Eerst dacht ik dat Tywin alleen aan Tyrion zo'n enorme hekel had. Maar eigenlijk is Tywin gewoon een allround cunt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Vooral die uitsprak van Tywin over Cersei was wel heerlijk. Een beetje alsof Cersei dacht op te scheppen door te zeggen dat ze Altavista is en hij zegt dat hij Google is.
Zou het ergens ook niet gewoon een manier zijn om zijn kinderen op een wat harde manier te leren hoe de wereld in elkaar steekt voor wanneer ze hem moeten opvolgen?quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat Tywin alleen aan Tyrion zo'n enorme hekel had. Maar eigenlijk is Tywin gewoon een allround cunt.
Alle drie zijn kinderen hebben geprobeerd een wit voetje te halen bij hem en alle drie worden ze op niet mis te verstane wijze hun plaats gewezen.
Ik wil niet weten wat zijn reactie zal zijn als hij Jaime zonder hand terug ziet komen.
Ik wel. Hij is gewoon een strenge pappa. Ik vind het alleen zonde hoe ze over Tyrion praten.quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat Tywin alleen aan Tyrion zo'n enorme hekel had. Maar eigenlijk is Tywin gewoon een allround cunt.
Alle drie zijn kinderen hebben geprobeerd een wit voetje te halen bij hem en alle drie worden ze op niet mis te verstane wijze hun plaats gewezen.
Ik wil niet weten wat zijn reactie zal zijn als hij Jaime zonder hand terug ziet komen.
Dat ook ja. Hij zei zelf toch dat zijn vader er een enorm potje van had gemaakt en daarom zullen die levenslessen wel extra hard erin worden geramd voor toekomstige generaties Lannisters.quote:Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou het ergens ook niet gewoon een manier zijn om zijn kinderen op een wat harde manier te leren hoe de wereld in elkaar steekt voor wanneer ze hem moeten opvolgen?
Jaime toch ook wel.quote:Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel. Hij is gewoon een strenge pappa. Ik vind het alleen zonde hoe ze over Tyrion praten.Dat is juist een held
Jaime wel meer. In seizoen 1 vond ik dat echt een omhooggevallen Prince Charmingquote:
Niet vreemd van de man die proclameert dat oorlogen met pen en papier worden gewonnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:01 schreef Peunage het volgende:
Zegels stempelen is wel een soort hobby van Tywin zo te zien
Tywin doet (iig tot nu toe) zelden iets waar hij zelf plezier aan beleeft.quote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef VeX- het volgende:
Maar hij is wel erg hardvochtig. Ik heb hem tot nu toe niks aardigs zien doen voor zijn kinderen, althans niets waar zijn eigen belangen niet bij waren gediend. Wat dat betreft lijkt zijn kleinzoon wel op hem.
Ik dacht gewoon om een spelletje te spelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Interessant die scene met Theon. Die bastard heeft die hele scene gespeeld alleen om informatie over de stark boys te krijgen? Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Wisten we vorige aflevering toch al. Toen ze dat herhaalde van "All men must die", die slaaf zei dat namelijk eerst in het valyrian.quote:Op dinsdag 23 april 2013 03:46 schreef DeParo het volgende:
Ik dacht al dat ze dat taaltje kon spreken.
Die gozer is volgens mij een bastard, beetje zwarte schaap dat zo een wit voetje wil halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Interessant die scene met Theon. Die bastard heeft die hele scene gespeeld alleen om informatie over de stark boys te krijgen? Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Nee, want dat is volgens mij wel gewoon een bekend gezegde, ook in de andere taalstreken... Zoals wij Nederlanders bijna allemaal wel C'est la vie roepen, ook al spreken we verder geen woord Frans.quote:Op dinsdag 23 april 2013 03:54 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Wisten we vorige aflevering toch al. Toen ze dat herhaalde van "All men must die", die slaaf zei dat namelijk eerst in het valyrian.
Ik ook en dan word ik weer boos op mezelfquote:
Maar het was absoluut een hint voor de meest recente aflevering. Het zat er niet voor niets in.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, want dat is volgens mij wel gewoon een bekend gezegde, ook in de andere taalstreken... Zoals wij Nederlanders bijna allemaal wel C'est la vie roepen, ook al spreken we verder geen woord Frans.
O mghi, Spuit 11. Wat Nic1 zegt dus.
Dat wel! Maar dat met Theon en met de Crows zag ik toch ècht niet aankomenquote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat stuk met die drakenkut kon je al van kilometers ver zien aankomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |