Patser :-) Ding accepteert helaas geen nul-inkomen :squote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
http://www.globalrichlist.com/
Top 1%![]()
Sterker nog! You’re in the top 0.07% richest people in the world by income.
You’re in the top 0.52% richest people in the world by income.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Godtje het volgende:
http://www.globalrichlist.com/
Top 1%![]()
Sterker nog! You’re in the top 0.07% richest people in the world by income.
Sloeber! Bier drinker! Lowlands kampeerderquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You’re in the top 0.52% richest people in the world by income.
Nou. Ik ga shoppen.
BIER!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sloeber! Bier drinker! Lowlands kampeerder
Ja, dat komt omdat ik al mijn geld aan die site geef!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sloeber! Bier drinker! Lowlands kampeerder
O die wealth heb ik niet uitgerekend. Weet ik veel wat al m'n bezittingen waard zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef Barbusse het volgende:
3.45% by wealth, 0.53% by income. Leuk verschil
Niet slecht voor een MBO'erquote:You’re in the top
0.10%
richest people in the world by income.
Ja! Maar die heeft ook niet de onkosten die ik heb. Kortzichtig gelulquote:Meanwhile, the average labourer in Zimbabwe makes just ¤0.45 in the same time.
Vergeet je Apple-spullen niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Maar die heeft ook niet de onkosten die ik heb. Kortzichtig gelul
Alsof de audi vanzelf blijft rijden.![]()
En hij heeft daar toch geen bereik, dus heb je ook niks aan abonnementen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pcies! Die heeft dat boertje niet he!![]()
Die hoeft geen nieuwe SSD omdat zijn macbook traag is!
Hij kan ook voor .12 cent 8 kilo rijst kopen. Dat kan ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hij heeft daar toch geen bereik, dus heb je ook niks aan abonnementen.
Hij heeft lekker weer. Dat mag je best compenseren met een SSD.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij kan ook voor .12 cent 8 kilo rijst kopen. Dat kan ik ook niet.
Eigenlijk heb ik het veel zwaarder
En morgen weer. Je kan gewoon beter thuis blijvenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Q. het volgende:
Handig, zo'n kantoor als er geen relevante collega's aanwezig zijn. Dan ga ik zo maar thuiswerken. Daar is het ook nog eens 30 graden warmer.
had ik maar überhaupt relevante collega'squote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef Q. het volgende:
Handig, zo'n kantoor als er geen relevante collega's aanwezig zijn. Dan ga ik zo maar thuiswerken. Daar is het ook nog eens 30 graden warmer.
Morgen is ook mn vaste thuiswerkdag. Volgens mij zijn er donderdag weer een boel relevante collega's.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En morgen weer. Je kan gewoon beter thuis blijven
Misschien moet je vandaag klantendag maken. Lekker gaan praten met je klantenquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen is ook mn vaste thuiswerkdag. Volgens mij zijn er donderdag weer een boel relevante collega's.
Daar heb ik FOK! toch voor?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je vandaag klantendag maken. Lekker gaan praten met je klanten
Juist. Ik ga mn eigen werk niet doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, wij praten met zijn klanten. Dat zegt hij toch?
Heeft Q klanten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft Q klanten?Stapler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Even niet meer, vrijdag of zaterdag weer. Afgelopen zaterdag van 16:30 tot 0:30 vrijwel continue Palm gezopen.quote:
Nee, maar een opdracht zorgt ervoor dat ik niet op FOK! zit, ik zit er nu wel op, door het compilenquote:
Vandaar mijn constatering in vragen vormquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Nee, maar een opdracht zorgt ervoor dat ik niet op FOK! zit,
Ah okquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vandaar mijn constatering in vragen vorm
Welke stad? Ver weg?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar het is duidelijk bij ambtenaren, weet niet of ik de traagheid lang vol ga houden.
Daar zat ik hiervoor! Zit je leuk bij het UWV of de belastingdienst?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam (Sloterdijk), 1:20 met de trein.
We laten even in het midden of ze geld ontvangen of uitgevenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zat ik hiervoor! Zit je leuk bij het UWV of de belastingdienst?
Dan zit ik in elk geval warm. Met beide in meerdere of mindere mate ervaring en ik vond dat drama in veel gevallen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We laten even in het midden of ze geld ontvangen of uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |