SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Mwoah valt mee. Hij moet gewoon ophouden met mijn voorraad aanvallen elke keer. Dan denk ik nog iets op voorraad te hebben maar dan heeft hij dat al opgegeten.quote:
Uhuhquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
Eten kan ook echt wel goed en goedkoop hoor.
Dat is wel irritant jaquote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah valt mee. Hij moet gewoon ophouden met mijn voorraad aanvallen elke keer. Dan denk ik nog iets op voorraad te hebben maar dan heeft hij dat al opgegeten.
[..]
Uhuh
Ach, ik raak er inmiddels wel aan gewend. Dan denk ik nog spaghetti in huis te hebben maar dan blijkt dat hij dat heeft gekookt enzquote:
En ga je dan nog wel staan koken of wordt het dan thuisbezorgd.nl?quote:
dat is wel zo fijn bij mij....quote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik raak er inmiddels wel aan gewend. Dan denk ik nog spaghetti in huis te hebben maar dan blijkt dat hij dat heeft gekookt enz
Awww koetsjiekoetsjiekoequote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat is wel zo fijn bij mij....
de inhoud van mijn kastjes is altijd gelijk aan toen ik em dicht deed.
is eigenlijk een verkapte zie mij alleen zijn
hangt er helemaal vanaf.... soms heb ik al iets uit de vriezer gehaald 's ochtends... sowieso dat ik dat dan eet... zonde anders.quote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ga je dan nog wel staan koken of wordt het dan thuisbezorgd.nl?
Netjesquote:Op maandag 22 april 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
maar ligt er dus wat te eten in de ijskast of naast de vriezer dan kook ik vrijwel altijd......
Als ie dat nou even zegtquote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik raak er inmiddels wel aan gewend. Dan denk ik nog spaghetti in huis te hebben maar dan blijkt dat hij dat heeft gekookt enz
Er wordt heerlijke döner bezorgd in Purmerend weet ik toevalligquote:Op maandag 22 april 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
vanavond niet.... nu moet ik nog een keuze maken.....
Nu vraag je wel heel veel van een puber hoorquote:
dönerquote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt heerlijke döner bezorgd in Purmerend weet ik toevallig
Ghehe ok okquote:Op maandag 22 april 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
döner
helemaal klaar met die goedkope bende
Heeft ie geen mond?quote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu vraag je wel heel veel van een puber hoor
Waar denk je dat al dat eten in verdwijnt?quote:
Onder z'n neusquote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar denk je dat al dat eten in verdwijnt?
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Als u wilt zien die is stalking bij uw profiel. moet u proberen deze toepassing. het zal berekenen hoe vaak je profiel zijn bezocht en degenen die hebben gezien uw profiel
Mooi tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |