Gewoon een fokker geakkkk.. HET MOET!!!1!!11!!!quote:IK HEB GEEN ZIN OM DIE ENVELOP DICHT TE LIKKE NWANT DAT VIND IK EEN BEETJE VIES!!11!!1! )
echt hequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een fokker geakkkk.. HET MOET!!!1!!11!!!
Je bent zelf echt :$quote:
dankje, jij ookquote:
Dus het is een man of een kloon van dqodquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij is wel lief hoor. Obsessie voor tetten.
Sssstquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus het is een man of een kloon van dqod
quote:
ohja.quote:als je geen zin hebt om jezelf naar het pret park te gaan omdat je zegt die achtbanen zijn veel te hoog en ik heb hoogtevrees niet getreurd want je kunt ook een kaartje kopen en kadoo geven aan iemand die bijvoorbeelt jarig is of is geslaagd voor zijn brommerrijbewijs of iets anders daar staat u vrij in
quote:ik verkoop hierbij alle strijk kralen die mijn kinderen toen ze nog kleine snotpinnen waren hadden
strijkkralen zijn erg leuk je kunt een viguurtje maken en dan onder de strijkijzer leggen en dan er over heen strijken en dan ja dat was het dan
PAS OP DAT JE VOORZIGTIG DOET MET DE STRIJKIJZER KAN HEET ZIJN
IK WIL ER MET KLEM OP DRUKKEN DAT IK NIET SCHULDIG BEN AAN LICHAMENLIJK HERSENLETSEL DOOR EEN TE HEET OVERVERHITTE STRIJKIJZER!!! JE MOET JEZELF OP JEZELF PASSEN!!!
de strijkkralen zijn niet duur namelijk een cent per stuk
als je bijvoorbeeld 30 strijkkralen wilt dan betaal je naar mij dertig cent het is allemaal erg simpel
ik doe ze dan in een envelop en als je wilt plak ik er een kinderpostzegel op HIERMEE LAT IK ZIEN DAT IK MIJN EIGEN INZET VOOR EEN GOED DOEL IK GEEF NAMELIJK OM DE MENS!!!
maar ik kan er ook een normale postzegel op doen want kinder post zegels zijn wel iets duurder -
ik heb nog kinder post zegels in de kast liggen van heel oud
ik heb: een kinderpostzegel met een varkentje of met een koetje erop
geef bij je bestelling dus ook aan WELKE KINDERPOSTZEGEL wil je erop hebben
ik wil ook wel een beetje over mijn hart strijken en korting doen: dus daarom -> ALS JE HONDERD STRIJKKRALEN WILT HOEF JE MAAR 95 EUROCENT TE BETALEN AAN-BIE-DING!!!!!
p.s. als je kinderen ouden zijn heb ik nog andere aanbieding voor ze namelijk video banden van goeden tijden slechten tijden zie andere advetentie
!!!!! LEUK OM NAAR TE KIJKEN TIJDENS HET SPELEN MET DE STRIJK KRALEN !!!!!!
P.S. ALS JE DEZE ALLETWEE KOOPT BETAALD JE MAAR EEN KEER VERZENDINGKOSTEN
p.s. kinderen stoppen soms de strijk kraalen in hun neus ik ben hier voor niet verantwordelijk als ze het in hun neus stoppen is dat hun eigen keuzen niet de mijne
volgens mij heeft ze zelf hersenletselquote:
Ik vind haar een beetje akelig.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:
Godverdomme.quote:er is zo juist een vraag gekomen vanuit het publiek
de vraag die luid als volgt:
Reactie op uw advertentie 'videobanden goeden tijden slechten tijden seizoen een gtst'
Ik wil uw videobanden misschien wel. Zijn ze teruggespoeld?
het antwoord luid als volgd:
nee de videobanden zijn niet terug gespeld dat moet je GEWOON ALLEMAAL ZELF DOEN! tip: er zit een knop op de video banden speeler waarmee je dat kunt doen
ik hoop dat je dit gaat lezen en dan nu de groetjes
quote:Beschrijving
hooi mensen
is geen advetentie dit
DAAROM STAAT HET IN DE RUBRIEK DOE HET ZELF RAMEN DEUREN EN KONIJNEN EN ROLLUIKEN (zomaar)
ik heb veel ee mail berichten van jullie gekregen
ik ben daar van geschrokken
EEN DING!!! ik wil jullie bedanken voor het schrijven van heel veel ee mails
NOG EEN DING!!! ik vindt het nu wel onderhand een mooie bedoeling geweest jongens daarom zeg ik ook DE MAATBEKER IS BIJ MIJ VOL!!!
ik ben bang dat ik een hele hogen internet rekening krijg als jullie mij heel erg veel van die ee mails gaan sturen
en daar zit ik nou nie op te wachten !! GROM!!!!1!!
daarom -> stuur mij alleen een ee mailtje als het BROOD MAAR DAN OOK BROOD nodig is
verder ben ik aardig hoor
ik ga vandaag met een geel doekje een anderen kast uit bezemen
dus als ik nog wat leuks en gezellig tegen kom dan zal ik het hier in een avetentie plaatsen
dit was weer het bullenten van vandaag
de hartelijke zonnegroetjes
josien
"Als of je een banaan in een hal gooit"quote:
Liever niet.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Als of je een banaan in een hal gooit"
Ben sterker dan jij, botjebuilder.quote:
Ik ben geen hoer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:47 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Vriendin van me is beetje artistiek typje, en zegt tegen mij: "Gek, al mijn vriendinnen hebben een technisch ingestelde vriend".
Ik antwoord: "Vreemd inderdaad. Technische mannen, lekker stabiel en hoog salaris, nee ik snap niet dat jullie niet liever een krakers-typje hebben".
Zo blijkt maar weer: alle vrouwen zijn hoeren. De ene pakt het gewoon wat zakelijker aan dan de andere.
Heb andere methodes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben sterker dan jij, botjebuilder.
De meningen zijn verdeeld.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin een beetje gepest te worden hier, zoveel haat de laatste tijd.
Dacht jongetjequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
Inb4 ja ik wil ook een irritant lelijk paardenmeisje zijn.
Heb jij ook een oversized clit?quote:
Ja zoals bij meerdere van dat type persoon voor komtquote:
Hoezo? mannen kunnen toch ook paardrijden?quote:
Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zoals bij meerdere van dat type persoon voor komt
quote:
Wat is er toch met je gebeurd?quote:
Met mij wat hoezo?quote:
Heb een vrouwelijk lichaam hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zoals bij meerdere van dat type persoon voor komt
Jouw lul grenst aan je anus ja?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? mannen kunnen toch ook paardrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |