Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat betwijfel ik...quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze dus niet meer het braafste jongetje van de klas.
Nou heb ik het weer gedaan... had dat dan in de TT erbij gezet...quote:
Als oproepje?quote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou heb ik het weer gedaan... had dat dan in de TT erbij gezet...
Het stikt hier inderdaad ook met de vrouwen die daar intresse in hebben...quote:
Njos is (helaas) bezet, en wyccie is... wyccie.quote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het stikt hier inderdaad ook met de vrouwen die daar intresse in hebben...
quote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Njos is (helaas) bezet, en wyccie is... wyccie.
Dit vind ik zo'n k*tlied...quote:
Je laat me blozen wycciequote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
FF, onder dat stoere imago schuilt toch een gentleman.
Je verbaast me weer.
Goerge, Goerge, Goerge of the Junglequote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
Zó aanstekelijk lach![]()
"Bad guy falls in poop, classic element of fysical comedy. Now comes the part where we throw our heads back and laugh"
"Ready?"
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Zo worden ze helaas niet meer gemaakt...quote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
het zal wel weer meer over mij zeggen, maar ik vind dat zó'n hilarische film!
ik ookquote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
het zal wel weer meer over mij zeggen, maar ik vind dat zó'n hilarische film!
quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik niet, dat zal dan wel weer wat over mij zeggen.
Er zijn ook vrouwen die wel een gevoel voor humor hebben...quote:
Dus wyccie heeft, *volgens jou*, geen gevoel voor humor?quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die wel een gevoel voor humor hebben...
Alleen als jij daarmee aangeeft dat jouw veronderstelling dat het komt omdat ze een vrouw is gelijk is aan het feit dat ze de humor in die film niet leuk vindquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus wyccie heeft, *volgens jou*, geen gevoel voor humor?
Ik zeg enkel dat humor van een man kan verschillen dan dat die van een vrouwquote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen als jij daarmee aangeeft dat jouw veronderstelling dat het komt omdat ze een vrouw is gelijk is aan het feit dat ze de humor in die film niet leuk vind
Nee nee. Jij gaf aan dat ze het niet leuk vond omdat ze een vrouw is. Waarmee je suggereert dat alle vrouwen Goerge of the Jungle niet leuk vinden. Waarom ik antwoord dat er ook vrouwen zijn die wel een gevoel voor humer hebben...quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat humor van een man kan verschillen dan dat die van een vrouw
Uit de jungle.quote:
Ow, quote is waar ik dat zegquote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee nee. Jij gaf aan dat ze het niet leuk vond omdat ze een vrouw is. Waarmee je suggereert dat alle vrouwen Goerge of the Jungle niet leuk vinden. Waarom ik antwoord dat er ook vrouwen zijn die wel een gevoel voor humer hebben...
I know, rustig maarquote:
Gaan we zo beginnen. Laat dan eerst eens zien waar je iets anders beweert?quote:
Alleen staat het niet leuk vinden van een film niet gelijk aan het niet hebben van gevoel voor humor. Dat is de aanname die jij eraan toevoegtquote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee nee. Jij gaf aan dat ze het niet leuk vond omdat ze een vrouw is. Waarmee je suggereert dat alle vrouwen Goerge of the Jungle niet leuk vinden. Waarom ik antwoord dat er ook vrouwen zijn die wel een gevoel voor humer hebben...
quote:Op maandag 22 april 2013 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen. Laat dan eerst eens zien waar je iets anders beweert?
Het is suggestief om te zeggen dat ik alle vrouwen hiermee bedoelquote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat humor van een man kan verschillen dan dat die van een vrouw
Ik quote haar omdat ze een vrouw is ja. En ik zei ook helemaal niks daarbij... Alles wat je me zit aan te praten is misschien jouw projectie op de vrouw.quote:Op maandag 22 april 2013 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar je zei helemaal niks. Je impliceerde iets door een afbeelding te posten. Je zette er niet bij dat het specifiek om Wyccie ging...
Niks mis met die projectie. Ik geef alleen maar aan dat er vrouwen met een gevoel voor humor zijn. Das positief volgens mij...quote:Op maandag 22 april 2013 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik quote haar omdat ze een vrouw is ja. En ik zei ook helemaal niks daarbij... Alles wat je me zit aan te praten is misschien jouw projectie op de vrouw.
Maar je liet wyccie expliciet uit je context.quote:Op maandag 22 april 2013 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks mis met die projectie. Ik geef alleen maar aan dat er vrouwen met een gevoel voor humor zijn. Das positief volgens mij...
Ze heeft een tijdje geleden al aangegeven dat ze niet zo grappig is. Misschien daardoorquote:Op maandag 22 april 2013 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar je liet wyccie expliciet uit je context.
No more further questions your honorquote:Op maandag 22 april 2013 23:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje geleden al aangegeven dat ze niet zo grappig is. Misschien daardoor
Het is geen ruzie, maar het ging min of meer om/over jou... Dat moet je ego toch strelenquote:
FF was jouw vrouwelijkheid en je gevoel voor humor anders aardig aan het beschermenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:18 schreef wyccie het volgende:
Nou, nee. Niet echt. Het is niet alsof jullie om mij aan het vechten zijn. Ik zie alleen een stel jochies kibbelen over wie gelijk heeft.
Maar toch bedankt, of zo.
In een stevige doch heerlijke discussiequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
FF was jouw vrouwelijkheid en je gevoel voor humor anders aardig aan het beschermen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:23 schreef Lemans24 het volgende:
Die TT...
Ik dacht in het verkeerde subforum te zitten.
Dates, bah.
Seks, bah.
dit dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:51 schreef Tem het volgende:
Niets mis met seks op de eerste date, zolang het maar vrijwillig is. Al mogen ze mij best dwingen.
wat houdt je tegen?quote:
Die schreeuwt tegen je: Nee, Robby doe me dit niet aan...quote:
Is Oprah Aziatisch...quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Aziatische vrouwen
Zou het nichtje van Oprah dan niet ook een negerd zijn?quote:
Omdat ik sarcasme niet kan lezen?quote:
Omdat ik niet weet hoe goed jouw ogen zijn.quote:
Zonder op de foto te klikken was het me nog niet eens opgevallen dat ze een piercing had... Welke chick van de rijdende rechter? Daar zit toch alleen zo'n oude vent?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:24 schreef Robby87 het volgende:
Maar serieus, zo'n neuspiercing ziet er toch niet uit man, als iets alle seks uit 'n mokkel ragt is dat het wel, lijkt daarmee gelijk zo'n straathoertje te zijn.
Die chick van de rijdende rechter heeft dat ook, ziet er ook niet uit.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb altijd zin om daar in te knijpen, als een soort mee-eter.
Deze kutquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zonder op de foto te klikken was het me nog niet eens opgevallen dat ze een piercing had... Welke chick van de rijdende rechter? Daar zit toch alleen zo'n oude vent?
Nou moet ik zeggen dat ik d'r zonder die piercing ook niet echt mooi kan vindenquote:
Oh zij is leukquote:
Je bedoelt haar uiterlijk? Toch niet hoe ze als presentatrice is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh zij is leukZe doet ook zo'n kinderspelprogramma op NL3.
Die piercing van dat nichtje van Oprah was me ook niet opgevallen trouwens.
Ik nietquote:
Ben je alweer aan het daten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik val enkel op roomblanke huidjes![]()
Maar dat is een familiekwaal.
Maar jij was toch de negerd van FMT? En het was ook eigenlijk een vraag aan Wycciequote:Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik val enkel op roomblanke huidjes![]()
Maar dat is een familiekwaal.
Jupquote:
Waar denk je dat de TT vandaan komt...quote:
Ik heb een Surinaamse en Nederlandse familie ja. Maar alle negers/negerinnen uit mijn familie gaan met een blankequote:Op dinsdag 23 april 2013 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar jij was toch de negerd van FMT? En het was ook eigenlijk een vraag aan Wyccie
Hmmmquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik had welgeteld 3 dagen last van liefdesverdriet
Niet van jou in elk gevalquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar denk je dat de TT vandaan komt...
quote:
Allebei.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je bedoelt haar uiterlijk? Toch niet hoe ze als presentatrice is?
Jou natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Bij wie zou je het eerder verwachten? FF of mij?
Lijkt me eerder andersom...quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:32 schreef wyccie het volgende:
Nee, ook vrouwen kunnen kleurenblind zijn, maar volgens mij is het vaker bij mannen.
Dat kan nietquote:
Niet bij jou, je bent echt een gentleman... FF propt hem erin zodra hij de kans krijgt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Bij wie zou je het eerder verwachten? FF of mij?
Hmmmm...quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Robby87 het volgende:
Niet bij jou, je bent echt een gentleman... FF propt hem erin zodra hij de kans krijgt.
Juist niet, je hebt weer niet opgelet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Robby87 het volgende:
Niet bij jou, je bent echt een gentleman... FF propt hem erin zodra hij de kans krijgt.
Dank je Njosquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Juist niet, je hebt weer niet opgelet.
Weer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Juist niet, je hebt weer niet opgelet.
Subtiel als altijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Weer?
Ik volg fmt nauwelijks... maar ik kan het me niet voorstellen. Zal wel een of ander manwijf geweest zijn.
hmm... okquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef wyccie het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kleurenblindheid
kopje erfelijkheid
Met andere afwijkingen? Of hoe bedoel je? Ik weet dat vrouwen mannen inderdaad vaker als lul zien.. maarquote:
Wij zijn kleurenblind, jullie hebben vaak een bord voor jullie kop. Kan je helemaal niks meer zien...quote:
Oei... wat zeg ik nu?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wij zijn kleurenblind, jullie hebben vaak een bord voor jullie kop. Kan je helemaal niks meer zien...
Zeg dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Vandaag toevallig college gehad over penisfractuur, kromme penissen, peniskanker en meer.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Vandaag toevallig college gehad over penisfractuur, kromme penissen, peniskanker en meer.
Andere afwijkingen, omdat jullie maar 1 x-chromosoom hebben. De y is inhoudelijk leeg, dus alle informatie komt van die ene x. Als daar een fout in zit, heb je niet de 'correctie' van een andere x, zoals vrouwen dat wel hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Met andere afwijkingen? Of hoe bedoel je? Ik weet dat vrouwen mannen inderdaad vaker als lul zien.. maar
En homo's met vrouwelijke trekjes?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Andere afwijkingen, omdat jullie maar 1 x-chromosoom hebben. De y is inhoudelijk leeg, dus alle informatie komt van die ene x. Als daar een fout in zit, heb je niet de 'correctie' van een andere x, zoals vrouwen dat wel hebben.
Nou ga ik alle andere dingen die je hier verkondigt ook in twijfel trekken Wycquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef wyccie het volgende:
Bestaat blijkbaar ook niet. Leek me wel de geschikte wetenschapper daarvoor.
Ach, pleisters kunnen plakken geloof ik best wel hoor...quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ga ik alle andere dingen die je hier verkondigt ook in twijfel trekken Wyc
Dat heb ik Wyccie nou nooit horen zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, pleisters kunnen plakken geloof ik best wel hoor...
Nu trek je haar vermogen om pleisters te plakken in twijfel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb ik Wyccie nou nooit horen zeggen
Ik geloof je niet! Ik ga het nu uitproberen!quote:
Ga je nou weer beginnen? Moet je weer zo nodig een kusje van Wyccie hebben...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu trek je haar vermogen om pleisters te plakken in twijfel?
Maar wat zou die dan moeten doen? (en zeg dat eens in "kindertaal" aubquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef wyccie het volgende:
En toch denk ik dat er wel zoiets als een biopsycholoog zou moeten bestaan. Volgens mij heb ik ooit een vak gevolgd, min of meer in die richting.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biologische_psychologiequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar wat zou die dan moeten doen? (en zeg dat eens in "kindertaal" aub)
Kindertaal duidelijk genoegquote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef Desunoto het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biologische_psychologie
Klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
als ik het goed is dat de afdekking van het motorblok gedeelte? Maar het, correct me if i'm wrong.. ik rijdt alleen, ben geen monteur
Oliedop openen en op letten dat er geen erosie vorming te zien is. Kilometerstand met een NAP (nationale autopas) check.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
zekeringen lijkt me niet echt iets om op te moeten letten...
Motor is inderdaad wel iets om op te letten.. roest om belangrijke plekken... kilometerstanden..
Als die 95000 de echte kilometerstand is en er verder niks met de auto is... zou ik daarvoor gaan.. maar dat ben ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
En distributieriem ook hè?
Ik zou niet eens weten waar de oliedop is.![]()
Wat is beter: auto uit 1995 met maar 95.000 kilometers of auto uit 1999 met 200.000 kilometers?
Een auto uit '95 met 95.000 is best weinig... zeker een Ford of Opel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
En distributieriem ook hè?
Ik zou niet eens weten waar de oliedop is.![]()
Wat is beter: auto uit 1995 met maar 95.000 kilometers of auto uit 1999 met 200.000 kilometers?
Was even hypothetisch, maar ik heb ze wel gezien. Ik kijk alleen naar Japanners.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
Een auto uit '95 met 95.000 is best weinig... zeker een Ford of Opel?
hihiquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een auto uit '95 met 95.000 is best weinig... zeker een Ford of Opel?
waarom alleen japanners?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was even hypothetisch, maar ik heb ze wel gezien. Ik kijk alleen naar Jappaners.
quote:
Duhquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Vanwege de betrouwbaarheid, dyon.
Die is bij Duitsers net zo groot hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
Wat nou! Zit is niet zo te slijmen bij Wyc!quote:
Volkswagen en Skoda staan op 2 bij mij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Die is bij Duitsers net zo groot hoor![]()
Ik heb in een 2deurs swift gereden. Op zich leuke auto'tjes. Alleen erg laag vond ik zelf...
Je wil hoger zitten? Dan moet je volgens mij niet een swift nemen... Ik vond het echt een klein race auto'tje.. ik weet niet hoe anders de 4deurs is...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volkswagen en Skoda staan op 2 bij mij.
Ik wil wel een hoge auto, omdat ik zo klein ben.
Koerier?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn Citroen Berlingo uit februari 2011 is sinds gisteren over de 2 ton
[ afbeelding ]
Jup. Maak zo'n 400 km. per dag.quote:
Nog een beetje betrouwbaar zo'n Fransoos?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup. Maak zo'n 400 km. per dag.
Vandaag 630
Rijdt nog steeds als nieuw en alleen de waterpomp is 100.000 kilometers geleden kapot gegaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Nog een beetje betrouwbaar zo'n Fransoos?
Doet het beter dan mijn Britse poesje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rijdt nog steeds als nieuw en alleen de waterpomp is 100.000 kilometers geleden kapot gegaan.
Voor de rest nooit problemen gehad.
Jaguar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Doet het beter dan mijn Britse poesje.
Geld teveel?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
XKR Convertible uit 2007.
Van pappie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
XKR Convertible uit 2007.
Een Back to the Future auto, zo noemde ik die auto's altijd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Over indrukwekkende auto's... Ik moest zondag een communie rijden en 1 van de communikantjes werd gebracht in dit
[ afbeelding ]
leuk voor je maarquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
[..]
Afdankertje van paps, hoefde maar een klein zakje duiten te overhandigen.
Hahah, deze is iets duurder. De BttF auto is een DMC en die zul je nooit in het rood zien...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een Back to the Future auto, zo noemde ik die auto's altijd.
Leuke auto, heb er ook in gereden. Enige auto waar ik 250 kmpu mee heb gered.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
[..]
Afdankertje van paps, hoefde maar een klein zakje duiten te overhandigen.
Alleen in het zilver.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, deze is iets duurder. De BttF auto is een DMC en die zul je nooit in het rood zien...
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, ik ken mensen van mijn oude school die voor hun 18de een Aston of Porsche 911 Turbo kregen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
leuk voor je maarEn ja, das best een beetje jaloezie/afgunst hoe je het ook wil noemen...
Si, ik zeg wel DMC... Maar het is een DeLorean... waren die van dmc? nee tochquote:
Dat is nog veel meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, ik ken mensen van mijn oude school die voor hun 18de een Aston of Porsche 911 Turbo kregen.
Detroit Motor Companyquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Si, ik zeg wel DMC... Maar het is een DeLorean... waren die van dmc? nee toch
Mijn beste maatje kreeg die Jag omdat hij geslaagd was voor zijn HBO. Pappie had 5,5 miljoen euro gewonnen met de lottoquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt, ik ken mensen van mijn oude school die voor hun 18de een Aston of Porsche 911 Turbo kregen.
En jij zou het zeker afslaan als zo'n de auto van je vader krijgt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
leuk voor je maarEn ja, das best een beetje jaloezie/afgunst hoe je het ook wil noemen...
quote:
quote:The DeLorean DMC-12 (commonly referred to simply as The DeLorean as it was the only model ever produced by the company) is a sports car manufactured by John DeLorean's DeLorean Motor Company
Prive school?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Foutje, bedankt.quote:
Ehh... weet ik niet. Maar ik ben nooit in de positie geweest dat er veel geld in de familie was... En ik ben dan inderdaad wat jaloers als er mensen zijn die wel zo met geld kunnen gooien (in mijn ogen)quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef wyccie het volgende:
Raar dat er meteen zo jaloers gereageerd wordt. Misschien was hij zelf wel een pappie, heeft hij het zelf gekocht.
[..]
En jij zou het zeker afslaan als zo'n de auto van je vader krijgt?
Ik voel me ook achtergesteld hoor, mijn zus kreeg haar Range Rover gloednieuw zonder te betalen van paps.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh... weet ik niet. Maar ik ben nooit in de positie geweest dat er veel geld in de familie was... En ik ben dan inderdaad wat jaloers als er mensen zijn die wel zo met geld kunnen gooien (in mijn ogen)
Wat oneerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik voel me ook achtergesteld hoor, mijn zus kreeg haar Range Rover gloednieuw zonder te betalen van paps.
Daarvoor is ze een vrouw...quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik voel me ook achtergesteld hoor, mijn zus kreeg haar Range Rover gloednieuw zonder te betalen van paps.
Ik ben ook niet met geld opgegroeid, en ik ben ook zeker opgevoed met de gedachte dat je zelf moet werken voor alles en niks moet verspillen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ehh... weet ik niet. Maar ik ben nooit in de positie geweest dat er veel geld in de familie was... En ik ben dan inderdaad wat jaloers als er mensen zijn die wel zo met geld kunnen gooien (in mijn ogen)
Je hebt helemaal gelijk Wyc. Maar om de 1 of andere rede ga ik er altijd vanuit dat mensen hier zo rond jouw en mijn leeftijd zitten... of misschien nog iets jonger... En dan zo'n auto... Ik trek veel te snel conclusies en ik moet toegeven dat ik over sommige dingen te snel jaloers kan worden zonder er meer vanaf te wetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet met geld opgegroeid, en ik ben ook zeker opgevoed met de gedachte dat je zelf moet werken voor alles en niks moet verspillen.
Maar je weet toch helemaal niks van hem (daar ging ik van uit), jij weet toch niet of hij misschien wel 40 jaar keihard gespaard heeft voor zo'n auto?
En ja, nou heeft hij het dus van zijn vader, maar dat wil niet zeggen dat hij het niet kan waarderen en snapt dat niet iedereen zoveel geluk heeft?
Mijn jaloerse tourquote:
Ach het kan veel erger, in mijn familie ben ik de arme tak. Mijn neef die een aantal jaren ouder is heeft een Bombardier.quote:
Google zegt dat dat een jet is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ach het kan veel erger, in mijn familie ben ik de arme tak. Mijn neef die een aantal jaren ouder is heeft een Bombardier.
Mijn allereerste fiets met zijwieltjes heb ik van mijn vader gekregen, en mijn eerste fiets zonder zijwieltjes was ook van hem.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb wel eens een fiets van mijn ouders gekregen
Doet het nog altijd.
Ik kan dwepen over het Britse vakmanschap, dat elke vierkantje centimeter met leer of handbewerkt aluminium is bedekt. Het is gewoon een fijne omgeving om je in te vertoeven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik snap het ook wel een beetje. Nou weet ik niet hoeveel die auto kost, maar ik vind absurd dure dingen ook zonde van het geld.
PSG niet, en dat was nog bijna gelukt ook. So Klose.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Gaan nou alle ploegen op de Chelsea manier spelen tegen Barcalona...
Klopt dat was ook de enige uitzondering...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
PSG niet, en dat was nog bijna gelukt ook. So Klose.![]()
Als ik 100 miljoen had, zou ik het misschien ook wel doen. Maar ik blijf het toch wat te luxueus vinden, en een praktische auto vind ik prettiger dan een mooie auto. Ik ben heel erg met dat soort dingen; leer vind ik te veel plakken in de zomer. Ik zou misschien zelfs nog eerder een Multipla aanschaffen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik kan dwepen over het Britse vakmanschap, dat elke vierkantje centimeter met leer of handbewerkt aluminium is bedekt. Het is gewoon een fijne omgeving om je in te vertoeven.
Je hebt het niet nodig, maar als je het kan betalen: waarom niet?
Een.. multi... pla.... Wyc als je dat doet... denk ik dat we je beter in een gesticht kunnen proppen... Het maakt niet uit wat je koopt, maar een multipla...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik 100 miljoen had, zou ik het misschien ook wel doen. Maar ik blijf het toch wat te luxueus vinden, en een praktische auto vind ik prettiger dan een mooie auto. Ik ben heel erg met dat soort dingen; leer vind ik te veel plakken in de zomer. Ik zou misschien zelfs nog eerder een Multipla aanschaffen.
Dat laatste heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef wyccie het volgende:
Lekker hoog, veel ruimte, en geen dief die 'm mee wil nemen.
Rhodius is erger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een.. multi... pla.... Wyc als je dat doet... denk ik dat we je beter in een gesticht kunnen proppen... Het maakt niet uit wat je koopt, maar een multipla...
Lijkwagen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Rhodius is erger.
[ afbeelding ]
Een auto met dakkapel.
Lelijke auto, maar er is niks lelijkers dan de neus van een multipla... hoe hebben ze ooit die neus in die trap kunnen zetten...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:05 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Rhodius is erger.
[ afbeelding ]
Een auto met dakkapel.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Atos net zo lelijk, lijkt op een invalidenwagentje. Maar die sluit ik ook niet uit.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik het geld had zou ik alsnog niet zoveel geld uitgeven aan een auto, maar er iets nuttigs mee doen.
Ik erg genoeg wel.. ik zou een exclusievere auto willen hebben en er een klein iets bij...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik het geld had zou ik alsnog niet zoveel geld uitgeven aan een auto, maar er iets nuttigs mee doen.
Pontiac Aztek vind ik persoonlijk het lelijkste ding:quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lelijke auto, maar er is niks lelijkers dan de neus van een multipla... hoe hebben ze ooit die neus in die trap kunnen zetten...
[..]
Waarom een prius? Zo mileuvriendelijk zijn ze niet... of op zijn minst de eerste generatie was het alles behalvequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik het geld had en een rijbewijs, zou ik een Prius kopen.
[ afbeelding ]
Oh dat weet ik niet precies. Ja het was iets met dat het produceren van de auto heel milieu onvriendelijk was toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom een prius? Zo mileuvriendelijk zijn ze niet... of op zijn minst de eerste generatie was het alles behalve
600km op een volle accu geloof ik...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
^ En een range van 10m.
Kijk je helemaal niet naar het uiterlijk Wyc?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef wyccie het volgende:
Wel een nadeel, volgens mij zijn elektrische oplaadpunten nog niet helemaal zo ingeburgerd.
Zulke luxe auto's passen ook niet bij mij. Ik ben meer een http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Die Roadster haalt ook zijn bereik bij lange na niet, vriendje heeft er een, het is dat hij in NL woont anders was hij al zeker vaker gestrand.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
600km op een volle accu geloof ik...
Op de site hebben ze het over 290 mijl bij stadsgebruik. Das 460 km. Ach, met 400 km zou ik al tevreden zijn als het om een volledig elektrische auto gaat. Met de auto die ik nu heb haal ik op een volle tank 600 km als ik geluk heb...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Die Roadster haalt ook zijn bereik bij lange na niet, vriendje heeft er een, het is dat hij in NL woont anders was hij al zeker vaker gestrand.
Jawel, ik vind die Atos lelijk, de Multipla ook. Ik wil geen spoilers en dat soort wegpiraatachtige, patserige dingen. Geel, lichtgroen en lichtblauw vind ik lelijk. Wit vind ik niet praktisch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Kijk je helemaal niet naar het uiterlijk Wyc?
Dat met die oplaadpunten heb je wel gelijk in. Al krijg je van de overheid bijna bij elke elektrische auto minstens 1 oplaadpunt/prive parkeerplaats
Vergeet niet dat dat als je de Airco aanzet je verbruik met 1/3 toeneemt en als je boven de 100 komt gaat het verbruik drastisch omhoog.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op de site hebben ze het over 290 mijl bij stadsgebruik. Das 460 km. Ach, met 400 km zou ik al tevreden zijn als het om een volledig elektrische auto gaat. Met de auto die ik nu heb haal ik op een volle tank 600 km als ik geluk heb...
Ben je homo(seksueel)?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Die Roadster haalt ook zijn bereik bij lange na niet, vriendje heeft er een, het is dat hij in NL woont anders was hij al zeker vaker gestrand.
Met airco zou je 20 mijl verliezen. Maar ik gebruik nooit een airco... ik heb liever het raam open. Ook een hoger verbruik, maar minder dan dan met een airco denk ik. Ik snap niet dat ze bij Tesla niet het zelfde doen als bij Fisker. Zonnencellen op het dak om onboard electra te voorzien van stroomquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat als je de Airco aanzet je verbruik met 1/3 toeneemt en als je boven de 100 komt gaat het verbruik drastisch omhoog.
Jammer ... ach what the heck, ik heb geen excuus nodig om ook hier dit filmpje te showen:quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Nee was de 'een' vergeten.
Geniaal!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Zonnencellen op het dak om onboard electra te voorzien van stroom
Fisker is tevens esthetisch fijner.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met airco zou je 20 mijl verliezen. Maar ik gebruik nooit een airco... ik heb liever het raam open. Ook een hoger verbruik, maar minder dan dan met een airco denk ik. Ik snap niet dat ze bij Tesla niet het zelfde doen als bij Fisker. Zonnencellen op het dak om onboard electra te voorzien van stroom
Maar de fisker is dan weer niet volledig elektrisch... die heeft nog een "noodagegraat" aan boord...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Fisker is tevens esthetisch fijner.
Met 2 doelpunten die afgekeurd hadden moeten worden... erg jammer dit...quote:
Dates heb ik een godsgruwelijke hekel aan, tenminste het woord zelf. Seks op een eerste date is uitgesloten, zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:51 schreef Tem het volgende:
Niets mis met seks op de eerste date, zolang het maar vrijwillig is. Al mogen ze mij best dwingen.
1night stands zijn tof man.... vroeger tenminstequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dates heb ik een godsgruwelijke hekel aan, tenminste het woord zelf. Seks op een eerste date is uitgesloten, zou ik nooit doen.
Jaaa.. en Theo Maassen zei ooit: als er al intelligenter leven is dan ons daarbuiten, dan vinden zij ons eerder dan wij hun. True story.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
The difference between machines and human beings is that human beings can be reproduced by unskilled labor.
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
Okquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
En nu blijf je hier, hè?
Speciaal voor jou heb ik 3 minuten naar André van Duingeluisterd.
Nee. André van Duin is net zo erg als Jim Carrey.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:59 schreef Sands het volgende:
Dat is nog altijd beter dan die 5 minuten van het officiële koningslied.
Dit heeft een krap maandje geduurd.quote:
Niks mis met Jim Carreyquote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. André van Duin is net zo erg als Jim Carrey.
Vorig jaar was het 2 maandenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit heeft een krap maandje geduurd.
Chapeau
Ik heb een mooie deal voor je. Eentje die je best met mij wilt aangaan. Komt ie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Nee manquote:Op woensdag 24 april 2013 00:08 schreef dyonvbaal het volgende:
FF je hebt het wel tegen sands.. die kan dat... en dat weet jij zelf ook...
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie deal voor je. Eentje die je best met mij wilt aangaan. Komt ie:
(in spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Jaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:14 schreef DragonFodder het volgende:
Wtf waarom wil iedereen mij zo graag niet zien winnen voor een keer? Stink ik ofzo?
Jij wint al te vaakquote:Op woensdag 24 april 2013 00:14 schreef DragonFodder het volgende:
Wtf waarom wil iedereen mij zo graag niet zien winnen voor een keer? Stink ik ofzo?
Het Sands, welkom terug
Nooit. Ik win nooit.quote:
Grapjasquote:
Dan gaat er een mooie prijs aan je neus voorbijquote:Op woensdag 24 april 2013 00:29 schreef Sands het volgende:
[..]
En deze maandeen gat van 33 punten kan ik niet meer goedmaken denk ik
Ja, daarom heb ik de sniff-functie van mijn pc uitgezet.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:14 schreef DragonFodder het volgende:
Dus ik moet 33 punten scoren + wat dragon nog erbij gaat scoren + daar nog boven zien te komen...en dat in 6 dagen tijd.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan gaat er een mooie prijs aan je neus voorbij![]()
Eindelijk een VIP behandeling
En een voetmassage van FF. Ik zou ervoor gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
En de prijs is dan een ritje in je auto????
Maakt niet uit, want je gaat toch niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus ik moet 33 punten scoren + wat dragon nog erbij gaat scoren + daar nog boven zien te komen...en dat in 6 dagen tijd.
En de prijs is dan een ritje in je auto????
[ afbeelding ]
Ik heb het niet zo op mannen die aan mijn voeten zitten.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
En een voetmassage van FF. Ik zou ervoor gaan als ik jou was.
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 24 april 2013 00:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want je gaat toch niet.
Gewoon totaal tegen m'n principes. En dan heb ik het niet over religieuze principes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
1night stands zijn tof man.... vroeger tenminste
Wijfquote:Op woensdag 24 april 2013 00:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Gewoon totaal tegen m'n principes. En dan heb ik het niet over religieuze principes.
Ik heb dezelfde vraag.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:47 schreef Robby87 het volgende:
Ik hoor de laatste tijd veel over Sands, wie is dat toch?!
Wyccie:quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
tegenwoordig word er toch niks meer voor niks gedaan..quote:Op woensdag 24 april 2013 09:07 schreef ArtistA het volgende:
Als je een auto gaat kopen rij je er gewoon mee naar de kwikfit. Daar zetten ze m op de brug en kunnen je zo vertellen hoeveel extra kosten je gaat maken als je die auto koopt. Zo heb ik destijds 500 euro van de prijs af gepraat. Weet niet of ze dat nog steeds voor niks doen, praat nu over een jaar of vijf geleden.
Je zou ook wel gek zijn om iets voor niks te doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tegenwoordig word er toch niks meer voor niks gedaan..
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tegenwoordig word er toch niks meer voor niks gedaan..
Na niet zo heel lang wachten weer herenigd.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Je zou ook wel gek zijn om iets voor niks te doen.
Nou de eerste KwitFit met gekwalificeerde mensen moet ik nog tegenkomen... Banden in de verkeerde rijrichting monteren bijvoorbeeld is eerder regel dan uitzondering daarzo...quote:Op woensdag 24 april 2013 09:07 schreef ArtistA het volgende:
Als je een auto gaat kopen rij je er gewoon mee naar de kwikfit. Daar zetten ze m op de brug en kunnen je zo vertellen hoeveel extra kosten je gaat maken als je die auto koopt. Zo heb ik destijds 500 euro van de prijs af gepraat. Weet niet of ze dat nog steeds voor niks doen, praat nu over een jaar of vijf geleden.
Het is fantastischquote:Op woensdag 24 april 2013 10:13 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
Na niet zo heel lang wachten weer herenigd.
Super, bedankt voor de tips!quote:Op woensdag 24 april 2013 08:43 schreef JayHovah het volgende:
Wyccie:
Let bij dit soort auto's goed op roest bij de achterschermen en dorpels. Daar willen ze nogal snel roesten en dat is APK-afkeurpunt, beetje zonde als je een auto koopt en bij de eerstvolgende APK afgekeurd word...
Ik zag verders dat je nog een paar vragen had van technisch aard, mocht je nog met een paar onduidelijkheden zitten trek je maar aan de bel. Ik werk in de autoverkoop nl. en kom nogal eens wat tegen...
Gewoon een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Super, bedankt voor de tips!
Met achterscherm vooral het gedeelte dat rond de achterwielen zit? Dan valt die Skoda Felicia al af, die schijnen te roesten als de pest.
Ow...dan maar een oudje jaquote:Op woensdag 24 april 2013 13:50 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet wat voor nieuwe auto jij in gedachten hebt voor minder dan 1000 euro?
Ja die ja idd.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met achterscherm vooral het gedeelte dat rond de achterwielen zit? Dan valt die Skoda Felicia al af, die schijnen te roesten als de pest.
Goeien tipquote:Op woensdag 24 april 2013 14:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja die ja idd.
Als ik je een tip mag geven voor een auto van onder de 1000 euro, een van de laatste Astra F modellen uit 1998. Omdat dat jaar het laatste productiejaar was van de Astra zijn deze auto's gewoon heel knap uitgevoerd met leuke opties, gewicht rond de 1000 kilo, zuinige motoren en de schermen zijn meestal goed. Bij oudere bouwjaren zijn de achterschermen stukken minder (zeker de generatie tot 1995/1996).
Iets te lang? 4 meter? Dat noem ik compact hoor, de nieuwste Astra zit tegen de 4,5 meter tegenwoordig. En het moet toch ook niet zo zijn dat je het gevoel krijg dat je beter op de achterbank kan zitten, zo klein sommige auto's zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 14:22 schreef wyccie het volgende:
Ik vind ze nog iets lang. Paaltjes maaien.
Daar zit wat in, dat zijn wel de dingen die ik graag wil.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:25 schreef JayHovah het volgende:
Ik krijg vaak de vraag van klanten dat ze een goedkoop en zuinig autotje voor niet te veel willen hebben, en dan staren ze zich blind naar een Corsa. Die zijn meestal veel slechter van kwaliteit terwijl je met een Astra F toch een veel kwalitatief betere en veiligere auto heb. Die Corsa's hebben ook meestal een 1.2i motor terwijl de Astra's een zuinige 1.6i hebben, wegenbelasting is iets hoger ja maar dan heb je het over enkele tientjes in het jaar. Standaard hebben ze wel centrale deurvergrendeling, elektrische ramen, stuurbekrachtiging enzo en dan hebben sommige Corsa's geeneens.
En wat is een goede eerste auto voor 5000?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:25 schreef JayHovah het volgende:
Ik krijg vaak de vraag van klanten dat ze een goedkoop en zuinig autotje voor niet te veel willen hebben, en dan staren ze zich blind naar een Corsa. Die zijn meestal veel slechter van kwaliteit terwijl je met een Astra F toch een veel kwalitatief betere en veiligere auto heb. Die Corsa's hebben ook meestal een 1.2i motor terwijl de Astra's een zuinige 1.6i hebben, wegenbelasting is iets hoger ja maar dan heb je het over enkele tientjes in het jaar. Standaard hebben ze wel centrale deurvergrendeling, elektrische ramen, stuurbekrachtiging enzo en dan hebben sommige Corsa's geeneens.
Waar ik naar zat te kijken waren allemaal rond de 3.75 meter.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:28 schreef JayHovah het volgende:
Iets te lang? 4 meter? Dat noem ik compact hoor, de nieuwste Astra zit tegen de 4,5 meter tegenwoordig. En het moet toch ook niet zo zijn dat je het gevoel krijg dat je beter op de achterbank kan zitten, zo klein sommige auto's zijn...
Wegenbelasting is meestal per kwartaal maar kan je ook per jaar betalen (scheelt enkele euro's maar dan moet je wel in één keer het hele bedrag ophoesten). Elke provincie heeft zijn eigen tarief en die loopt per 100 kg op. Voor een benzine auto in Noord-Holland met een gewicht tussen 951 kg en 1050 kg. betaal je per kwartaal ¤ 93,-.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:28 schreef wyccie het volgende:
Waar moet ik behalve de wegenbelasting (gaat dat per maand of kwartaal?) en de benzine nog aan denken?
Wat zijn bijv. zoal de onderhoudskosten per jaar? Hoe vaak een grote beurt, kleine beurt? APK-checklist?
Kijk dan naar een hatchback (5-deurs) en niet naar een sedan (4-deurs), die hebben een onhandige kont en slecht zicht naar achteren.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar ik naar zat te kijken waren allemaal rond de 3.75 meter.
Het is ook vooral dat er een lange kont aanzit. Dat voel ik heel slecht aan. Ik loop zelf met mijn brede heupen ook al tegen tafels aan.
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:25 schreef JayHovah het volgende:
Hoe hoger de prijs, hoe meer keuze je krijgt. Wat vindt je belangrijk? Wat betreft het verhaal voor Wyccie geldt eigenlijk ook voor jou, in 2003/2004 was het laatste productiejaar van de Astra en rond de ¤ 5000,- kan je wel een knappe Astra op de kop tikken. Bijvoorbeeld een Astra 1.6i 16V Njoy, standaard met airco, lichtmetalen velgen en cruise control.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:29 schreef Sands het volgende:
[..]
En wat is een goede eerste auto voor 5000?
Sedans vallen voor mij sowieso af.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:33 schreef JayHovah het volgende:
Kijk dan naar een hatchback (5-deurs) en niet naar een sedan (4-deurs), die hebben een onhandige kont en slecht zicht naar achteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |