Helemaal mee eens! Erg leuk concert, als ze 'Wake Up' nog hadden gespeeld was het helemaal perfect geweestquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fijn concert hoorZe blijven een beetje een eentonige sound hebben, maar toch ook juist daarom heel erg goed. En wat een nonchalante zanger die vent, héérlijk. En die stem
En The Horse Company in het voorprogramma, dat was *gaap*saai*gaap* zeg...pff...al deden ze 1 nummer aan het eind wat wel te pruimen was
Leuk nummerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef Moody het volgende:
The Features hebben ook weer een nieuwe album uit. Beste tot nu toe op het eerste gehoor.
Beste Radiohead album ooitquote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens 'In Rainbows' draaien, wat een geweldig album is dat.
Inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 12:46 schreef neohu het volgende:
[..]
Beste Radiohead album ooitGa hem vanmiddag ook maar weer eens draaien, nu eerst lekker Pixies luisteren
Just as the drinks arrive, just as they play your favourite songquote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens 'In Rainbows' draaien, wat een geweldig album is dat.
Is dat de tekst van een In Rainbows nummer? Ik kan Thom echt in werkelijk geen enkel nummer verstaanquote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Just as the drinks arrive, just as they play your favourite song
Die regel zit ook in Jigsaw Falling Into Place.quote:Op zondag 28 april 2013 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat de tekst van een In Rainbows nummer? Ik kan Thom echt in werkelijk geen enkel nummer verstaanAlleen Jigsaw Falling Into Place, dat regeltje, kan ik verstaan
Afgezien van dat je beter moet luisteren aangezien heel veel tracks prima te verstaan zijn zit die regel inderdaad in Jigsawquote:Op zondag 28 april 2013 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat de tekst van een In Rainbows nummer? Ik kan Thom echt in werkelijk geen enkel nummer verstaanAlleen Jigsaw Falling Into Place, dat regeltje, kan ik verstaan
Goed bezig, jong.quote:Op zondag 28 april 2013 13:07 schreef Norrage het volgende:
Ik ga vandaag op deze brakke zondag wat Joanna Newsom luisterenDat beviel mij wel weer vorige week met die Joanna top 5
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Just as the drinks arrive, just as they play your favourite song
Ketter!quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
Ik ga gewoon voetbal kijken de hele middag, hoor. Stelletje muziekfreaks.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
Behalve Arsenal - Man. Utd. is het niet zo'n hele spectaculaire speeldag, toch? Of je moet zin hebben in Feyenoord - Heracles en Vitesse - Willem II.quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |