Eerst dacht ik dat Tywin alleen aan Tyrion zo'n enorme hekel had. Maar eigenlijk is Tywin gewoon een allround cunt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Vooral die uitsprak van Tywin over Cersei was wel heerlijk. Een beetje alsof Cersei dacht op te scheppen door te zeggen dat ze Altavista is en hij zegt dat hij Google is.
Zou het ergens ook niet gewoon een manier zijn om zijn kinderen op een wat harde manier te leren hoe de wereld in elkaar steekt voor wanneer ze hem moeten opvolgen?quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat Tywin alleen aan Tyrion zo'n enorme hekel had. Maar eigenlijk is Tywin gewoon een allround cunt.
Alle drie zijn kinderen hebben geprobeerd een wit voetje te halen bij hem en alle drie worden ze op niet mis te verstane wijze hun plaats gewezen.
Ik wil niet weten wat zijn reactie zal zijn als hij Jaime zonder hand terug ziet komen.
Ik wel. Hij is gewoon een strenge pappa. Ik vind het alleen zonde hoe ze over Tyrion praten.quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat Tywin alleen aan Tyrion zo'n enorme hekel had. Maar eigenlijk is Tywin gewoon een allround cunt.
Alle drie zijn kinderen hebben geprobeerd een wit voetje te halen bij hem en alle drie worden ze op niet mis te verstane wijze hun plaats gewezen.
Ik wil niet weten wat zijn reactie zal zijn als hij Jaime zonder hand terug ziet komen.
Dat ook ja. Hij zei zelf toch dat zijn vader er een enorm potje van had gemaakt en daarom zullen die levenslessen wel extra hard erin worden geramd voor toekomstige generaties Lannisters.quote:Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou het ergens ook niet gewoon een manier zijn om zijn kinderen op een wat harde manier te leren hoe de wereld in elkaar steekt voor wanneer ze hem moeten opvolgen?
Jaime toch ook wel.quote:Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel. Hij is gewoon een strenge pappa. Ik vind het alleen zonde hoe ze over Tyrion praten.Dat is juist een held
Jaime wel meer. In seizoen 1 vond ik dat echt een omhooggevallen Prince Charmingquote:
Niet vreemd van de man die proclameert dat oorlogen met pen en papier worden gewonnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:01 schreef Peunage het volgende:
Zegels stempelen is wel een soort hobby van Tywin zo te zien
Tywin doet (iig tot nu toe) zelden iets waar hij zelf plezier aan beleeft.quote:Op maandag 22 april 2013 23:46 schreef VeX- het volgende:
Maar hij is wel erg hardvochtig. Ik heb hem tot nu toe niks aardigs zien doen voor zijn kinderen, althans niets waar zijn eigen belangen niet bij waren gediend. Wat dat betreft lijkt zijn kleinzoon wel op hem.
Ik dacht gewoon om een spelletje te spelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Interessant die scene met Theon. Die bastard heeft die hele scene gespeeld alleen om informatie over de stark boys te krijgen? Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Wisten we vorige aflevering toch al. Toen ze dat herhaalde van "All men must die", die slaaf zei dat namelijk eerst in het valyrian.quote:Op dinsdag 23 april 2013 03:46 schreef DeParo het volgende:
Ik dacht al dat ze dat taaltje kon spreken.
Die gozer is volgens mij een bastard, beetje zwarte schaap dat zo een wit voetje wil halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Interessant die scene met Theon. Die bastard heeft die hele scene gespeeld alleen om informatie over de stark boys te krijgen? Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Nee, want dat is volgens mij wel gewoon een bekend gezegde, ook in de andere taalstreken... Zoals wij Nederlanders bijna allemaal wel C'est la vie roepen, ook al spreken we verder geen woord Frans.quote:Op dinsdag 23 april 2013 03:54 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Wisten we vorige aflevering toch al. Toen ze dat herhaalde van "All men must die", die slaaf zei dat namelijk eerst in het valyrian.
Ik ook en dan word ik weer boos op mezelfquote:
Maar het was absoluut een hint voor de meest recente aflevering. Het zat er niet voor niets in.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, want dat is volgens mij wel gewoon een bekend gezegde, ook in de andere taalstreken... Zoals wij Nederlanders bijna allemaal wel C'est la vie roepen, ook al spreken we verder geen woord Frans.
O mghi, Spuit 11. Wat Nic1 zegt dus.
Dat wel! Maar dat met Theon en met de Crows zag ik toch ècht niet aankomenquote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat stuk met die drakenkut kon je al van kilometers ver zien aankomen![]()
En wat een bijdrage, legendarisch hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2013 02:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ow en ik lees niet meer in deze topics, elke keer staat er weer een of andere spoiler in, dus ik post gewoon mijn bevindingen en thats it, doei
Het is wel echt een enorm naïeve, domme doos, dat ze na al die schemes en intriges in King's Landing nog steeds zo goed van vertrouwen isquote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Okee, dat einde was echt vet, maar ik moet bekennen dat ik het mooiste stukje eigenlijk vond toen Maergery vroeg of Sansa haar zusje wilde worden: de blik en trillende lip van Sansa spraken boekdelen over hoe alleen ze is daar in King's Landing. Ik vind die actrice (doorgaans) echt heel goed acteren!
Het is volgens mij de bastaard, de zoon van Roose Bolton, lord of the flayed men.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Die gozer is volgens mij een bastard, beetje zwarte schaap dat zo een wit voetje wil halen.
Die geflambeerde man sprak bovendien ook wel een paar woordjes Engels.quote:Op dinsdag 23 april 2013 05:07 schreef Nic1 het volgende:
Ik dacht dat dat wel een bekend gezegde was, en niet hoeft te betekenen dat je meteen de taal kunt spreken.
Vroeg ik me ook al af...quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:20 schreef Zihuatanejo het volgende:
Waar slaat de titel van deze topic op??
niet de 'ketting' waar jaime z'n hand aanzit?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:35 schreef Jivis het volgende:
De ketting waar Drogon aan vastzat misschien?
Ook een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
niet de 'ketting' waar jaime z'n hand aanzit?
Maakt het wel een stuk leuker om jezelf een high five te geven, dat dan weer wel.quote:
Ja, dat is Belwas. Erg vette tekeningquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af...
Grappig deze illustratie van Astapor aan de hand van de boeken neem ik aan. Komt aardig overeen allemaal. Is dat Belwas links? Jammer dat die de serie niet gehaald heeft, ziet er wel een leuk figuur uit.
[ afbeelding ]
Ja, je vergeet bijna wat ie allemaal in seizoen 1 heeft gedaan........quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ook en dan word ik weer boos op mezelf
Dat maakt de serie zo geniaal
Jorah is volgens mij die gast in het groen met zijn witte baard. Staat er geen beer op zijn groene shirt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat is Belwas. Erg vette tekening. Ik mis alleen Jorah?
Die Unsullied zijn wel een overduidelijke referentie naar de Spartanen, trouwens. Dat het slaven en euneuchs zijn is dan een toffe GRR-toevoeging.
Je hebt gelijk. Gezien de witte baard zag ik daar Selmy in.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jorah is volgens mij die gast in het groen met zijn witte baard. Staat er geen beer op zijn groene shirt?
Fantastisch persoon jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Olenna vind ik een heerlijk mens om naar te kijken. Vond de scene met the Spider dan ook erg leuk. Zo heerlijk droog, sarcastisch en berekend is ze. Die scene dat ze over het embleem en de slogan van haar huis praat
Die "oink" was wel echt erg anders...quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Ze begint Cersei voor mij echt te vervangen als leukste slang van de serie (ik hou van manipulatieve machtsgeile bitches)
Het materiaal is er wel voor, alleen het budget nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:14 schreef Khaleesi het volgende:
Er zijn zoveel goedgespeelde characters die meer screentime verdienen dan het verhaal ze kan bieden...
Zo speelt ie in Misfits ook wel, beetje de freak uithangenquote:Op maandag 22 april 2013 20:52 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Way een blik, een echte psycho.
Het budget is er ook wel voor, alleen de tijd niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het materiaal is er wel voor, alleen het budget niet
O gelukkig, ik sta niet alleen!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |