Het was zo goed, dat ik er een klein stijfje van kreeg. En ik ben een vrouw dus dat zegt al veelquote:
Please...quote:Op maandag 22 april 2013 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het was zo goed, dat ik er een klein stijfje van kreeg. En ik ben een vrouw dus dat zegt al veel
Hou je smoel. Mijn eten is gewoon verrekte lekker. En gezond.quote:
Euh... Okayquote:Op maandag 22 april 2013 20:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het was zo goed, dat ik er een klein stijfje van kreeg. En ik ben een vrouw dus dat zegt al veel
Ik heb nu zout. Zonder extra boter.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hou je smoel. Mijn eten is gewoon verrekte lekker. En gezond.
Alles rustig.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
Kan iemand de afgelopen 10 20 30 topics even samenvatten voor me ?
jij was er niet. Voor de rest zie de uitgebreide samenvatting van Cobraquote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
ik snap hem nietquote:
Baby's, taarten, cakes, bier, meet, drama in the USA.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
bah, lekker, lekker, lekker, leuk, voorspelbaarquote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Baby's, taarten, cakes, bier, meet, drama in the USA.
Zoiets...
Het nadeel van wonen aan de andere kant van de wereld meisquote:
En hoe waren jouw 30 topics?quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
bah, lekker, lekker, lekker, leuk, voorspelbaar
ohh okay. Nahhquote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het nadeel van wonen aan de andere kant van de wereld meisLuister het koningslied maar
ah, vandaar dat ik hem ook niet snaptequote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het nadeel van wonen aan de andere kant van de wereld meisLuister het koningslied maar
De dag dat je wist die zou komen is eindelijk hier (gaat dat gedrocht zo?) komt uit het Koningsliedquote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet wel dat het Moszkowicz is (zijn zoon zat natuurlijk bij mij op school)
quote:
Prima, alles gaat zn gangetje, net zoals hier blijkbaar. Had alleen wat meer offline prioriteiten de laatste tijdquote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat wist je neem ik aan al dat we voorspelbaar waren
Hoe is het met jou?
1 voor de brouwerij en 1 om mijn kleine lieverd te zien.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb geen leven buiten Fok. De laatste 2 weekenden er een dag aan besteed...
Goedzoquote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en nee, ik heb geen school bedreigd de laatste tijd
quote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 voor de brouwerij en 1 om mijn kleine lieverd te zien.
Ongetwijfeld, maar dat was op een dag dat ik sowieso niet kon geloof ikquote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat bezoek aan De brouwerij waar Nem werkt had jij denk ik ook nog wel leuk gevonden WG
Toe maar, aardige opkomst. Alleen het oost'n laat het met 1 afvaardiging een beetje afwaten.quote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, iarl, MM, ht, Nico en last but not least MaJo met aanhang
Tofquote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Twee dagen Bed & Breakfast geboekt in Limburg rond Hemelvaartdag.
Weer eens een paar favoriete restaurants daar bezoeken en Maastricht onveilig maken.
Met dank aan MaJo voor de inspiratie!
En Jojoquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toe maar, aardige opkomst. Alleen het oost'n laat het met 1 afvaardiging een beetje afwaten.
HT (noord)oosten toch?quote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
En JojoMaar geen van dezen komt toch uit het oosten
Dat is wel een goeie samenvattingquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Een fatsoenlijke samenvatting: LB is bevallen van een prachtige dochter, Soempie is weer zwanger, maar heeft bloedverlies gehad en het is nu dus onzeker hoe het verder is. PS is on a break met haar pottenbakker, maar bakt er niks van :p
Jojo is zevenentachtig keer in een week naar Ierland geweest en MM heeft even zoveel keren whisky gezopen. Verder is iedereen ziek, zwak en misselijk.
Mja vind dat meer het noordenquote:
I second thatquote:
Dat zou wat zijn als die opeens op een meet komtquote:
We zijn weer bij elkaar hoorquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Een fatsoenlijke samenvatting: LB is bevallen van een prachtige dochter, Soempie is weer zwanger, maar heeft bloedverlies gehad en het is nu dus onzeker hoe het verder is. PS is on a break met haar pottenbakker, maar bakt er niks van.
Jojo is zevenentachtig keer in een week naar Ierland geweest en MM heeft even zoveel keren whisky gezopen. Verder is iedereen ziek, zwak en misselijk.
Dat had ik ook gemistquote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We zijn weer bij elkaar hoor![]()
dacht dat ik dat wel duidelijk had gemaakt
Ik zag afgelopen zaterdag nog een leuke van jou en mij op het stoepje.quote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef MaJo het volgende:
Pics zijn er wel maar zelf nog niet gezien. Dus posten maar Cobra
Zeg je hiermee dat je een keer komtquote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik heb wel gekkere dingen gedaan.
Maar B. en ik zijn wel het oosten.
Ja via Skypequote:
Daar ben ik benieuwd naar, die is wel tof volgens mijquote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen zaterdag nog een leuke van jou en mij op het stoepje.
Mbt mijn foto's zal ik morgen wat posten.
Nu echt maffen.
Dees': http://www.dejuistetoonsittard.nlquote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofB&B in Maastricht of in de omgeving?
hij staat hier in de bar aan maar ik heb geen.zin om naar rechts te kijken. ..quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef MaJo het volgende:
Mooie wedstrijd Machester United - Aston Villa, Van Persie heeft in de eerste helft al drie keer gescoord
Uh, nee? Of niet expliciet dan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar zit wel wat in ..quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja vind dat meer het noordenBij oosten denk ik meer aan Diaan en Peace
Ah, even inschakelenquote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef MaJo het volgende:
Mooie wedstrijd Manchester United - Aston Villa, Van Persie heeft in de eerste helft al drie keer gescoord
Ok, 1 saffie dan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik benieuwd naar, die is wel tof volgens mij
Aaaaah, nog 1 saffie?
Nee, niet echt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ziet er goed uitquote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees': http://www.dejuistetoonsittard.nl
Wil daar in de buurt nog wat zaken bezoeken, zoals restaurant Pretzels.
Ik ben ook geen voetbalfanaat maar vind dit toch wel een interessante wedstrijdquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij staat hier in de bar aan maar ik heb geen.zin om naar rechts te kijken. ..
Of anders gezegd: I couldn't care less
Nahquote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had ik ook gemistAlles uitgesproken?
maar jij weet allesquote:
whatsapp eigenlijk. En twitter. Enzoquote:
Nou zoooo erg is het niet toch? We waren al best een paar maanden samenquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uh, nee? Of niet expliciet dan.
Maar ja, dat is bij jou ook elke week anders, dat kan zelfs de Story niet bijhouden.
Jeequote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, 1 saffie dan.![]()
Want ik vraag me nu af of Jojo of iarl mij die foto liet zien.
Is dat wel verstandig dan? Anders loop je misschien weer tegen dezelfde problemen aan als je het niet bespreekt. Maar je moet doen wat goed voelt voor jouquote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah
[..]
maar jij weet alles
[..]
whatsapp eigenlijk. En twitter. Enzo
[..]
Nou zoooo erg is het niet toch? We waren al best een paar maanden samen![]()
Ik heb er 2. 1 met en 1 zonder saffie in de mond.quote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
De foto staat toch op jouw camera of snap ik het even niet?
We lezen het hier wel weer dan, never a dull moment...quote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig dan? Anders loop je misschien weer tegen dezelfde problemen aan als je het niet bespreekt. Maar je moet doen wat goed voelt voor jou
nee, op de mijnequote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
De foto staat toch op jouw camera of snap ik het even niet?
Oh echt? Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er 2. 1 met en 1 zonder saffie in de mond.
Maar Jojo of iarl heeft ook nog een foto met een telefoon gemaakt.
Van achter genomen dan? Ja dit klinkt raarquote:
Ah, kijk.quote:
Ik nu ook welquote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van achter genomen dan? Ja dit klinkt raarBen wel benieuwd nu!
mah het gedoe met labelen was juist precies het probleem. Het is veel beter nu, voor beide partijen. Maar onze ouders weten er nu ook officieel vanquote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig dan? Anders loop je misschien weer tegen dezelfde problemen aan als je het niet bespreekt. Maar je moet doen wat goed voelt voor jou
Als je de tussenliggende berichten vergeet wel ja.quote:Op maandag 22 april 2013 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou zoooo erg is het niet toch? We waren al best een paar maanden samen![]()
Nopequote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb jij net een WhatsApp gehad?
Je kan dingen ook overanalyseren inderdaad, in dat geval is het slimmer om er niet over te pratenquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mah het gedoe met labelen was juist precies het probleem. Het is veel beter nu, voor beide partijen. Maar onze ouders weten er nu ook officieel van
'Ma, pa, wat zouden jullie er van zeggen als ik bekend maak dat ik graag potten bak?'quote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mah het gedoe met labelen was juist precies het probleem. Het is veel beter nu, voor beide partijen. Maar onze ouders weten er nu ook officieel van
"Geen probleem schat. Wat is haar naam?"quote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ma, pa, wat zouden jullie er van zeggen als ik bekend maak dat ik graag potten bak?'
preciesquote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeJe mag hem ook hier posten
[..]
Je kan dingen ook overanalyseren inderdaad, in dat geval is het slimmer om er niet over te pratenMaar het moet ook geen verboden onderwerp worden
Mah ik had zijn moeder al meerdere malen ontmoet, en hij mijn vader in December, maar nu kwam ze voor de opening en hij zoende me waar ze allemaal bij waren. Tja.quote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ma, pa, wat zouden jullie er van zeggen als ik bekend maak dat ik graag potten bak?'
quote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn nog niet Facebook official toch?
quote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn nog niet Facebook official toch?
Waarom dat laatste niet dan? Als de ouders het weten is Facebook de volgende stap tochquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies
[..]
Mah ik had zijn moeder al meerdere malen ontmoet, en hij mijn vader in December, maar nu kwam ze voor de opening en hij zoende me waar ze allemaal bij waren. Tja.
[..]
Ik smul daar ook altijd wel vanquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heb ook al wat Facebook breaks mee mogen maken, ook erg leuk.
Krijg je ineens de vraag of je een 10-daagse reis naar Turkije wil overnemen en Youtube filmpjes van Queen met Love Of My Life en zo...
Ja nahja hij heeft in het begin ergens duidelijk gemaakt dat hij dat niet wilde en ik ga er niet weer over beginnenquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom dat laatste niet dan? Als de ouders het weten is Facebook de volgende stap toch
Vind dat wel vreemd eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nahja hij heeft in het begin ergens duidelijk gemaakt dat hij dat niet wilde en ik ga er niet weer over beginnen![]()
Trustequote:Op maandag 22 april 2013 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik echt, echt maffen.
Ik zie morgen wel of die foto hier staat of dat er een linkje in dm zit.
nee hij gebruikt het zelden en vindt het verder ook gewoon niet zo nodig. Is stom iets om ruzie over te makenquote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind dat wel vreemd eerlijk gezegdMaar goed, misschien is hij niet echt met Facebook bezig? Ik zou er inderdaad maar niet meer over beginnen dan
Dan zou ik het zeker zo laten jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hij gebruikt het zelden en vindt het verder ook gewoon niet zo nodig. Is stom iets om ruzie over te maken
Ik ga mee met mijn tijdquote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik moet toch wel erg lachen/huilen om het Facebook official zijn.
'De volgende stap.'
was er al achter dat jij het niet wasquote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeJe mag hem ook hier posten
[..]
Je kan dingen ook overanalyseren inderdaad, in dat geval is het slimmer om er niet over te pratenMaar het moet ook geen verboden onderwerp worden
Ik blijkbaar ook. Toen ik mijn smartphone had zei een vriendin dat ik nu ook hip ben.quote:
Dit.quote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
'De volgende stap.'
Ik vind ook niet dat je status er pas toe doet als het op Facebook staat hoor. Maar vind het wel vreemd als iemand er zo op tegen is, ik heb dan het gevoel dat hij niet wil dat mensen weten dat hij een relatie heeft. Mijn ex wilde dat ook niet, later bleek dat hij ook met anderen het bed in dook. Dus ben daar wat gevoelig voorquote:Op maandag 22 april 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook. Toen ik mijn smartphone had zei een vriendin dat ik nu ook hip ben.
Nu heb ik zelfs een tablet.
Maar eigenlijk is het toch een beetje sneu als je status er pas toe doet als het op Facebook staat?
Of sterker..dat het tot een ruzie erover komtquote:Op maandag 22 april 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook. Toen ik mijn smartphone had zei een vriendin dat ik nu ook hip ben.
Nu heb ik zelfs een tablet.
Maar eigenlijk is het toch een beetje sneu als je status er pas toe doet als het op Facebook staat?
en die kant snap ik ook wel... maar het is kiezen of delenquote:Op maandag 22 april 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je status er pas toe doet als het op Facebook staat hoor. Maar vind het wel vreemd als iemand er zo op tegen is, ik heb dan het gevoel dat hij niet wil dat mensen weten dat hij een relatie heeft. Mijn ex wilde dat ook niet, later bleek dat hij ook met anderen het bed in dook. Dus ben daar wat gevoelig voor
Dat gaat ook wel ver jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of sterker..dat het tot een ruzie erover komt
Ik zou er sowieso geen ruzie over maken, dat is het niet waard.quote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en die kant snap ik ook wel... maar het is kiezen of delen
quote:Op maandag 22 april 2013 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Errr....
http://www.nu.nl/opmerkel(...)rgasme-via-duim.html
Ja en bijkomend voordeel is dat 'ie zijn eigen duim kan zuigen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]Wel fijn voor hem dat hij toch nog dat kan ervaren
Ja je kan het uitzetten, maar recentelijk probeert mijn Facebook me de hele tijd zover te krijgen dat een een status kiesquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Is dat trouwens helemaal uit te zetten of word je verplicht iets in te vullen bij status?
Oeh, snap wel dat je dat verdacht vindt, Majo. Wat een klootzak. Maar in principe heeft het verborgen houden van zijn relatiestatus toch niets met het vreemdgaan te maken, omdat een potentieel slachtoffer die op zijn Facebook kijkt toch ook jouw en andere berichten kan lezen en er zo ook achterkomt?
Als ik er wel iets over had gezegd op Facebook dan waren ze er wel achter gekomen ja, maar ik zette er niks op in de hoop hem zo wel bij me te houdenquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Is dat trouwens helemaal uit te zetten of word je verplicht iets in te vullen bij status?
Oeh, snap wel dat je dat verdacht vindt, Majo. Wat een klootzak. Maar in principe heeft het verborgen houden van zijn relatiestatus toch niets met het vreemdgaan te maken, omdat een potentieel slachtoffer die op zijn Facebook kijkt toch ook jouw en andere berichten kan lezen en er zo ook achterkomt?
Uh, je wist ervan en keek de andere kant op? Damn, dan was je wel erg verblind door liefde.quote:Op maandag 22 april 2013 22:46 schreef MaJo het volgende:
Als ik er wel iets over had gezegd op Facebook dan waren ze er wel achter gekomen ja, maar ik zette er niks op in de hoop hem zo wel bij me te houdenDat heeft niet gewerkt
Ik kwam er al vrij snel achter dat het een sukkel was ja, maar was verblind door liefde en hoopte dat ie toch ooit voor mij zou kiezen. Van fouten leert men en ik zou dat nooit meer zo doen. Gelukkig heb ik nu een heel lief vriendje waarvan ik weet wat ik eraan hebquote:Op maandag 22 april 2013 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uh, je wist ervan en keek de andere kant op? Damn, dan was je wel erg verblind door liefde.
Hoop dat je nu wel je ogen open hebt. Maar zo te horen gaat het wel goed tussen jou en je vriend.
Hoe is het trouwens met je baan? Wat moet je er zoal voor doen?
Dit. We hebben het er vorige keer helemaal niet over gehadquote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Maar met welke insteek schrijf je dan, hoeveel research moet je ervoor doen?
Ben wel benieuwd naar de blogs ja.
Heel algemeen eigenlijk. 1 blog heet bijvoorbeeld "5 tips tegen vermoeidheid". Dan ga ik wat googelen en kijken naar wat studies en haal daar tips uit. In dit geval kon ik ook uit eigen ervaring wel wat vertellenquote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Maar met welke insteek schrijf je dan, hoeveel research moet je ervoor doen?
Ben wel benieuwd naar de blogs ja.
Klopt ja, ook niet aan gedacht eigenlijkquote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit. We hebben het er vorige keer helemaal niet over gehad
Wellicht dat Siri je kan helpen?quote:
http://bit.ly/ZELhe9quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef wyccie het volgende:
Al gevonden. Echt ideaal is het niet. Ik wil altijd snel zijn.
Wie of wat is Siri?
Het is inderdaad ook nooit goedquote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef wyccie het volgende:
![]()
Maar als het zijn nichtje was geweest zou ik ook dom bezig zijn op Google.
quote:Steppenwolf was an assumed name.
He was born Toby Wild.
Siri komt uit Mary Poppinsquote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef wyccie het volgende:
Precies. Zo is dat.![]()
En Siri is toch ook ... oh, nee. Dat was Sirda.
Geen verrassing toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:03 schreef Nico_S. het volgende:
Dat "geweldige" Siri kan overigens niet overweg met een Schots accent:
Als het net zo goed is als hun landkaarten niet, nee. Een niet bestaand vliegveld in Dublin aangeven ...quote:
Mogguh.quote:
Ja, die is leuk!quote:
Ik ben niet de enige, gelukkigquote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef wyccie het volgende:
'De volgende stap.'
quote:
quote:
We wisselen het braaf afquote:whatsapp eigenlijk. En twitter. Enzo
Ervaring leert dat je niet jarig bent als je niet op Facebook je verjaardag hebt ingevuldquote:Op maandag 22 april 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ketchup bij colakipquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik ga morgen de colakip weer maken. Eerst ketchup halen. Volgens mij heb ik dat de vorige keer helemaal niet gebruikt.
Ik zal het dit jaar merkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie, wil je nou nog steeds niet accepteren dat je mateloos populair bent
Goedemorgen
goeiemorgen Etcie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zal het dit jaar merken
zo bijgelezen en wel. Goedemorgen
Hoewel ik regelmatig Schotland bezoek, ik ook vaak niet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:03 schreef Nico_S. het volgende:
Dat "geweldige" Siri kan overigens niet overweg met een Schots accent:
Ik weet nu niet zo goed wie the good en wie the bad is...quote:
Fruit Ninja heb ik al, die anderen zal ik checkenquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef wyccie het volgende:
Voor Majo en andere geļnteresseerden: Fruit
Ninja, Puddingmonsters en Slice It zijn ook leuke apps.
quote:
Ik ben the bad in dezequote:Op dinsdag 23 april 2013 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nu niet zo goed wie the good en wie the bad is...
Bovenste/eerste foto zie ik trouwens niet...
Mwa, je ziet er nog steeds beter uit dan ik.quote:
Nope...quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
herpost foto C4
Zie je hem nou wel?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
C4 iedere keer dat ik een foto van jou zie langskomen zie ik die trui.
quote:
quote:
Onwel geworden op werk, had de auto al ingeladen met posttassen, was klaar voor vertrek de polder in, ging het lichtje plots uit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Was het ongepland dat je terug kwam of dat je er heen ging. Meer details hea, we zijn niet snel tevreden en wel nieuwsgierig
Dank je. Ja, was wel even schrikken.quote:
Idd, voel ik het weer opkomen, dan een oxa slikken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is even schrikken zeg!![]()
Maar als ik het goed begrijp mag je een -pammetje slikken op het moment dat je het gevoel hebt dat je out gaat? Dat heeft dan wel weer wat.![]()
Ik hoop in ieder geval dat het allemaal mee gaat vallen.
Dat was nodig om het bloedgas te analyseren. man, dat wens ik niemand toe, echt een zeer venijnige prik is dat om daar bloed af te tappen.quote:
Oei, dat moet schrikken zijn. Het beste!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onwel geworden op werk, had de auto al ingeladen met posttassen, was klaar voor vertrek de polder in, ging het lichtje plots uit.
Ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagader) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
Komt puur door stress en hyperventilatie.
De BHV'er dacht eerst nog aan een ambulance tot ik weer bij kennis was, toen bracht die me naar het ziekenhuis.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn
PostNL heeft me ff tijdelijk ziekgemeld.
Donderdag nog meer onderzoeken bij de cardioloog, en heb als ik het weer voel aankomen spierverslappers gekregen (Oxazepam)
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:55 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Oei, dat moet schrikken zijn. Het beste!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onwel geworden op werk, had de auto al ingeladen met posttassen, was klaar voor vertrek de polder in, ging het lichtje plots uit.
Ondrzoeken gedaan op de eerste hulp, bloedmonsters/bloedspiegel (bloedgas waarde in de slagader) wijzen niks uit dat het te maken heeft met ongezond leven.
Komt puur door stress en hyperventilatie.
De BHV'er dacht eerst nog aan een ambulance tot ik weer bij kennis was, toen bracht die me naar het ziekenhuis.
Is verder niet gevaarlijk, maar wel als je auto aan het rijden bent, en laat ik nu net chauffeur zijn
PostNL heeft me ff tijdelijk ziekgemeld.
Donderdag nog meer onderzoeken bij de cardioloog, en heb als ik het weer voel aankomen spierverslappers gekregen (Oxazepam)
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:36 schreef Lotusss het volgende:
Vanmiddag moet hij van mij het huis stofzuigen.
quote:
Ik had je niet herkend.quote:
Ah, dan was het inderdaad een ander recept wat ik eerder had gemaakt. Ik kon het me ook al niet meer herinneren, maar alles wat ik gegoogled had bevatte ketchup. Ik doe die van jou wel, want dan hoef ik het huis niet nog een keer uit voor ketchup.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:36 schreef Lotusss het volgende:
Vanmiddag moet hij van mij het huis stofzuigen.
Hierzo. Ik heb het tot nu toe steeds gemaakt met filet in plaats van bouten en een veel kortere tijd in de oven. De kip was wel gaar, maar de colasmurrie was niet overdreven ingediktquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Ah vandaar, ik maak 'm anders: cola, suiker, sojasaus, ui, knoflook, limoensapHeb je een receptje? Ik ben wel benieuwd naar de variant
Beterschapquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, terug uit het ziekenhuis, dat was geheel ongeplanned
wtfquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Op marktplaats een advertentie van een bedrijf dat kistjes e.d. voor prematuur geboren kindjes levert. Ik keek naar bakfietsen. Kan me niet voorstellen dat je zo je doelgroep bereikt en ik had ook helemaal geen zin om over dat soort dingen na te denken ...
Tijd voor bier en tieten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Beterschap ER
Net heerlijk een uurtje getennist
Ik kan wel merken dat de lessen effect hebben
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor bier en tieten.
[ afbeelding ]
zover naar beneden kijkt de man die dat glas voor zich heeft toch niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die navel onderaan het glas doet nog het meest aan een uit de kluiten gewassen woekerende moedervlek denken ...
Nu je het zegt idd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zie er eigenlijk een Roger uit American Dad in.
Zie vorig commentaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zover naar beneden kijkt de man die dat glas voor zich heeft toch niet.
ik bedoel meer het baken in de nacht gebeuren, het houd je veilig, het sentimentele... ik vond lopen op het water voor het huwelijk al beterquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, die taalfouten hadden echt niet gehoeven. De W van Willem-rap ook niet.
Voor de rest prima keus. Dat gezeik is ook gewoon om het zeiken. Je hoeft het niet mooi te vinden, je hoeft het niet mee te zingen. Je magt best zeggen dat je het niet mooi vindt, maar om nou zo'n initiatief de grond in te boren en er antibewegingen voor in het leven te roepen, dat vind ik erg laag.
maar die taalfouten zitten echt door het hele lied, dus je kunt het hele lied gewoon afbranden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, die taalfouten hadden echt niet gehoeven. De W van Willem-rap ook niet.
Voor de rest prima keus. Dat gezeik is ook gewoon om het zeiken. Je hoeft het niet mooi te vinden, je hoeft het niet mee te zingen. Je magt best zeggen dat je het niet mooi vindt, maar om nou zo'n initiatief de grond in te boren en er antibewegingen voor in het leven te roepen, dat vind ik erg laag.
Het past wel bij de melodie en het idee van het lied. En gepaster dan de tekst van die Utrechtse studenten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bedoel meer het baken in de nacht gebeuren, het houd je veilig, het sentimentele... ik vond lopen op het water voor het huwelijk al beter
Die was wel leuk, maar natuurlijk ook een beetje onzin en helemaal doorgeslagen. Zo kun je alle songteksten wel analyseren. Er is ook zoiets als dichterlijke vrijheid.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Die neerlandicus bij p&w vond ik leuker/beter
Maar moet dat zo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
maar die taalfouten zitten echt door het hele lied, dus je kunt het hele lied gewoon afbranden.
het slaat idd wel door, maar dit lied is wel in opdracht van het nationaal comité inhuldiging toch? Dan mag je toch wel iets van taaljuistheid in je teksten hebben hoor, ik vind wel dat je dan een voorbeeldfunctie hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het past wel bij de melodie en het idee van het lied. En gepaster dan de tekst van die Utrechtse studenten.
[..]
Die was wel leuk, maar natuurlijk ook een beetje onzin en helemaal doorgeslagen. Zo kun je alle songteksten wel analyseren. Er is ook zoiets als dichterlijke vrijheid.
[..]
Maar moet dat zo?
En dan ben ik nog wel de taalnazi hier.
Jij slowchat, jij zingt hier niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
het slaat idd wel door, maar dit lied is wel in opdracht van het nationaal comité inhuldiging toch? Dan mag je toch wel iets van taaljuistheid in je teksten hebben hoor, ik vind wel dat je dan een voorbeeldfunctie hebt.
Anders beroep ik me voortaan ook op de dichterlijke vrijheid.
tim en ik hebben eens samen een half topic volgerijmd, om en om. Dat was best vermakelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Jullie mogen eigenlijk wel vaker dichtend chatten hier.
Dat vind ik zo knap, ik maak met Sinterklaas veel liever een surprise dan dat ik moet gaan dichten.
Daar doelde ik inderdaad op.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
tim en ik hebben eens samen een half topic volgerijmd, om en om. Dat was best vermakelijk
Het Kroningslied is kut.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik zo knap, ik maak met Sinterklaas veel liever een surprise dan dat ik moet gaan dichten.
Ik zie wel vaker troep, maar dan is het meestal niet de bedoeling dat het leuk is. Dat was nu wel zo, wat het extra erg maakte. Het hielp ook niet mee dat er uitgebreide verwijzingen in zaten naar Dark Skies, een film die ik ook al intens kut vondquote:
volgens mij december 2011, maar geen zin om terug te zoekenquote:
Belangrijk verschil: meneer Ewbank is al jaren professioneel tekstschrijver voor liedjes, die studenten niet. Ewbank is speciaal uitgekozen door het officiėle comité, dus dan mag je wat mij betreft verwachten dat de kwaliteit een flink stuk hoger ligt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het past wel bij de melodie en het idee van het lied. En gepaster dan de tekst van die Utrechtse studenten.
Overanalyseren kan inderdaad altijd, en dichterlijke vrijheid is verder prima. Veel van de fouten uit Koningslied hadden echter makkelijk voorkomen kunnen worden zonder afbreuk te doen aan de bedoeling van het lied.quote:[..]
Die was wel leuk, maar natuurlijk ook een beetje onzin en helemaal doorgeslagen. Zo kun je alle songteksten wel analyseren. Er is ook zoiets als dichterlijke vrijheid.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Het Kroningslied is kut.
Zo opgedrongen heeft het geen nut.
Dankzij de organisatie, o.a. Joop v/d Ende
Zitten we nu (weer) met die ellende.
Ik dicht dan wel, surprises zijn pure horror...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Zou best kunnen, volgens mij hebben we dat vaker gedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij december 2011, maar geen zin om terug te zoeken
Hij heeft de tekst niet zelf geschreven. Je kunt ze alleen verwijten dat ze hadden moeten kiezen om de fouten eruit te halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Belangrijk verschil: meneer Ewbank is al jaren professioneel tekstschrijver voor liedjes, die studenten niet. Ewbank is speciaal uitgekozen door het officiėle comité, dus dan mag je wat mij betreft verwachten dat de kwaliteit een flink stuk hoger ligt.
Hmm, mag ik bij je komen eten dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dichten kost me te veel inspanning in mijn hoofd, kost te veel energie. En dan moet ik weer gaan eten.
Oh, ik heb nog geen avondeten gehad. Zo maar eens de kip maken.
't Is een beetje een bende hier.quote:
Of besluiten dat het Nederlandse volk hopeloos is met teksten en het dan maar zelf te doen. Het is niet alsof iemand er ooit achter kan komen, want er zullen vrij veel stukken tekst niet gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij heeft de tekst niet zelf geschreven. Je kunt ze alleen verwijten dat ze hadden moeten kiezen om de fouten eruit te halen.
Als je bedoelt zou het wel eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef wyccie het volgende:
Poging: Pink heeft blijkbaar een mooi liedje, dat al een tijdje een hit is. Die was laatst nog gezongen door iemand bij zo'n talentenjacht. Iemand een idee welke?
[..]
't Is een beetje een bende hier.
Ik ben het ermee eens dat het een foute keus is. Maar het liedje zelf vind ik prima, en koninginnedag zal er niet minder om worden voor mij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of besluiten dat het Nederlandse volk hopeloos is met teksten en het dan maar zelf te doen. Het is niet alsof iemand er ooit achter kan komen, want er zullen vrij veel stukken tekst niet gebruikt zijn.
Ik vind het een leuk idee dat er een speciaal lied voor geschreven wordt. Het had wat mij betreft alleen niet dķt lied moeten zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het een foute keus is. Maar het liedje zelf vind ik prima, en koninginnedag zal er niet minder om worden voor mij.
Ik heb het eigenlijk nog nooit gevierd.
Heb het altijd al geweten,quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dichten kost me te veel inspanning in mijn hoofd, kost te veel energie. En dan moet ik weer gaan eten.
Oh, ik heb nog geen avondeten gehad. Zo maar eens de kip maken.
Geeft niks. Ik heb de afgelopen jaren vaak zat o.a. blaadjes, takken en stenen moeten weghalen om een "knus" onderkomen te maken. Ik kan dus wel wat hebben.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het altijd al geweten,
Wyccie is een synoniem voor eten.
Maar van al dat eten wordt je niet lichter,
Voor je het weet ben je plots'ling toch dichter...
Kippie, kippie, kom hier, ik ga je plukken,
Braden in een pannetje, dat moet toch lukken?
Badend in de cola, chillen in een bubbelbad,
In het zoet verwennen, heerlijk smikkelen wordt dat...
The master at work!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het altijd al geweten,
Wyccie is een synoniem voor eten.
Maar van al dat eten wordt je niet lichter,
Voor je het weet ben je plots'ling toch dichter...
Kippie, kippie, kom hier, ik ga je plukken,
Braden in een pannetje, dat moet toch lukken?
Badend in de cola, chillen in een bubbelbad,
In het zoet verwennen, heerlijk smikkelen wordt dat...
Ik geef de voorkeur aan die van Kroes boven die van Ewbank. Minder symboliek die haast nergens op slaat en taaltechnisch valt het me nog best mee. De zin 'Nederland dat kleurt oranje' vind ik niet helemaal lekker lopen, maar hij gebruikt in elk geval het juiste verwijswoord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
Die van Wolter Kroes klinkt niet slecht, is wel meer een polonaiselied dan een Kroningslied. En die blinkt ook niet uit in taal.
Het heeft wel een hoog meezinggehalte.
Het lied van Driesquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, we moeten naar ER luisteren. Dries it is.
Was getekend: Niki Lauda.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het lied van Dries
Kan mij niet zo bekoren
Ik denk dat ik dan maar kies
Voor een leven zonder oren
Later dit jaar de film Rush, over de rivaliteit tussen Lauda en Huntquote:
Dat kan niet, dat heb ik ooit eens laten uitzoekenquote:
Ik mis die dienstquote:Vraag gebruiker: Volgens VRTaal.net (http://taal.vrt.be/taalda(...)/a-az/st-a0374.shtml) en andere bronnen kan ik me het apelazarus werken, schrikken, lachen en lopen. Is er een reden waarom ik me niet het apelazarus kan vervelen?
Antwoord 1: Geachte vraagsteller,
Bedankt voor het stellen van uw vraag aan al@din.
Beantwoording van uw vraag vereist enig onderzoek. U krijgt binnen 4 werkdagen een antwoord.
Indien u het antwoord binnen 24 uur had verwacht en het antwoord hierna niet meer nodig is, laat het ons dan a.u.b. weten in een antwoord op deze mail.
Met vriendelijke groeten,
al@din, de persoonlijke vraagbaak van de openbare bibliotheken in Nederland
Antwoord 2: Beste vraagsteller,
Het is moeilijk een antwoord te geven op uw vraag. Waarschijnlijk doelt de intensevering 'ape' op een activiteit waarvoor inspanning is vereist en dat kan van vervelen niet worden gezegd. Hier doet men namelijk niets.
De term apelazerus of apetering heeft volgens het 'woordenboek van populaire uitdrukkingen, clichés' en slogan twee betekenissen:
1: als intensivering in de uitdrukking zich het apelazerus/apetering lachen/schrikken/werken etc
De uitdrukking was destijds vooral populair onder de soldaten in Nederlands-Indļe.
2: krijg het apelazerus/de apetering. Platte verwensing. Lazerus slaat op de bedelaar uit Lucas16. Bedoeld wordt eigenlijk de 'lazarusziekte' of melaatsheid.
Met vriendelijke groeten,
Al@din, de persoonlijke vraagbaak van openbare bibliotheken in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
"er schijnen er niet veel van te zijn"quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
persoonlijke vraagbaak van openbare bibliotheken in Nederland.
Ik mis die dienst . Ik heb ze ook een keer laten uitzoeken wa
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"er schijnen er niet veel van te zijn"
quote:"During the 1980s, "butch gigolette" Les von Zoticus set up a prostitution business aimed at femme lesbians. She hoped not only to perform sexual services, but also to educate clients and help them explore their own sexual needs. However, perhaps because women tend to have less money than men, or perhaps because their sexuality does not lend itself to purchasing sexual service, female prostitution clients are far outnumbered by males. Les von Zoticus' gigolette service survived only six months".
Eind dit jaar weer een kans met deel 2quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga me maar wagen aan The Hobbit. Eigenlijk jammer dat ik die niet in de bios heb gezien.
Voor de zekerheid even gegoogled. We got that shit covered!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Keus genoeg
maar wat is er verdomme MIS met die gasten hier. GGRRR, er gebeuren allemaal dingen en het maakt me zoo ONWIJS agressive!!
School is binnenkort voorbij.quote:
Jeetje ER dat is schrikken! Maar even rustig aan doen de komende tijd en je lekker laten verzorgen door je vrouwquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had je niet herkend.Pas bij de peuk ging er een lichtje branden. Nogal een verschil met die foto toen je net een pony had laten knippen.
Het rode haar gaf niks weg?![]()
Ik draai vast een saffie voor jou en mij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje ER dat is schrikken! Maar even rustig aan doen de komende tijd en je lekker laten verzorgen door je vrouw
* MaJo gaat verder lezen, nog 2 pagina's te gaan
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:40 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik dacht eerst nog dat het misschien die Fokdochter van 'm was.
Maar je lijkt echt niet, vind ik.
Sms me eens terug danquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik draai vast een saffie voor jou en mij.
Ik heb geen sms van je? Alleen dat je morgen niet kan?quote:
Nach = in Den Haag bij Peter. Dag lijkt me leuk om naar Utrecht te komenquote:Wat zijn je plannen voor koninginnenacht/dag, zin om een keer naar Utrecht te komen?
Ja die, was benieuwd waarom je vroeg of ik vrij was, maar blijkbaar om af te spreken dusquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen sms van je? Alleen dat je morgen niet kan?
Gezelligquote:Nach = in Den Haag bij Peter. Dag lijkt me leuk om naar Utrecht te komen
gezien het weer leek een terrasje me wel leuk ja. Gewoon ff chillen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die, was benieuwd waarom je vroeg of ik vrij was, maar blijkbaar om af te spreken dus
quote:Gezellig
Had me ook leuk geleken maar moet helaas veel te veel doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
gezien het weer leek een terrasje me wel leuk ja. Gewoon ff chillen.
Beidenquote:Maar wanneer zijn jullie echt van plan wat te doen? Nach of dag? Dag toch?
Okay danquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had me ook leuk geleken maar moet helaas veel te veel doenNaast mijn studie ook nog blogs schrijven en een artikel voor 3voor12 schrijven. Tot zover mijn "vrije" dag
[..]
BeidenWe gaan 's nachts altijd beetje wandelen over de vrijmarkt en dan een kroegje pakken. En overdag hetzelfde verhaal
Ken je de vrijmarkt niet? In Utrecht begint dat al 's avonds op 29 april, altijd erg gezellig!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:01 schreef wyccie het volgende:
Huh, markt in de nacht?
En wat voor studie doe je nu, MaJo?
Nee, klinkt wel gaaf eigenlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef MaJo het volgende:
Ken je de vrijmarkt niet? In Utrecht begint dat al 's avonds op 29 april, altijd erg gezellig!
Ik doe nu een cursus Grafisch Vormgeven/DTP bij de LOI
Is erg gezellig! En gaat de hele nacht dus ook doorquote:
Grappig dat je dan toch een hele andere richting uit bent gegaan! Bij journalistiek kon je na het eerste jaar ook kiezen voor de richting redactionele vormgeving, heb daar nog even over getwijfeld. Doe ik het alsnogquote:De studie lijkt me ook leuk. Na mijn eindexamen wilde ik ook Grafische Vormgeving gaan doen, maar toch voor iets anders gekozen. Ik wilde ook bij de brandweer, maar dat vond mijn moeder niet goed (die vindt het al eng dat ik met zieke mensen omga).
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Oeh, bijna 0030 uur. Zo maar eens gaan slapen. Anders kan ik niet voldoende uitslapen op mijn vrije dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |