En m'n eigenste skittle!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:36 schreef Suikertante het volgende:
Proj! Je echo!
Dat ís ook reuzespannend hoor!
Ik hoop op een gezonde pinda
En dat ik het niet zie zitten om met zo'n druk op m'n oor weeën op te moeten vangen en te moeten persen? Nee, blijkbaar niet...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah Shandaly, dat kan toch gewoon niet? Drie weken! Begrijpen ze dan niet dat jij geen reguliere pijnstillers enzo kan nemen en daarom gewoon sneller geholpen moet worden?
Aha! Tegen de muren omhoog lijkt mij ook niet goed voor de baby eigenlijk, laat staan voor je lichaamquote:Op donderdag 25 april 2013 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
De BI heb ik ook Cwen. Alleen heb ik daar nu minder hinder van, aangezien ik vooral op mn dikke gat zit
Limone, ik mag door tot de 40 als het even gaat. Heb wel nog steeds die harde buiken, dus als ze gaan inleiden is dat meer voor mij dan voor babbie. Maar ik haal graag minstens de 37/38 weken! Hoe langer wurm blijft zitten, des te beter
. Ik heb mezelf alleen wel voorgenomen dat ik vanaf 36/37 weken weer iets meer ga doen, omdat ik anders tegen de muren omhoog ga. Als het dan komt, dan komt het maar.
En dank voor de jompels, ben zelf ook blij! Toen ik in het zkh terecht kwam was deze mijlpaal heeeeeeeeeel ver weg. Maar, de artsen hebben 'm gezet op 36, dus nog een weekje.
Moominquote:Op donderdag 25 april 2013 11:33 schreef Limone het volgende:
Huh? Wat een gekke oplossing, Shandaly!Ik zou me denk ik ook nu op de huis-tuin-en-keukenmiddeltjes storten..
Koffieboon? Pinda? Skittle? Ik vond het nog het meest op Moomin lijken...![]()
[ afbeelding ]
Superspannend Skips! Hoe laat mag je morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |