Ik kan ook geen begrip opbrengen voor Theon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, ik sta niet alleen!!!
Die scene met hara en impje in de vorige (of was het de 2e?) aflevering vond ik echt ZO bagger slecht. De slechtste in de drie seizoenen tot nu toe (tenminste, die me opviel). Nondepie zeg, wat een slechte actrice.
Maar dat is voor de rest eigeenlijk de enige.
Ja ik vind Theon persoonlijk niet zo boeiend als karakter, maar dat staat er los van.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan ook geen begrip opbrengen voor Theon.
"Je bent als een broer voor me, Robb."
"ROBB, IK ZET JE HUIS IN DE FIK EN MAAK JE BROERTJES KAPOT."
Compleet van de pot gerukt idd. En dan nu een beetje spijt hebben. Serieus? Nadat je kinderen hebt afgeslacht laten afslachten? Mensen die je je halve leven al kent hebt vermoord? Een stad waar je groot geworden bent plat hebt gebrand?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef Ugjerke het volgende:
Hij wil denk ik alleen maar heel er graag ergens thuishoren. Mensen trots maken. En dat schippert een beetje tussen z'n eigen vader en de Starks. Maar hij hoort nergens echt bij. Daarom kan ie 't ook nooit goed doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik of Theon?quote:
Ja, dan was dit echt de goede manier zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wil denk ik alleen maar heel er graag ergens thuishoren. Mensen trots maken. En dat schippert een beetje tussen z'n eigen vader en de Starks. Maar hij hoort nergens echt bij. Daarom kan ie 't ook nooit goed doen eigenlijk.
iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik of Theon?
[..]
Ja, dan was dit echt de goede manier zeg.
Ik zat dan ook met open mond naar het scherm te starenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ik volgde de scene van de Nights Watch trouwens niet volledig. Ik snapte dat er een paar zat waren van die dronken king behind the wall. En prima dat ze het niet meer pikten en die kerel aanpakten. Maar daarna gingen ze onderling elkaar vermoorden, waarom precies? Die ene ouwe die meteen een speer in z'n rug kreeg, was allemaal beetje fucked up.
Misschien een soort coupe?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat dan ook met open mond naar het scherm te starenDat die eikel er aan ging, dat zat er wel aan te komen....maar dan onderling ook elkaar gaan afmaken? huh, wat?!
Nou ja, veel van die jongens zijn natuurlijk ook misdadigers die op deze manier een schone lei kregen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Misschien een soort coupe?
Niet zo handig wellicht, je rangen uitdunnen in deze tijden
De meeste gasten in de Nights Watch zijn criminelen die nergens terecht kunnen of mafkezen die onderduiken. Die zagen hun eerste kans om onder hun eed uit te komen en grepen het meteen aan. Beetje de goede tegen de slechte in de nights watch. Jammer dat de Lord Commander dood moest, ik mocht die oude baas welquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat dan ook met open mond naar het scherm te starenDat die eikel er aan ging, dat zat er wel aan te komen....maar dan onderling ook elkaar gaan afmaken? huh, wat?!
Ja het was wel ff eenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef jpjedi het volgende:
Die opstand binnen de night's watch verastte mij ook en het was al voorbij voordat ik doorhad wat er gebeurde.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, ik sta niet alleen!!!
Die scene met hara en impje in de vorige (of was het de 2e?) aflevering vond ik echt ZO bagger slecht. De slechtste in de drie seizoenen tot nu toe (tenminste, die me opviel). Nondepie zeg, wat een slechte actrice.
Maar dat is voor de rest eigeenlijk de enige.
Ja ik vind Theon persoonlijk niet zo boeiend als karakter, maar dat staat er los van.
Ik vind d'r een erg sterke actrice, en ook nog eens leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef Jivis het volgende:
Shae is toch wel een algemeen ergerpunt, dacht ik?
Ik snap ook al drie seizoenen lang niet waarom die Ros zo naar voren geschoven wordt. Voegt echt helemaal niks toe.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef Jivis het volgende:
Shae is toch wel een algemeen ergerpunt, dacht ik?
Ik snap ook al drie seizoenen lang niet waarom die Ros zo naar voren geschoven wordt. Voegt echt helemaal niks toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Onvrede/gedemoraliseerd, drank, vrouwen. Daarnaast bestaat the watch voor een groot deel uit schorriemorrie uit allerlei kerkers. Uitstekende voedingsbodem voor muiterij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]Dat lijkt me sterk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was gewoon Craster, geen King Beyond/Behind The Wall.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:43 schreef VacaLoca het volgende:
Tja, hij wilde voor z'n bloedfamilie gaan en zich daarvoor afzetten van de Starks. Iets waar wel grond voor is, want of ze hem nou goed behandeld hebben of niet, ze hebben toch wel destijds zijn familie vermoord en hem gevangen genomen. Ontvreemd van z'n echte vader. En uiteindelijk is ie dan noch Stark, noch Greyjoy.
Dat genegenheid plaats heeft gemaakt voor rancune t.o.v. de Starks kan ik nog wel inkomen. Maar hoe ie er vervolgens mee omgaat, tjaBlijft een maniak.
Ik volgde de scene van de Nights Watch trouwens niet volledig. Ik snapte dat er een paar zat waren van die dronken king behind the wall. En prima dat ze het niet meer pikten en die kerel aanpakten. Maar daarna gingen ze onderling elkaar vermoorden, waarom precies? Die ene ouwe die meteen een speer in z'n rug kreeg, was allemaal beetje fucked up.
Ik denk niet dat ze dat iets boeit. Die lui voelen denk ik niet de noodzaak om 'the realm' te verdedigen tegen de White Walkers. Die vluchten nog liever naar Dorne, of als dat niet werkt Essos.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien een soort coupe?
Niet zo handig wellicht, je rangen uitdunnen in deze tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |