De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck jou Piye, je bent zelf ook een loser:![]()
![]()
Ik zit nu in de trein, maar zal als ik thuis ben kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maak je gewoon een nieuwe, ik heb zelf een variatie op de eerdere workouts die ik postetnx in ieder geval!
![]()
is er nog een goede app voor om je oefeningen in te voeren?quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maak je gewoon een nieuwe, ik heb zelf een variatie op de eerdere workouts die ik poste![]()
![]()
Genoeg apps, ik gebruik ze zelf niet omdat ik ook niet met mn phone door de sportschool loop. Vraag even in het bodybuilding of gymtopic daar weten ze het welquote:Op maandag 22 april 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
is er nog een goede app voor om je oefeningen in te voeren?![]()
![]()
Ik gebruik P90X.
Zijn zeker 20-30 oefeningen per dag.
Iedere dag een ander deel van je lichaam trainen.
Op zondag of zaterdag (ligt eraan) yoga voor ontspanning en als rust.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ohja en ik moet iets bekennen mensenDit -- Parkiet is mijn papa
en we blowen en we smoren
en we smoken en we roken
en we steken nog een jointje op
en we hitten de bong
tot we stoned zijn
tot we high zijn
tot we wegzakken
in de bankHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb ik ook niet.
Maar m'n humeur is verder prima.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zeg, waar is de lijst met stonerfood heen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
wat wou je nou bekennen?quote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
klachtwaardigquote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zeg, waar is de lijst met stonerfood heenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
daarom een buurjongen hebben die 1 van beide altijd heeft en altijd komt chillenquote:Op maandag 22 april 2013 20:00 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben zo chagerijnig, geen peuken en geen wiet![]()
![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
studeur kom naast mij wonenquote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom een buurjongen hebben die 1 van beide altijd heeft en altijd komt chillenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
weet je hoe nice het is als je het goed kunt vinden met je buurjongenquote:altijd iemand om mee te chillen
kom maar naast ons wonenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik heb wel een buurman waarbij ik altijd kan gaan smoken, maar het is wel een beetje een crackie.quote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom een buurjongen hebben die 1 van beide altijd heeft en altijd komt chillen
wie is A ? ik heb een deeltje gemist denk ikquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Was mijn vriendje en is een huisgenootquote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wie is A ? ik heb een deeltje gemist denk ikYour beauty never ever scared me.![]()
liefdes verdriet?quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was mijn vriendje en is een huisgenoot
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ik dacht van niet maar nu hij me compleet negeert merk ik dat het toch wel als een steek in mijn rug begint te voelenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
hoelang heb je met hem gehad?quote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht van niet maar nu hij me compleet negeert merk ik dat het toch wel als een steek in mijn rug begint te voelenhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Poeh niet lang.. 3 maanden serieus en nog 3 maanden ervoor dat het allemaal begon enz. Dus een dikke half jaar alles bij elkaar. Maar het is gewoon meer dat ik me bij hem over heel veel dingen heen heb gezet en ik ben bang dat ik daar gewoon weer heel voorzichtig in ga zijn nu omdat ik dat de 23 jaar daarvoor ook was.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
een half jaar iemand hebben en als dat dan opeens weg is merk je dat wel jaquote:Op maandag 22 april 2013 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh niet lang.. 3 maanden serieus en nog 3 maanden ervoor dat het allemaal begon enz. Dus een dikke half jaar alles bij elkaar. Maar het is gewoon meer dat ik me bij hem over heel veel dingen heen heb gezet en ik ben bang dat ik daar gewoon weer heel voorzichtig in ga zijn nu omdat ik dat de 23 jaar daarvoor ook was.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ah valt ook wel meequote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik begin me persoonlijk een beetje te ergeren aan A. dit A. dat. Elke dag wel iets.Zolang het goed ging hoorde je me er niet echt over
Your beauty never ever scared me.![]()
Wtf de kroeg is dicht vanavond en er staat allemaal beveiliging omdat ze hooligans uit Leeuwarden verwachtten![]()
!!
Maar jij ergert je altijd.quote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik begin me persoonlijk een beetje te ergeren aan A. dit A. dat. Elke dag wel iets.
Al komt er wel veel R&P in dit topic.Jij woont in Emmen?quote:Op maandag 22 april 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Wtf de kroeg is dicht vanavond en er staat allemaal beveiliging omdat ze hooligans uit Leeuwarden verwachtten![]()
!!
Ja daarom, ben een beetje allergisch daarvoor. Ik heb zoiets van het werkt niet tussen jullie, shutup en kap ermee en niet weer beginnenquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef Piye het volgende:
Maar jij ergert je altijd.
Al komt er wel veel R&P in dit topic..
![]()
Cambuur Hooligans.quote:Herken ik wel een beetje hoor. Sowieso kan ik eigenlijk heel slecht omgaan met emotionele shit. Terwijl mensen om de 1 of andere reden mij juist graag emotionele shit vertellen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom, ben een beetje allergisch daarvoor. Ik heb zoiets van het werkt niet tussen jullie, shutup en kap ermee en niet weer beginnen.
Zal wel loslopen inderdaad. Aanstellerij altijd als het om hooligans gaat. Heeft me ook al een keer een Snoop Dogg optreden gekost.quote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik denk dat er geen fuck gaat gebeuren maar goed
Sowieso vraag ik me af waarom ze specifiek die sluiten.. Aangezien we nog meer kroegen hebben hierquote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Zal wel loslopen inderdaad. Aanstellerij altijd als het om hooligans gaat. Heeft me ook al een keer een Snoop Dogg optreden gekost.
BOKS! Ik word er soms zo moe van he, alsof ik een fucking praatmuur ben, en dan kan ik zelf niet met mn emotionele shit bij diegene terechtquote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
Herken ik wel een beetje hoor. Sowieso kan ik eigenlijk heel slecht omgaan met emotionele shit. Terwijl mensen om de 1 of andere reden mij juist graag emotionele shit vertellen..
![]()
Oh nu zie ik mensen op FB die daar gewoon zijn. Wtf is ditHooligan alarm is weer ingetrokken?
Dat probleem heb ik dan weer niet, aangezien ik zeer weinig behoefte heb om emotionele zaken met anderen te delen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BOKS! Ik word er soms zo moe van he, alsof ik een fucking praatmuur ben, en dan kan ik zelf niet met mn emotionele shit bij diegene terecht.
Alle 3 de hooligans zijn opgepakt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh nu zie ik mensen op FB die daar gewoon zijn. Wtf is ditHooligan alarm is weer ingetrokken?
Ik ook niet echt, daar heb ik m'n moeder voor ofzo. Maar als het zou moeten dan kan het nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:18 schreef Piye het volgende:
Dat probleem heb ik dan weer niet, aangezien ik zeer weinig behoefte heb om emotionele zaken met anderen te delen..
Wat dat betreft heb ik ook ee hekel aan facebookupdates, alsof het iemand kan schelen wat ik daar neerzet en het kan me ook niet schelen wat anderen posten.
![]()
Daarom heb ik het allemaal niet, mensen moeten me met rust laten.quote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, daar heb ik m'n moeder voor ofzo. Maar als het zou moeten dan kan het niet.
Wat dat betreft heb ik ook ee hekel aan facebookupdates, alsof het iemand kan schelen wat ik daar neerzet en het kan me ook niet schelen wat anderen posten.
Maar aan de andere kant, zijn er ook wel mensen die ik graag nog eens zou spreken en heb ik soms wel het idee dat het een beetje ten koste gaat van m'n sociale leven, in deze tijden waarbij dat zich grotendeels afspeelt op websites en in WA-gesprekken.
haha ja ik heb wel facebook maar gebruik het alleen voor chats, evenementen en spelletjes. Dan kan het nog welquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom heb ik het allemaal niet, mensen moeten me met rust laten.
Maar aan de andere kant, zijn er ook wel mensen die ik graag nog eens zou spreken en heb ik soms wel het idee dat het een beetje ten koste gaat van m'n sociale leven, in deze tijden waarbij dat zich grotendeels afspeelt op websites en in WA-gesprekken.![]()
Ja is best handig aangezien niemand nog msn gebruikt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha ja ik heb wel facebook maar gebruik het alleen voor chats, evenementen en spelletjes. Dan kan het nog wel
Of skype, kan ookquote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja is best handig aangezien niemand nog msn gebruikt..
![]()
Ja hoe zit dat precies, worden al je oude MSN contacten overgezet als je dat gebruikt? Ik weet eigenlijk niet of veel mensen skypen in mijn omgeving.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Weet niet, ik heb juist mijn skype aan facebook gekoppeldquote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat precies, worden al je oude MSN contacten overgezet als je dat gebruikt? Ik weet eigenlijk niet of veel mensen skypen in mijn omgeving.![]()
![]()
Ja toch.quote:Mwah, laat maar.quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Luister, het is heel simpel.
Waar je geen waarden aan hecht, waar je niet in je mind over vecht.
(Zelf-bedachte spreekwoorden ftw)
Maar het is echt zo.
Je kiest er zelf voor zoveel waarde aan iets of iemand te hechten.
Hoe meer waarde je aan iets hecht, hoe meer het 'deel wordt' van je leven.
Dus als dat 'deel van je leven' opeens weg is, dan doet dat inderdaad vreselijk veel pijn.
Daarom altijd maar de kat uit de boom kijken voor JAREN, ALTIJD logisch nadenken en NOOIT vertrouwen op je hart of emoties. Koppie erbij houden, alles komt goed.
Elke actie van iemand heeft een reden, leer links leggen tussen alles en analyzeer personen in het begin.
Ik klink misschien gek, maar als je succesvol wilt functioneren en niet ontvreden wilt zijn in deze samenleving, is dit toch echt nodig.
Grgr een stoner's mindDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, daar heb ik m'n moeder voor ofzo. Maar als het zou moeten dan kan het niet.
![]()
![]()
Social media.
Gratis werknemer zijn voor de regering en 'geheime' instanties.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ben echt fucking stoned, maar ik kan zo logisch nadenken op dit moment.
Ik voel me echt creatief.Dit -- Parkiet is mijn papa
Pain.
Pain is part of a certain time frame.
I believe everything goes is phases.
Life is planned, yet we all go in our own paces.
Some will never reach certain phases.
Yes, it's sad.
That's why some adults will always be a child.
It's all part of how free you are in your mind.
Once you open up your mind.
You will gradually become less blind.
Because most people are standing in a line.
Waiting for society to use and abuse them.
Until they get pushed over the line,
They'll start to break,
Because they never get a break.
Their mind is forced to be closed.
And it will never open for most.
That's the reason of this post.
by Unscrewed
Tja, niet geweldig. Moet nog veel ge-refined worden.
Vrij simpele rijmpjes ook. Grote lijn is duidelijk.Dit -- Parkiet is mijn papa
Lyricaal onverslagen,quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Unscrewed het volgende:
Pain.
Pain is part of a certain time frame.
I believe everything goes is phases.
Life is planned, yet we all go in our own paces.
Some will never reach certain phases.
Yes, it's sad.
That's why some adults will always be a child.
It's all part of how free you are in your mind.
Once you open up your mind.
You will gradually become less blind.
Because most people are standing in a line.
Waiting for society to use and abuse them.
Until they get pushed over the line,
They'll start to break,
Because they never get a break.
Their mind is forced to be closed.
And it will never open for most.
That's the reason of this post.
by Unscrewed
Tja, niet geweldig. Moet nog veel ge-refined worden.
Vrij simpele rijmpjes ook. Grote lijn is duidelijk.
elke vrouw kan hij behagen,
het is unscrewed, zijn tieten plastisch,
450 euro is echt fantastischHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lyricaal onverslagen,
450 euro is echt fantastisch![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lyricaal onverslagen,
450 euro is echt fantastisch
Hoe nuchterder (is dat een woord?) ik word, hoe slechter de rijm wordt.
Ik kan pas maandag weer wiet kopenquote:Op maandag 22 april 2013 22:25 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe nuchterder (is dat een woord?) ik word, hoe slechter de rijm wordt.. Wel goed ff een weekje niks eigenlijk
.
![]()
Ik heb donderdag stunt met school en we nemen met een klein groepje fucking veel wiet meequote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan pas maandag weer wiet kopen. Wel goed ff een weekje niks eigenlijk
.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Stunt?quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag stunt met school en we nemen met een klein groepje fucking veel wiet mee![]()
Oh ik haatte dat, gingen ze met waterpistolen spuiten wtf,quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Eindexamen leerlingen die de school overhoop halen.![]()
Werd je T-Shirtje lekker nat?quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik haatte dat, gingen ze met waterpistolen spuiten wtf,
Kon je je tepeltjes zien?
Werden ze een beetje hard van het koude water?
Ik vindt het ook bullshit. Ze hebben mij de film laten regisseren omdat ik grappig ben, heb het samen met een vriend gedaan die er ook niets aan vond. Niemand anders wilde de film maken dus we hebben er ons eigen iets van gemaakt. Fucking saai, maar ik kan er om lachen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik haatte dat, gingen ze met waterpistolen spuiten wtf,Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik vindt dat zo'n bullshit. Chips met ribbels sobersoquote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw.. Ben benieuwdHeb de middelste meegenomen
Ribbel chips is sowieso lekkerder dan gewone chipsquote:Op maandag 22 april 2013 22:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vindt dat zo'n bullshit. Chips met ribbels soberso![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 22:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Werd je T-Shirtje lekker nat?
Kon je je tepeltjes zien?
Werden ze een beetje hard van het koude water?Pls.
![]()
Hij had er niet zo'n goed gevoel bij zei'die, morgen hoortie het. Maar hoop dat hij gewoon aangenomen wordtquote:Op maandag 22 april 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Monopoly zijn gesprek ging
Fuck the EBU.![]()
Dolan, pls.quote:
Je wilt gewoon meer.
Nee haha, morgenochtend weg en dan werken. Maar zowel thuis als hier is de wiet opquote:
Fuck the EBU.![]()
Ballen warm, doet mijn sperma harm.
Moira.![]()
Zo mooi, die gekke seksdingen uit de late 90s/early 00sgaat nu over perverse nerdy viezerikken met voetfetisj
sexcetera
keek ik vroeger ook altijd stiekem
Fuck the EBU.![]()
vasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
De druppeltjes gleden langs je tepeltjes,quote:
Het voelde koud aan, maar wel fijn
Alsof er veertjes je aan het kietelen waren.
Mijn lange 450cm penis werd stijf, dat vond je echt fantastisch!
Yoghurt
Penis
Vla
Iel
Ik
DDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De druppeltjes gleden langs je tepeltjes,
Het voelde koud aan, maar wel fijn
Alsof er veertjes je aan het kietelen waren.
Mijn lange 450cm penis werd stijf, dat vond je echt fantastisch!
Yoghurt
Penis
Vla
Iel
Ik
D![]()
![]()
Kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie
geneesmiddelenvergoedingssysteem
elektriciteitsproductiemaatschappij
vertegenwoordigingsovereenkomst
levensverzekeringsmaatschappij
telecommunicatie-infrastructuur
huwelijksvruchtbaarheidscijfer
vlasabbelovereenkomsten
eenheidspenislikkers
vla-eendschatzoeker
bezoekuurneukers
bananenrepubliek
vlabalkanker
balhaarecho
energievla
snoepbal
treinen
bal
vla
ik
quote:
Ik heb arachibutyrofobia.
Fobie of angst om/voor: Pindakaas die aan het verhemelte blijft plakkenDit -- Parkiet is mijn papa
dubbelpost genie aan de gang
in de gang
boven de gang
in de muur gemetseld
body remains
mind float to the air up the bottom of the highest point that is too low to be defined
HALLON
Ik ga de nacht skipperen![]()
IK BEN VOL INSPIRATIE EN BULLSHIT EN BLIJHEID EN SCHIJT WANT MIJN MAAG ZIT VOL MET VRETEN HAHAHAHAHAHHAAHHAHAIRHKJWEGHKLGFJKLg
wtf is er met me aan de hand hahah :;asd" PDAJS![]()
![]()
ik ben gewoon zo blij yayayay
helpquote:Op maandag 22 april 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
dubbelpost genie aan de gang
in de gang
boven de gang
in de muur gemetseld
body remains
mind float to the air up the bottom of the highest point that is too low to be defined
HALLON
Ik ga de nacht skipperen![]()
IK BEN VOL INSPIRATIE EN BULLSHIT EN BLIJHEID EN SCHIJT WANT MIJN MAAG ZIT VOL MET VRETEN HAHAHAHAHAHHAAHHAHAIRHKJWEGHKLGFJKLg
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wtf is er met me aan de hand hahah :;asd" PDAJS![]()
![]()
ik ben gewoon zo blij yayayay
Je weet dat ik daar op geil.quote:
Muahhaahquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Unscrewed op 23-04-2013 00:07:59 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja morgen werk afspraak slaap lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pief paf poefOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Thuis van het sjoelen. Was weer gezellig, nog ff lekker peukie roken, nieuwe American Dad kijken en dan lekker slapen![]()
![]()
Monoquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:47 schreef Monopoly het volgende:
Thuis van het sjoelen. Was weer gezellig, nog ff lekker peukie roken, nieuwe American Dad kijken en dan lekker slapen
Trusten
Werk he, moet om half 7 beginnenquote:
Overigens kei fuckedup geslapen, maar 4 uurtjes ofzo. Gonna be hell.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 05:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Werk he, moet om half 7 beginnen
Overigens kei fuckedup geslapen, maar 4 uurtjes ofzo. Gonna be hell.Dit -- Parkiet is mijn papa
Mogguh!''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Noes.. Alleen koffie hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja goeiemorgen, de croissantjes liggen in de schappen, komt u maar
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Heb je ook bums voor me?quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja goeiemorgen, de croissantjes liggen in de schappen, komt u maar![]()
![]()
Een nummerquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet niet wat het is maar ik wil het.
![]()
Nee ik niet. Was gister zelf voetballen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Had je nog wat gepost m.b.t. je schema? Ik was gisteren naar de gym
Heb nu wel een myfitnesspal aangemaakt en dat werkt wel heel relaxed.
Kwam voor gister uit op ong. 3000 caloriëen. Komende tijd ga ik dat dus even bijhouden.
En ik ga zometeen even de gymtopics doorlezen.![]()
A tribe called questquote:!!!
![]()
3000 calorieën verbrand?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik niet. Was gister zelf voetballen.
Kwam voor gister uit op ong. 3000 caloriëen. Komende tijd ga ik dat dus even bijhouden.
En ik ga zometeen even de gymtopics doorlezen.
Met 3000 zou je op jouw lengte & gewicht wel moeten gainen. Hoe actief ben je verder in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik niet. Was gister zelf voetballen.
En ik ga zometeen even de gymtopics doorlezen.![]()
whehe, dat waren meer dan 2 biertjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:47 schreef Monopoly het volgende:
Thuis van het sjoelen. Was weer gezellig, nog ff lekker peukie roken, nieuwe American Dad kijken en dan lekker slapenmooi dat t gezellig was
Fuck the EBU.![]()
Mag nu nog ff lekker anderhalf uur treinen. Kan ik thuis nog even gauw brunchen met spareribs () en een peukje roken, en dan mag ik werken van 12 tot 5
niet vergeten wiet te halen, anders ga ik vanavond chagrijnig worden
Fuck the EBU.![]()
Uhm, nou ik zit overdag op kantoor nu, dus daar beweeg ik niet echt veel. Maar ik voetbal wel sowieso elke zondag een wedstrijd. En ééns per twee weken zaalvoetbal ik een wedstrijd. En ik ga ook wel regelmatig met vrienden voetballen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met 3000 zou je op jouw lengte & gewicht wel moeten gainen. Hoe actief ben je verder in het dagelijks leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Junkie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:53 schreef Moira. het volgende:
Mag nu nog ff lekker anderhalf uur treinen. Kan ik thuis nog even gauw brunchen met spareribs () en een peukje roken, en dan mag ik werken van 12 tot 5
niet vergeten wiet te halen, anders ga ik vanavond chagrijnig worden
![]()
Oh,, schrok alquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee naar binnen gewerkt :p.
Ik wil aankomen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm, nou ik zit overdag op kantoor nu, dus daar beweeg ik niet echt veel. Maar ik voetbal wel sowieso elke zondag een wedstrijd. En ééns per twee weken zaalvoetbal ik een wedstrijd. En ik ga ook wel regelmatig met vrienden voetballen.Je zou gewoon moeten gainen, 75 kilo @ 1,93 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu doe je er wel heel simpel over.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou gewoon moeten gainen, 75 kilo @ 1,93 toch?Het is niet zo dat er een rekensom is die op iedereen van toepassing is. De ene persoon slaat meer op en de ander verbrandt meer.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ja klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou gewoon moeten gainen, 75 kilo @ 1,93 toch?
Maar voorlopig komt er nog vrij weinig bij. Ben sinds begin Februari bezig en ik ben niet echt duidelijk zwaarder geworden.![]()
Flikker eens ff op naar De Gym ofzo met jullie overtollige testosteronDaar is verdomme speciaal een SC voor
Fuck the EBU.![]()
Tuurlijk ik zeg ook zou moeten en niet dat het sowieso gebeurt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nu doe je er wel heel simpel over.Het is niet zo dat er een rekensom is die op iedereen van toepassing is. De ene persoon slaat meer op en de ander verbrandt meer.
Post eens je macro's van wat je hebt ingevuld? (vet/kh/eiwit)quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar voorlopig komt er nog vrij weinig bij. Ben sinds begin Februari bezig en ik ben niet echt duidelijk zwaarder geworden.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef Moira. het volgende:
Flikker eens ff op naar De Gym ofzo met jullie overtollige testosteronDaar is verdomme speciaal een SC voor
Dit dit en ditquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef Moira. het volgende:
Beter een dood topic iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
Vanavond om 6 uur ben ik weer volop actief achter mn laptopje dus dan spam ik het wel weer vol met stonershitquote:
Fuck the EBU.![]()
jaloers op onze beastmode.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef Moira. het volgende:
![]()
Ga je gangquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vanavond om 6 uur ben ik weer volop actief achter mn laptopje dus dan spam ik het wel weer vol met stonershit![]()
Ik speel zelf eigenlijk alleen sudoku en jewel star (bejeweld)quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
wat zijn nou echt gruwelijke dikke games voor op je mobiel?![]()
Ben je meer een puzzelaar of rpg of ...quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
wat zijn nou echt gruwelijke dikke games voor op je mobiel?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Fat: 95gquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tuurlijk ik zeg ook zou moeten en niet dat het sowieso gebeurt.
[..]
Post eens je macro's van wat je hebt ingevuld? (vet/kh/eiwit)
Carbs: 423g
Protein: 153g![]()
RPG zoek ik nog.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben je meer een puzzelaar of rpg of ...Een toffe.
Heb nu dungeon huppeldepup 4 en real racer 3![]()
ssst.quote:![]()
- Questquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
RPG zoek ik nog.Een toffe.
Heb nu dungeon huppeldepup 4 en real racer 3
- Swords and spells
- Hellfire (leukste)
(Op aanraden van een kameraad, zelf geen ervaring)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik speel soms bike race en som quiz battle.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
wat zijn nou echt gruwelijke dikke games voor op je mobiel?![]()
ff checkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:05 schreef Olment het volgende:
[..]
- Quest
- Swords and spells
- Hellfire (leukste)
(Op aanraden van een kameraad, zelf geen ervaring)![]()
![]()
Damn zelfde gewicht als ik en ik ben 16 cm kleinerquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je zou gewoon moeten gainen, 75 kilo @ 1,93 toch?ectolicious.
![]()
Scheelt tieten en booty.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn zelfde gewicht als ik en ik ben 16 cm kleinerectolicious.
![]()
![]()
VIEZE VUILE GORE TRMINALE ZIEKTE TREINEN EN ALLES WAT DAARBIJ HOORT (behalve Mono)![]()
![]()
zit je een kwartier in de kou te wachten op je trein, ga je 5 minuten van te voren aan de rand van het perron staan (meestal issie er dan al), blijktie al weg te zijn!
stond hij blijkbaar om de hoek op het uiterste uiteinde van het perron, waar hij nooit staat en waar je 'm ook niet kan zien vanaf de plek waar hij normaal staat
en dan nog eerder wegrijden ook
![]()
kom ik te laat op werk, of ff naar huis voor spareribs en een peuk kan ik sowieso vergeten. Weer half uur in de kutkou moeten staan wachten
tyfusdingen
Fuck the EBU.![]()
Pak dan de bus aan de achterkant daar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Moira. het volgende:
VIEZE VUILE GORE TRMINALE ZIEKTE TREINEN EN ALLES WAT DAARBIJ HOORT (behalve Mono)![]()
![]()
zit je een kwartier in de kou te wachten op je trein, ga je 5 minuten van te voren aan de rand van het perron staan (meestal issie er dan al), blijktie al weg te zijn!
stond hij blijkbaar om de hoek op het uiterste uiteinde van het perron, waar hij nooit staat en waar je 'm ook niet kan zien vanaf de plek waar hij normaal staat
![]()
kom ik te laat op werk, of ff naar huis voor spareribs en een peuk kan ik sowieso vergeten. Weer half uur in de kutkou moeten staan wachten
tyfusdingen
141 of 74
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 11:18:39 ]![]()
Ik leef met je mee Moira.. het openbaar vervoer is ZWAAR KLOTE en ze moeten die hele onzin afschaffen. Je hebt er toch geen zak aan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
tyfusdingen
Hahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
tyfusdingen
trouwens: kou? Zeur niet zo
tis niet koud
![]()
Ik voel jequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
tyfusdingen
ja schat, kom ik nog later op werkquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak dan de bus aan de achterkant daar.
141 of 74hihi
Fuck the EBU.![]()
Dikzak, 33 bmi zekerquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Smerige kutmachinisten ook altijd, echt the bottom of the heapquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Moira.. het openbaar vervoer is ZWAAR KLOTE en ze moeten die hele onzin afschaffen. Je hebt er toch geen zak aan.
Fuck the EBU.![]()
BMIquote:Je BMI is 26,8
Je bent te zwaar voor je lengte
Zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt._!
![]()
Ga jij maar eens een uur buiten in de miezerregen en wind staan, wedden dat je t dan koud hebtquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahatrouwens: kou? Zeur niet zo
tis niet koud
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Smerige kutmachinisten ook altijd, echt the bottom of the heap![]()
![]()
Ga jij er voor zorgen dat er nooit meer vertragingen enzo voorkomen?quote:![]()
Neequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Ga jij er voor zorgen dat er nooit meer vertragingen enzo voorkomen?![]()
![]()
Dat is onmogelijk![]()
![]()
Pff.. En ik maar denken "De Geweldige Mono kan dat..."quote:
*Teleurgesteld*
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:![]()
quote:Is dat een beetje goed? Iets meer eiwitten kan zeker geen kwaad?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Fat: 95g
Carbs: 423g
Protein: 153g![]()
Je hoeveelheid eiwitten is redelijk prima, meestal wordt 2g/kg aangehouden. Verder zitten je koolhydraten wel redelijk aan de hoge kant. Een populaire verhouding voor koolhydraten/eiwitten/vetten is 50/30/20 in de bulk en 33/33/33 in de cutquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Is dat een beetje goed? Iets meer eiwitten kan zeker geen kwaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon niks om gevenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee 23 of 24 ofzofuck dat hele BMI gedoe ook
BMI is wel een beetje bullshit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee 23 of 24 ofzofuck dat hele BMI gedoe ook
De manieren om BMI te berekenen via internet slaan helemaal nergens op.![]()
![]()
Mij interesseert het ook helemaal niets.
Ik ben lang en vrij mager (al begin ik een buikje te krijgen).
Geef geen neuk.![]()
Ik reed er om kwartover 6 in toen het flink wat kouder was dan nu, en toen regende hetquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een uur buiten in de miezerregen en wind staan, wedden dat je t dan koud hebt![]()
![]()
Hier kan ik me ook aardig in vinden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Monopoly het volgende:
Mij interesseert het ook helemaal niets.
Ik ben lang en vrij mager (al begin ik een buikje te krijgen).
Geef geen neuk.
Ben niet lang maar ook geen fatty
Die vetlaag zorgt wel dat ze warm blijftquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een uur buiten in de miezerregen en wind staan, wedden dat je t dan koud hebt![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hoeveelheid eiwitten is redelijk prima, meestal wordt 2g/kg aangehouden. Verder zitten je koolhydraten wel redelijk aan de hoge kant. Een populaire verhouding voor koolhydraten/eiwitten/vetten is 50/30/20 in de bulk en 33/33/33 in de cutIs denk ik omdat ik gister toevallig (veel) pasta heb gegeten. Ik lees overigens mee bij bodybuilding en gym sc. Verder nog topics waar ik wat aan kan hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KPD voor ontspanningenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is denk ik omdat ik gister toevallig (veel) pasta heb gegeten. Ik lees overigens mee bij bodybuilding en gym sc. Verder nog topics waar ik wat aan kan hebben?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die vetlaag zorgt wel dat ze warm blijft![]()
![]()
Ik wil maar even zeggen jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
en voor die overgebleven spier die je ook moet trainen.
btw... Plaatje doet niks hierquote:
Gym sc heb je niks aan G, daar wordt hoofdzakelijk getrolltquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is denk ik omdat ik gister toevallig (veel) pasta heb gegeten. Ik lees overigens mee bij bodybuilding en gym sc. Verder nog topics waar ik wat aan kan hebben?![]()
![]()
Dat zag ik al idd :p.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gym sc heb je niks aan G, daar wordt hoofdzakelijk getrollt![]()
Broeder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gym sc heb je niks aan G, daar wordt hoofdzakelijk getrollt
Ik zoek een kamer voor 10 weken in Grunn, weet jij nog wat ?![]()
Grunn.. daar wil je toch nog niet dood worden gevondequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broeder.
Ik zoek een kamer voor 10 weken in Grunn, weet jij nog wat ?
Geen verkeerde stad op zich. Het is ook maar voor 10 weken. Dus eventjes is geen probleem.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Grunn.. daar wil je toch nog niet dood worden gevonde![]()
Maak een scheur kalenderquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen verkeerde stad op zich. Het is ook maar voor 10 weken. Dus eventjes is geen probleem.Kun je je 70 dagen aftellen en elke dag een biertje meer pakken
Niemand die iets te vertellen heeft?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zit ff VI van gisteren te kijken. Kon dat niet zien omdat ik mee deed aan het sjoelen in de kroegquote:![]()
![]()
Cool.. Sjoelen,, da hebk al lang nie meer gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit ff VI van gisteren te kijken. Kon dat niet zien omdat ik mee deed aan het sjoelen in de kroeg
Gewonne?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Cool.. Sjoelen,, da hebk al lang nie meer gedaan
Gewonne?Voor de eerste keer (ik doe al een keer of 8 mee ofzo
)
Dit keer 340 gegooid terwijl ik normaal rond de 270-280 zit
Het ging lekker en het bier smaakte verdomd goed![]()
![]()
Bij mij en sporten is het altijd zo dat bier er voor zorgt dat het minder en minder en minder gaat qua prestatiesquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaVoor de eerste keer (ik doe al een keer of 8 mee ofzo
)
Dit keer 340 gegooid terwijl ik normaal rond de 270-280 zit
Het ging lekker en het bier smaakte verdomd goed
Haha dat lijkt me serieus leuk. Sjoelen in de kroeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit ff VI van gisteren te kijken. Kon dat niet zien omdat ik mee deed aan het sjoelen in de kroeg![]()
Is het ook. Het klinkt verder vrij koddig enzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me serieus leuk. Sjoelen in de kroeg.![]()
Maar het is een leuke groep, best gezellig om te doen. Lekker biertje erbij en ouwehoeren over FOK! enzo![]()
![]()
Doe je het met meerdere Fokkers?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is het ook. Het klinkt verder vrij koddig enzo![]()
Maar het is een leuke groep, best gezellig om te doen. Lekker biertje erbij en ouwehoeren over FOK! enzo
(sjoelen hé)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
No G, meeste is voor langere periode. Je kan vast wel in een of ander uitwisselingshok komen, die peren hem ook altijd zo snelquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broeder.
Ik zoek een kamer voor 10 weken in Grunn, weet jij nog wat ?(zijn best veel van trouwens)
![]()
Dat ik de fitness discussie verplaatst heb naar het bodybuild forum maakt het er hier ook niet echt drukker op he?![]()
moira wil iederene hier weghebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef Silentalarm het volgende:
Dat ik de fitness discussie verplaatst heb naar het bodybuild forum maakt het er hier ook niet echt drukker op he?![]()
Dat was ik al, godverdomme hoe moet ik me nu gaan profileren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Soort van dictator is het. Zo'n hardhandige. Gemene.![]()
Leider van de revolutie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was ik al, godverdomme hoe moet ik me nu gaan profileren?
VIVE LA RESISTANCE
VIVE LE HORK![]()
Mur.. waren de spellekes wat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leider van de revolutie.
VIVE LA RESISTANCE
VIVE LE HORKHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Voor de rest best saai.. Mur en drommel zijn in het patser forum aant praten over beestmachines, en de rest van de stoners liggen (nog) op hun gatquote:
Mweh wat stomquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Voor de rest best saai.. Mur en drommel zijn in het patser forum aant praten over beestmachines, en de rest van de stoners liggen (nog) op hun gat
Precies. Hoe ben je gister nog bij je pa gekomen?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik had 1,50 geleend van iemand.. Toevallig was er net iemand weer thuis. Maar toen ik in de taxi zat (belbus) bleek die man geen buskaartjes mee te hebben gekregen dus hoefde ik niet te betalenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies. Hoe ben je gister nog bij je pa gekomen?Al dat gestress om niks verdomme
Heb je nog geluk.. laatste keer dat ik met een bus ging en een kaartje wilde kopen bij hem moest ik maar ergens in de middle of no shit naar een gare winkel voor een kaartje,, hij had er geen in de busquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had 1,50 geleend van iemand.. Toevallig was er net iemand weer thuis. Maar toen ik in de taxi zat (belbus) bleek die man geen buskaartjes mee te hebben gekregen dus hoefde ik niet te betalenAl dat gestress om niks verdomme
Dat is domquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb je nog geluk.. laatste keer dat ik met een bus ging en een kaartje wilde kopen bij hem moest ik maar ergens in de middle of no shit naar een gare winkel voor een kaartje,, hij had er geen in de bus
Oh dat is ook lelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:21 schreef NanKing het volgende:
Leukste moment als je geld binnen is. je pinpas nog niet hebben.
Sa, 01.06., 20:00h Bayern München : VfB Stuttgartquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Bayern kan nog alles winnen dit seizoen, top.
Pokal pakken ze ook welijs_beer fan!![]()
Zeker dat ik die ga kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sa, 01.06., 20:00h Bayern München : VfB Stuttgart
Pokal pakken ze ook wel![]()
Pokal altijd mooie finales. Sowieso Duits voetbal. Wordt erg onderschat in NL![]()
Waar woon je dan? -nieuwsgierig-quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja en ik woon in t buitenland dus kan niet even naar een ING kantoorYour beauty never ever scared me.![]()
Mjah ik kijk normaal elke week wel minimaal Schalke, alleen de afgelopen paar weken was t steeds te mooi weer om binnen te zitten en schalke is sws dramatisch dit seizoen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker dat ik die ga kijken![]()
Pokal altijd mooie finales. Sowieso Duits voetbal. Wordt erg onderschat in NLduitslandquote:ijs_beer fan!![]()
Breng dat mooie weer eens heel snel hier naar toe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah ik kijk normaal elke week wel minimaal Schalke, alleen de afgelopen paar weken was t steeds te mooi weer om binnen te zitten en schalke is sws dramatisch dit seizoen.
[..]
duitsland![]()
Ik heb echt al 2 weekenden in de tuin van mijn schoonouders verbracht. Ik dacht dat het in NL ook wel okai was?
ijs_beer fan!![]()
Ik ben zondag een beetje verbrand.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:26 schreef NanKing het volgende:
Ik heb echt al 2 weekenden in de tuin van mijn schoonouders verbracht. Ik dacht dat het in NL ook wel okai was?
![]()
![]()
Echt fokking vreemd gedroomd vannacht. Ik droom wel vaker raar een aantal dagen na een pilletje maar dit was écht raar. De hele nacht heb ik gedroomd dat ik wakker was en niet kon slapen, en dat er beneden gestofzuigd werd. Werd ik vanochtend wakker en besefte ik pas dat het een droom was. Ook droomde ik dat ik de hele tijd uit bed ging en door m'n benen zakte.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
nee nu ben ik nieuwschierigquote:verteeelllll
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
nou nou nou... De problemen daar... En wij ons maar druk maken over de wietpas en het koningsliedquote:
De vuile dief. Kip is een eerste levensbehoefte voor negers, dat steel je niet van ze.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mij maakt het niet zoveel uit. "moge de beste winnen". Ik heb ook echt geen idee wie er beter is.quote:![]()
Ik vind dortmund wel helden. Toffe trainer, fantastisch stadion met leuke sfeer en een jonge ploeg.quote:![]()
Kwalquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoho, rustig. Deels spaans hier.![]()
Kak nee, dan zou ik liegen, ik mag alleen het merendeel van de Spaanse spelers niet. Ik gun het eerder de Duitsers.![]()
Leukste moment als je geld hebt. Sushi eten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:21 schreef NanKing het volgende:
Leukste moment als je geld binnen is. je pinpas nog niet hebben.![]()
Hm, ik vind het vooral vervelend dat ze constant liggen en elkaar proberen kaarten te naaien. Maar van de andere kant zijn duitsers van die duitsers. Daar kan ik ook niet tegen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwal![]()
Kak nee, dan zou ik liegen, ik mag alleen het merendeel van de Spaanse spelers niet. Ik gun het eerder de Duitsers.![]()
Mja dat, verzieken van wedstrijden noem ik dat. Mja, Duitsers mwah, die doen het wat minderquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, ik vind het vooral vervelend dat ze constant liggen en elkaar proberen kaarten te naaien. Maar van de andere kant zijn duitsers van die duitsers. Daar kan ik ook niet tegen.![]()
![]()
Een camera kopen....quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Leukste moment als je geld binnen is: Rekeningen betalen.
Bah![]()
Dus nu kan ik mijzelf onthullen op tc...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Als ik zo hoor van SCHWEINSTEIGERRRR!!!!! Dan krijg ik altijd een beetje aggresieve neigingen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja dat, verzieken van wedstrijden noem ik dat. Mja, Duitsers mwah, die doen het wat minder![]()
eindelijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een camera kopen....![]()
Dus nu kan ik mijzelf onthullen op tc...
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik kwam een beetjequote:Op dinsdag 23 april 2013 15:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een camera kopen....![]()
Dus nu kan ik mijzelf onthullen op tc...![]()
![]()
Voor mensen die al gegeten hebben
Lekker smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef Monopoly het volgende:
Lekker smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik weten hoe je hierbij bent uitgekomen??
Lekker smakelijk.Kan niet echt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker smakelijk.Zieke geestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker smakelijk.Holy shit o.OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar jij bent ghetto dus jij kan dat hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik reed er om kwartover 6 in toen het flink wat kouder was dan nu, en toen regende hetFuck the EBU.![]()
Oh leuk, mijn eigen bank is geskimd. Typte net dat ik er gisteren nog was geweest maar dat is niet waarMaar was wel van plan om er zo heen te gaan
niet naar grunn gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broeder.
Ik zoek een kamer voor 10 weken in Grunn, weet jij nog wat ?ik zal wel vragen of ik nog iemand in zwolle heb
Fuck the EBU.![]()
Het is mijn doel om Zwolle te doen ja. Mja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
niet naar grunn gaanik zal wel vragen of ik nog iemand in zwolle heb
![]()
Groningen is best wel chill hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is mijn doel om Zwolle te doen ja. Mja.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: