Goeie grap ik moest lachen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza ik ga je blokkeren op WA, verwijderen van facebook en unfollowen op tumblr
Ja ik bedoel zelfs Drenthe heeft iets Groningen heeft alleen jou.quote:
ik ben serieusquote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goeie grap ik moest lachen.
[..]
Ja ik bedoel zelfs Drenthe heeft iets Groningen heeft alleen jou.
speel je ook ja?quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
league of legends is voor twaalfjarigen
goede grap.quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
ZEELAND.quote:
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof jij een bekkende buschauffeur erg vind.
Limburgs = soft. Softies zijn gay. Gay is tof.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
in de schoolexamenweek niet leren maar lol spelenquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
EN HOE KAN LOL JE LEVEN VERPESTEN JORDY?
Zou ik ook hebben gedaan.quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.
Ik zo: "sorry hoor"
"die kant op" toen ging die weer krant lezen![]()
Maastricht
Hij las zeker de Limburg Times. Moet gij niet te licht over denken zunne.quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar welke halte naar Vaals ging, toen ging die grommen en keek me chagrijnig aan.
Ik zo: "sorry hoor"
"die kant op" toen ging die weer krant lezen![]()
Maastricht
Ik weet niet wat je uitstamel(t)(de)quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Limburgs = soft. Softies zijn gay. Gay is tof.
Hold on
Weet ik niet, enige wat ik weet is dat hij lelijk was.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij las zeker de Limburg Times. Moet gij niet te licht over denken zunne.
Zunne.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je uitstamel(t)(de)
Hopen dat-ie dat niet meer is. Uiteraard.quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, enige wat ik weet is dat hij lelijk was.
Zou lachen gieren brullen zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hopen dat-ie dat niet meer is. Uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |