Goeie grap ik moest lachen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza ik ga je blokkeren op WA, verwijderen van facebook en unfollowen op tumblr
Ja ik bedoel zelfs Drenthe heeft iets Groningen heeft alleen jou.quote:
ik ben serieusquote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goeie grap ik moest lachen.
[..]
Ja ik bedoel zelfs Drenthe heeft iets Groningen heeft alleen jou.
speel je ook ja?quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
league of legends is voor twaalfjarigen
goede grap.quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
ZEELAND.quote:
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof jij een bekkende buschauffeur erg vind.
Limburgs = soft. Softies zijn gay. Gay is tof.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
in de schoolexamenweek niet leren maar lol spelenquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
EN HOE KAN LOL JE LEVEN VERPESTEN JORDY?
Zou ik ook hebben gedaan.quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.
Ik zo: "sorry hoor"
"die kant op" toen ging die weer krant lezen![]()
Maastricht
Hij las zeker de Limburg Times. Moet gij niet te licht over denken zunne.quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.
Ik zo: "sorry hoor"
"die kant op" toen ging die weer krant lezen![]()
Maastricht
Ik weet niet wat je uitstamel(t)(de)quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Limburgs = soft. Softies zijn gay. Gay is tof.
Hold on
Weet ik niet, enige wat ik weet is dat hij lelijk was.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij las zeker de Limburg Times. Moet gij niet te licht over denken zunne.
Zunne.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je uitstamel(t)(de)
Hopen dat-ie dat niet meer is. Uiteraard.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, enige wat ik weet is dat hij lelijk was.
Zou lachen gieren brullen zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hopen dat-ie dat niet meer is. Uiteraard.
Voor beschamende limburgers met accent die enkel in het dialect praten verwijs ik je graag naar L1.quote:
Eternum nocturnequote:
Ok.quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor beschamende limburgers met accent die enkel in het dialect praten verwijs ik je graag naar L1.
singed xdquote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Amumu maakt jullie allemaal af gr
Super. Ik mag straks mijn wekker zetten.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
omg mensen ik heb goed nieuws.
ik heb vanmiddag even geslapen en heb morgen pas college om 12, dus ik kan hele avond + nacht met jullie FOK!ken
In dat geval ga ik voor 12 slapenquote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
omg mensen ik heb goed nieuws.
ik heb vanmiddag even geslapen en heb morgen pas college om 12, dus ik kan hele avond + nacht met jullie FOK!ken
hoe was zwolle vandaag?quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Super. Ik mag straks mijn wekker zetten.
Wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
doe je toch niet hihihihihihiihhiquote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In dat geval ga ik voor 12 slapen
Heet. Dampend.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wow.mijn internet loopt achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik ben ook echt zo. Het scheelt dat heel veel hier blijftquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen paar jaar terug, was de planning over halfjaar. Ik had m'n hele kamer al ingepakt en heb tot die tijd met spullen in dozen geleefd.![]()
Ik vond verhuizen altijd zo spannend en tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Sterk verhaal, ik geef het een 7.quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heet. Dampend.
Ging niet door. Iemand anders ging. Wel mag ik woensdag naar Emmen. Rock 'nd Rolllll
Binnenkort ook weer verhuizen, heb er nu al zin in (alleen maar omdat ik dan uit dit kuthuis ben)quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo. Het scheelt dat heel veel hier blijft
Gemiddeld cijfer op het HBO was lager.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Rockiejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
relax man gewoon last minutequote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo. Het scheelt dat heel veel hier blijft
ik kijk tv via internetquote:
Pas Bestuursrecht 1 met 3de keer halen met een 5,5 terwijl ik het in 1x gehaald heb met een 7.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gemiddeld cijfer op het HBO was lager.
5,5jes cultuur
bah nee ik haat verhuizenquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen paar jaar terug, was de planning over halfjaar. Ik had m'n hele kamer al ingepakt en heb tot die tijd met spullen in dozen geleefd.![]()
Ik vond verhuizen altijd zo spannend en tof.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
hoequote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
eerst bewijzen dat je daadwerkelijk voor 12 gaat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |