quote:De titel van het presentatiedebuut van Jan Kooijman is bekend. Het smaakvolle RTL 5-programma gaat Cheat On Me heten. En zoals de titel al aangeeft moeten de kandidaten elkaar zien te verleiden.
In Cheat On Me verblijven tien koppels in een luxe villa in Thailand. De kandidaten weten van elkaar niet wie in het echt een stel is. En het is de bedoeling van het spel dat ze dat ook niet te weten komen. Volgens RTL 5 is de enige manier om niet ontdekt te worden 'schaamteloos aanpappen met een ander'. De partners kunnen intussen niet anders dan machteloos toekijken, behalve natuurlijk zelf een ander verleiden.
Intiem contact
Om de boel nog ingewikkelder te maken worden de mannen en vrouwen steeds aan nieuwe partners gekoppeld. En de makers beloven dat het er verhit aan toe zal gaan: 'Sensuele blikken, zoenen of nóg intiemer contact kunnen onderdeel zijn van het spel.' Juist ja.
35.000 euro
De vraag is hoe ver de kandidaten zullen gaan om hun tegenstanders te overtuigen van de liefde voor hun nep-geliefden. Het stel dat het beste in staat is om de rest te misleiden, gaat naar huis met 35.000 euro. De koppels die door de mand vallen, moeten wekelijks de villa verlaten.
Zou het?quote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef Burdie het volgende:
Zouden zij misschien geen echt stel zijn?
Wacht maarquote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef MissJ het volgende:
kijk nou maar niet zo Stephanie, je bent zelf nog veel erger dan Tony (denk ik dan)
of ze seks heeft gehad met een ander,kan me bijna niet voorstellenquote:Op maandag 22 april 2013 21:18 schreef J2T het volgende:
[..]
wat was de vraag? schakelde net te laat in.
Ja dat weten we allangquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Xan21 het volgende:
Het is allemaal BS, acteurs, die ene die er vorige week uitging speelt ook in reclames...
oh lol. met José misschien?quote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
of ze seks heeft gehad met een ander,kan me bijna niet voorstellen
Ik geloof niet dat ze dat gedaan heeftquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef J2T het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BIel8f3CQAAFBrI.jpg:large
misschien al gepost.
'quote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef J2T het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BIel8f3CQAAFBrI.jpg:large
misschien al gepost.
weet niet meerquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
maar zou charissa nou seks hbben gehad volgens die detector of begreep ik dat verkeerd?
Dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
maar zou charissa nou seks hbben gehad volgens die detector of begreep ik dat verkeerd?
quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
en wie wint er nou, het stel die het minst heeft gelogen ofzo?
Gezoendquote:
Ja, en meer dan alleen zoenen. Maar geen seks. Aldus Tony bij de leugendetector net.quote:
ik hoop hetquote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef mrclvm het volgende:
Tony en Chantal zeker ruige sex na deze onthullingen..
ik ook!quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar hoop van harte jamie en charissa
In ieder geval een stuk leuker.quote:
Josequote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef MissJ het volgende:
whehe Tony heeft een goede dekmantel gevonden in Stephanie.
Dek![]()
oh ja dat bedoelde ik ookquote:
Ja maar ze doet niet alsof ze in een relatie zit, ze zit er ook in.quote:Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef Tjik het volgende:
Charissa heeft ook meegedaan aan Peking Express hoor. Iedereen heeft wel een verleden met TV.
Hoezo? Omdat de rest zijn status op 'single' stond op facebook? Als ik Tony was zou ik ook niet maandenlang nog 'in een relatie met' staan zo'n slet totdat het programma voorbij is :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ze doet niet alsof ze in een relatie zit, ze zit er ook in.
Eh, Charissa en Jamie zijn irl een echt koppel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Tjik het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat de rest zijn status op 'single' stond op facebook? Als ik Tony was zou ik ook niet maandenlang nog 'in een relatie met' staan zo'n slet totdat het programma voorbij is :p
Ik heb het toch niet over Charissa en Jamie? Ik heb het over Stephanie, Tony, Chantal en José.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, Charissa en Jamie zijn irl een echt koppel.
Veel andere stellen waren geen echt koppel in het dagelijks leven, dus enkel acteurs die doen alsof ze een relatie hebben. Dus niet na het programma maar al voor het programma begon...
Of zijn ze nu ineens állemaal echte stellen geweest?
Wel veel vragen die min of meer dubbel waren..lag ook aan de antwoorden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:40 schreef secondelijm het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze nog met José verder zou willen na het programma!
Tony is wel een lekker stuk in deze video![]()
![]()
Ik vond 't top dat ze niet iedereen dezelfde standaard pittige vragen gaven, maar dat ze het individueel afgestemd hadden. José's gekleiner van anderen om hun seksuele geaardheid
Nou nou...moeilijk doen....?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga even moeilijk lopen doen met zn allen zeg, geez
Het is maar een rtl5 programma, verstand op 0 zetten en gaan. Dat zoeken naar het bedrog van rtl5 is vrij sneu
Ah, zo had ik nog niet gedacht, neequote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Tjahoezitdat het volgende:
dat ze acteurs zijn etc wil niet zeggen dat ze niet een echt koppel vormen?
Datquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:06 schreef secondelijm het volgende:
Ik vind 't daarentegen wél interessant wie er goed kan doen alsof, en daarnaast welk soort mensen daadwerkelijk een relatie aangaat met elkaar.
Ik had ook niet echt de indruk dat Chantal het speelde, dat zenuwtrekje rondom haar mond bijvoorbeeld of dan moet ze inderdaad een verdomd goede toneelspeelster zijn. Ik had haar dat geld wel gegund, maar die José weer niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:50 schreef Injetta het volgende:
Als dat van Chantal gespeeld was tijdens de vragen van Jose, dan mag ze wel een Oscar hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |