Goeie grap ik moest lachen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza ik ga je blokkeren op WA, verwijderen van facebook en unfollowen op tumblr
Ja ik bedoel zelfs Drenthe heeft iets Groningen heeft alleen jou.quote:
ik ben serieusquote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goeie grap ik moest lachen.
[..]
Ja ik bedoel zelfs Drenthe heeft iets Groningen heeft alleen jou.
speel je ook ja?quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
league of legends is voor twaalfjarigen
goede grap.quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
ZEELAND.quote:
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof jij een bekkende buschauffeur erg vind.
Limburgs = soft. Softies zijn gay. Gay is tof.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
in de schoolexamenweek niet leren maar lol spelenquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
EN HOE KAN LOL JE LEVEN VERPESTEN JORDY?
Zou ik ook hebben gedaan.quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.
Ik zo: "sorry hoor"
"die kant op" toen ging die weer krant lezen![]()
Maastricht
Hij las zeker de Limburg Times. Moet gij niet te licht over denken zunne.quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.
Ik zo: "sorry hoor"
"die kant op" toen ging die weer krant lezen![]()
Maastricht
Ik weet niet wat je uitstamel(t)(de)quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Limburgs = soft. Softies zijn gay. Gay is tof.
Hold on
Weet ik niet, enige wat ik weet is dat hij lelijk was.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij las zeker de Limburg Times. Moet gij niet te licht over denken zunne.
Zunne.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je uitstamel(t)(de)
Hopen dat-ie dat niet meer is. Uiteraard.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, enige wat ik weet is dat hij lelijk was.
Zou lachen gieren brullen zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hopen dat-ie dat niet meer is. Uiteraard.
Voor beschamende limburgers met accent die enkel in het dialect praten verwijs ik je graag naar L1.quote:
Eternum nocturnequote:
Ok.quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor beschamende limburgers met accent die enkel in het dialect praten verwijs ik je graag naar L1.
singed xdquote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Amumu maakt jullie allemaal af gr
Super. Ik mag straks mijn wekker zetten.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
omg mensen ik heb goed nieuws.
ik heb vanmiddag even geslapen en heb morgen pas college om 12, dus ik kan hele avond + nacht met jullie FOK!ken
In dat geval ga ik voor 12 slapenquote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
omg mensen ik heb goed nieuws.
ik heb vanmiddag even geslapen en heb morgen pas college om 12, dus ik kan hele avond + nacht met jullie FOK!ken
hoe was zwolle vandaag?quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Super. Ik mag straks mijn wekker zetten.
Wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
doe je toch niet hihihihihihiihhiquote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In dat geval ga ik voor 12 slapen
Heet. Dampend.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wow.mijn internet loopt achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ben ook echt zo. Het scheelt dat heel veel hier blijftquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen paar jaar terug, was de planning over halfjaar. Ik had m'n hele kamer al ingepakt en heb tot die tijd met spullen in dozen geleefd.![]()
Ik vond verhuizen altijd zo spannend en tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Sterk verhaal, ik geef het een 7.quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heet. Dampend.
Ging niet door. Iemand anders ging. Wel mag ik woensdag naar Emmen. Rock 'nd Rolllll
Binnenkort ook weer verhuizen, heb er nu al zin in (alleen maar omdat ik dan uit dit kuthuis ben)quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo. Het scheelt dat heel veel hier blijft
Gemiddeld cijfer op het HBO was lager.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
relax man gewoon last minutequote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo. Het scheelt dat heel veel hier blijft
ik kijk tv via internetquote:
Pas Bestuursrecht 1 met 3de keer halen met een 5,5 terwijl ik het in 1x gehaald heb met een 7.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gemiddeld cijfer op het HBO was lager.
5,5jes cultuur
bah nee ik haat verhuizenquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen paar jaar terug, was de planning over halfjaar. Ik had m'n hele kamer al ingepakt en heb tot die tijd met spullen in dozen geleefd.![]()
Ik vond verhuizen altijd zo spannend en tof.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
hoequote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
eerst bewijzen dat je daadwerkelijk voor 12 gaat slapen
Ik 9x ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben 7x verhuisd in mijn leven
Ja. Ik kan niet tegen zulkze saaiheidquote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas Bestuursrecht 1 met 3de keer halen met een 5,5 terwijl ik het in 1x gehaald heb met een 7.![]()
#offtopic #latereactie
Nieuw bericht.quote:
bij dat wieltje van instellingen bij een gesprek met iemandquote:
quote:
oh ik probeerde het in een gesprekquote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nieuw bericht.
En dan gewoon iedereen die je wilt toevoegen.
Maar je hebt zo'n chille kamerquote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnenkort ook weer verhuizen, heb er nu al zin in (alleen maar omdat ik dan uit dit kuthuis ben)
Ik vind 't best leuk, maar niet ook echt superleuk. Gewoon neutraal.quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik kan niet tegen zulkze saaiheid
Ja, maar heb al sinds het begin veel problemen met verwarming, elektra en last van lekkages. Ook is m'n huisbaas een klootzak. Samengevat: al m'n huisgenoten gaan weg en ik wil niet achterblijven.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar je hebt zo'n chille kamerStiekem wil ik alles wel inpakken nu.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voel eens tussen je benen, daar heb je er ook een.
geen woord over dvquote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]je klint als dv met haar stinkvisverhalen
- "bekend" persoon
Nee het is mooi, een beetje het Groningen van daar maar dan mooier nog.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet geweest, moest alleen de bus hebben maar ik weet eigenlijk al dat het centrum om te janken is.
Betwijfel ik. Ben je weleens hier geweest dan?quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee het is mooi, een beetje het Groningen van daar maar dan mooier nog.
Ja, meerdere keren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Ben je weleens hier geweest dan?
quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht wat..JAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Als je Hung en ry weghaalt, heb je Aquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
Hihi als je 'hun' en 'r' weghaalt, heb je GAY
christine le duc, albert heijn, v&d, heb ook een kerk gezien dacht ik, en een paar prostituees.quote:
Alles uitproberen toch.quote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hongarije is tofalleen het eten niet
Wat betekent 'A'?quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je Hung en ry weghaalt, heb je A
je bent dus via cs naar zuiderdiep gelopen, folkingestraat in, vismarkt over naar de grote marktquote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
christine le duc, albert heijn, v&d, heb ook een kerk gezien dacht ik, en een paar prostituees.
neequote:
Martinikerk is mooiquote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
christine le duc, albert heijn, v&d, heb ook een kerk gezien dacht ik, en een paar prostituees.
OMG JE MEENT HET OOK NOGquote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is de eerste letter van het alfabet!
plekkenquote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bah waar is die mond allemaal geweest
Ik hoop dat nog steeds van de zomer daarheen te gaan, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet door vanwege geld.quote:
Eerst een aversie hebben tegen het oostblok en het daarna geweldig vindenquote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, niet mijn schuld dat Ezell niet met jou op vakantie wilt.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef JRRY het volgende:
die keer daarvoor heb ik ook het station gezien, en een tram maar dat was blijkbaar een verbeelding want ik was klein en naar mijn weten was er in die tijd geen tram in groningen.
Met jou wel dan?quote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, niet mijn schuld dat Ezell niet met jou op vakantie wilt.
In 1,5 jaar kan veel veranderen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eerst een aversie hebben tegen het oostblok en het daarna geweldig vinden![]()
![]()
Hongarije is niet zo duur tochquote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop dat nog steeds van de zomer daarheen te gaan, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet door vanwege geld.
Nu jij nog.quote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
toch een keer van je vooroordelen afgestapt
groningen heeft altijd al trams gehad maar afgeschaft wegens onhandigheid, daar kunnen sommige steden nog wat van leren, randdebielquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
nice dan horen jullie er eindelijk echt bij.
Hoor je er zonder trams niet bijquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
nice dan horen jullie er eindelijk echt bij.
O ja, als jij m'n ticket betaald.quote:
Jawel, ben binnen een werkloze student...quote:
Groningen, stad van de liefdequote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn ouders elkaar ontmoet hebben in Groningen dus nu zou ik er zonder dat neppe Duitsland niet geweest zijn
jmr maar ze komen welquote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef Renesite het volgende:
Trams komen niet in Groningen wegens achterlijk duur en het vernachelen van het mooie centrum.
Word.
Ik was vorig jaar een werkloze scholierquote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, als jij m'n ticket betaald.
[..]
Jawel, ben binnen een werkloze student...Wil voor de zomer nog een vriendin in het buitenland opzoeken. Dat vind ik ook altijd erg leuk, mensen in het buitenland opzoeken. Maar ja, dan moet je kiezen.
Het kwam er toch?quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef Renesite het volgende:
Trams komen niet in Groningen wegens achterlijk duur en het vernachelen van het mooie centrum.
Word.
wow best wel doodsquote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Donderdag een week geleden, voordat ik Etsu spotte
Vismarktquote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
zit er een vero moda op de vismarktquote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat het Parijs was.quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groningen, stad van de liefde
Als jullie zulke dingen zegt, wil ik juist gaan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar een werkloze scholier![]()
nee maar dan wordt het lastig ja.Maar wel een tof land echt
Kutweer. Het regende, maar ik MOEST een nieuwe zomerjas...quote:
Heel erg leeg plein.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, opeens allemaal nieuwe winkels. Didn't knew thát.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zit er een vero moda op de vismarkt
Je bent mn oogappeltjequote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
shit wat lelijk
nouja niet lelijk gezet maar wie doet dat nou omgowjefohkl
Mijn ouders vertellen nog steeds elke keer het verhaal dat ik ben verwekt in een hotel op Terschelling met een fles tequila in de dakgoot. Ik was er niet zonder dat klote eiland.quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn ouders elkaar ontmoet hebben in Groningen dus nu zou ik er zonder dat neppe Duitsland niet geweest zijn
Ga dan shoppen in Amstelveen altijd droogquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kutweer. Het regende, maar ik MOEST een nieuwe zomerjas...
Amstel watquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ga dan shoppen in Amstelveen altijd droog
Ik dacht van de goedkope prostituees.quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groningen, stad van de liefde
je moet ook gewoon gaanquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Parijs was.
[..]
Als jullie zulke dingen zegt, wil ik juist gaan.
Wow, er zitten ook al 2 only's en 1 vero moda in de herestraat. Dat betekend dat er nu 4 winkels PRECIES dezelfde kleding verkopen binnen een straal van 300 meter.quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, opeens allemaal nieuwe winkels. Didn't knew thát.
is liefde togquote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht van de goedkope prostituees.
Ow, sexyness... Wil je toch niet weten?quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn ouders vertellen nog steeds elke keer het verhaal dat ik ben verwekt in een hotel op Terschelling met een fles tequila in de dakgoot. Ik was er niet zonder dat klote eiland.
Ik ben hier geweestquote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
di en do en za als ik het goed hebquote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een MARKT. Daar komen 1x (?) per week marktkraampjes.
Net als Kruidvat oid.quote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wow, er zitten ook al 2 only's en 1 vero moda in de herestraat. Dat betekend dat er nu 4 winkels PRECIES dezelfde kleding verkopen binnen een straal van 300 meter.
woensdag ook?quote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
di en do en za als ik het goed heb
Wouw dat is een leuk verhaal om te horen te krijgen van je oudersquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn ouders vertellen nog steeds elke keer het verhaal dat ik ben verwekt in een hotel op Terschelling met een fles tequila in de dakgoot. Ik was er niet zonder dat klote eiland.
illuminatiquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze hebben parijs gekozen omdat ze groningen als geheim willen houden
Ik wil wel, maar moet ook nog m'n huur en boodschappen kunnen betalen.quote:
Ezelldorp heeft ook een markt en dat ziet er op normale dag toch ook niet zo fucking leeg uit.quote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een MARKT. Daar komen 1x (?) per week marktkraampjes.
Waarschijnlijk vertellen ze het ook daaromquote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, sexyness... Wil je toch niet weten?
Enige dat ik wist is dat ik snel uit mn moeder wilde. Nog voor de gynaecoloog er was, lag ik aan een navelstreng out of teh vagina.
Huur en boodschappen zijn overratedquote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
illuminati
[..]
Ik wil wel, maar moet ook nog m'n huur en boodschappen kunnen betalen.
[..]
Ezelldorp heeft ook een markt en dat ziet er op normale toch ook niet zo fucking leeg uit.
Ezelldorp is uitgestorven.quote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezelldorp heeft ook een markt en dat ziet er op normale dag toch ook niet zo fucking leeg uit.
Ow joepie, bijenkorf...quote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg niet weten
ze hebben daar een bijenkorf en een ah
iddquote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
I
[..]
Net als Kruidvat oid.Allemaal op loopafstand en dat 2487x in het centrum.
Ik ben 1.5 maanden te vroeg geborenquote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, sexyness... Wil je toch niet weten?
Enige dat ik wist is dat ik snel uit mn moeder wilde. Nog voor de gynaecoloog er was, lag ik aan een navelstreng out of teh vagina.
denk hetquote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
woensdag ook?of is dat alleen de grote markt?
Inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iddH&M is net zo iets, er is een mannen zaak, een vrouwen/kinder zaak en een divided/mannen zaak binnen 400meter. Gooi dat allemaal in 1 zaak en doe niet moeilijk godjezus
Ik dacht vroeger altijd dat het normaal was als ouders dat vertelden aan hun kindquote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wouw dat is een leuk verhaal om te horen te krijgen van je ouders![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben 1.5 maanden te vroeg geborendat krijg ik altijd te horen
en dat mijn ouders elkaar hebben ontmoet doordat mijn moeder aan mij vader vroeg of hij in een uitgaansclub even op haar klompen (
) wilde letten
Oh, ik zie 't.quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/RegioTram_Groningen
En daar zijn diverse bronnages.
groningen, de stad van de mogelijkhedenquote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad.Om te huilen. Maar goed, het is Groningen, dan kan alles.
Hier bij ons ook jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iddH&M is net zo iets, er is een mannen zaak, een vrouwen/kinder zaak en een divided/mannen zaak binnen 400meter. Gooi dat allemaal in 1 zaak en doe niet moeilijk godjezus
Ik ga het zo aan mijn ouders vragenquote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat het normaal was als ouders dat vertelden aan hun kinddus volgens mij heb ik dat ook weleens gevraagd aan iemand
![]()
Living the sad life.quote:Op maandag 22 april 2013 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Huur en boodschappen zijn overrated
Ezelldorp is sowieso kut. Lijkt wel alsof iedereen daar elke week precies hetzelfde doet.quote:
Ik maar drie weken te vroegquote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben 1.5 maanden te vroeg geborendat krijg ik altijd te horen
en dat mijn ouders elkaar hebben ontmoet doordat mijn moeder aan mij vader vroeg of hij in een uitgaansclub even op haar klompen (
) wilde letten
Soort van Trumanstory.quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Living the sad life.
[..]
Ezelldorp is sowieso kut. Lijkt wel alsof iedereen daar elke week precies hetzelfde doet.
IK WIL HET WETEN OMGquote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga het zo aan mijn ouders vragen!
En volgens mij is het niet normaal
Ooh, mijn moeder trouwde op haar 18e omdat ze een koopwoning konden krijgen. Omgekeerd een moetje.quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn ma en pa waren high school lovers hoe cute
Geen idee. Ik houd mezelf voor uit liefde in bed. Omdat ik vind dat dat moet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
waarom zou je in godsnaam willen weten hoe je bent verwekt
Da's wel aandoenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn ma en pa waren high school lovers hoe cute
Ik heb nooit gevraagd "Maaahaaaam... hoe ben ik eigenlijk verwekt?quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
waarom zou je in godsnaam willen weten hoe je bent verwekt
hier heb je wel een puntquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
Jullie hebben dat in oude steden ivm oude historische panden die neit vernaggeld mogen worden, in Almere heb je 2 flinke H&Ms en gewoon van die Jack&Jones achtige dingen allemaal maar 1 of 2.
Zielig eind.quote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
M'n ouders kennen elkaar al vanaf hun 15de en waren ze beste vrienden, geliefden etc.
Nu zijn ze in de 40 en haten ze elkaar ontzettend.
onder het eten tussen neus en lippen doorquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd "Maaahaaaam... hoe ben ik eigenlijk verwekt?" of zo
maar mijn moeder wilde niet dat ik op valentijnsdag geboren zou worden dus toen ging ze wijn drinken en toen begon de bevallingquote:
Klopt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
Jullie hebben dat in oude steden ivm oude historische panden die neit vernaggeld mogen worden, in Almere heb je 2 flinke H&Ms en gewoon van die Jack&Jones achtige dingen allemaal maar 1 of 2.
bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
onder het eten tussen neus en lippen door
Hmmmm... ze kennen elkaar te lang weetje. En mieters, je ouders waren er vroeg bijquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
M'n ouders kennen elkaar al vanaf hun 15de en waren ze beste vrienden, geliefden etc.
Boy, that escalated quickly.quote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
glas ja, dat wil ik later ookquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Ik woon in een oud pand, van jaren 1930 als ik 't goed heb. Wel mooiiii, ik heb ornamenten aan m'n plafond en glad in lood ramen.
Ja he. Ik heb ook speciale ouders en daaruit komen speciale kinderen. Kijk mij.quote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm... ze kennen elkaar te lang weetje. En mieters, je ouders waren er vroeg bij
haha wat stom waarom nietquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
maar mijn moeder wilde niet dat ik op valentijnsdag geboren zou worden dus toen ging ze wijn drinken en toen begon de bevalling
Mompel mompelquote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja he. Ik heb ook speciale ouders en daaruit komen speciale kinderen. Kijk mij.
Dat weten wij ookquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
geen idee hoe ik ben verwektweet wel dat ik een ongelukje was
valentijnsdag is echt stom vind ikquote:
tsjakkaquote:
Noh.quote:
JE WEET NIET WIE MN OUDERS ZIJN EN ZE ZIJN HEEL BEROEMD IN NEDERLAND WANT ZE STAAN OP GOOGLE DIT DATquote:
Nee ik vind 12-02 veel mooierquote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar dan zou je het leuker kunnen maken door er op jarig te zijn
zo zeg!quote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
JE WEET NIET WIE MN OUDERS ZIJN EN ZE ZIJN HEEL BEROEMD IN NEDERLAND WANT ZE STAAN OP GOOGLE DIT DAT
Enige wat ik me nog kan herinneren, is dat m'n ouders alleen maar ruzie zaten te makenquote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh.![]()
Ik heb rare ouders.Denk ik dat ze ruzie hebben, is dat niet zo. Zitten ze tien minuten later, als ik even naar boven ben, lachend naast elkaar op de bank. En meer van dat soort zooi, maar het is wel lief.
Ja hoor, met jou dan?quote:
aaaah schattug. Waarom ben je bij dr?quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
Mn oma is echt geweldig
- Wil je een biertje?
Het is maandagavond, moet morgen naar stage.
- Oh. Wijn drink je niet he?
Nah af en toe.
- Wil je dat?
Nee oma, het is maandagavond.
- Oja, dat zei je net.
Word je dement?
- Nee, maar ik vind het gezellig dat je er bent.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
Mn oma is echt geweldig
- Wil je een biertje?
Nah af en toe.
- Wil je dat?
- Oja, dat zei je net.
Word je dement?
quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
Mn oma is echt geweldig
- Wil je een biertje?
Nah af en toe.
- Wil je dat?
- Oja, dat zei je net.
Word je dement?
Stage in Noordwijk. Anders blijf ik heen en weer fietsen, en nu kan ik morgen om 8:40 weg, in plaats van 8:05quote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
aaaah schattug. Waarom ben je bij dr?
Google Maps met hun gezicht gecensureerd. Ja ja.quote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
JE WEET NIET WIE MN OUDERS ZIJN EN ZE ZIJN HEEL BEROEMD IN NEDERLAND WANT ZE STAAN OP GOOGLE DIT DAT
Da's wel kut.quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige wat ik me nog kan herinneren, is dat m'n ouders alleen maar ruzie zaten te makenZe bleven nog bij elkaar omwille de kinderen en toen gingen ze toch maar scheiden.
Ja mijn oma ookquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik naar m'n oma ga, dan verwent ze me altijd met van alles, ookal zeg ik van te voren dat het niet hoeft.
Allemaal omkoperijquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik naar m'n oma ga, dan verwent ze me altijd met van alles, ookal zeg ik van te voren dat het niet hoeft.
10-02?quote:
Goede oma welquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
Mn oma is echt geweldig
- Wil je een biertje?
Nah af en toe.
- Wil je dat?
- Oja, dat zei je net.
Word je dement?
goed geregeldquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stage in Noordwijk. Anders blijf ik heen en weer fietsen, en nu kan ik morgen om 8:40 weg, in plaats van 8:05
Niet zo denigrerend doen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Google Maps met hun gezicht gecensureerd. Ja ja.
Tja, het is zo gelopen en ik vind 't prima nu.quote:[..]
Da's wel kut.Jammer dat het niet anders is gelopen. Mijn ouders hadden eerst ook vrij vaak ruzie, maar gelukkig is dat niet meer zo. En als ze nu wel ruzie hebben, dan slaat echt serieus nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |