Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat betwijfel ik...quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze dus niet meer het braafste jongetje van de klas.
Nou heb ik het weer gedaan... had dat dan in de TT erbij gezet...quote:
Als oproepje?quote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou heb ik het weer gedaan... had dat dan in de TT erbij gezet...
Het stikt hier inderdaad ook met de vrouwen die daar intresse in hebben...quote:
Njos is (helaas) bezet, en wyccie is... wyccie.quote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het stikt hier inderdaad ook met de vrouwen die daar intresse in hebben...
quote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Njos is (helaas) bezet, en wyccie is... wyccie.
Dit vind ik zo'n k*tlied...quote:
Je laat me blozen wycciequote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
FF, onder dat stoere imago schuilt toch een gentleman.
Je verbaast me weer.
Goerge, Goerge, Goerge of the Junglequote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
Zó aanstekelijk lach![]()
"Bad guy falls in poop, classic element of fysical comedy. Now comes the part where we throw our heads back and laugh"
"Ready?"
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Zo worden ze helaas niet meer gemaakt...quote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
het zal wel weer meer over mij zeggen, maar ik vind dat zó'n hilarische film!
ik ookquote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
het zal wel weer meer over mij zeggen, maar ik vind dat zó'n hilarische film!
quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik niet, dat zal dan wel weer wat over mij zeggen.
Er zijn ook vrouwen die wel een gevoel voor humor hebben...quote:
Dus wyccie heeft, *volgens jou*, geen gevoel voor humor?quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die wel een gevoel voor humor hebben...
Alleen als jij daarmee aangeeft dat jouw veronderstelling dat het komt omdat ze een vrouw is gelijk is aan het feit dat ze de humor in die film niet leuk vindquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus wyccie heeft, *volgens jou*, geen gevoel voor humor?
Ik zeg enkel dat humor van een man kan verschillen dan dat die van een vrouwquote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen als jij daarmee aangeeft dat jouw veronderstelling dat het komt omdat ze een vrouw is gelijk is aan het feit dat ze de humor in die film niet leuk vind
Nee nee. Jij gaf aan dat ze het niet leuk vond omdat ze een vrouw is. Waarmee je suggereert dat alle vrouwen Goerge of the Jungle niet leuk vinden. Waarom ik antwoord dat er ook vrouwen zijn die wel een gevoel voor humer hebben...quote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat humor van een man kan verschillen dan dat die van een vrouw
Uit de jungle.quote:
Ow, quote is waar ik dat zegquote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee nee. Jij gaf aan dat ze het niet leuk vond omdat ze een vrouw is. Waarmee je suggereert dat alle vrouwen Goerge of the Jungle niet leuk vinden. Waarom ik antwoord dat er ook vrouwen zijn die wel een gevoel voor humer hebben...
I know, rustig maarquote:
Gaan we zo beginnen. Laat dan eerst eens zien waar je iets anders beweert?quote:
Alleen staat het niet leuk vinden van een film niet gelijk aan het niet hebben van gevoel voor humor. Dat is de aanname die jij eraan toevoegtquote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee nee. Jij gaf aan dat ze het niet leuk vond omdat ze een vrouw is. Waarmee je suggereert dat alle vrouwen Goerge of the Jungle niet leuk vinden. Waarom ik antwoord dat er ook vrouwen zijn die wel een gevoel voor humer hebben...
quote:Op maandag 22 april 2013 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen. Laat dan eerst eens zien waar je iets anders beweert?
Het is suggestief om te zeggen dat ik alle vrouwen hiermee bedoelquote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat humor van een man kan verschillen dan dat die van een vrouw
Ik quote haar omdat ze een vrouw is ja. En ik zei ook helemaal niks daarbij... Alles wat je me zit aan te praten is misschien jouw projectie op de vrouw.quote:Op maandag 22 april 2013 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar je zei helemaal niks. Je impliceerde iets door een afbeelding te posten. Je zette er niet bij dat het specifiek om Wyccie ging...
Niks mis met die projectie. Ik geef alleen maar aan dat er vrouwen met een gevoel voor humor zijn. Das positief volgens mij...quote:Op maandag 22 april 2013 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik quote haar omdat ze een vrouw is ja. En ik zei ook helemaal niks daarbij... Alles wat je me zit aan te praten is misschien jouw projectie op de vrouw.
Maar je liet wyccie expliciet uit je context.quote:Op maandag 22 april 2013 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks mis met die projectie. Ik geef alleen maar aan dat er vrouwen met een gevoel voor humor zijn. Das positief volgens mij...
Ze heeft een tijdje geleden al aangegeven dat ze niet zo grappig is. Misschien daardoorquote:Op maandag 22 april 2013 23:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar je liet wyccie expliciet uit je context.
No more further questions your honorquote:Op maandag 22 april 2013 23:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje geleden al aangegeven dat ze niet zo grappig is. Misschien daardoor
Het is geen ruzie, maar het ging min of meer om/over jou... Dat moet je ego toch strelenquote:
FF was jouw vrouwelijkheid en je gevoel voor humor anders aardig aan het beschermenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:18 schreef wyccie het volgende:
Nou, nee. Niet echt. Het is niet alsof jullie om mij aan het vechten zijn. Ik zie alleen een stel jochies kibbelen over wie gelijk heeft.
Maar toch bedankt, of zo.
In een stevige doch heerlijke discussiequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
FF was jouw vrouwelijkheid en je gevoel voor humor anders aardig aan het beschermen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:23 schreef Lemans24 het volgende:
Die TT...
Ik dacht in het verkeerde subforum te zitten.
Dates, bah.
Seks, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |