ook mn vaste thuiswerkdag. Volgens mij zijn er donderdag weer een boel relevante collega's.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En morgen weer. Je kan gewoon beter thuis blijven
Misschien moet je vandaag klantendag maken. Lekker gaan praten met je klantenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen is ook mn vaste thuiswerkdag. Volgens mij zijn er donderdag weer een boel relevante collega's.
Daar heb ik FOK! toch voor?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je vandaag klantendag maken. Lekker gaan praten met je klanten
Juist. Ik ga mn eigen werk niet doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, wij praten met zijn klanten. Dat zegt hij toch?
Heeft Q klanten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft Q klanten?Stapler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Even niet meer, vrijdag of zaterdag weer. Afgelopen zaterdag van 16:30 tot 0:30 vrijwel continue Palm gezopen.quote:
Nee, maar een opdracht zorgt ervoor dat ik niet op FOK! zit, ik zit er nu wel op, door het compilenquote:
Vandaar mijn constatering in vragen vormquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar een opdracht zorgt ervoor dat ik niet op FOK! zit,
Ah okquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vandaar mijn constatering in vragen vorm
Welke stad? Ver weg?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar het is duidelijk bij ambtenaren, weet niet of ik de traagheid lang vol ga houden.
Daar zat ik hiervoor! Zit je leuk bij het UWV of de belastingdienst?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam (Sloterdijk), 1:20 met de trein.
We laten even in het midden of ze geld ontvangen of uitgevenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zat ik hiervoor! Zit je leuk bij het UWV of de belastingdienst?
Dan zit ik in elk geval warm. Met beide in meerdere of mindere mate ervaring en ik vond dat drama in veel gevallen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We laten even in het midden of ze geld ontvangen of uitgeven
Ik had het alleen wel fijn gevonden als mijn trein door de polder naar Vlissingen ipv Den Haag ging, dan hoefde ik in Lelystad niet over te stappen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zit ik in elk geval warm. Met beide in meerdere of mindere mate ervaring en ik vond dat drama in veel gevallen.
Ik wil ook weer een opdracht in sloterdijk
Ik doe niet aan trein of lang onderweg zijn op structurele basis eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik had het alleen wel fijn gevonden als mijn trein door de polder naar Vlissingen ipv Den Haag ging, dan hoefde ik in Lelystad niet over te stappen.
Heeeey CLlie!!quote:
ik ben met mijn lief begonnen op 20m2quote:
We hebben nu genoeg ruimte en weinig kosten. Alle ruimte die je meer hebt, plaats je alleen maar meer troep.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben met mijn lief begonnen op 20m2
super knusjes
en minder poetswerk
sowieso heb ik het niet zo op van die milfs met kinderen bij verschillende mannen en een hoop relatie drama achter zichquote:
Of je 40 of 140 hebt, vol raakt het wel. Heb je ook alles nodig is de vraagquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 70 en het staat nu al allemaal vol.
je klinkt als mijn vriend!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je 40 of 140 hebt, vol raakt het wel. Heb je ook alles nodig is de vraag
Wij hebben het nu gewoon heel erg praktisch ingericht
Niet waar. Trust me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je klinkt als mijn vriend!
Ja ik heb alles nodig! echt waar!
wat flauwquote:
Ik ben van 60 naar 20 gegaan. Dan moet je toch wel het een en ander wegstrepenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
dat is waar, ik heb nu 90 en kwam van 20 en toch is het echt vol
ik heb gister een heleboel tijdschriften weg gegooid die ik toch niet meer ging lezenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel!
Nou ja, ga over een tijdje wel weer met een grote vuilniszak rond.
en wat is hier veranderdquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso heb ik het niet zo op van die milfs met kinderen bij verschillende mannen en een hoop relatie drama achter zich
eindigt meestal in tranen en dan niet die van haar door gebrek aan inzicht
/end vooroordelen
Haha leuk! Gestappo! Toepasselijk gekozen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy crap
Dat is wel erg gestappo...
Belgen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stukje geschiedenis les over de onderdrukking van een bepaald volk door een ander
haha ik weet het zelfs niet eens meer preciesquote:
ja echt hequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
En het onderwerp was allang afgesloten
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Haha leuk! Gestappo! Toepasselijk gekozen!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, jij en babs zijn terug en het is gelijk weer leuk
Nu wordt het natuurlijk wel erg interessant om er over door te gaan.quote:
Als het over mij ging, was er geen probleem geweest denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu wordt het natuurlijk wel erg interessant om er over door te gaan.
Maar goed, je mag dus blijkbaar geen mening hebben over mensen op FOK! Is een boel veranderd sinds ik een nieuwe klus heb....
Bedoel je... dat users anders behandeld worden dan crewquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het over mij ging, was er geen probleem geweest denk ik.
Nee! Mensen mogen hun hele prive leven op FOK! gooien maar jij mag daar geen mening over hebben!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Nu wordt het natuurlijk wel erg interessant om er over door te gaan.
Maar goed, je mag dus blijkbaar geen mening hebben over mensen op FOK! Is een boel veranderd sinds ik een nieuwe klus heb....
Zou ik het mogen zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedoel je... dat users anders behandeld worden dan crew
Wij hopen al jaren dat jij er 5 kinderen uit perst in je kleine kut huis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan stop ik ze gewoon in een la. Kleedje erin en je hebt een bed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hopen al jaren dat jij er 5 kinderen uit perst in je kleine kut huis.
Dan kunnen wij er lekker schande van spreken.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet uit klimmen. Vet handig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan stop ik ze gewoon in een la. Kleedje erin en je hebt een bed.
Wij woonden vroeger ook heel klein. Voordat ik er was woonden m'n ouders met broer en zus op amper 70 vierkante meter geloof ik. Toen overleed er een oudtante, kwam er beneden een slaapkamer vrij. En toen kwam ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn onderbuuf had ook wel 2 kids op 90m2
wel 2 kamers maar die ene is nauwelijks een kamer te noemen
geen lift dus moest ze steeds die kinderen omhoog slepen
en alle buggys en boodschappen en zo
arm mens moest 4 keer de trappen op en af voor ze uberhaubt alles weer op 1 plek had
Wij zaten op twee hoog, viel nog mee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat is allemaal wel te doen hoor
mensen woonden vroeger allemaal bizar klein (vergeleken met nu)
maar die trappen zouden mij echt wel dwars zitten
vind mezelf nu al zielig met mijn boodschappenlaat staan 2 jammerende koters er bij
met cavia's?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in Utrecht 130. Dat was echt veel te groot. Maar dat was ook niet van mij, anders had het wel volgestaan.
MI van een CL in een huis vol cavia's en chocolade (ook chocolade cavia's)quote:
ik ga straks lekker chocolade koekjes bakkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MI van een CL in een huis vol cavia's en chocolade (ook chocolade cavia's)
Maar je dieetquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga straks lekker chocolade koekjes bakken
nomnom
Ik ken gezinnen die kleiner wonenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam voor nodig?
schoeneeeeeeeeeeeeeeen!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wonenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
waar gebruik jij je huis voor dan?quote:
Aangezien je daar nog prima dingen kunt combineren, is je huis echt niet te klein.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar gebruik jij je huis voor dan?
Beneden heb ik mijn woonkamer en keuken, boven een badkamer en 3 slaapkamers waarvan ik er 1 gebruik als slaapkamer, 1 als hobby/sportruimte annex thuiskantoor en 1 als washok. Ik huis geen fabriek ofzo?
Zo deed ik het ook jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar gebruik jij je huis voor dan?
Beneden heb ik mijn woonkamer en keuken, boven een badkamer en 3 slaapkamers waarvan ik er 1 gebruik als slaapkamer, 1 als hobby/sportruimte annex thuiskantoor en 1 als washok. Ik huis geen fabriek ofzo?
Als hij dat nou te klein vindt..quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien je daar nog prima dingen kunt combineren, is je huis echt niet te klein.
Nou ja...ik erger me er niet aan maar ben wel op zoek naar wat groters iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als hij dat nou te klein vindt..
Hij mag het prima te klein vinden. Maar 1 persoon, 120m2, 3 slaapkamers, in Nederland is niet te klein,.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als hij dat nou te klein vindt..
Jij vindt wat je nu hebt (een volgens mij zeer gemiddeld huis) geen echt huis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou ja...ik erger me er niet aan maar ben wel op zoek naar wat groters idd
een echt huis
ik gok dat het nu een appartement is of zo en dat hij een huis met tuin of zo wil?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt wat je nu hebt (een volgens mij zeer gemiddeld huis) geen echt huis?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt wat je nu hebt (een volgens mij zeer gemiddeld huis) geen echt huis?
een maisonnette iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat het nu een appartement is of zo en dat hij een huis met tuin of zo wil?
Hij is vast aan het voorbereiden op de kleine Articjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag het prima te klein vinden. Maar 1 persoon, 120m2, 3 slaapkamers, in Nederland is niet te klein,.
soms wil ik er echt kei graag 1 maar dan denk ik weer aan al het werk pffffquote:
Doe ff normaal zegquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is vast aan het voorbereiden op de kleine Articjes
Jaiks.quote:
Tuinquote:
Jij zou een "d'r" sowieso niet in je huis willen hebben wonenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaiks.
Ik zou d'r in de haren vliegen
Ik heb iets van 75-80 m2 voor mij alleen, maar daar zou idd wel makkelijk iemand bij kunnen. Ald ie er was.....![]()
Helemaal geen last van, het is weliswaar 1 ruimte (plus badkamer), maar er zitten nog wel wat muren in, en het is lang. Je hoort voor de TV nauwelijks op normaal volume.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
het is wel echt fijn om af en toe niet op elkaars lip te hoeven zitten inderdaad
toen we nog zo klein woonden en de 1 wou tv kijken terwijl de ander moest blokken of zo... dat was dan toch minder
maar ik kan echt niks aan geluid hebben als ik aan het blokken benquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal geen last van, het is weliswaar 1 ruimte (plus badkamer), maar er zitten nog wel wat muren in, en het is lang. Je hoort voor de TV nauwelijks op normaal volume.
Neequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zou een "d'r" sowieso niet in je huis willen hebben wonen
Ik zou best ongelukkig worden zonder tuinquote:
Mja, das dan denk ik vrij bijzonder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik kan echt niks aan geluid hebben als ik aan het blokken ben
als ik in de eetkamer zit en mijn lief in de woonkamer met de tussendeur dicht dan vind ik het nog irritant (tussendeur is vooral glas)
Daar zou ik wel graag een grotere van willen hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou best ongelukkig worden zonder tuin
Als het door gaat met het huis wat ik op het oog heb woon ik straks aan hetquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou best ongelukkig worden zonder tuin
Da's alleen leuk als het jouw park is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het door gaat met het huis wat ik op het oog heb woon ik straks aan hetpark
neeeee! park is nog leuker dan een tuinquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's alleen leuk als het jouw park is.
Ja als ik daar in de stemming voor ben. Ik hou nogal van mijn privacyquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeee! park is nog leuker dan een tuin
echt een plek waar mensen samen komen en zo
tuin én een parkquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's alleen leuk als het jouw park is.
ik ben bijna altijd in de mood voor mensenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat alleen bij mij dedenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:18 schreef CherryLips het volgende:
En wederom zijn belastingpapieren kwijtgeraakt in de post
Ga het voortaan gewoon brengen denk ik.
Ja mooi, ik heb nog een week voor de BTW-aangiftequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat alleen bij mij deden
oh, er is een updatequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Trol...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
tuurlijk is het niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt he? Is dat een fokker?
oooh ja dat zou mijn eerste eis zijn als ik ging verhuizenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil alleen wel echt een grotere keuken. Het wordt of verhuizen of een muur doorbreken en nieuwe keuken installeren. Of gewoon doormodderen.
Hoe groot is de jouwe?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ja dat zou mijn eerste eis zijn als ik ging verhuizen
een fatsoenlijke keuken
Geen idee maar ik zag vanmorgen al een link naar deze ad via twitter maar toen stond het onderste stuk er nog nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt he? Is dat een fokker?
Daar maak je geen extra slaapkamer neequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef MissMSX het volgende:
Ons werkblad is 50 cm diep, loopruimte 40 ofzo, twee ieniemienie bovenkastjes, geen afzuigkap, geen vaatwasser, te grote koelkast met te kleine vriezer.
Wel een fijne oven en een magnetron. daar is alles mee gezegd
even gluren op funda bij de burenquote:
Ik wil ook wel een extra kamer ja, maar liever nog een flitsende keukenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar maak je geen extra slaapkamer nee
Bij ons is het ook echt onhandig. Wat dachten die mensen in de jaren 50?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
even gluren op funda bij de buren
2.8 bij 3.2 blijkbaar
maar in een onhandige L vorm en met een hoek er uit
het is ook meer de vorm die hem onwerkbaar maakt
wacht ik jat wel even een plattegrondje van funda
Wat doe je met de bijkeuken?quote:
niet zo veelquote:
Wij liggen ook altijd met vrienden in het park inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan ook nog een boete krijgen van oom agent omdat je drank bij je hebtquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij liggen ook altijd met vrienden in het park inderdaadDan schuift die aan, dan die. Dan zit je te Weerwolven en vragen de mensen verderop op hun kleedje wat je aan het doen bent. "O doe maar mee", Ergens achteraf pingelt iemand op een gitaar. Je bestelt chinees en laat t bezorgen in het park, beseft je dat je geen bestek hebt en het kleedje achter je heeft spontaan (serieus) 5 setjes eetstokjes bij zich die je mag leben.
Park
jaaa precies! heerlijk!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij liggen ook altijd met vrienden in het park inderdaadDan schuift die aan, dan die. Dan zit je te Weerwolven en vragen de mensen verderop op hun kleedje wat je aan het doen bent. "O doe maar mee", Ergens achteraf pingelt iemand op een gitaar. Je bestelt chinees en laat t bezorgen in het park, beseft je dat je geen bestek hebt en het kleedje achter je heeft spontaan (serieus) 5 setjes eetstokjes bij zich die je mag leben.
Park
super flauwquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan ook nog een boete krijgen van oom agent omdat je drank bij je hebtPark
Tenminste, in Zwolle is dat zo
Luxequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet zo veeldie zwarte vlek is namelijk de boiler en die hangt heel onhandig
de vaatwasser, koelkast en wasmachine staan er en dan zijn er nog een paar planken en daar staan dingen als wasmiddel en zo op
Dat heb je ook jaquote:
ja ik moet ook eigenlijk niet mopperenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Luxe
Bij ons staan de wasmachine en droger ook nog eens in de toch al kleine keuken
*kras*
Dump je gasten op het balkonquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik moet ook eigenlijk niet mopperen
maar als je etentjes geeft is het echt te klein
linkje!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef MissMSX het volgende:
OMG, tof huis gezien op Funda. Alleen een enorme kluswoning. Zou ik wel willen, maar of het verstandig is...
Voetballende kindjes zijn ook kut. Voor je het weer ligt er een voetbal in je aardbeisaladequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
super flauw
we hadden vorige week wel ruzie met oude mensen omdat onze frisbee op hun kleedje lande
en die flipte helemaal door
ja kom dan niet naar het park, hoer
ook kindjes die gingen voetballen werden weggestuurd door hen en zosuper flauw
1,5 toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef JoeBravo het volgende:
85m2 voor mij alleen.![]()
Genoeg te verbeteren, maar ach, red me zo ook wel.
Ik heb geen droger *kras*quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Luxe
Bij ons staan de wasmachine en droger ook nog eens in de toch al kleine keuken
*kras*
nee die passen wel in de eetkamerquote:
ja maar dat hoort wel een beetje bij het park...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voetballende kindjes zijn ook kut. Voor je het weer ligt er een voetbal in je aardbeisalade
Die ballen komen hard aanquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat hoort wel een beetje bij het park...
Volgens Opgezwolle mag je gewoon met een fles whisky malt naar het Wezenlandenparkquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me horror! Verplicht met je buren opgescheept zittenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben een grote gezamenlijke tuin. Heerlijk prive. Lees: zonder parkpaupers
klopt. hij maakt ook beter gebruik van alle ruimte dan dat ik doe. op 4m2 kom ik de dag wel doorquote:
hangt er van af of de buurman erbij is...met de buurvrouw vind ik het geen probleemquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me horror! Verplicht met je buren opgescheept zitten
mij ook maar mijn buren zijn raar of paupers dus jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik ook niet en ik moet m'n oventje na gebruik weer in een kast zetten, anders staat hij in de weg.quote:
Ik gebruik hem alleen voor de handdoeken.quote:
Dump de vaat op het balkonquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die passen wel in de eetkamermaar al de vieze vaat en zo dat is echt vervelend
dan moet je echt op de grond gaan stapelen en zo
en dan knalt mijn lief daar weer tegen aan want dat is echt een olifantje als het over dat soort dingen gaat
die staan al vol met bierquote:
dat pleit toch wel enorm voor een droger...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:45 schreef Tally het volgende:
Owh krijg je kattenharen van kleding af door de droger?
Mja, dat zijn rappers hequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens Opgezwolle mag je gewoon met een fles whisky malt naar het Wezenlandenpark
Alleen als je de kat in de droger stoptquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:45 schreef Tally het volgende:
Bijna niemand van de buren gebruikt te tuin. Er spelen wel eens kinderen (maximaal 4 ofzo), en twee buurvrouwen zitten in de zomer wel eens buiten. En wij bbq-en erquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen voor de handdoeken.
Owh, en om de kattenharen van het beddegoed te krijgen.
Toch wel handig dus
Maar jij hebt een vaatwasser
Goed verdeeld danquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt. hij maakt ook beter gebruik van alle ruimte dan dat ik doe. op 4m2 kom ik de dag wel door
Ik heb er al tien jaar eentje.. 2 keer gebruiktquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat pleit toch wel enorm voor een droger...
toffe trackquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat zijn rappers he
Weezenlandenpark overigens
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:45 schreef Tally het volgende:
Ik las poffertjes en daar heb ik nu zin in...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Van de week m'n dakterras opfleuren met potjes en plantjes
Wegwerpvaat danquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die staan al vol met bier
serieus haha
bij het grote balkon kun je hier niet zo goed want we hebben een bank nogal onhandig neer gezet
en het kleine balkon staat vol met bier en kruidenplantjes en zo
Sorryquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las poffertjes en daar heb ik nu zin in...
bbq-en gebeurt in mijn buurt gewoon op de stoepquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
hier zitten grasvelden tussen de appartementen gebouwen
die gebruiken wij als tuin en nu steeds meer mensen (ja dikke trendsetters hier!)
dus we bbqen daar, lekker zonnen en zo
enige nadeel is dat het aan een drukke weg is dus je ligt niet mega lekker maar het werkt prima
O hier niet. Politie komt wel eens voorbij rijden terwijl we er met z'n allen lekker liggen en ana t BBQ-en zijn. Soms stoppen ze en zeggen "Wel alles netjes opruimen straks he" en dan zeggen we "Ja!" en dan rijdt ie weer verderquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schuurpapieren handdoekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er al tien jaar eentje.. 2 keer gebruikt
Ik moet m'n moestuintje ook nog even inrichten buitenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Van de week m'n dakterras opfleuren met potjes en plantjes
Verder mag alles, alleen drank niet. En dat mag wel in de eigen achtertuin. Of in het speeltuintje daar weer achter. Maar daar zitten al de hippe achterbuurouders, dus daar willen wij niet zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hier niet. Politie komt wel eens voorbij rijden terwijl we er met z'n allen lekker liggen en ana t BBQ-en zijn. Soms stoppen ze en zeggen "Wel alles netjes opruimen straks he" en dan zeggen we "Ja!" en dan rijdt ie weer verder
bestaan er ook andere dan?quote:
Ja wij ook, maar die wordt eigenlijk alleen door de onderste verdieping gebruiktquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben een grote gezamenlijke tuin. Heerlijk prive. Lees: zonder parkpaupers
de stoep ligt te hardquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bbq-en gebeurt in mijn buurt gewoon op de stoepStudentenwijk
M'n witte handdoeken zijn altijd heel hard, maar ik heb nu ontdekt dat m'n blauwe handdoeken een stuk zachter zijnquote:
Dat valt op zich mee hierquote:
En er zijn te veel krijsende kids in een speeltuinquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verder mag alles, alleen drank niet. En dat mag wel in de eigen achtertuin. Of in het speeltuintje daar weer achter. Maar daar zitten al de hippe achterbuurouders, dus daar willen wij niet zitten.
quote:
Gatver, dat gebruik ik nietquote:
dat heb ik kei vaakquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké, wtf. Ik heb al de hele week dat ik de telefoon niet hoor overgaan maar het wel hoor als ik een sms krijg over een voicemailbericht. Telefoon zat dan in m'n tas of lag in een andere kamer.
Nu krijg ik net een sms: nieuw voicemailbericht van 1 minuut geleden. Telefoon ligt naast me.
Whut
Heb je je telefoon niet ingesteld dat ie meteen naar de voicemail gaat als iemand je belt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké, wtf. Ik heb al de hele week dat ik de telefoon niet hoor overgaan maar het wel hoor als ik een sms krijg over een voicemailbericht. Telefoon zat dan in m'n tas of lag in een andere kamer.
Nu krijg ik net een sms: nieuw voicemailbericht van 1 minuut geleden. Telefoon ligt naast me.
Whut
Hebben die directe deuren naar de tuin?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wij ook, maar die wordt eigenlijk alleen door de onderste verdieping gebruikt
Ik kom er alleen als ik naar m'n schuur loop.
Ik ben een watjequote:
dat is wel heerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben die directe deuren naar de tuin?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben die directe deuren naar de tuin?
Ik heb net mezelf gebeld en dan gaat ie wel gewoon over.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je je telefoon niet ingesteld dat ie meteen naar de voicemail gaat als iemand je belt?
de zogenoemde zolderkamerautist modus
Ja, de hipsterouders zijn maar het halve probleem.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En er zijn te veel krijsende kids in een speeltuin
Das heel niet ergquote:
Een wasdroger ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
wasmiddel is erg slecht voor het milieu heb ik mij laten vertellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
bij mij betekende dat 'tijd voor een nieuwe telefoon'-tijd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik kei vaak
de laatste tijd mag ik soms ook niet bellen of niet ophangen van mijn telefoon
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wasdroger ookWaarom is een wasdroger slecht voor t milieu? Ding verbruikt alleen stroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dus eigenlijk hebben ze zich de tuin toegeeigend?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vandaar ja
En ik moet de gallerij over en een trappie af.
Ik geef gewoon Vodafone de schuld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bij mij betekende dat 'tijd voor een nieuwe telefoon'-tijd.
Ik ook niet hoor.quote:
En stroom is...?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is een wasdroger slecht voor t milieu? Ding verbruikt alleen stroom
gelukkig gebruik ik de mijne het meest voor andere zakenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bij mij betekende dat 'tijd voor een nieuwe telefoon'-tijd.
Een beetje wel jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze zich de tuin toegeeigend?
Hier zijn we allemaal gelijk
Ja, maar als je zo gaat beginnen dan is Fokken OOK slecht voor t milieuquote:
Heel Veel Stroom (met hoofdletters).quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is een wasdroger slecht voor t milieu? Ding verbruikt alleen stroom
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt dat je af en toe schoonmaakazijn in de wasmachine moet pleuren maar ik ben bangd at als ik dat doe, dat ik dat hele apparaat mol.
Klopt. En mobiele telefoons, en een heleboel soorten eten, en kleding, en...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo gaat beginnen dan is Fokken OOK slecht voor t milieu
Waarom wel?quote:
gewoon een keer doen. Nodig je vrienden uit. Of de buren voor vebroedring enzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje wel ja
Nou snap ik dat ook wel, want zij wonen er meteen tegenaan. Maar eigenlijk is alleend e eerste meter van hen of zo en de rest is gemeenschappelijk. Ik maka er verder geen punt van hoor, maar ik mag idd net zo goed in die tuin gaan zitten BBQ-en. Doe t alleen nooit.
Is het ook, maar een wasdroger is veeeeeeeeeeeeel slechter voor het milieu. Zeker aangezien het alternatief geen stroom verbruikt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo gaat beginnen dan is Fokken OOK slecht voor t milieu
Maar in welk bakje moet het dan en hoeveel en onverdund en op welke temperatuur en meurt m'n was de komende week er dan niet naar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Natuurlijk mol je die daar niet mee!
Ik vind dus niet dat ijn was het nodig heeft, dus ik gebruik het niet. Vind juist dat de was er zo raar van gaat aanvoelen. Brrrrrr.....quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat je was zachter wordt/blijft?
bij het m'n zoon bellen op z'n verjaardag weigerde het apparaat dienst. was voor mij de druppel, volgende dag nog een nieuwe gehaaldquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gelukkig gebruik ik de mijne het meest voor andere zaken
en uit en aan zetten lost vaak veel op
Wij barbeknoeien/eten toch zeker een paar keer per jaar met de buren. Gezellig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
gewoon een keer doen. Nodig je vrienden uit. Of de buren voor vebroedring enzo
ik lees even meequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in welk bakje moet het dan en hoeveel en onverdund en op welke temperatuur en meurt m'n was de komende week er dan niet naar?
Gewoon in het wasmiddelvakje en daarna een keer spoelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in welk bakje moet het dan en hoeveel en onverdund en op welke temperatuur en meurt m'n was de komende week er dan niet naar?
M'n verwarming staat volgens mij al twee weken uit ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben het afgelopen half jaar de verwarming lager gaan zetten
had gehoord dat 1 graden al kei veel scheelt
Wrom wel?quote:
Hmm, ben wel een miep qua aanvoelen, maar daar echt geen last van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dus niet dat ijn was het nodig heeft, dus ik gebruik het niet. Vind juist dat de was er zo raar van gaat aanvoelen. Brrrrrr.....
die van mij weigert nooit langquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bij het m'n zoon bellen op z'n verjaardag weigerde het apparaat dienst. was voor mij de druppel, volgende dag nog een nieuwe gehaald
http://www.omaweetraad.co(...)rse&label=Wasmachinequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding van mij heeft volgens mij alleen vaste programma'squote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon in het wasmiddelvakje en daarna een keer spoelen.
Ons bint zunnigquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom wel?
Geen last van harde was hoor. Alleen de handdoeken als ik ze in de lucht laat drogen. Maar dat doe ik nooitMaar shirtjes e.d. die niet in de droge rmogen en dus op t rek hangen... die zijne cht niet hard of zo. Waarom wasverzachter gebruiken? Zunne'n onzin!
Dan heb je vast wel een spoelprogrammaquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding van mij heeft volgens mij alleen vaste programma's
Ja we hebben 2 jaar geleden een keer met het gebouw daar geBBQ't. Was best gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
gewoon een keer doen. Nodig je vrienden uit. Of de buren voor vebroedring enzo
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben het afgelopen half jaar de verwarming lager gaan zetten
had gehoord dat 1 graden al kei veel scheelt
Het staat ook nog op mijn planing, maar komt er nooit vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij barbeknoeien/eten toch zeker een paar keer per jaar met de buren. Gezellig.
Ik heb een hele tijd zonder droger gedaan omdat het verwarmingselement stuk was en ik lui. Maar dan hing de hele badkamer vol. Vond ik niet handig. Dus dan maar een condensdrogerquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het ook, maar een wasdroger is veeeeeeeeeeeeel slechter voor het milieu. Zeker aangezien het alternatief geen stroom verbruikt.
die van mij ook maar spoelen is er daar wel een van hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding van mij heeft volgens mij alleen vaste programma's
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom wel?
Geen last van harde was hoor. Alleen de handdoeken als ik ze in de lucht laat drogen. Maar dat doe ik nooitMaar shirtjes e.d. die niet in de droge rmogen en dus op t rek hangen... die zijne cht niet hard of zo. Waarom wasverzachter gebruiken? Zunne'n onzin!
Ieder z'n gebrek toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, ben wel een miep qua aanvoelen, maar daar echt geen last van.
Dat is een tekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja we hebben 2 jaar geleden een keer met het gebouw daar geBBQ't. Was best gezellig
Plannen voor een vervolg waren er maar zijn nooit meer van de grond gekomen
Ik heb het hele jaar door mijn dauerluftjes open staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deuren dichthouden scheelt ook. Continu ventileren ook.
Wij hebben ook zo'n droger, en dan met een slangetje zodat het water direct wordt afgevoerdquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd zonder droger gedaan omdat het verwarmingselement stuk was en ik lui. Maar dan hing de hele badkamer vol. Vond ik niet handig. Dus dan maar een condensdroger(niet met zo'n pijp t raam uit, want mijn badkamer zit in t midden van het huis).
The more the merrierquote:
Huh? Dat is inderdaad echt niet handigquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar door mijn dauerluftjes open staan
Wel stom. Ze zitten in IEDER raam... behalve die van de keuken!
Als ie ERGENS handig zou zijn met mijn kookkunsten dan is het daar wel! Daar kan niet eens een raam open
Nee he?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Dat is inderdaad echt niet handig
pfff ik hier ook hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het staat ook nog op mijn planing, maar komt er nooit van
Nou wil ik met sommige buren ook zo min mogelijk te maken hebben, maar OK
Ik heb een bak die ik dan ff na iedere keer gebruiken leeg moet mikken in de wasbak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n droger, en dan met een slangetje zodat het water direct wordt afgevoerd
En daarna laat ik de was ophangen door een geil naakt wijf met pronte tetjes en een strakke gleuf!quote:
Geilquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna laat ik de was ophangen door een geil naakt wijf met pronte tetjes en een strakke gleuf!
Ik zie ze liever de stofzuiger doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna laat ik de was ophangen door een geil naakt wijf met pronte tetjes en een strakke gleuf!
Ah ja, dat klinkt dan wel logisch, maar handig is het nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee he?Zal wel iets met inbraak zijn, aangezien de keuken aan de gallerij kant zit.
Ik zie ze liever seksen met mij, maar ieders zijn ding...quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zie ze liever de stofzuiger doen.
Tijd om te verhuizenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff ik hier ook hoor
sinds die verkoopgolf van de laatste jaren ken ik de meeste niet eens
en ze wekken geen al te toffe indruk
laatst was het om 7 uur s ochtends (op zondag) schreeuwende ruzie tussen een nieuw stel dat hier woont
wij werden er wakker van en ze wonen 2 verdiepingen onder ons
daarna gingen ze op straat verder, compleet met duwen en met van dat testosteron mannetjes gedrag van kei dicht bij iemands gezicht gaan hangen en je breed maken
het ging zo hard dacht ik dacht ik blijf maar even kijken want ik denk dat hij haar zo gaat slaan
maar dat deed ie gelukkig niet, daar was het misschien nog iets te vroeg op de dag voor
tjappies
Volgens mij kun je voor elke type wel zo'n slangetje aanschaffen. Ik had er 10 jaar terug in ieder geval ook al 1quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een bak die ik dan ff na iedere keer gebruiken leeg moet mikken in de wasbak.
Ding is, net als de wasmachine, al zeker 9 jaar oud. Maar hey, ze doen het nog
voor hen ja! de meeste zijn meer type zolderkamer autistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |