quote:"Victor werd helemaal gek", vertelt Tim aan Shownieuws. Victors antwoord was dat hij zijn moeder wilde n**ien. Toen ik vroeg hoe hij dat dan wilde doen, zei hij: 'net zo hard als dat ik jou in elkaar kan slaan'". De BNN-presentator zegt dat Victor hem vervolgens naar zijn keel greep.
Moet je hem eens in flikken Maastricht zien... Brrrquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:33 schreef Spongebobsterr het volgende:
Toevallig las ik gisteren nog dat hij z'n exvriendin uit het raam heeft geduwd (al ontkent hij het zelf).
Jammer, hij lijkt mij niet zo agressief als je hem ziet.
Ik las eerst Tom Hofman.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:11 schreef n00b13 het volgende:
Victor is een baas
Tim Hofman, wie is dat?
quote:De band tussen Reinier en zijn ex-vrouw en kinderen is niet veranderd door het voorval. Ik woon in hetzelfde buurtje en zie ze vaak. Daaraan is niets veranderd.
Wel zijn de kinderen van de acteur op school lastig gevallen. "Daarbij zijn zelfs klappen gevallen."
"Ik vind dat echt verschrikkelijk. Daardoor heb ik besloten om zelf niet altijd verstandig te reageren. Tot twee keer toe heb ik zon amateur-fotograaf die mij achterbaks volgde en lastigviel een klap verkocht", vertelt Reinier.
"En ik garandeer alle simpele zielen die het blijven proberen: de volgende keer sla ik nog harder! Iedereen die mij op deze manier dwarszit, zal het voelen. Mijn gezin is kapotgegaan door hoe sommigen mij verdacht hebben gemaakt in het hoteldrama."
Ja, vind het wel meevallen. Maar zag laatst een interview bij zo'n zender over kunst en toen vond ik 'm ook al bozig en zenuwachtig overkomen, ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet je hem eens in flikken Maastricht zien... Brrr
Hij is fantastisch in die serie. Echt. Maar dat kan ook door Angela Schijf (quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet je hem eens in flikken Maastricht zien... Brrr
twitter:
twitter:debroervanroos twitterde op maandag 22-04-2013 om 23:20:45@frankvandebelt fuck you. reageer retweet
twitter:
Enige conclusie:quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef roos85 het volgende:
Wat een sukkeltje die Tim.. die antwoorden die hij terug tweettwitter:twitter:debroervanroos twitterde op maandag 22-04-2013 om 23:20:45@frankvandebelt fuck you. reageer retweet
twitter:
Je vader neuken of nooit meer neuken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef Spongebobsterr het volgende:
Mensen die iemand bij de keel grijpen goedkeuren. Kneuzen hier ook soms
Nooit meer neuken. Ben maagd dus weet toch niet wat ik mis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je vader neuken of nooit meer neuken?
niet iedereen is er van gediend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:16 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nooit meer neuken. Ben maagd dus weet toch niet wat ik mis.
Je kunt dus ook zo'n antwoord geven of simpelweg weglopen ipv iemand als een asociale malloot bij de keel grijpen
Zulke vreemde vragen stellen ze daar altijd. Hij leert het nooit af want 'het hoort erbij' en het 'moet'. Beter loop je dan simpelweg weg. Ikzelf vind het ook een achterlijke en niet eens grappige vraag, maar toch. Je bent wel een enge aso als je iemand bij de keel grijpt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
niet iedereen is er van gediend.
Het is een achterlijke vraag, en als je dat stelt ben een klootzak wat mij betreft (al helemaal als je een camera in iemands snufferd duwt ongevraagd), en klootzakken mogen best een klap krijgen.
Anders leren ze het nooit af.
Correct, wat dat laatste betreft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:08 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zulke vreemde vragen stellen ze daar altijd. Hij leert het nooit af want 'het hoort erbij' en het 'moet'. Beter loop je dan simpelweg weg. Ikzelf vind het ook een achterlijke en niet eens grappige vraag, maar toch. Je bent wel een enge aso als je iemand bij de keel grijpt.
Maar verkeerde dingen doet ie echt wel hoor hahaha. Fan zal ik er niet minder om zijn trouwensquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:44 schreef n00b13 het volgende:
Lucky Letters Wolfs![]()
![]()
![]()
kan gewoon niks verkeerd doen voor mij.
Bij mij is het gewoon een jeugdheld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar verkeerde dingen doet ie echt wel hoor hahaha. Fan zal ik er niet minder om zijn trouwens
Lucky Letters was echt zo grappig hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon een jeugdheld.
Dat decor was echt mega futuristisch voor mij gevoel. (was toen 7 denk ik)
Maarja. Ik ben een man dus ik ga niet naar een andere man zitten kijken omdat ie weet ik veel wat is hequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lucky Letters was echt zo grappig hahaha
Ik zie hem liever als Wolfs dan Vledder trouwens, qua alles![]()
*offtopic fangebazel, sorry*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |